home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  2 Brugere, 852 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 724 725 [726] 727 728 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1286028 gange)
emil5417
Ynglingespiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #10875: 15 Feb 2012, 18:39 »

Tror den ender 1-1 Smiley

Arsenal<3

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10876: 15 Feb 2012, 18:43 »

Ja, vi skal jo til San Siro i aften. For andre er det normalt et svært sted at spille, men vi har faktisk ret gode oplevelser fra den bane, både mod Milan og Inter. Det er dog nogle år siden vi sidst var der, og holdet der slog Milan 0-2 har kun Sagna tilbage fra startopstillingen og så Walcott og Van P der startede på bænken dengang. Til kampen er Mertesacker selvfølgelig ude, så derfor skulle man tro at Gibbs går ind på venstre back og giver følgende opstilling:

Szczesny
Sagna  Koscielny  Vermaelen  Gibbs
Song
Arteta   Ramsey
Walcott          The Ox
Van Persie

Der er, som altid, tvivl om nogle af pladserne. Hvis han ikke mener at Gibbs skal smides direkte i ilden kan Coquelin erstatte ham, eller alternativt Djourou der så bliver smidt i centerforsvaret med Vermaelen ud på backpladsen. Jeg håber og tror dog på den nævnte forsvarsstilling. På midten har Rosicky været foran Ramsey på det seneste, da Ramsey har været overtræt, men nu tror jeg at Rosicky får et hvil og Ramsey kommer ind i stedet - Han havde trods alt et godt indhop mod Sunderland må man sige. I angrebet er spørgsmålet om den unge Okse bliver erstattet af Arshavin, der for en gang skyld gjorde et godt indhop sidst, men jeg har valgt at sætte Oksen der alligevel. Det skulle dog ikke undre mig om Wenger satser på erfaring til fordel for ungdommen.

Hvis det bliver den nævnte opstilling tror jeg dog faktisk ret meget på at vi kan få point mod et stærkt men dog lidt langsomt Milan hold - Især deres defensiv er til at tale med for tiden. Det bliver en svær kamp på et stort stadion, men jeg har på fornemmelsen at vi får en sejr i dag. 1-2 (Walcott, Van Persie)

Kampen er selvfølgelig på 3+ eftersom Man U spiller om torsdagen, så det er bare om at sidde foran flimmerkassen i dag. Come on you Gunners!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #10877: 15 Feb 2012, 18:44 »

Den bliver meget svær! Men jeg håber bare at vi får det udebanemål, det er så vigtigt!

Naustratze
Gæst

« Svar #10878: 15 Feb 2012, 18:45 »

Har en følelse af at Milan vinder med 1 mål, og jeg fik ret i hvad kampen mellem Barce og Leverkusen blev. Måske 2-1 til Milan, håber det dog ikke. Og for Guds skyld lad alle andre end Ramsey scorer, ellers ligger Henry jo død i morgen, Kongen over dem alle, den mand som flest Arsenal tilhængere kender. Den mest kendte mand blandt os i dette forum!

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #10879: 15 Feb 2012, 18:54 »

Hvis det bliver den nævnte opstilling tror jeg dog faktisk ret meget på at vi kan få point mod et stærkt men dog lidt langsomt Milan hold

Sorry for flueknep Opstemt

Manchester United

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10880: 15 Feb 2012, 19:00 »

Sorry for flueknep Opstemt

Amen seriøst.. Det der ville svare til point i en liga eller et gruppespil Tunge .. Suk  Tunge

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #10881: 15 Feb 2012, 19:01 »

Amen seriøst.. Det der ville svare til point i en liga eller et gruppespil Tunge .. Suk  Tunge

Sorry, synes bare lige at jeg var skide skæg Grin

Manchester United

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #10882: 15 Feb 2012, 19:06 »

Jeg elsker den startopstilling, som du har sat op, Gazzi. Den er klasse og det er sådan, vi er allerbedst udover Wilshere og Gervinho. Det ville være en stor overraskelse for mig, hvis Arshavin starter inde, hvilket jeg inderligt ikke håber - synes at Ox skal have kredit for sine seneste præstationer og blive vist den tillid som det er at få lov at starte en stor kamp i CL Smiley

Nu har jeg ingen anelse om, hvordan det går for Milan, hvor mange skader de har etc., men bare vi ikke taber, er jeg tilfreds. Jeg tror dog sagtens, at det i aften kunne gå hen at blive en stor kamp. Jeg har lidt på fornemmelsen, at Van Persie laver noget stort i aften!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10883: 15 Feb 2012, 19:12 »

Ja, det ville være en rigtig lækker startopstilling som sagtens kunne give point. Der er dog rygter på twitter (@ArsenalDane) om at vi stiller med Rosicky i stedet for Oxen, men nu må vi se.. Det er dog lidt et defensivt træk som ikke ville klæde os.

Naustratze
Gæst

« Svar #10884: 15 Feb 2012, 19:26 »

Hey Gazlgor hvordan ville du sætte kanterne når Gervinho er tilbage og tip top? Ville du så have Gervinho - Walcott, Gervinho - Chamberlain eller en tredje?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10885: 15 Feb 2012, 19:32 »

Det tror jeg kommer an på hvordan deres form ser ud.. Umiddelbart er Gervinho - Walcott den sikre kantløsning som Wenger vil vælge.. Men hvis Walcott ikke rammer noget konsistent form, så kan han nemt komme til at sidde et par kampe på bænken mens kanterne vil hedde Gervinho - Chamberlain. Men som udgangspunkt bliver det som den førstnævnte, og så længe The Ox ikke har fået så meget PL tid endnu, er det en udemærket løsning for mig indtil videre. Så kan Chamberlain supplere truppen og komme i fast startopstillingen om et års tid på trods af at Gervinho og Walcott er klar.

PhilipFlink
Manager

« Svar #10886: 15 Feb 2012, 19:41 »

PhilipFlink
Manager

« Svar #10887: 15 Feb 2012, 19:47 »

Arsenal XI vs Milan: Szczesny, Sagna, Vermaelen, Koscielny, Gibbs, Arteta, Song, Ramsey, Walcott, Rosický, Van Persie.

Boom.. vores start 11 .. og det var rigtig med Rosicky i stedet for Ox ..

HansenLFC
Gæst

« Svar #10888: 15 Feb 2012, 19:49 »

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10889: 15 Feb 2012, 19:59 »

Arsenal XI vs Milan: Szczesny, Sagna, Vermaelen, Koscielny, Gibbs, Arteta, Song, Ramsey, Walcott, Rosický, Van Persie.

Boom.. vores start 11 .. og det var rigtig med Rosicky i stedet for Ox ..

Ja, det var ikke helt skævt, mine bud.. Dejligt med både en decideret højreback og venstreback. Og Kos og Vermaelen i centerforsvaret bliver rigtig godt. Jeg frygter lidt at vores offensiv bliver lidt hæmmet af Rosicky, så det kan godt blive en målfattig kamp, men det er måske godt nok at starte med en lidt mere defensivt orienteret wing end Oxen trods alt er. Der bliver ikke mere end 2 mål i kampen.

Sider: 1 ... 724 725 [726] 727 728 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010