home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:33:03 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
I dag kl. 13:15:29 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
I dag kl. 10:57:41 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
09 Mar 2026, 07:49 Broen13 Klubsøgnin... Wellington Phoenix
Antal Registrerede Brugere: 23338
  2 Brugere, 708 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Lindalot
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 682 683 [684] 685 686 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1346951 gange)
Mikkel 2765
Førsteholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #10245: 23 Okt 2011, 17:03 »

Igen er det sgu Van Persie der viser vejen frem, dejligt sådan en skarp angriber. 3 sejr i træk er da glimrende, og lad os håbe det forsætter de kommende kampe. Opstemt

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #10246: 23 Okt 2011, 17:21 »

Flot med 3 sejr i træk af jer, hvordan ser jeres trup ud efterhånden ? Er alle mand klar igen efter den temmelig hårde sæsonstart

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #10247: 23 Okt 2011, 17:23 »

Nah, vi er stadig uden vores 2 bedste i bagkæden, Sagna og Vermaelen, Vermaelen i ~1-2 uger endnu og Sagna i 3 måneder. Samtidig kommer vi næppe til at se vores bedste midtbanespiller Wilshere igen i 2011.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10248: 23 Okt 2011, 17:45 »

Har lige set målene - 2 assists og en flot kasse af Gervinho. Lovende.

ptrN
Manager

« Svar #10249: 23 Okt 2011, 17:47 »

Har lige set målene - 2 assists og en flot kasse af Gervinho. Lovende.
Rigtigt lovende. Gervinho spillede virkelig en rigtig flot kamp. Desuden gjorde Arteta det rigtigt fint, dog mest som boldflytter. Ramsey lavede en flot assist, men var ellers lidt anonym, dog med en god boldomgang.

welbz is dat guy

sarcas
Ynglingespiller

« Svar #10250: 23 Okt 2011, 17:51 »

Dejlig sejr over Orkerne fra Mordor

Zeke
Lilleputspiller
*

« Svar #10251: 23 Okt 2011, 17:51 »

Jeg tror vi er godt på vej, hvis Wenger henter nogle forstærkninger til januar så tror jeg godt vi kan hive en top 4 placering hjem og redde sæsonen.

Men hold op hvor er van Persie klasse!

Arsenal Football Club <3

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10252: 23 Okt 2011, 17:52 »

Vermaelen, Diaby og Gibbs skulle være klar om 2 uger - Wilshere og Sagna begge omkring januar. Så lidt bedre ser det da ud.

Dejligt at komme hjem til de resultater vi har set i dag. Herligt at Stoke fik smæk (Van Persie har nu scoret 25 mål i 26 kampe i træk) og at United fik endnu mere smæk. Surt at Sp*rs vandt, men det ser ud til at Chelsea ikke vinder, så en ganske god fodbolddag Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10253: 25 Okt 2011, 11:10 »

I aften tager vi imod Bolton i Carling Cuppen, hvilket selvfølgelig vil betyde en stor rotation i truppen i forhold til de seneste kampe. Vermaelen ser ud til at få et tidligt comeback og samtidig snakker Wenger om Park og AOC, så dem kan man også forvente at se i dag. Det er svært at gætte en opstilling, men mit bud er således:

Fabianski
Yennaris  Miquel  Vermaelen  Santos
AOC  Coquelin  Frimpong  Miyiachi
Chamakh   Park

Ja, jeg gætter på en 4-4-2 i dag. Chamakh og Park skal begge have chancen, og mens Park måske ryger på fløjen og AOC ind centralt i en 4-3-3 formation, tror jeg hellere at Wenger vil forsøge at smide ham på top. Andre alternativer til startopstillingen kunne være Benayoun, Rosicky, Squillaci - Man kunne sagtens smide Miquel ud på venstre back og hvile Santos og så sætte Squillaci ind i det centrale forsvar. Der er mange andre muligheder, så tiden vil vise hvor tæt jeg kommer... For dem der gerne vil se kampen er den ikke i TV, Sky Sports viser den ikke og selv de slemme, slemme folk som vil forsøge at finde et ulovligt stream kan få svært ved det i aften. Surt, da det altid er sjovt at se de nye, men man kan jo altid følge med på Twitter .. Yay.. God kamp!

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Szczesny
Manager

« Svar #10254: 25 Okt 2011, 17:30 »

Så længe du får ret i Ryo, Frimmers og Park, så vil jeg være fint tilfreds. Som altid, så ved man ikke hvad Wenger disker op med, når det Mickey Mouse, men vil gerne se de 3 i aktion, da de to førstnævnte virker til at have et kæmpe potentiale, og sidstnævnte er jo den sidste julegave man endnu ikke har åbnet Peace

Håber det bliver muligt at finde et (lovligt) stream med kampen, for gider sgu ikke sidde på twitter hele aftenen.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10255: 25 Okt 2011, 20:24 »

Det ser ikke ud til at det er muligt at se kampen nogen steder.. Men holdopstillingen er:

Fabianski
Yennaris Squillaci Vermaelen Miquel
Frimpong Coquelin
Benayoun
Oxlade-Chamberlain      Arshavin
Park

Bænk: Mannone, Meade, Boateng, Ozyakup, Aneke, Ryo, Watt

Det er ikke de erfarne stjernespillere vi kan skifte ind hvis det går skidt Opstemt Men det skal nok blive en fed kamp, pisseærgerligt at man ikke kan se den...

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #10256: 25 Okt 2011, 20:46 »

Kampen kan ses via. ArsenalPlayer enten 15 eller 30 minutter EFTER, at den egentlig slutter. Kl. 23 mener jeg, at have fået at vide, så hvis man har ArsenalPlayer, skal man nok ikke følge med på nogen form for livescore. :-)

Spændende med Yennaris i startopstillingen. Jeg kender næsten intet til ham, og det kan derfor nok blive sjovt, at se hvad han er for en fætter. Miquel på venstreback virker for mig lidt spøjst, da Vermaelen da vistnok plejede at spille den position i sine yngre dage, men det skal da nok blive interessant.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10257: 25 Okt 2011, 21:08 »

Ja, det er netop kl 23, hvis man har lyst til at vente på det. For lige at spolere det, så har vi sat os på starten af kampen, Miquel har haft en god mulighed, AOC en god flugter der ramte et par spillere og Park har været sendt fri i en tvivlsom offside.

PhilipFlink
Manager

« Svar #10258: 25 Okt 2011, 21:19 »

Ja, det er netop kl 23, hvis man har lyst til at vente på det. For lige at spolere det, så har vi sat os på starten af kampen, Miquel har haft en god mulighed, AOC en god flugter der ramte et par spillere og Park har været sendt fri i en tvivlsom offside.

Hvordan ved du det? er det fra Twitter? Folk der sidder og opdatere?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10259: 25 Okt 2011, 21:25 »

Det var faktisk utroligt misvisende, jeg skrev mit indlæg ud fra en Arsenal fan der skrev lidt for optimistisk om vores chancer.. Bolton har haft et par gode skud/chancer og Fabianski har haft nogle gode redninger. Vi er dog kommet godt med nu. Og ja, jeg følger diverse folk på twitter der ser kampen live Smiley

Sider: 1 ... 682 683 [684] 685 686 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010