Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 20:33:03
RasmusA12
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2026 ...
I dag
kl. 13:15:29
ydersog
Blogs
#68 Youth to Gold
I dag
kl. 10:57:41
ydersog
Challenges
The real Sir Alex Ferg...
12 Mar 2026, 07:57
Broen13
Blogs
[29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17
Broen13
Klubsøgnin...
Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45
g00n
Blogs
The Youth Of The Nation 3
09 Mar 2026, 07:49
Broen13
Klubsøgnin...
Wellington Phoenix
Antal Registrerede Brugere:
23338
1 Bruger, 766 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Lindalot
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
680
681
[
682
]
683
684
...
1043
Forfatter
Emne: Arsenal tråden (Læst 1346956 gange)
KrookDale
Landsholdsspiller
Sv: Arsenal tråden
«
Svar #10215:
19 Okt 2011, 22:52 »
Ganske vigtig sejr i øvrigt, vi er #1 i puljen med det letteste resterende program (både Marseille og Dortmund på hjemmebane), hvilket giver gode muligheder for at gå videre som etter. Yderligere er vi mere eller mindre kvalificerede til finalerne, eftersom Dortmund har 6 point op og Olympiakos 4. Ingen af de to når at hente så mange point.
Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.
SC30
Landsholdsspiller
«
Svar #10216:
19 Okt 2011, 23:02 »
Når vi har både Gibbs, Vermaelen, Koscileny og Sagna kan vi altså stille med en yderst kompetent backkæde- Synes stadig ikke, at Mertesacker har vist, at han er bedre end Koscielny - ikke desto mindre gør han det fornuftigt og jeg havde foretrukke ham fremfor Koscielny mod Stoke, hvis Vermaelen havde været klar. Når vi ydermere har Wilshere og Ramsey helt fit og Song til på den defensive midtbane, mener jeg ikke, at det kan gå helt galt. Af spillere jeg ønsker væk fra Arsenal i pausen er Chamakh og Arshavin, som intet har at gøre her - så kunne man evt. give AOC lidt flere chancer samt spille Rosicky og måske Arteta på fløjene i skadestilfælde. Det er bedre end Arshavin, som har spillet 30 gode minutter på 1 172 sat på en spids.
Men fanme positivt vi tager 3 point og noget, som giver en masse selvtillid. Nu skal vi nappe 3 point mod Stoke og så ser jeg sgu lyst på fremtiden, hvis Wilshere ellers kommer tilbage omkring jul. 4. pladsen er stadig en mulighed og jeg er af den overbevisning, at vi 100% skal gå efter den, da Tottenham og Liverpool altså heller ikke er alt for stabile.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #10217:
20 Okt 2011, 09:55 »
Jeg er helt enig med dig Riis. Hvis vi havde stamspillerne klar, kunne vi stille et rigtig stærkt hold, og det er rigtig surt at Wilshere er væk så længe, han er en vigtig brik. Men Ramsey fik i går vist at han også bidrager med meget offensivt, og om en uges tid er Vermaelen så tilbage igen, og så ser vores bagkæde en del stærkere ud. Det mest bekymrende er vel hvis Jenkinson nu også er ude i længere tid, da jeg stadig ikke har fidus til Djourou, og så er Santos stadig meget svingende i præstationerne. Men i midterforsvaret og på keeper posten er vi rigtig stærke, en af de stærkeste i PL, så forhåbentlig får vi efterhånden mere og mere stabilitet ind, og kan kravle op i tabellen.
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Roman
Reserveholdsspiller
«
Svar #10218:
20 Okt 2011, 10:56 »
Citat af: Gazlgor 20 Okt 2011, 09:55
Jeg er helt enig med dig Riis. Hvis vi havde stamspillerne klar, kunne vi stille et rigtig stærkt hold, og det er rigtig surt at Wilshere er væk så længe, han er en vigtig brik. Men Ramsey fik i går vist at han også bidrager med meget offensivt, og om en uges tid er Vermaelen så tilbage igen, og så ser vores bagkæde en del stærkere ud. Det mest bekymrende er vel hvis Jenkinson nu også er ude i længere tid, da jeg stadig ikke har fidus til Djourou, og så er Santos stadig meget svingende i præstationerne. Men i midterforsvaret og på keeper posten er vi rigtig stærke, en af de stærkeste i PL, så forhåbentlig får vi efterhånden mere og mere stabilitet ind, og kan kravle op i tabellen.
Øhh, en af de stærkeste?
Målmandsposten kan jeg måske gå med til, med den form han sætter for dagen. Men forsvaret er da langt fra toppen..
Jeg mener selv Stoke har et bedre end jer.
Swizz CataR
Manager
«
Svar #10219:
20 Okt 2011, 11:48 »
Jeg er også lidt uenig. Målmanden har været suveræn og måske nok den der har vist størst styrke i PL indtil nu - i hvert fald er han den der har overrasket mest synes jeg. Han har været fantastisk.
