Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 20:33:03
RasmusA12
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2026 ...
I går
kl. 13:15:29
ydersog
Blogs
#68 Youth to Gold
I går
kl. 10:57:41
ydersog
Challenges
The real Sir Alex Ferg...
12 Mar 2026, 07:57
Broen13
Blogs
[29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17
Broen13
Klubsøgnin...
Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45
g00n
Blogs
The Youth Of The Nation 3
09 Mar 2026, 07:49
Broen13
Klubsøgnin...
Wellington Phoenix
Antal Registrerede Brugere:
23342
2 Brugere, 954 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
IzyamBof
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
662
663
[
664
]
665
666
...
1043
Forfatter
Emne: Arsenal tråden (Læst 1347090 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
Sv: Arsenal tråden
«
Svar #9945:
01 Sep 2011, 18:14 »
Citat af: verdenskrig 01 Sep 2011, 17:41
Og så er der jo reelt også kun Arteta tilbage, og så Santos som praktisk talt ingen ved hva kan?
Og hold nu op med at sige at det er liverpool fans i en nøddeskal
.. Hvis der er nogle som er naive så er det sgu jer.. Selvom jeres seneste titel ligger længere tilbage end vores, og i år efter år taber pusten i foråret føler i jer altid åhh så sikre på at i nok skal vinde hele svineriet..
Og hvis det ikke skulle være gået op for dig så har vi ikke bare spillet 2 gode kampe.. Vi har spillet god fodbold i et halvt år nu under Dalglish.. Sidst vi i øvrigt fik en god sæsonstart var vi tæt på at vinde guld, så jeg har svært ved at se hvordan du kan sige at det er typisk os..
I øvrigt: Havde i overhoved en god kamp efter carling cup finalen.. For jeg spørger bare nysgerrigt siden du åbenbart mener at i kunne spille spil som vi blot kan drømme om..
Jeg tvivler på at nogen Arsenal fans har været sikre på at vi vinder ligaen, men vi har sagt sæson efter sæson at vi kunne være med hvor det var sjovt. Og det har vi været hvert år, hvis man ser bort fra den sidste måned eller to. Jeg kan ikke huske Liverpool være så tæt på titlen som os, men det er måske mig der husker forkert? Hvornår har Liverpool egentlig sidst ligget på en første plads i mere end en enkelt kamp i starten af sæsonen? Hvis de da i det hele taget har det..
Jeg sagde heller ikke at I har spillet 2 gode kampe, jeg sagde halvanden. I spillede godt i første halvleg af første kamp, og gik så helt ned i anden halvleg. I spillede middelmådigt mod Arsenal, og så har jeg hørt at I spillede godt i jeres sidste kamp som jeg dog ikke så. Sidste sæson gjorde Dalglish det bedre med holdet end Roy gjorde, det er der ingen tvivl om, men bare fordi at jeres hold spiller bedre med ham, betyder det ikke at I udelukkende har spillet godt fodbold. Også efter Dalglish var jeres spil meget op og ned, og der blev tit nogle skrabede sejre eller uafgjorte kampe. Jeg synes på intet tidspunkt at man så den vilje og gejst for at vende en kamp med 10 min tilbage som Liverpool eller har været frygtet for før Hodgson. Liverpool mangler en del kant, og bare fordi I har haft et par gode resultater på billig baggrund og et dårligt i de første 3 kampe, så tvivler jeg stadig stærkt på at Liverpool ender over os.
Haha, nu kan man høre at VK er ved at blive sur over at han ikke får ret
Riis, du rammer tilgengæld spot on
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
PhilipFlink
Manager
«
Svar #9946:
01 Sep 2011, 18:17 »
Citat af: Gazlgor 01 Sep 2011, 18:14
Haha, nu kan man høre at VK er ved at blive sur over at han ikke får ret
Ja for pokker
haha
http://www.youtube.com/v/e3psfir8vXA?version=3&hl=en_GB
FIFA 13 skills tutorial
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #9947:
01 Sep 2011, 18:17 »
Citat af: Flink14 01 Sep 2011, 18:10
Jeg tog bare deres opstilling fra sidste kamp mod Arsenal og stillede spillerne op efter hinanden.. Og nej, jeg synes nu det passer meget godt det jeg har skrevet. Der er ikke et sted på midtbanen Liverpool er bedre.. Igen, måske lidt på kanterne, men inde på midten er de langt fra
Jeg ville ikke have nogen af dem Liverpool har købt i DETTE transfer vindue.. Måske udover Enrique
Jamen i og med at I spiller med 3 med på midten, skal du jo sammen en kantspiller fra Liverpool, med en central midtbane fra Arsenal. Det kan jo ikke gå op. Og jeg mener stadig klart, at Gerrard, Adam, Henderson, Lucas osv, er stærkere end jeres centrale midtbane.
