home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:33:03 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
I går kl. 13:15:29 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
I går kl. 10:57:41 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
09 Mar 2026, 07:49 Broen13 Klubsøgnin... Wellington Phoenix
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 678 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Lindalot
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 674 675 [676] 677 678 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1346994 gange)
SC30
Landsholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #10125: 28 Sep 2011, 17:20 »

Heldigvis er der snart landsholdspause, så hvis vi bare kan tage 3 point i aften, ser det rigtigt godt ud, da jeg ikke tror, at man havde kalkuleret med point på White Hart Lane ligegyldigt hvad. Vi havde dog haft gode chancer i stærkeste, hvorimod det ser utroligt svært ud lige nu, i sær taget i betragtning af den måde Tottenham spiller på.

Tror jeg spiller Arsenal-sejr til 1.55 i aften. Det burde kunne lade sig gøre.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #10126: 28 Sep 2011, 17:34 »

Fordi det var sjovt?

Du har ret. Men skal alt, der er sjovt herind?

PhilipFlink
Manager

« Svar #10127: 28 Sep 2011, 17:36 »

Jeps Smiley

Champenralle
Reserveholdsspiller

« Svar #10128: 28 Sep 2011, 18:14 »

Bliver kampen vist nogen steder iaften??

Arsenal FC!!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10129: 28 Sep 2011, 18:29 »

Tja, nu ville det nok have været provokerende hvis jeg skrev det samme i United tråden, så er det vel bedre at vi fryder os herinde? Smiley

Champenralle: Nej, ikke i alm. dansk tv i hvert fald.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Naustratze
Gæst

« Svar #10130: 28 Sep 2011, 19:34 »

Hvad ville i sige til at vi købte Jan Vertonghen fra Ajax?

Szczesny
Manager

« Svar #10131: 28 Sep 2011, 19:47 »

Hvad ville i sige til at vi købte Jan Vertonghen fra Ajax?

Jeg ville sige fint.

Kan vi få ham med tilbagevirkende kraft?

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Naustratze
Gæst

« Svar #10132: 28 Sep 2011, 19:52 »

Ved ikke om de har ham i tankerne, synes bare han er en virkelig udstrålende forsvarsspiller. Virkelig et talent.

sarcas
Ynglingespiller

« Svar #10133: 28 Sep 2011, 20:16 »

Arsenal v Olympiacos: Szczesny, Sagna, Mertesacker, Song, Andre Santos, Frimpong, Arteta, Rosicky, Chamberlain, Arshavin, Chamakh. RVP sub.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10134: 28 Sep 2011, 20:34 »

Spændende kamp, og især sjovt at se at Wenger hviler både Ramsey og Van Persie. Jeg håber at Chamakh får gang i målscoringen i dag, det kan være at det hjalp at han scorede mod Blackburn Smiley

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10135: 28 Sep 2011, 21:35 »

Det har vist været en blandet fornøjelse... Positivt at vi har været effektive på vores chancer, og AOC og Santos dermed fik scoret deres første CL mål for os, og Santos sit første mål og vi derfor fører 2-1. Og så kommer vi til det negative. Defensivt har det igen været rystende ringe. Alle deres dødbolde har vi været håbløse til at dække op. Det er tydeligt at Olympiakos har indøvet nogle ting på grund af vores problem. Rent pasningsmæssigt har det også været et helvede. Arteta er stadig ikke i det gear jeg forventer ham i, og Rosicky og Frimpong har smidt bold efter bold væk, både på dårlige afleveringer, dårlige driblinger, for lange træk og dårlige førstegangsberøring er. Sagna har også været lidt hip som hap, mens de eneste positive oplevelser er Mertesacker der er solid som altid, Santos har været god begge veje og AOC har været en oplevelse - Altid farlig og dygtig med bolden. Chamakh er sådan lidt meh. Jeg ønsker virkelig at han snart finder formen, og han kæmper også for det, men som i al modgang, så følger det ham lidt. Jeg har ondt af knægten. Nå ja, Arshavin er vist også på banen er sted..

Esmark11
Landsholdsspiller

« Svar #10136: 28 Sep 2011, 22:42 »

Sådan Gunners - fremragende spil med gode indlæg og mål af Oxlade som MoM var grundlaget for en 2-1 sejr mod Olympiakos

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10137: 28 Sep 2011, 22:47 »

Fremragende spil kan man vist næppe kalde det, udover de første 25-30 minutter. Resten af kampen gik fra min side med at sidde og være nervøs over, om de nu skulle få udlignet. Præstationen i dag var simpelthen ikke god nok mod et hold som Olympiakos.

Til gengæld kan vi da kun være glade for at få 3 point, og med de mange skader in mente er det vel alligevel i orden. Song gjorde det glimrende i midterforsvaret syntes jeg, og også Arteta og OC imponerede i glimt. Rosicky var skuffende, og det samme var Chamakh (igen igen) og Arshavin (igen igen).

Esmark11
Landsholdsspiller

« Svar #10138: 28 Sep 2011, 22:48 »

Fremragende spil kan man vist næppe kalde det, udover de første 25-30 minutter. Resten af kampen gik fra min side med at sidde og være nervøs over, om de nu skulle få udlignet. Præstationen i dag var simpelthen ikke god nok mod et hold som Olympiakos.

Til gengæld kan vi da kun være glade for at få 3 point, og med de mange skader in mente er det vel alligevel i orden. Song gjorde det glimrende i midterforsvaret syntes jeg, og også Arteta og OC imponerede i glimt. Rosicky var skuffende, og det samme var Chamakh (igen igen) og Arshavin (igen igen).

Så lad os sige at spillet i glimt var fremragende... Altså Oxlades spil Thumbs Up

Szczesny
Manager

« Svar #10139: 28 Sep 2011, 22:56 »

Synes de to centrale defensivt og Szcz var rigtig gode. Santos var i glimt rigtig god frem ad banen, og var ikke håbløs defensivt. Sagna ikke god defensivt idag. Arshavin var en skygge indtil Chamakh kom ud. Chamakh var måske ikke god, men arbejdede forbilledligt, og løb mange (!) meter for at hjælpe holdet. AOC viste meget lovende takter, mens Frimmy gjorde et godt stykke arbejde defensivt. Arteta imponerede mig ikke synderligt, og Rosicky var vel banens dårligste. Han er virkelig en skygge af hvad han var engang.

Alt i alt en mediocre indsats, hvorfor det er dejligt med 3 point.

I øvrigt enig med g00n... 20-25 meget flotte minutter, og så var man ellers halvnervøs for om de fik scoret. Dog ikke så slemt som på almindelige PL-dage.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Sider: 1 ... 674 675 [676] 677 678 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010