home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:33:03 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
I går kl. 13:15:29 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
I går kl. 10:57:41 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
09 Mar 2026, 07:49 Broen13 Klubsøgnin... Wellington Phoenix
Antal Registrerede Brugere: 23338
  1 Bruger, 676 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Lindalot
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 675 676 [677] 678 679 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1346998 gange)
søhest
Lilleputspiller
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #10140: 29 Sep 2011, 09:15 »

Kunne desværre ikke se kampen igår da jeg sad i møde.. nogen der ved hvor man kan se højdepunkter henne?  Smiley (selvom det lyder som om det endnu engang ikke var en god kamp fra vores side  ticked off)

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10141: 29 Sep 2011, 09:30 »

Højdepunkterne er som altid på 101greatgoals: http://www.101greatgoals.com/arsenal-fly-out-of-the-blocks-get-over-the-line-against-olympiakos/108584/

Nej, ikke den bedste kamp fra vores side. Vi manglede 9 mand hvilket tydeligt viste sig på banen. Jeg havde ikke de store forventninger til godt spil, og lige pt. er point det vigtigste, så er det ligemeget hvordan vi spiller. Kønt blev det aldrig, og jeg var skuffet over Rosicky der ellers har spillet fremragende i pre-season. Men intet lykkedes for ham i går, og det samme måde siges om meget af vores fremadrettet spil generelt. AOC var en klar MOM mens Ramsey gjorde det godt da han kom ind, og vi stod godt defensivt. Jeg blev aldrig sådan rigtig nervøs, da Olympiakos ikke så specielt farlige ud i deres angreb, men man ved aldrig med os.. Dejligt med 3 point, vi er nu bedre end United i CL, så mangler vi bare at blive det i PL også. Rigtig spændende kamp vi skal spille på søndag!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

søhest
Lilleputspiller
*

« Svar #10142: 29 Sep 2011, 09:55 »

Højdepunkterne er som altid på 101greatgoals: http://www.101greatgoals.com/arsenal-fly-out-of-the-blocks-get-over-the-line-against-olympiakos/108584/

Nej, ikke den bedste kamp fra vores side. Vi manglede 9 mand hvilket tydeligt viste sig på banen. Jeg havde ikke de store forventninger til godt spil, og lige pt. er point det vigtigste, så er det ligemeget hvordan vi spiller. Kønt blev det aldrig, og jeg var skuffet over Rosicky der ellers har spillet fremragende i pre-season. Men intet lykkedes for ham i går, og det samme måde siges om meget af vores fremadrettet spil generelt. AOC var en klar MOM mens Ramsey gjorde det godt da han kom ind, og vi stod godt defensivt. Jeg blev aldrig sådan rigtig nervøs, da Olympiakos ikke så specielt farlige ud i deres angreb, men man ved aldrig med os.. Dejligt med 3 point, vi er nu bedre end United i CL, så mangler vi bare at blive det i PL også. Rigtig spændende kamp vi skal spille på søndag!
enig, krydser finger for at vi udspiller Tottenham med en 3-0 sejre, van Persie laver selvfølgelig alle 3 basser  Thumbs Up
Angående Rosicky troede jeg faktisk at i år ville blive hans sæson og overtage midtbane efter Cesc, på samme måde som vi så Adebayor blomster op at vi solgte Henry.. Men der lader til kun at blive en drøm i mit hoved  Forlegen ticked off

PhilipFlink
Manager

« Svar #10143: 02 Okt 2011, 23:29 »

It's confirmed; Bacary Sagna has broken his right fibula. Out for at least three months. Carl Jenkinson, put your boots on.

FUUUUUUUUUCK!! lige hvad vi manglede!!!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10144: 03 Okt 2011, 02:17 »

Dem der ikke allerede har gjort det, kan vist godt skrotte denne sæson allerede nu. Med vores uheldsrate kommer vi vist aldrig til at stille et fuldtalligt hold, og bredden i truppen er bare ikke god nok til at kunne dække den slags. Vermaelen har været savnet, Wilshere er ude i 5 måneder, Sagna nu ude i 3 måneder... Det er slet ikke til at bære. Glem denne sæson, og så lad os håbe at vi forstærker os væsentligt næste sommer! Eller noget...