At sige nej til Charlie Adam, Jordan Henderson og Downing virker mest af alt bare dumt. Dem kunne I nu godt bruge.
PhilipFlink
Manager
«
Svar #9948:
01 Sep 2011, 18:20 »
Citat af: Jakob E 01 Sep 2011, 18:17
Jamen i og med at I spiller med 3 med på midten, skal du jo sammen en kantspiller fra Liverpool, med en central midtbane fra Arsenal. Det kan jo ikke gå op. Og jeg mener stadig klart, at Gerrard, Adam, Henderson, Lucas osv, er stærkere end jeres centrale midtbane.
At sige nej til Charlie Adam, Jordan Henderson og Downing virker mest af alt bare dumt. Dem kunne I nu godt bruge.
Som jeg kan se, spiller Liverpool også med 3 på midten ( hvor der ligger en bag den ene angriber), som en offensiv midtbane.. Nej, jeg ville ikke se Adam, Henderson eller Downing på Arsenals hold.. Adam kan jeg ikke se, der ville kunne begå sig i de store turneringer.. Henderson kan jeg slet ikke se en fidus til endnu.. Og Downing er jo bare en spiller der ville kunne sidde på bænken.. Jeg ville ikke se dem i Arsenal .. Du må ønske dem så meget du vil til Chelsea.. Er bare glad for de ikke er havnet i Arsenal
http://www.youtube.com/v/e3psfir8vXA?version=3&hl=en_GB
FIFA 13 skills tutorial
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #9949:
01 Sep 2011, 18:21 »
Citat af: Jakob E 01 Sep 2011, 18:17
Charlie Adam er en Scholes type der vinder mange bolde og har et drøn af et skud, men laver et hav af dumme frispark - Vi har Song der kan udfylde den defensive rolle. Gerrard kunne da være fin at have som rotationsspiller, men ellers har han set svag ud i mange sæsoner efterhånden. Henderson har jeg slet ikke set nok til, men kan ikke forestille mig at jeg kan bruge ham i stedet for hverken Wilshere eller Arteta. Måske er han lidt på niveau med Ramsey. Downing var der snak om skulle til Arsenal, men det ville jeg helst ikke, og er godt tilfreds med at Gervinho kom i stedet. Lucas kunne fungere som backup for Frimpong...
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
BIG Bauke Mollema
Manager
«
Svar #9950:
01 Sep 2011, 18:23 »
Liverpool spiller så vidt jeg ved, en klassisk 4-4-2, med to angribere. De er gået væk fra at have en hængende angriber, for et stykke tid siden. Derfor vil Arsenal være i overtal på midten.
Med hensyn til indkøbene, må jeg blot erklære mig uenig. Andet er der ikke at se til det.
Camus
Gæst
«
Svar #9951:
01 Sep 2011, 18:33 »
Citat af: Gazlgor 01 Sep 2011, 18:21
Charlie Adam er en Scholes type
Du fortsætter med at skrive sjove ting
En spiller som Xavi kunne godt være værdig til at blive kaldt en Scholes type. Charlie Adam fortjener ikke at blive nævnt i samme linje, side, kapitel, eller bog som Scholes... Adam er ligeså lidt en Scholes type, som Downing er en Maradona type.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #9952:
01 Sep 2011, 18:39 »
Det passer da meget godt, Adams har også vigende hårgrænse og halvrødt hår
Synes også de er meget ens spilletypemæssigt.
Camus
Gæst
«
Svar #9953:
01 Sep 2011, 18:46 »
Citat af: Gazlgor 01 Sep 2011, 18:39
Det passer da meget godt, Adams har også vigende hårgrænse og halvrødt hår
Så langt kunne jeg godt være enig, men ikke længere..
