home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:48 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
I går kl. 20:33:03 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
I går kl. 13:15:29 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
09 Mar 2026, 07:49 Broen13 Klubsøgnin... Wellington Phoenix
Antal Registrerede Brugere: 23343
  0 Brugere, 795 Gæster Online.

Nyeste Bruger: DarrylMug
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 659 660 [661] 662 663 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1347159 gange)
PhilipFlink
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #9900: 01 Sep 2011, 16:47 »

Men synes stadig det er utroligt det er Liverpool fans der fremhæver at vi har et "dårligt hold" og at det er "dårlige indkøb" .. Kan ikke finde nogen steder jeg synes Liverpools hold er bedre end Arsenals, og når man så ser hvad de har givet for spillerne ..

HansenLFC
Gæst

« Svar #9901: 01 Sep 2011, 16:49 »

Men synes stadig det er utroligt det er Liverpool fans der fremhæver at vi har et "dårligt hold" og at det er "dårlige indkøb" .. Kan ikke finde nogen steder jeg synes Liverpools hold er bedre end Arsenals, og når man så ser hvad de har givet for spillerne ..

Resultater siger mere end ord!

PhilipFlink
Manager

« Svar #9902: 01 Sep 2011, 16:52 »

Resultater siger mere end ord!

Mener du den 4 plads vi fik sidste år hvor i blev 6??

Eller mener du 2-0 resultatet ??

For det viser jo stadig ikke hvordan vores nye hold kommer til at se ud, kontra jeres bedste .. Og der kan jeg ikke se nogen steder det er besynderligt bedre.. Tværtimod Smiley

HansenLFC
Gæst

« Svar #9903: 01 Sep 2011, 16:56 »

Mener du den 4 plads vi fik sidste år hvor i blev 6??

Eller mener du 2-0 resultatet ??

For det viser jo stadig ikke hvordan vores nye hold kommer til at se ud, kontra jeres bedste .. Og der kan jeg ikke se nogen steder det er besynderligt bedre.. Tværtimod Smiley

Jeg snakker selvfølgelig seneste kamp. I har solgt to mega profiler, så sidste år kan du ikke bruge til noget, efter min mening.

Nej, men jeg synes ikke de indkøb i har gjort jer, er noget særlig. I har solgt to af jeres aller bedste spillere og satser på lidt uanede kræfter. Jeg tror ikke på jer i denne sæson, med tiden vil jeg ikke sige det er dårlige indkøb. Men de er ikke gode nok til at tage over, endnu.

verdenskrig
Manager

« Svar #9904: 01 Sep 2011, 16:56 »

Hvem har sagt i har et dårligt hold? Vi diskuterer styrken omkring dem i har hentet ind, og om de har det som skal til for at løfte jer?

Men når man lige har tabt 8-2, og været udspillet som en flok træningskegler, er det meget overmodigt at sige det sidste.. Pt er der ingen tvivl om at vores hold er mere velfungerende end jeres.. Tabellen lyver aldrig, selvom der er spillet tre kampe, og en målscore på 2-10 siger alt!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

PhilipFlink
Manager

« Svar #9905: 01 Sep 2011, 16:59 »

Hvem har sagt i har et dårligt hold? Vi diskuterer styrken omkring dem i har hentet ind, og om de har det som skal til for at løfte jer?

Men når man lige har tabt 8-2, og været udspillet som en flok træningskegler, er det meget overmodigt at sige det sidste.. Pt er der ingen tvivl om at vores hold er mere velfungerende end jeres.. Tabellen lyver aldrig, selvom der er spillet tre kampe, og en målscore på 2-10 siger alt!

igen? - 8-2 kampen afspejler intet omkring vores stærkeste opstilling kontra Liverpools Smiley

Tabellen lyver aldrig.. omg.. Come on? der er spillet 3 kampe Opstemt du kan ikke bruge det til en skid

HansenLFC
Gæst

« Svar #9906: 01 Sep 2011, 17:01 »

igen? - 8-2 kampen afspejler intet omkring vores stærkeste opstilling kontra Liverpools Smiley

Tabellen lyver aldrig.. omg.. Come on? der er spillet 3 kampe Opstemt du kan ikke bruge det til en skid

Bestemt ikke, men mange hold er bare bedre end jeres i år.

United, City, Chelsea og Liverpool.