I midterforsvaret synes jeg at I har potentialet. Igår spillede Mertesacker rigtig godt, og jeg tror på han kan blive en god leder. Også Kocielny spillede godt igår, og får I Vermaelen tilbage ser det godt ud, men - fordi der er et men - I er så nemme at ryste. Der skal intet til før I kommer ud af takt i defensiven, og om det så er midterforsvaret, backs'ne eller den centrale midtbane der halter, det skal jeg ikke bestemme, men I er for nemme at gøre usikre.
I er klart bedre centralt end I er på jeres backs. Med al respekt så er det kun Sagna der er et tophold værdigt, mens Gibbs har et tydeligt talent, som også kan blive til noget. Jenkinson er elendig, og det samme synes jeg hidtil man må sige om Santos. Begge er de rystende usikre i pasningsspillet, fejlene fra deres side sælger jeres defensiv i utallige tilfælde. Jenkinson kan hverken dække op eller slå et indlæg, og det er faktisk kun hans passion der lyser en anelse op. Santos virker ukoncentreret, og med ham på backen er det for mig at se et skridt tilbage i forhold til Clichy - nuvel han lavede også fejl, men det var dog færre synes jeg.
Det er klart at det hele først skal spilles sammen. Men I øjeblikket synes jeg der er mange mangler, og jeg synes endnu engang at Wenger har lavet en række forkerte køb, set i forhold til hvad I mangler.
DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!
V-4-E
Førsteholdsspiller
«
Svar #10220:
20 Okt 2011, 12:24 »
Der er alt for lidt bevægelse og tempo i Arsenal-spillet. I går var decideret hæsligt at se på. Så snart at Marseille gik op og lagde et højt pres, så var forsvaret tvunget til at lave hasarderede afleveringer, som tit endte med boldtab. Der mangler noget unikt på holdet. Noget uforudset i stedet for det sikre pasningsspil hele tiden. Der mangler noget stjernestøv, som Messi, Ronaldo, Nani eller andre individualiteter. Det er simpelthen for let at læse spillet for modstanderen, når det går så langsomt og at Arsenal kun har pasningsspillet som våben.
Paris Saint-Germain blog
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #10221:
20 Okt 2011, 13:16 »
Jeg fik måske ikke sagt det tydeligt nok, jeg snakker om hvor godt forsvaret kan se ud når alle er fit for fight og der er Vermaelen blandt de 3 bedste i PL mens Mertersacker/Kos alt efter modstanderen vil blive perfekte makkere til ham. Når de først er spillet sammen er der potentiale til top 3 centerforsvar i England. Jeg tror i øvrigtogså at alle Arsenal fans vil medgive at det var en dårlig kamp i går, det kan jeg ikke lige se relevansen i. Der er en grund til at man bruger ordet krise. Men plejer United fans ikke at se sige at det kendetegner mesterhold at man vinder når man spiller dårligt, og nu har vi 4 sejre i 5 kampe på meget svingende præstationer.
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
PhilipFlink
Manager
«
Svar #10222:
20 Okt 2011, 13:21 »
Citat af: Gazlgor 20 Okt 2011, 13:16
Jeg fik måske ikke sagt det tydeligt nok, jeg snakker om hvor godt forsvaret kan se ud når alle er fit for fight og der er Vermaelen blandt de 3 bedste i PL mens Mertersacker/Kos alt efter modstanderen vil blive perfekte makkere til ham. Når de først er spillet sammen er der potentiale til top 3 centerforsvar i England. Jeg tror i øvrigtogså at alle Arsenal fans vil medgive at det var en dårlig kamp i går, det kan jeg ikke lige se relevansen i. Der er en grund til at man bruger ordet krise.
Men plejer United fans ikke at se sige at det kendetegner mesterhold at man vinder når man spiller dårligt, og nu har vi 4 sejre i 5 kampe på meget svingende præstationer.
Det der, gælder kun for dem.. Hvis du spørger dem selvfølgelig
Vi andre spiller bare af pis
http://www.youtube.com/v/e3psfir8vXA?version=3&hl=en_GB
FIFA 13 skills tutorial
asj89
Gæst
«
Svar #10223:
20 Okt 2011, 13:42 »
Mertesacker er så frygtelig langsom. Han går for højt op i banen og vi er fanget. Jeg fortrækker Koscielny istedet.
André Santos gør mig meget usikker hver gang han rører bolden, men det kommer nok.
Vashtar
Ynglingespiller
«
Svar #10224:
20 Okt 2011, 20:29 »
Er jeg den eneste der mener, at Arteta har skuffet indtil videre?
Synes ikke han leverer det der var forventet,
kun afleveringer fra side til side og så tilbage,
og så i ny og næ nogle stikninger i dybden.