PS: Det er Charlie Adam du mener ikke? Navnet Adams leder nemlig tankerne hen på en spiller af et noget andet format..
Scholesy
Landsholdsspiller
«
Svar #9954:
01 Sep 2011, 18:47 »
Adam virker for mig som om, at han i flere tilfælde virker for tung. Men ingen tvivl om, at han kan ligge nogle gode afleveringer og fremragende hjørnespark. Dertil synes jeg nu en Song ihvertfald er ligeså god. Song spiller dog, så vidt jeg har forstået Scousernes taktik, mere deffensivt orienteret end Adam. Altså er en sammenligning selvfølgelig svær.
Henderson har jeg nu aldrig set det store i, andet end en klassisk engelsk spiller der ikke kan noget specielt, men altid gør det solidt. Nu er det selvfølgelig begrænset hvad jeg den dømme ham udfra, men det er det indtryk, jeg har fået af ham. Der vil jeg i den grad foretrække Arteta (hvis han finder formen) og Wilshere, som jeg virkelig beundrer. Fremragende spiller. Downing - Gervinho er hip som hap, Gervinho er rigtig farlig, men mangler tit og ofter lige det sidste, mens Downing altid sparker nogle gode indlæg. Lucas ser jeg dog bedre end en f.eks. Frimpong, dog igen på et tyndt grundlag, da jeg ikke har set meget til Frimpong.
For mig at se, synes jeg jeres trup kvalitetmæssigt ligner meget hinanden. Og som så mange andre tror jeg også, at det er Liverpool og Arsenal, der skal kæmpe om den sidste CL plads. Selvfølgelig er Spurs også med, men har størst tiltro til Liverpool og Arsenal.
I sammenligningen skal man vel heller ikke glemme, at Liverpool har brugt rigtig store summer på deres spillere, mens Wenger som altid, har købt billigst muligt. Value for the money, som Fergie også siger. ;-)
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #9955:
01 Sep 2011, 18:48 »
Jo, jeg skrev det også rigtig først
Jeg mener skam heller ikke at Adam er lige så god som Scholes var, bare at han er samme type spiller
JKJ
Gæst
«
Svar #9956:
01 Sep 2011, 21:06 »
Hold da op for en debat
Faktisk ganske skæg og underholdene læsning det meste af det, og det gælder fra begge sider
Jeg har da også lige et par småting jeg gerne vil dele med jer
Der blev nævnt noget om sidste sæson og hvor dårlige vi var. Korrekt vi var elendige, var tæt på stregen, var under den i et par runder.
Forskellen på os sidste sæson og jer her og nu synes jeg er at vi faktisk fra dag et mente vi var elendige og havde et dårligt hold og træner.
Altså vi kunne godt selv se at vi total elendige. Det synes jeg altså div Gunners fan har lidt svært ved.
I har solgt/lejet et godt stykke over 20 spillere. Hvad har i hentet 8-10 nye ind og alligevel kalder i det en styrket trup og bredden er god nok? Det hænger altså ikke helt sammen i min verden
I har solgt 2 af de mest kreative folk i PL og jeres dyreste indkøb er Champerlain på 18? år og som aldrig har spillet PL.
Arteta, som nogle synes er en frelser er nok ikke det rette ord men i ved hvad jeg mener, skal nu til en stor klub nu hvor han stille og roligt ihf ikke bliver bedre men max kan holde niveau. Og det har altså de sidste sæsoner ikke været prangende. Han har været en profil hos Everton men se på deres trup, det er ikke svært at blive det
Så er der alle sammenligningerne spiller mod spiller. Imo spild af tid. Det er jo totalt umuligt at sammenligne. Ingen spillere i verden er ens og når taktikkerne er jo også vidt forskellige.
Så er det jo umuligt at sammenligne.
Vores transfervindue har været vidt forskellige. Vi gik ud og købte tidligt og havde en plan A-B og C. Vi er gået efter unge sultne og tildels britiske spillere, Bellamy og Doni er dog ikke incl her.