Vil ikke tage Spurs med i første omgang, da de er kommet skidt fra start. Men bestemt også en stærk modstander.  Det bliver tæt i år.

verdenskrig
Manager

« Svar #9907: 01 Sep 2011, 17:03 »

Hvad vil du bruge jeres stærkeste opstilling til ? I løbet af en sæson er i jo altid ramt af et UTAL af skader, fordi i som jeg tror træner forkert.. Dette vil med garanti gentage sig i år, og derfor kan du ikke bruge jeres stærkeste opstilling til meget, da det sældent er den man får lov at stille med..

Jeg kan bruge det til at vise at vi har fået en god start der viser at vi er et velfungerende hold, mens i har fået en dårlig der viser at i har en masse at arbejde med..

Derudover synes du det er utroligt at vi blander os sådan.. Jeg synes tilgengæld det er utroligt at nogle herinde efter tre køb pludselig mener at man er bedre end gud og hver mand.. For 5 dage siden havde i alle afskrevet top 4 og Wenger er en idiot, og pludselig efter tre indkøb er alt smukt, og Gazlgor mener enda ikke han kan se en plads hvor United er bedre.. Amen altså, kom lige ned på jorden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

HansenLFC
Gæst

« Svar #9908: 01 Sep 2011, 17:05 »

Hvad vil du bruge jeres stærkeste opstilling til ? I løbet af en sæson er i jo altid ramt af et UTAL af skader, fordi i som jeg tror træner forkert.. Dette vil med garanti gentage sig i år, og derfor kan du ikke bruge jeres stærkeste opstilling til meget, da det sældent er den man får lov at stille med..

Jeg kan bruge det til at vise at vi har fået en god start der viser at vi er et velfungerende hold, mens i har fået en dårlig der viser at i har en masse at arbejde med..

Derudover synes du det er utroligt at vi blander os sådan.. Jeg synes tilgengæld det er utroligt at nogle herinde efter tre køb pludselig mener at man er bedre end gud og hver mand.. For 5 dage siden havde i alle afskrevet top 4 og Wenger er en idiot, og pludselig efter tre indkøb er alt smukt, og Gazlgor mener enda ikke han kan se en plads hvor United er bedre.. Amen altså, kom lige ned på jorden Peace

Spot on.

Rooooolig...

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9909: 01 Sep 2011, 17:11 »

Bestemt ikke, men mange hold er bare bedre end jeres i år.

United, City, Chelsea og Liverpool.

Vil ikke tage Spurs med i første omgang, da de er kommet skidt fra start. Men bestemt også en stærk modstander.  Det bliver tæt i år.

Hahaha, you must be kidding Grin Hvordan i alverden ser du Liverpool som et bedre hold end vores? Jeg kan kun se Suarez og Gerrard som værende kandidater til en Arsenal startopstilling, ellers ingen. United har et marginalt bedre hold end os, Chelsea det samme, mens City naturligvis er et stykke foran. Men Liverpool og Sp*rs.. Grin

Jeg snakker selvfølgelig seneste kamp. I har solgt to mega profiler, så sidste år kan du ikke bruge til noget, efter min mening.

Og du mener at du kan bruge sidste kamp til noget? Jeg kan godt forstå at I er glade for at I endelig kunne vinde over et reservehold fra Arsenal, men den tæller vitterligt kun som nogle point i tabellen. Rent spillemæssigt var det slet ikke det Arsenal hold som kommer til at køre sæsonen igennem, og I kunne ikke engang score/få overtaget før vi fik en mand udvist (og det endda en mand som aldrig havde spillet en PL kamp for Arsenal før). Nu hvor vi snakker om naivt...

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

PhilipFlink
Manager

« Svar #9910: 01 Sep 2011, 17:13 »

Jeg har aldrig afskrevet noget, så jeg kan komme med de ting jeg vil Smiley

Tager da gerne en lille gennemgang :

Szczesny < Reina - Men Szczesny bliver bedre
Sagna > G. Johnson
Vermaelen > Carragher .. Carragher er blevet en gammel herre.. Ikke meget fidus til ham udover rutinen
Mertesacker - Agger - Jeg tror egentlig det er meget lige
Enrique - Santos .. jeg kan ikke udtale mig omkring dette før jeg har set Santos spille

Lucas < Song
Henderson < Wilshere
Adam <+/- Arteta .. Adam ser utrolig tung ud, og ligner ikke en i skulle have købt

Downing - Gervinho .. Jeg tror Gervinho bliver meget mere målfarlig end Downing, men har heller ikke set så meget til ham, at jeg vil udtale mig helt vildt.. Er dog glad for at vi Fik Gervinho og ikke Downing
Kuyt > Walcott .. Jeg kan egentlig godt lide Kuyt, og tror han er en smule bedre en Walcott pt.

