home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 07:41:50 Broen13 Blogs #68 Youth to Gold
I går kl. 19:59:06 Kenitho Challenges The real Sir Alex Ferg...
I går kl. 09:21:10 Bubbles Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
09 Mar 2026, 07:49 Broen13 Klubsøgnin... Wellington Phoenix
Antal Registrerede Brugere: 23337
  1 Bruger, 984 Gæster Online.

Nyeste Bruger: KerryPem
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 699 700 [701] 702 703 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1346813 gange)
Szczesny
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #10500: 10 Dec 2011, 13:28 »

Det synes jeg faktisk ikke. Tværtimod synes jeg at man tit hører om Songs store værdi og hvor meget han har udviklet sig, og hvor vigtig han er for holdet, og efter kampene bliver han også tit rost til skyerne når han har gjort det godt. Så det er faktisk slet ikke mit indtryk at han er en overset spiller.

Jeg er ikke helt enig.

På det seneste er det blevet bedre, men sidste sæson var han vel en af de bedste, men der fik Wilshere (englænder), van Persie (mediedarling) og Vermaelen (grundet sit fravær) al opmærksomheden.

Han er bare den bølgebryder som blev råbt på for et par sæsoner siden, og han har ikke fået den fornødne kredit imo. Og det manglede da også bare at han bliver rost til skyerne, når han spiller godt Wink

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

PhilipFlink
Manager

« Svar #10501: 10 Dec 2011, 18:00 »

Vigtigt, vigtig sejr!

I lang tid så det ud til at vi kun ville få det ene point..

Det skal forståes sådan, at vi brændte kæmpe chancer, og jeg må indrømme jeg var bange for kun at få det ene point.

Vi har lige snakket om hvor vigtig Song var, og igen idag viste han klassen, og lavede en fantastisk assist til Robin Vantastic....
Men hold da op et mål, og igen viser Van Persie at han har et af verdens bedste venstreben!

125 år' Baby!

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #10502: 10 Dec 2011, 18:11 »

Virkelig et helt fantastisk mål af van Persie, selv på en offday viser han at klassen er der.

Og ja endnu en fin kamp af Song, med endnu en assist fra hans side. Efterhånden skaber han flere chancer end en stor del af ligaens mere offensivt funderede midtbanespillere.

Første halvleg var rigtigt god og vi skabte spandevis af chancer, ikke så meget pga. enkeltpræstationer, men fordi vi spillede godt som hold og var gode til at straffe Evertons åbninger. Desværre viste vi også en sjældent set uskarphed, hvorfor kampen blev væsentligt mere spændende end den burde have været.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10503: 10 Dec 2011, 19:43 »

Jeg har kun én ting at sige om dagens kamp: Robin van Persie er verdens bedste angriber lige nu. Og det behøver andre såmænd ikke at være enige i.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #10504: 10 Dec 2011, 20:01 »

Jeg har kun én ting at sige om dagens kamp: Robin van Persie er verdens bedste angriber lige nu. Og det behøver andre såmænd ikke at være enige i.

Ja, det er umuligt at være uenig, selvom han faktisk spillede ret dårligt i dag- borset fra målet..  Opstemt

Og hold kæft jeg er ærgerlig over, at Ramsey ikke scorede. Synes han gør det fantastisk og han havde virkeligt fortjent det. Ellers ville jeg gerne trække en smule af min negativitet tilbage omkring Arteta, da det han ikke giver offensivt, kommer defensivt. Everton kommer godt nok ingenting til i dag og det kan tilskrives de 2. Stort arbejde og dejligt med 3 point!

PhilipFlink
Manager

« Svar #10505: 10 Dec 2011, 20:08 »

Ja, det er umuligt at være uenig, selvom han faktisk spillede ret dårligt i dag- borset fra målet..  Opstemt

Og hold kæft jeg er ærgerlig over, at Ramsey ikke scorede. Synes han gør det fantastisk og han havde virkeligt fortjent det. Ellers ville jeg gerne trække en smule af min negativitet tilbage omkring Arteta, da det han ikke giver offensivt, kommer defensivt. Everton kommer godt nok ingenting til i dag og det kan tilskrives de 2. Stort arbejde og dejligt med 3 point!

Haha, det med at Ramsey scorer er lidt sjovt Wink

Da han scorede mod United døde Bin Laden, og da han scorede mod Marseille døde Gaddafi Opstemt ..

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #10506: 10 Dec 2011, 20:13 »

Haha, det med at Ramsey scorer er lidt sjovt Wink

Da han scorede mod United døde Bin Laden, og da han scorede mod Marseille døde Gaddafi Opstemt ..

Haha seriøst? Den mand er jo en gud!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10507: 10 Dec 2011, 20:14 »

On May 1st 2011 Aaron Ramsey scored the only goal in a 1-0 win over Manchester United, the next day Osama bin Laden was killed. On October 19th, 2011 Aaron Ramsey scored the only goal in a 1-0 win over Marseille, the next day Muammar Gaddafi was killed. Who will be his next victim?

PhilipFlink
Manager

« Svar #10508: 10 Dec 2011, 20:16 »

On May 1st 2011 Aaron Ramsey scored the only goal in a 1-0 win over Manchester United, the next day Osama bin Laden was killed. On October 19th, 2011 Aaron Ramsey scored the only goal in a 1-0 win over Marseille, the next day Muammar Gaddafi was killed. Who will be his next victim?
Haha seriøst? Den mand er jo en gud!

Det er så klasse Opstemt

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10509: 11 Dec 2011, 10:51 »

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller

« Svar #10510: 11 Dec 2011, 11:21 »

Hala Madrid!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10511: 11 Dec 2011, 11:23 »

Szczesny kysser van Persies venstre støvle efter kampen i går Wink

EDIT: Kan også ses her: http://www.101greatgoals.com/gvideos/szczesny-kissing-van-persies-left-foot/

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller

« Svar #10512: 11 Dec 2011, 11:26 »

Szczesny kysser van Persies venstre støvle efter kampen i går Wink

EDIT: Kan også ses her: http://www.101greatgoals.com/gvideos/szczesny-kissing-van-persies-left-foot/
Når.. Peace

Hala Madrid!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10513: 11 Dec 2011, 12:38 »

Godt at høre Tunge

Det er rigtig synd for Ramsey, jeg synes godt nok han har brændt en masse kæmpe chancer over de sidste 4-5 kampe - det er egentlig lidt vildt så meget han kommer frem til, men han skal lige finpudse afslutningerne - måske ham og Gervinho skulle øve sig sammen Wink

Meget sjov stat på ham alligevel Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Szczesny
Manager

« Svar #10514: 11 Dec 2011, 20:15 »

For lige at nævne Song igen. Så er han manden med næstflest assist i sæsonen, kun overgået af Gervinho. Det er jo voldsomt imponerende, af en holding midfielder, at være i stand til at få det element ført til sit spil, uden at det koster i den anden ende!

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Sider: 1 ... 699 700 [701] 702 703 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010