Ingen i Liverpool tråden har på et eneste tidspunkt, mig bekendt ihf påstået at vi vinder PL. De mest optimistiske af os håber på en CL plads. Målet for klubben er at etablere os i top 4-5 i år og så forbedre os igen næste år
I har solgt og solgt og solgt og så solgt en hel del flere inden i for alvor kom igang. Da i så begynder at handle får i en del nej'er eller prisen er presset så højt op at i siger nej tak.
Jeg vil påstså at i ikke har fået de forstærkninger i gerne ville have, som g00n siger i havde håbet at handle på øverste hylde men det skete ikke, og derfor kan i på heller ingen måde være tilfreds.
Jeg tror på de 2 Manchester klubber og Chelsea nupper top 3. Så skal i første omgang Gunners, Liverpool og måske Spurs slåes om de efterfølgende pladser.
JKJ
Gæst
«
Svar #9957:
01 Sep 2011, 21:10 »
Citat af: Jakob E 01 Sep 2011, 18:23
Liverpool spiller så vidt jeg ved, en klassisk 4-4-2, med to angribere. De er gået væk fra at have en hængende angriber, for et stykke tid siden. Derfor vil Arsenal være i overtal på midten.
Med hensyn til indkøbene, må jeg blot erklære mig uenig. Andet er der ikke at se til det.
Nu skal vi jo nok ikke diskuter Liverpool taktik her, men synes nu det ligner mere en 4-2-3-1 taktik. eller måske 4-1-2-2-1.
Men som En såkaldt ekspert sagde på 6'eren. Det er kun tal, spillerne i dag er så alsidige at de jo kan dække masser af pladser når det gælder spillerne fra midtbanen og frem
SC30
Landsholdsspiller
«
Svar #9958:
01 Sep 2011, 21:15 »
Hvorfor er sammenligninger af spillerne ligegyldige? Jeg vil da mene, som fuldstændigt objektiv tilskuer, at det som oftest er det hold med de bedste spillere, som vinder til sidst. Der hvor sammenligningen bliver ligegyldig, er hvis at harmonien og den sammenspillethed (som man så i City for nogle år siden) som et hvert hold gerne skulle have, ikke eksisterer - og det vil jeg som Gunners fan stadig argumentere for, at den altså gør i Arsenal, som trods udskiftninger, altså stadigvæk har mange af de samme spillere og stadig spiller efter det samme koncept, som de efterhånden har gjort i mange år.
Derudover er jeg grundlæggende enig i det, som du siger, udover at mange af de spillere, som vi har solgt, altså ikke har været nær startopstillingen. Det har Clichy, Nasri, Fabregas og Bendtner, men så er det altså hellere ikke værre
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #9959:
01 Sep 2011, 21:23 »
Citat af: JKJ 01 Sep 2011, 21:06
I har solgt/lejet et godt stykke over 20 spillere. Hvad har i hentet 8-10 nye ind og alligevel kalder i det en styrket trup og bredden er god nok? Det hænger altså ikke helt sammen i min verden
I har solgt 2 af de mest kreative folk i PL og jeres dyreste indkøb er Champerlain på 18? år og som aldrig har spillet PL.
Nu har du skrevet så meget, at jeg kun gider at kommentere på dette... Du må tænke på at de eneste vi har solgt som man regelmæssigt så i Arsenal blusen er Nasri, Cesc, Clichy og til dels Eboue. Ud over det har vi lånt Denilson, Vela og Bendtner. Alle spillere har vi erstattet med undtagelse af Vela da Campbell ikke fik opholdstilladelse, men Vela blev jo alligevel ikke rigtig brugt. Derudover har vi så hentet Chamberlain og fået Miyiachi tilbage som var på lån sidste sæson. Resten af dem vi har skibet afsted er prominente navne som Traore, Sunu, Lansbury, JET, Tom Cruise, Wellington (lån), Randall og Bothelho (lån). Så du kan ikke lige gøre det op med tallene, da vi har flere spillere til bredden end vi havde tidligere, da dem der er røget har været fyldt med reserveholdsspiller
e. Du kan desuden ikke konkludere noget på prisen, vi ved jo at Wenger henter bargains. Arteta billigere end Chamberlain siger jo det hele.
Off-topic, men hvad arbejder du egentlig med?
Sider:
1
...
662
663
[
664
]
665
666
...
1043
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2026
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2026
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »