home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:59:06 Kenitho Challenges The real Sir Alex Ferg...
I går kl. 09:21:10 Bubbles Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
13 Mar 2026, 08:07 Broen13 Blogs #67 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
09 Mar 2026, 07:49 Broen13 Klubsøgnin... Wellington Phoenix
Antal Registrerede Brugere: 23336
  1 Bruger, 884 Gæster Online.

Nyeste Bruger: JustinCet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 701 702 [703] 704 705 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1346774 gange)
PhilipFlink
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #10530: 12 Dec 2011, 20:23 »

Nu vi er ved drømmene, har jeg stadig en ønskedrøm der hedder Leighton Baines. Især, nu hvor vi ingen backs har det næste stykke tid.

Ja han ville godt nok være klasse Smiley

Szczesny
Manager

« Svar #10531: 12 Dec 2011, 20:33 »

Jeg håber vores prioritet i januar bliver en angriber - gerne Podolski.

Medmindre vi ændrer system, så får vi ikke Podolski. Han er alt for god til at sidde på bænken!

Nu vi er ved drømmene, har jeg stadig en ønskedrøm der hedder Leighton Baines. Især, nu hvor vi ingen backs har det næste stykke tid.

Kunne være helt kanon, men Gibbs kommer jo tilbage slut-december, så tvivler. Derudover ville vi da også have for mange englændere til samme position, hvis vi hentede ham

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10532: 12 Dec 2011, 20:36 »

Kunne være helt kanon, men Gibbs kommer jo tilbage slut-december, så tvivler. Derudover ville vi da også have for mange englændere til samme position, hvis vi hentede ham

...og så er han vel semi-fit i et par uger, inden han skal sidde ude i 3 måneder igen. Han har masser af talent, men jeg er efterhånden fortaler for at han bør afskrives.

Szczesny
Manager

« Svar #10533: 12 Dec 2011, 20:48 »

...og så er han vel semi-fit i et par uger, inden han skal sidde ude i 3 måneder igen. Han har masser af talent, men jeg er efterhånden fortaler for at han bør afskrives.

Yes, yes - jeg vil da også gerne se Baines, men dømt på Wengers tidligere handlinger, så sker der ikke noget, når(hvis) Gibbs er klar Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10534: 12 Dec 2011, 20:49 »

Yes, yes - jeg vil da også gerne se Baines, men dømt på Wengers tidligere handlinger, så sker der ikke noget, når(hvis) Gibbs er klar Smiley

Jamen det er vi da helt enige i, det var som sagt også bare en ønskedrøm...

PhilipFlink
Manager

« Svar #10535: 12 Dec 2011, 20:57 »

http://www.bold.dk/nyt/Wenger-Henter-ikke-Gourcuff-i-januar

Der døde den så Opstemt haha
Og "håbet" om en midtbanespiller Wink I januar i hvert fald Smiley

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #10536: 12 Dec 2011, 20:57 »

Medmindre vi ændrer system, så får vi ikke Podolski. Han er alt for god til at sidde på bænken!

Ret mig hvis jeg tager fejl, men er Podolski ikke en spiller, som også godt ville kunne rotere lidt med Gervinho oh Walcott? Tror ikke spillertiden bliver et problem for ham, da jeg synes, at vi VIRKELIGT er tyndt besat oppe i front. Det er ret beset kun de 3, som kan spille på et respektabelt niveau, sådan som det ser ud nu. Så jeg er klar fortaler for, at man går ind og henter Podolski som jeg også mener, passer rigtigt godt ind i vores system. Og så ville jeg elske at se ham i en Arsenal-trøje.

Med hensyn til Gibbs.. lad ham spille sæsonen ud og lad os se, hvad han kan drive det til. Manden har et kæmpe talent og ligner vel meget en ung Ashley Cole.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10537: 13 Dec 2011, 14:25 »

PhilipFlink
Manager

« Svar #10538: 13 Dec 2011, 14:36 »

Hvorfor er der ikke sådan en "Tilbede" smiley??  Kys

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10539: 13 Dec 2011, 15:12 »

http://news.arseblog.com/2011/12/wenger-eyes-opportunity-to-buy-attacker/

Det lyder jo overraskende lovende fra vores manager, men man kan jo alligevel ikke være andet end skeptisk som altid. Håber inderligt vi får hentet en angriber af en vis klasse.

Szczesny
Manager

« Svar #10540: 13 Dec 2011, 15:27 »

Ret mig hvis jeg tager fejl, men er Podolski ikke en spiller, som også godt ville kunne rotere lidt med Gervinho oh Walcott? Tror ikke spillertiden bliver et problem for ham, da jeg synes, at vi VIRKELIGT er tyndt besat oppe i front. Det er ret beset kun de 3, som kan spille på et respektabelt niveau, sådan som det ser ud nu. Så jeg er klar fortaler for, at man går ind og henter Podolski som jeg også mener, passer rigtigt godt ind i vores system. Og så ville jeg elske at se ham i en Arsenal-trøje.

Synes ikke vi skal hente Podolski for at sætte ham ind i stedet for vores mest produktive spiller (udover RvP self), Gervinho, det ville imo være tåbeligt.

KØB KØB KØB!

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #10541: 13 Dec 2011, 15:33 »

Synes ikke vi skal hente Podolski for at sætte ham ind i stedet for vores mest produktive spiller (udover RvP self), Gervinho, det ville imo være tåbeligt.

Ved ikke om du bare vil være uenig, men min pointe går på, at vi kun har 3 spillere der holder niveau oppe foran. Derfor ville det ikke være tåbeligt at hente Podolski, nej - og slet ikke taget i betragtning af, at vi skal spille Champions League næste år og der derfor venter endnu flere kampe.

Szczesny
Manager

« Svar #10542: 13 Dec 2011, 15:39 »

Ved ikke om du bare vil være uenig, men min pointe går på, at vi kun har 3 spillere der holder niveau oppe foran. Derfor ville det ikke være tåbeligt at hente Podolski, nej - og slet ikke taget i betragtning af, at vi skal spille Champions League næste år og der derfor venter endnu flere kampe.

Tåbeligt er måske også for stort et ord, jeg fik smidt afsted. Kan bare ikke se Podolski passe ind på den kant. I min verden hører han til oppe foran, og der bliver han bare ikke brugt, med mindre RvP har trætter stænger. Men Wenger leder da helt sikkert efter en spiller der kan dække flere offensive positioner, og der vil Podolski være oplagt.

Skulle RvP blive skadet vil det da også være en rigtig god spiller at sætte ind - men han vil nok ikke være tilfreds med en bænkplads indtil da. "Gudskelov" skal Gervinho til ACN, så der kan han vel få lidt spilletid, hvis han bliver hentet vel at mærke.

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #10543: 13 Dec 2011, 16:03 »

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10544: 13 Dec 2011, 16:04 »

Sider: 1 ... 701 702 [703] 704 705 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010