home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:33:03 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
I går kl. 13:15:29 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
I går kl. 10:57:41 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
09 Mar 2026, 07:49 Broen13 Klubsøgnin... Wellington Phoenix
Antal Registrerede Brugere: 23342
  2 Brugere, 957 Gæster Online.

Nyeste Bruger: IzyamBof
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 664 665 [666] 667 668 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1347090 gange)
Naustratze
Gæst

Sv: Arsenal tråden
« Svar #9975: 02 Sep 2011, 11:18 »

Peace naturligvis er det dejligt at se en konkurrent starte dårligt og jeg vil stadig påstå at Arsenal og Wenger har skuffet lidt i forhold til ikke at hente verdensklasse spillere ind i truppen.

Men når det så er sagt så er jeg overbevist om at Wenger formår at få Arsenal tilbage på sporet igen.

Santos tror jeg bliver en succes - jeg mener ikke han er ringere end Clichy som IMO lavede mange fejl.

Gervinho er et lysende talent - nuvel han dummede sig i en af kampene og fik rødt men han bliver spændende at følge og kan blive lige så stor en spiller som Nasri.

Arteta, ham har jeg altid holdt af, har aldrig forstået at han løb rundt i en klub som Everton og sammen med enten Ramsey eller Wilshere så mener jeg i står med en suveræn midtbane og så kan det godt være at Fabregas er en klasse bedre..tja hvad hjælper det når han er skadet eller hvis han ikke er motiveret ?

Mertesacker.... jeg er ikke overbevist om ham i PL er han ikke for langsom ?

Tjaaaa, samme holdning. Vi får se med Mertesacker.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9976: 02 Sep 2011, 12:51 »

Peace naturligvis er det dejligt at se en konkurrent starte dårligt og jeg vil stadig påstå at Arsenal og Wenger har skuffet lidt i forhold til ikke at hente verdensklasse spillere ind i truppen.

Men når det så er sagt så er jeg overbevist om at Wenger formår at få Arsenal tilbage på sporet igen.

Santos tror jeg bliver en succes - jeg mener ikke han er ringere end Clichy som IMO lavede mange fejl.

Gervinho er et lysende talent - nuvel han dummede sig i en af kampene og fik rødt men han bliver spændende at følge og kan blive lige så stor en spiller som Nasri.

Arteta, ham har jeg altid holdt af, har aldrig forstået at han løb rundt i en klub som Everton og sammen med enten Ramsey eller Wilshere så mener jeg i står med en suveræn midtbane og så kan det godt være at Fabregas er en klasse bedre..tja hvad hjælper det når han er skadet eller hvis han ikke er motiveret ?

Fine ord, og dejligt at høre at nogen også kan se det positive. Ja, nogen forventede verdensklasse signings, men det er vel ingen overraskelse at Wenger ikke hentede nogen. Det kan være at vi ser et par fremtidige verdensstjerner som han hentede i Henry, Vieira, Anelka osv., men det vil kun tiden vise.

Mht. Mertesacker kan jeg forestille mig at planen er at han spiller mod tonserholdene som Blackburn, Stoke, Bolton osv., og så har vi Koscielny mod de lidt hurtigere hold som United, Liverpool, Villa osv. Derfor tror jeg at han bliver en succes, for han er sådan en type som vi har manglet mod tonserholdene når vi har mistet point på dødbolde og høje bolde.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9977: 02 Sep 2011, 13:50 »

Heh, skægt at læse er Ferguson også har haft øje på Park:

Manchester United manager Sir Alex Ferguson, who had already signed Park Ji-Sung in 2005, was quoted as saying that hoping to sign a ‘young boy from South Korea’ and when the English giants visited Seoul in July 2007, Ferguson admitted that the ‘young boy’ he was talking about was in fact Park Chu-Young and that he is checking his progress. I kan læse mere om vores nye spiller her: http://inbedwithmaradona.com/journal/2011/9/2/arsenals-park-chu-young.html

Lidt mere om hans spillestil:
Despite possessing enough technique and skills to cope at a wide position, one of Park’s biggest strength is his aerial ability even if he is not the tallest of players at 182 centimetres. During his time at FC Seoul, the club released their players’ Sergeant Jump Test results and Park recorded an incredible 91 centimetres with the other 23 players recording an average of 62.6 centimetres. With that number reportedly increasing by more than 10 centimetres since his move to Ligue 1 along with some superb off the ball movement, he led Moncao’s frontline scoring 20 league goals in his next two seasons until, of course, Monaco couldn't avoid relegation.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Seller95
Manager

« Svar #9978: 02 Sep 2011, 14:01 »

Park Chu-Young har lavet to kasser for Sydkorea, som spiller lige nu. Thumbs Up

Arsenal <3

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #9979: 02 Sep 2011, 15:15 »