Szczesny
Manager

« Svar #10145: 03 Okt 2011, 11:16 »

Ja, det blir konge at kunne tilbyde Europa League til alle de spillere, der bare banker på døren, for at få lov til at spille for os.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

JKJ
Gæst

« Svar #10146: 03 Okt 2011, 13:15 »

Dem der ikke allerede har gjort det, kan vist godt skrotte denne sæson allerede nu. Med vores uheldsrate kommer vi vist aldrig til at stille et fuldtalligt hold, og bredden i truppen er bare ikke god nok til at kunne dække den slags. Vermaelen har været savnet, Wilshere er ude i 5 måneder, Sagna nu ude i 3 måneder... Det er slet ikke til at bære. Glem denne sæson, og så lad os håbe at vi forstærker os væsentligt næste sommer! Eller noget...

Dvs i bare skal igennem den, eller ende i top 5-6  eller noget helt tredje??

Ja, det blir konge at kunne tilbyde Europa League til alle de spillere, der bare banker på døren, for at få lov til at spille for os.

Ikke for at provokere, men skal i i første omgang ikke bare op i tabellen og så kan man begynde at snakke om det til foråret?

Sidste sæson var Liverpool igennem det samme helvede, dog mest pga en træner der ville en ting, spillere der ville noget andet og en ledelse der var ikke eksisterende.
Vi snakkede også om at vi måtte "nøjes" med EL og pludselig blev det en kamp for bare at overleve.

Det kan jo være at i skal igennem - som g00n siger - en sæson der bare skal overståes  Peace

Szczesny
Manager

« Svar #10147: 03 Okt 2011, 13:25 »

Der er heldigvis flere måder at tilspille sig en EL-billet på, så den tvivler jeg ikke synderligt på... Men sæsonen (PL) er færdig, det giver jeg g00n fuldstændig ret i.

JKJ
Gæst

« Svar #10148: 03 Okt 2011, 14:28 »

Der er heldigvis flere måder at tilspille sig en EL-billet på, så den tvivler jeg ikke synderligt på... Men sæsonen (PL) er færdig, det giver jeg g00n fuldstændig ret i.

Men vil det ikke være dumt at begynde at prioritere de 2 cups fremfor PL? Ikke fordi jeg tror det, men alt er jo muligt i PL, men i kan jo ende med røven i vandskorpen hvis i nedprioritere ligaen.
Og man har jo før set at det er mere end svært at komme ovenpå igen når man først er kommet ind i en dårligt resultat mæssig periode. Og måske aller sværest i en så stærk liga hvor næsten alle kan slå alle og vinder på kryds og tværs.

Szczesny
Manager

« Svar #10149: 03 Okt 2011, 14:49 »

Jeg siger nu heller ikke at de skal prioriteres før PL, men det er forholdsvis få kampe der skal spilles, før man er i nærheden af noget. En god lodtrækning, og så er du langt.

PL skal ikke nedprioriteres, men den er ovre på den led, at der ikke er noget at spille for, i forhold til hvad man som Arsenal-fan forventer at spille med om.

JKJ
Gæst

« Svar #10150: 03 Okt 2011, 15:47 »

Jeg siger nu heller ikke at de skal prioriteres før PL, men det er forholdsvis få kampe der skal spilles, før man er i nærheden af noget. En god lodtrækning, og så er du langt.

PL skal ikke nedprioriteres, men den er ovre på den led, at der ikke er noget at spille for, i forhold til hvad man som Arsenal-fan forventer at spille med om.

Jeg må indrømme jeg synes det er farligt at satse på de 2 cups.

Mange af de her mellemgode hold er altså stærkere end længe. Måske jeg drømmer selv, men mit eget hold burde også være med til aller sidst og slåes med om pokalen. Vi har trods alt kun de hjemmelige turneringer at tænke på mens i stadig skal ud og spille europa til foråret hvor det hele spidser til.

