home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:33:03 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
I går kl. 13:15:29 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
I går kl. 10:57:41 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
09 Mar 2026, 07:49 Broen13 Klubsøgnin... Wellington Phoenix
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 845 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Lindalot
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 676 677 [678] 679 680 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1346981 gange)
SC30
Landsholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #10155: 03 Okt 2011, 17:50 »

Dem har i vel nok af, det er vel mere decideret forstærkninger i mangler, måske lige pånær i målet Wink

Altså, talent, som i at have talent. Ikke nødvendigvis et ungt talent - flair, uforudsigelig, teknisk kunnen osv.

JKJ
Gæst

« Svar #10156: 03 Okt 2011, 17:55 »

Altså, talent, som i at have talent. Ikke nødvendigvis et ungt talent - flair, uforudsigelig, teknisk kunnen osv.

Ok, så snakkede vi lige forbi hinanden  Peace  Thumbs Up

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10157: 03 Okt 2011, 18:23 »

Nu er Szczesny minsandten også blevet skadet, og har trukket sig fra de kommende landskampe. Odds på at van Persie bliver skadet inden for den næste uges tid?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10158: 03 Okt 2011, 18:23 »

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal sige. Det er en stor katastrofe at vi bliver nødt til at erstatte vores back med Jenkinson som ikke er nær det niveau. Selve tabet mod Tottenham er ikke en katastrofe, WHL er en rigtig svær bane, og vi har ikke den bedste udeform lige pt. Det er mere skaderne der er bekymrende, for det bliver svært at holde noget som helst stabilt niveau når vi bliver ved med at få månedslange skader i truppen. EL er selvfølgelig et realistisk mål, CL bliver nok lidt svært at nå, men der er altså stadig kun spillet 7 kampe i sæsonen, så meget kan nå at ændre sig.. Vi er stadig med i alle 4 turneringer, og selvom vi nok ikke vinder noget, ser det ikke helt katastofalt ud for os lige pt.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

verdenskrig
Manager

« Svar #10159: 03 Okt 2011, 18:26 »

Er jeg den eneste som nogle gange tænker om Arsenal ganske enkelt træner forkert Shockeret.. For lidt styrketræning evt?
Det burde jo ikke være muligt når i nok har nogle af de mest kompetente folk til at varetage det område, men tanken rammer mig alligevel..

For sker det en eller to sæsoner kan der være tale om uheld, men når det sker år efter år efter år, så må man da også se på om man i det hele taget gør spillernes fysik stabil nok, til det hårdføre spil som er i PL, med mange tacklinger og dueller Smiley..

Muligt jeg er den eneste der har tænkt den tanke crazy ?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10160: 03 Okt 2011, 18:29 »

Er jeg den eneste som nogle gange tænker om Arsenal ganske enkelt træner forkert Shockeret.. For lidt styrketræning evt?
Det burde jo ikke være muligt når i nok har nogle af de mest kompetente folk til at varetage det område, men tanken rammer mig alligevel..

For sker det en eller to sæsoner kan der være tale om uheld, men når det sker år efter år efter år, så må man da også se på om man i det hele taget gør spillernes fysik stabil nok, til det hårdføre spil som er i PL, med mange tacklinger og dueller Smiley..

Du er absolut ikke den eneste, snakkes om vores medical staff har været oppe og vende mange gange i løbet af de sidste 2-3 sæsoner. Man er ikke ligefrem kommet nærmere en forklaring...

verdenskrig
Manager

« Svar #10161: 03 Okt 2011, 18:33 »

Det burde jo bare ikke kunne lade sig gøre i en topklub som Arsenal.. Er det sagen er det godt nok amatøragtigt.. Spillernes fysik, og kropsstyrke er da noget af det mest fundamentale for at et fodboldhold kan blive stabilt og godt kørende..

Men selvom jeg på ingen måde kan lide Arsenal(for andet end jeres talentudvkling), så må jeg indrømme at det pt er lidt synd for jer.. Med alle de skader er det jo svært at spille god fodbold, uanset hvor god en start11'er man har på papiret Shockeret

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #10162: 03 Okt 2011, 18:45 »

Uden nogen sammenligning overhovedet og så alligevel lidt.

Da AaB hentede Erik Hamren havde holdet også haft nærmest Arsenal tilstande i skader i nogle sæsoner.

Men han gik bla ind og ændrede i kosten, feks var der obligatorisk tvang af fremmmøde til hjemmelavet havregrød lavet af Hamren selv, hver morgen!
Desuden fik han lavet kosten og hver spiller fik deres kost skema lavet personligt til hver enkelt spiller.
Efter et stykke tid forsvandt skaderne faktisk stille og roligt fordi de enkelte spillere fik deres krop bygget op på den rette måde og muskelmassen blev også bygget på på den måde, selvfølgelig sammen med den rette styrketræning.

Nu er spillerne i PL jo ikke just kendt for at være de sundeste til tider. Kunne man ændre noget her eller er det bare et vildskud?

JKJ
Gæst

« Svar #10163: 03 Okt 2011, 18:46 »

Det burde jo bare ikke kunne lade sig gøre i en topklub som Arsenal.. Er det sagen er det godt nok amatøragtigt.. Spillernes fysik, og kropsstyrke er da noget af det mest fundamentale for at et fodboldhold kan blive stabilt og godt kørende..

Men selvom jeg på ingen måde kan lide Arsenal(for andet end jeres talentudvkling), så må jeg indrømme at det pt er lidt synd for jer.. Med alle de skader er det jo svært at spille god fodbold, uanset hvor god en start11'er man har på papiret Shockeret

er faktisk helt enig, kan virkelig godt forstå den opgivende attitude flere af jer har efterhånden. Det er jo uden ende med alt det der ramler ned over jer  Peace

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10164: 03 Okt 2011, 18:47 »

Så vidt jeg ved, er Wenger nu kendt for at gå ret meget op i spillernes kost og sundhed.

"For example, Arsenal manager, Arsene Wenger, is notorious for his scientific approach to the diets of his team. He argues that it is inadvisable for any footballer to have a high intake of junk food, sugar and dairy products. Most important, he says, are foods like vegetables, chicken and fish. There are also other things you might like to try to boost your gameplay such as eating potatoes on the day of the match (a recommendation from scientists in France). Apparently potatoes are brilliant for footballers as they contain substances called glucides, which deliver a steady flow of energy to the muscles."

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10165: 16 Okt 2011, 11:49 »

Der er, pudsigt nok, gået 14 dage siden sidste Arsenal kamp, og dermed også knap 14 dage siden sidste indlæg i denne tråd. Så lad os da glædes over at vi igen kommer til at se vores allesammens Arsenal spille i dag! Vi tager hjemme imod Sunderland, og skadesfronten er noget nær det bedste i mange sæsoner: Vi har kun 4 spillere skadet! Det drejer sig selvfølgelig om Djourou, Wilshere, Vermaelen og så Sagna der jo brækkede benet i seneste kamp. Det gør startopstillingen nogenlunde let at gætte:

Szczesny
Jenkinson  Mertesacker  Koscielny  Gibbs
Song   Ramsey
Arteta
Walcott          Gervinho
Van Persie

Jeg forventer at Jenkinson overtager højrebackpladsen for Sagna, selvom der har været spekuleret i forskellige løsninger på problemet. På venstre tror jeg på Gibbs og ellers er resten meget lige til. Szczesny var skadet i landsholdspausen og tog derfor ikke med Polens landshold, men han skulle være klar til i dag. Sunderland må (heldigvis) ikke gøre brug af Bendtner, og de har kun vundet 1 kamp indtil videre, så der burde være chance for 3 point hjemme... Jeg har i hvert fald smidt halvdelen af mine freak$ på kampen, hvilket plejer at betyde at vi ikke vinder, så lad os krydse fingre for at jeg for en gangs skyld vinder nogle freak$! Opstemt

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

PhilipFlink
Manager

« Svar #10166: 16 Okt 2011, 12:15 »

Jeg har i hvert fald smidt halvdelen af mine freak$ på kampen, hvilket plejer at betyde at vi ikke vinder, så lad os krydse fingre for at jeg for en gangs skyld vinder nogle freak$! Opstemt

Fuuuck dig Skuffet Vi er doooomed !!

Henry T
Ynglingespiller

« Svar #10167: 16 Okt 2011, 14:40 »

Fantastisk start - Kan mærke vi kører dem over  Wink

Chakana
Manager

« Svar #10168: 16 Okt 2011, 15:06 »

Arsenal Football Club

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #10169: 16 Okt 2011, 15:11 »

Tag det roligt, selv de bedste mister bolden engang imellem, og Jenkinson spillede League 1 fodbold for under et år siden og er 19 år, så måske man skulle give ham en chance i stedet for at bitche så snart man kan, og lade frustrationerne gå ud over et stort talent?

Sider: 1 ... 676 677 [678] 679 680 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010