Brøndby ´96
Arsenal ´96

verdenskrig
Manager

« Svar #9980: 02 Sep 2011, 22:27 »

Det havde skam intet med arrogance at gøre, jeg mener slet ikke Liverpool fansene er arrogante. Jeres humør er bare utroligt skiftende efter resultaterne. Hvis det går godt, så mener I at I spiller helt overdådigt og det kan minimum blive til en 1. plads, hvis ikke en 0. plads. Når det så går skidt i en kamp eller to, så skal der spenderes millioner af pund til det forfærdelige hold hvis I ikke skal rykke ned. Ja, overdrivelse fremmer forståelsen, men I er imo de mest vægelsindede fans, hvilket også gør at jeg tager det med et gran salt når I mener at Liverpool ender højere end Arsenal Wink Og nej, pt. er I ikke bedst. I var bedst for et par uger siden, men der er sket meget siden Wink

Ingen tvivl om at vores humør er skiftende efter resultaterne, men jeg synes nu stadig det bliver overdrevet en kende her i tråden Smiley.. Altså selvom vi er startet godt er der jo f.eks ingen der er begyndt at tale om at vi vinder guld osv.. Selvom vi er glade pt for holdet, og starten, så tror jeg også alle ved at vores hold har sine begrænsninger Wink.. Ellers er man blåøjet..

Men jeg må bare erkende at jeg har en god følelse omkring det at slutte i top 4 i år.. Om det så bliver med jer i top 4, eller i stedet for jer i top 4 må tiden jo vise.. Det kan jo også være at vi slet ikke kommer i top 4.. Det er ikke til at sige, og det er da kun godt at fodbold er så uforudsigeligt  Opstemt
Men med Dalglish som manager, og den gode bredde trup vi har, synes jeg vi har de bedste muligheder i mange år..

Men det er måske også for meget forlangt, at man ligefrem håber jer sige at vi ender over Arsenal  crazy

det er sjovt nok det køb jeg synes der er bedst... Jeg har længe gerne ville have ham til Liverpool, og synes han er en rigtig god forsvarsspiller, som passer perfekt til PL i kraft af sin højde Smiley..

Men har dog hørt fra min tyske onkel, at han har virket lidt klodset i sin seneste sæson, og ikke er så god som han har været.. Mener også at have læst at han er blevet fortrængt fra startopstillingen på det tyske landshold, men den er jeg ikke helt 100 på  Tunge
« Seneste Redigering: 02 Sep 2011, 22:30 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #9981: 04 Sep 2011, 16:11 »

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9982: 04 Sep 2011, 16:47 »

Tak for den fyldestgørende kommentar..

Det er egentlig lidt pudsigt, for det er ikke mere end 2-3 dage siden at det blev rapporteret at Wilshere nu var begyndt til 'light training', og så kom denne historie frem i dag. Lad os håbe at overdrivelse fremmer forståelsen og han er klar igen snart.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9983: 04 Sep 2011, 16:48 »

Wilshere har selv bekræftet på sin Twitter at han er ude i 2-3 måneder.

JackWilshere Jack Wilshere
I can confirm I will be out for around 2-3 months! I am working hard in the gym to stay fit and I am gutted but I will be back stronger!

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #9984: 04 Sep 2011, 17:45 »

Pis. Men har tiltro til, at Ramsey og Arteta kan løfte byrden fra Wilshere og Fab.

Vashtar
Ynglingespiller

« Svar #9985: 04 Sep 2011, 18:30 »

Pis. Men har tiltro til, at Ramsey og Arteta kan løfte byrden fra Wilshere og Fab.

Jeg synes ikke at det er fair overfor hverken Ramsay eller Arteta,
som værende erstatininger for Fabregas,
det er simpelthen umuligt at ersatte en spiller af den kaliber,
uden tvivl den bedste på sin plads..
På niveau - hvis ikke bedre, med Xavi og Sneijder.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #9986: 04 Sep 2011, 22:05 »

Arg, det kan jeg simpelthen ikke være enig med dig i. Fabregas er rigtig god, og klart den bedste spiller Arsenal havde, men som jeg ser det, var han ikke engang den bedste i Premier League. Han er en verdensklasse spiller, men han er ikke den bedste på sin position.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #9987: 04 Sep 2011, 22:12 »

Hvor vil du hen med dit indlæg?...

Siger bare, at jeg håber og tror, at Arteta og Ramsey kan gøre det godt i fraværet af Wilshere og Fabregas Smiley

Jakob E: Hvem var bedre? Lampard? Gerrard? I mine øjne var Fabregas den bedste i PL.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #9988: 04 Sep 2011, 22:17 »

Ja, jeg anser både Lampard og Gerrard som bedre og mere komplette spillere end Fabregas.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9989: 04 Sep 2011, 22:18 »

Den diskussion (som så mange andre) har vi vist haft herinde...

Sider: 1 ... 664 665 [666] 667 668 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010