Suarez < Van persie.. Og det her er kun udfra hvem der scorede flest mål sidste sæson.. Og Den vinder Persie ..

Så alt i alt, kan jeg ikke se nogen steder Liverpool skulle være specielt bedre??
Har dog ikke valgt at sætte Gerrard ind.. Han ville nok overtage Hendersons plads? - I så fald synes jeg også det er meget lige der.. Synes nemlig ikke Gerrard har spillet godt den tid han har været med. Men alligevel hælder det nok mere over på Gerrard end Wilshere.. Men kommer an på hvordan han spiller når han kommer med igen (Gerrard) ..

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9911: 01 Sep 2011, 17:15 »

Øh jeg nævnte faktisk et par pladser hvor United var bedre. Men nej, det er sgu ikke kun 3 signings, det er faktisk hele transfervinduet vi snakker om. Vi fik en erstatning for Cesc som vi bad om plus en breddespiller, en venstre back som vi havde bedt om men der var sagt nej til, en erstatning for Nasri og den centerback vi har bedt om. Selvfølgelig skal vi være tilfredse.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

verdenskrig
Manager

« Svar #9912: 01 Sep 2011, 17:15 »

Hahaha, you must be kidding Grin Hvordan i alverden ser du Liverpool som et bedre hold end vores? Jeg kan kun se Suarez og Gerrard som værende kandidater til en Arsenal startopstilling, eller ingen.

Altså som i har startet sæsonen, kan jeg ikke se en fra vores hold som ikke kunne forstærke jer Tunge ( kunne ikke dy mig  crazy )

Men jeg forstår ikke helt hvorfor i ser på enkelte profiler og konkluderer ud fra det.. Det drejer sig om at HOLDET fungerer, ikke hvem der kunne komme på hvor..

Flink14@

Din gennemgang gider jeg end ikke bruge tid på, da jeg som jeg siger til Gazlgor, fokuserer på at HOLDET fungerer, ikke at enkelte spillere gør.. I øvrigt er jeg slet ikke enig med dig i din gennemgang, men det er også komplet irrelevant!
Og man må bare sige at KK har fået skabt et homogent hold der virker til at spille godt sammen.. Det spil vi har vist lige nu, er i hvert fald bedre end noget i har vist længe Peace

Cool

HansenLFC
Gæst

« Svar #9913: 01 Sep 2011, 17:17 »

Hahaha, you must be kidding Grin Hvordan i alverden ser du Liverpool som et bedre hold end vores? Jeg kan kun se Suarez og Gerrard som værende kandidater til en Arsenal startopstilling, ellers ingen. United har et marginalt bedre hold end os, Chelsea det samme, mens City naturligvis er et stykke foran. Men Liverpool og Sp*rs.. Grin

Og du mener at du kan bruge sidste kamp til noget? Jeg kan godt forstå at I er glade for at I endelig kunne vinde over et reservehold fra Arsenal, men den tæller vitterligt kun som nogle point i tabellen. Rent spillemæssigt var det slet ikke det Arsenal hold som kommer til at køre sæsonen igennem, og I kunne ikke engang score/få overtaget før vi fik en mand udvist (og det endda en mand som aldrig havde spillet en PL kamp for Arsenal før). Nu hvor vi snakker om naivt...

Jeg tror du overvurdere jeres egen styrke.

Men vent og se.

PhilipFlink
Manager

« Svar #9914: 01 Sep 2011, 17:18 »

Og man må bare sige at KK har fået skabt et homogent hold der virker til at spille godt sammen.. Det spil vi har vist lige nu, er i hvert fald bedre end noget i har vist længe Peace

Hahhahahahahahahha !!

Måske de sidste 3 kampe med reserverne på.. det må jeg gi dig Smiley

Sider: 1 ... 659 660 [661] 662 663 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010