Måske forventede jeg for meget.
asj89
Gæst
«
Svar #10225:
20 Okt 2011, 20:38 »
Citat af: Vashtar 20 Okt 2011, 20:29
Er jeg den eneste der mener, at Arteta har skuffet indtil videre?
Hvis du ser lidt tilbage i tråden er mange enige med dig.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #10226:
20 Okt 2011, 20:44 »
Citat af: asj89 20 Okt 2011, 13:42
Mertesacker er så frygtelig langsom. Han går for højt op i banen og vi er fanget. Jeg fortrækker Koscielny istedet.
André Santos gør mig meget usikker hver gang han rører bolden, men det kommer nok.
Netop derfor vi burde bruge Mertesacker/Vermaelen mod hold som Stoke, Bolton, Fulham og andre der spiller langbold, mens Koscielny/Vermaelen skal bruges mod de hold der spiller fodbold langs jorden.
Og ja, jeg tror de fleste er enige i at Arteta har skuffet. Jeg var stor fan af at vi købte ham, men han er faldet meget igennem indtil videre. Men jeg tror også at det har lidt at gøre med at han lige skal finde ud af systemet og samarbejdet med medspillerne. Lige i øjeblikket er der alt for mange misforståelser der påvirker spillet utroligt negativt, så med tiden skal både det og Arteta nok blive bedre - det er mit håb
Angående Santos er han trods alt købt som backup for Gibbs, så jeg er ikke synderligt skuffet over ham. Han kommer også fra en hel anden form for fodbold og skal spilles ind og lære hvor hårdt og vildt det er i England og hvor koncentreret han skal være hele tiden. Han skal nok også blive bedre
Roman
Reserveholdsspiller
«
Svar #10227:
20 Okt 2011, 20:50 »
Citat af: Gazlgor 20 Okt 2011, 20:44
Netop derfor vi burde bruge Mertesacker/Vermaelen mod hold som Stoke, Bolton, Fulham og andre der spiller langbold, mens Koscielny/Vermaelen skal bruges mod de hold der spiller fodbold langs jorden.
Og ja, jeg tror de fleste er enige i at Arteta har skuffet. Jeg var stor fan af at vi købte ham, men han er faldet meget igennem indtil videre. Men jeg tror også at det har lidt at gøre med at han lige skal finde ud af systemet og samarbejdet med medspillerne. Lige i øjeblikket er der alt for mange misforståelser der påvirker spillet utroligt negativt, så med tiden skal både det og Arteta nok blive bedre - det er mit håb
Angående Santos er han trods alt købt som backup for Gibbs, så jeg er ikke synderligt skuffet over ham. Han kommer også fra en hel anden form for fodbold og skal spilles ind og lære hvor hårdt og vildt det er i England og hvor koncentreret han skal være hele tiden. Han skal nok også blive bedre
Måske er det fordi du ikke ser Bolton eller Fulham spille, de spiller altså ikke særlig meget langbold, især Bolton har udviklet sig meget de sidste 2 år. De spiller en mild form for teknisk fodbold, med en stærk angriber på toppen med gode boldsikre folk på midten.
asj89
Gæst
«
Svar #10228:
20 Okt 2011, 20:56 »
Citat af: Gazlgor 20 Okt 2011, 20:44
Det er korrekt at når det skal være Mertesackers tur er det i disse kampe, men jeg ville stadig foretrække Koscielny i de kampe. Jeg synes han gøre det rigtig godt, modsat Mertesacker.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #10229:
20 Okt 2011, 22:16 »
Citat af: Roman 20 Okt 2011, 20:50
Måske er det fordi du ikke ser Bolton eller Fulham spille, de spiller altså ikke særlig meget langbold, især Bolton har udviklet sig meget de sidste 2 år. De spiller en mild form for teknisk fodbold, med en stærk angriber på toppen med gode boldsikre folk på midten.
Jeg ser kun Bolton eller Fulham når de møder Arsenal eller måske hvis 6'eren viser en anden kamp med dem. De har måske gået lidt fremad, men det ændrer vel ikke på at det ikke kræver så megen hurtighed at stå som centerforsvarer mod dem, og der ville Mertesacker kunne passe ind.
Citat af: asj89 20 Okt 2011, 20:56
Det er korrekt at når det skal være Mertesackers tur er det i disse kampe, men jeg ville stadig foretrække Koscielny i de kampe. Jeg synes han gøre det rigtig godt, modsat Mertesacker.
Mertesacker har faktisk gjort det ganske udemærket indtil videre, synes jeg. Han laver nogle rigtig gode aggresive taklinger, er meget forudsigende i sit spil, og er rimelig hovedstødsstærk (dog ikke hvad man kan forvente af en gut på 1.98 imo). Han minder meget om Tony Adams på den front, men det er jo også hans forbillede, så mon ikke det hænger lidt sammen
Sider:
1
...
680
681
[
682
]
683
684
...
1043
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2026
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2026
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »