home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 07:41:50 Broen13 Blogs #68 Youth to Gold
I går kl. 19:59:06 Kenitho Challenges The real Sir Alex Ferg...
I går kl. 09:21:10 Bubbles Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
09 Mar 2026, 07:49 Broen13 Klubsøgnin... Wellington Phoenix
Antal Registrerede Brugere: 23337
  1 Bruger, 984 Gæster Online.

Nyeste Bruger: KerryPem
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 698 699 [700] 701 702 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1346813 gange)
KrookDale
Landsholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #10485: 09 Dec 2011, 00:35 »

Tak for det goon Smiley
Swissrambles analyser er helt klart værd at kikke på, giver et grundigt overblik over klubbens økonomi, et overblik man måske ikke helt får af regnskaberne med mindre man på forhånd har erfaring med sådan nogen.

http://swissramble.blogspot.com/search/label/Arsenal

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

PhilipFlink
Manager

« Svar #10486: 09 Dec 2011, 17:35 »

Swissrambles analyser er helt klart værd at kikke på, giver et grundigt overblik over klubbens økonomi, et overblik man måske ikke helt får af regnskaberne med mindre man på forhånd har erfaring med sådan nogen.

http://swissramble.blogspot.com/search/label/Arsenal

Godt jeg lige kiggede herinde igen.. Tak for det! Smiley

Kom også lige med en video.. Ikke en der får tårene frem, men hold da op et hold vi havde Smiley

http://www.youtube.com/v/eKL-hnj84ko&feature=g-all

Eller en video med vores allesammens Thierry Henry
http://www.youtube.com/v/bTebxpuryvI

Alle 226 mål Smiley
« Seneste Redigering: 09 Dec 2011, 17:39 af Flink14 » Logged

Szczesny
Manager

« Svar #10487: 09 Dec 2011, 19:03 »

Altid fremragende med sådanne videoer Smiley

Held og lykke med SRP Flink!

Bed lige mærke i den vanvittige statistik Orbinho smed op, omkring Song og Arsenal. Vidste godt at manden var vigtig, men så vigtig:

Since the start of last season, Arsenal's Premier League win % with Alex Song starting is 61%. Without him it is 18%.

OMFG Shockeret

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

PhilipFlink
Manager

« Svar #10488: 09 Dec 2011, 19:13 »

Tak for det "Stensny" Wink

Song er så vild Wink

Nogen der har set "Boston Legal"? - Denny Crane har nogen sjove quotes, så har jeg lige lavet lidt om i en Wink

"A man shows up at the gate to heaven, sees this guy in a Arsenal jersey, and he is ball jugling. He says to Saint Peter, ‘Who’s that guy?’ - Saint Peter says, ‘Ah, that’s just God. Thinks he’s Robin Van Persie’"

Opstemt

sarcas
Ynglingespiller

« Svar #10489: 09 Dec 2011, 20:31 »

Video fra Idag hvor Henry`s statue blev afsløret http://t.co/Wxsfsb9d

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10490: 09 Dec 2011, 21:46 »

Since the start of last season, Arsenal's Premier League win % with Alex Song starting is 61%. Without him it is 18%.

Tja, det kan man vel sige om samtlige spillere som var skadet i sæsonstarten - Vermaelen har jo nok også en lignende statistik ligesom Gervinho (han var jo heller ikke med mod hverken United eller Liverpool)..

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #10491: 09 Dec 2011, 22:02 »

Altid fremragende med sådanne videoer Smiley

Held og lykke med SRP Flink!

Bed lige mærke i den vanvittige statistik Orbinho smed op, omkring Song og Arsenal. Vidste godt at manden var vigtig, men så vigtig:

OMFG Shockeret
Ja statistik kan virkeligt åbne øjne en gang imellem. Jeg har en til.

Since the start of this season, Arsenal's Premier League win % with Marouane Chamakh starting is 100%. Without him it is 50%

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10492: 09 Dec 2011, 22:09 »

Since the start of this season, Arsenal's Premier League win % with Marouane Chamakh starting is 100%. Without him it is 50%

Min tur, min tur!

Since the start of this season, Arsenal's Carling Cup win % with Nico Yennaris starting is 100%. Without him it is 0%

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #10493: 09 Dec 2011, 22:13 »

Så, nu vi har skræmt alle brugere væk fra at bruge statistik på de næste 50 sider, kan vi lige så godt vende tilbage til emnet.

For Som talene også illustrerer, er Song virkelig en nøglefigur for holdet, hans spillestil er ikke så flashy, så man mærker måske ikke altid præcis hvor vigtig han er for holdet. At undvære ham mod City ville være et helvede, men det ville det bestemt også imod Everton. Vi må bare spille ham og så håbe på det bedste.

sarcas
Ynglingespiller

« Svar #10494: 09 Dec 2011, 22:56 »

Nu skal vi passe på med at give Alex Dimitri Song Billong alt æren, Arteta har virkelig osse gjort en kæmpe forskel med hans defensive arbejde noget Cesc ikke var så god til, så midtbanen er blevet bedre til arbejde samme alle deltager i det defensive og det betyder en større frihed til både Song og Ramsey fremad banen og det har også tilladt Santos at være så offensiv fordi han ved at enten Song eller Arteta er der til bakker op

Szczesny
Manager

« Svar #10495: 09 Dec 2011, 23:50 »

Haha, sjovt.. Hvis man bare følger lidt med, så ved man nok at Song over det seneste halvandet år, har gjort det lidt bedre end Chamakh. Derudover så skal der jo også større spænding statistisk (altså laaangt flere kampe), end det bævl du fyrer af Wink Forstår godt din pointe, men come nu lige lidt on.

Nu skal vi passe på med at give Alex Dimitri Song Billong alt æren, Arteta har virkelig osse gjort en kæmpe forskel med hans defensive arbejde noget Cesc ikke var så god til, så midtbanen er blevet bedre til arbejde samme alle deltager i det defensive og det betyder en større frihed til både Song og Ramsey fremad banen og det har også tilladt Santos at være så offensiv fordi han ved at enten Song eller Arteta er der til bakker op

Enig Arteta har også styrket defensiven denne sæson, men nu var Song statistikken så fra starten af sidste sæson, hvor Cesc var der - og ikke var så god til at hjælpe Song.

Jeg synes bare ofte at Song er en overset spiller, men i virkeligheden er han tæt på at være den vigtigste. Han har omtrent lige så stor betydning som van Persie & Vermaelen - han får bare ikke i nærheden af den samme kredit.

sarcas
Ynglingespiller

« Svar #10496: 10 Dec 2011, 00:23 »

Ville osse mere gøre lidt ops på hvad Arteta har gjort for holdet på og udenfor banen sammen med BFG, de er begge en stor personlighed i omklædningsrummet og har været med til at  alle spiser sammen ved et stort bord efter træning i stedet for at sidde i små grupper.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10497: 10 Dec 2011, 01:18 »

come nu lige lidt on.

Det der er bare en sætning man hører alt for sjældent.

Szczesny
Manager

« Svar #10498: 10 Dec 2011, 10:52 »

Det der er bare en sætning man hører alt for sjældent.

Ja, vil næsten tro det kun er De Nattergale og Nephew (og så mig selvfølgelig), der kan finde på den slags Tunge

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10499: 10 Dec 2011, 13:10 »

Jeg synes bare ofte at Song er en overset spiller, men i virkeligheden er han tæt på at være den vigtigste. Han har omtrent lige så stor betydning som van Persie & Vermaelen - han får bare ikke i nærheden af den samme kredit.

Det synes jeg faktisk ikke. Tværtimod synes jeg at man tit hører om Songs store værdi og hvor meget han har udviklet sig, og hvor vigtig han er for holdet, og efter kampene bliver han også tit rost til skyerne når han har gjort det godt. Så det er faktisk slet ikke mit indtryk at han er en overset spiller.

Sider: 1 ... 698 699 [700] 701 702 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010