Men vi er slet ikke uenig i at man kan komme langt med lodtrækningsheld. Men med det held i har i år skal i nok ikke satse på det  Tunge  Peace

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #10151: 03 Okt 2011, 16:46 »

Amen hvad fanden er det her for nået. Det er helt ulækkert, så uheldig et hold kan være.

Synes ikke, at Ligaen skal nedprioteres. Cuppen skal egentligt bare opprioteres, da den i de sidste mange år har været noget, hvor alle de unge får chancen. Sådan burde det ikke være nu - og så skal vi selvfølgelig også, for økonomiens skyld, videre i CL.

Et drømmescenario kunne være lige nu at ende 5-6 i PL og vinde Carling eller FA og måske komme til 1/8 i CL og levere en fornuftig indsats.

DeBuur
Manager

« Svar #10152: 03 Okt 2011, 17:25 »

Amen hvad fanden er det her for nået. Det er helt ulækkert, så uheldig et hold kan være.

Synes ikke, at Ligaen skal nedprioteres. Cuppen skal egentligt bare opprioteres, da den i de sidste mange år har været noget, hvor alle de unge får chancen. Sådan burde det ikke være nu - og så skal vi selvfølgelig også, for økonomiens skyld, videre i CL.

Et drømmescenario kunne være lige nu at ende 5-6 i PL og vinde Carling eller FA og måske komme til 1/8 i CL og levere en fornuftig indsats.

Arsenal burde have penge til at hente forstærkninger i vinter pausen - Christian Eriksen skulle være et emne (tror dog det mest er danske journalister der laver spin) hvis I ligger pænt til eller det ser ud til at i kan komme ud og spille Europæisk så burde det ikke være umuligt at tiltrække klassespillere de kan jo da ikke alle sammen spille for Man City !

Når jeg ser jeres defensiv så er der her plads til forbedring - og nu hvor Sagna er væk så er den situation sgu mere end alvorlig.

Men satser i udelukkende på cuppene så risikerer i alt også at stå uden gevinst - men satser i på PL så har i altså stadig mulighed for en 4-6 plads - top 3 bliver fordelt mellem Man Utd - Man City og Chelsea.

Jees redning er at Liverpool fortsat er ustabile og plaget af skader og holdet vil sætte flere point overstyr nu hvor kamp programmet bliver tæt.
Tottenham har fået en ringe sæson start men er nok på vej frem - Newcastle har IMO ikke holdet til at blive hængende i toppen... så mit gæt nu er at i ender som nr. 5 1 point efter Liverpool  Wink

YNWA

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #10153: 03 Okt 2011, 17:43 »

Som jeg lige ser det lige nu, er Totteham stærkere end Liverpool, mens Liverpool er stærkere end Arsenal. Så jeg håber egentligt bare på en top-6.

Og ellers ja, det du siger, er netop det jeg har pointeret. Christian Eriksen kunne bestemt være spændende og kunne overtage Rosickys eller Arshavins rolle, da jeg ikke magter at se på nogle af dem mere og måske, på længere sigt, tilspille sig en fast plads.

Men nu må vi se: håber bare, at der bliver handlet i vinteren, da vi har brug for talent. Alle steder på banen.

JKJ
Gæst

« Svar #10154: 03 Okt 2011, 17:46 »

Som jeg lige ser det lige nu, er Totteham stærkere end Liverpool, mens Liverpool er stærkere end Arsenal. Så jeg håber egentligt bare på en top-6.

Og ellers ja, det du siger, er netop det jeg har pointeret. Christian Eriksen kunne bestemt være spændende og kunne overtage Rosickys eller Arshavins rolle, da jeg ikke magter at se på nogle af dem mere og måske, på længere sigt, tilspille sig en fast plads.

Men nu må vi se: håber bare, at der bliver handlet i vinteren, da vi har brug for talent. Alle steder på banen.

Dem har i vel nok af, det er vel mere decideret forstærkninger i mangler, måske lige pånær i målet Wink

Sider: 1 ... 675 676 [677] 678 679 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010