home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:33:03 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
I går kl. 13:15:29 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
I går kl. 10:57:41 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
09 Mar 2026, 07:49 Broen13 Klubsøgnin... Wellington Phoenix
Antal Registrerede Brugere: 23342
  0 Brugere, 861 Gæster Online.

Nyeste Bruger: IzyamBof
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 660 661 [662] 663 664 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1347128 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #9915: 01 Sep 2011, 17:19 »

Altså som i har startet sæsonen, kan jeg ikke se en fra vores hold som ikke kunne forstærke jer Tunge ( kunne ikke dy mig  crazy )

Men jeg forstår ikke helt hvorfor i ser på enkelte profiler og konkluderer ud fra det.. Det drejer sig om at HOLDET fungerer, ikke hvem der kunne komme på hvor..

Flink14@

Din gennemgang gider jeg end ikke bruge tid på, da jeg som jeg siger til Gazlgor, fokuserer på at HOLDET fungerer, ikke at enkelte spillere gør.. I øvrigt er jeg slet ikke enig med dig i din gennemgang, men det er også komplet irrelevant!
Og man må bare sige at KK har fået skabt et homogent hold der virker til at spille godt sammen.. Det spil vi har vist lige nu, er i hvert fald bedre end noget i har vist længe Peace

Ja det drejer sig om holdet, men alle de købte spillere passer jo perfekt ind i vores spillestil. Den eneste som ikke kan gå direkte ind er de unge køb, Park og så er Mertesacker selvfølgelig lidt anderledes men præcis hvad vi har ønsket. Bare fordi I har spillet halvanden god kamp betyder det ikke at I pludselig er et super godt hold. Det er Liverpool fans i en nøddeskal. Så snart man vinder en kamp eller to, er Liverpool pludselig med i toppen, og når man så taber er I i fare for nedrykning. Og nej, det spil I har vist indtil nu er på linje med hvad vi spillede på halv-gode dage sidste sæson. På vores gode dage spillede vi langt bedre end I nogensinde vil komme til at gøre.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

HansenLFC
Gæst

« Svar #9916: 01 Sep 2011, 17:20 »

Flink din gennemgang er underlig.

Suarez < Van persie.

Suarez spillede en halv sæson, hvis ikke du bemærkede det.

Hvor er Gerrard?

Men vi bliver ikke enige, jeg kan høre i har et vildt hold spiller for spiller. Lad os håbe for jer, de kan spille som et hold.

HansenLFC
Gæst

« Svar #9917: 01 Sep 2011, 17:21 »

Ja det drejer sig om holdet, men alle de købte spillere passer jo perfekt ind i vores spillestil. Den eneste som ikke kan gå direkte ind er de unge køb, Park og så er Mertesacker selvfølgelig lidt anderledes men præcis hvad vi har ønsket. Bare fordi I har spillet halvanden god kamp betyder det ikke at I pludselig er et super godt hold. Det er Liverpool fans i en nøddeskal. Så snart man vinder en kamp eller to, er Liverpool pludselig med i toppen, og når man så taber er I i fare for nedrykning. Og nej, det spil I har vist indtil nu er på linje med hvad vi spillede på halv-gode dage sidste sæson. På vores gode dage spillede vi langt bedre end I nogensinde vil komme til at gøre.

Jeg forventer ikke andet end vi ender over jer.

HansenLFC
Gæst

« Svar #9918: 01 Sep 2011, 17:22 »

Hahhahahahahahahha !!

Måske de sidste 3 kampe med reserverne på.. det må jeg gi dig Smiley

Jamen i ender da med andenhold hele sæsonen igennem. Skader har i altid været ramt hårdt af, men røde kort trækker i da også i stor stil  crazy

PhilipFlink
Manager

« Svar #9919: 01 Sep 2011, 17:24 »

Flink din gennemgang er underlig.

Suarez < Van persie.

Suarez spillede en halv sæson, hvis ikke du bemærkede det.

Hvor er Gerrard?

Men vi bliver ikke enige, jeg kan høre i har et vildt hold spiller for spiller. Lad os håbe for jer, de kan spille som et hold.

Van Persie spillede sq da næsten også kun en halv sæson og scorede alligevel 18 basser ?? Han var skadet og kom kun tilbage ca, samme tid som Suarez blev købr..

Har skrevet hvad jeg synes om Gerrard hvis du læser efter .. Men jeg ved slet ikke om Gerrard kan komme ind på jeres hold igen, med det niveau han viste inden han røg ud.. I har vundet flere kampe uden ham, end med ham
« Seneste Redigering: 01 Sep 2011, 17:26 af Flink14 » Logged

Szczesny
Manager

« Svar #9920: 01 Sep 2011, 17:24 »

Så mange gange har Liverpool startet sæsonen godt, fansne har råbt og skreget, som var de fra Århus (undskyld Aarhus), for derefter at blive vildt skuffede... Man må da virkelig ikke håbe det ender sådan igen.

Som jeg ser det, så bliver det dog med Liverpool som favoritter til at bryde sidste sæsons top-4, og også på vores bekostning. Jeg håber det dog på ingen måde!

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

HansenLFC
Gæst

« Svar #9921: 01 Sep 2011, 17:26 »

Van Persie spillede sq da næsten også kun en halv sæson og scorede alligevel 18 basser ?? Han var skadet og kom kun tilbage..

Har skrevet hvad jeg synes om Gerrard hvis du læser efter .. Men jeg ved slet ikke om Gerrard kan komme ind på jeres hold igen, med det niveau han viste inden han røg ud.. I har vundet flere kampe uden ham, end med ham

Mon ikke Gerrard kan komme på hold. Jeg er ikke i tvivl.

Vi tabte under Roy, det gjorde hele holdet. Vi vandt med KK, det gjorde hele holdet.

HansenLFC
Gæst

« Svar #9922: 01 Sep 2011, 17:28 »

Så mange gange har Liverpool startet sæsonen godt, fansne har råbt og skreget, som var de fra Århus (undskyld Aarhus), for derefter at blive vildt skuffede... Man må da virkelig ikke håbe det ender sådan igen.

Som jeg ser det, så bliver det dog med Liverpool som favoritter til at bryde sidste sæsons top-4, og også på vores bekostning. Jeg håber det dog på ingen måde!

Der kan man bare se. I mine sæsoner som fan, synes jeg vi mere eller mindre altid pisser det væk i starten af sæsonen og spiller kanon fra jul og frem, men der er alt for sent.

Men der er på ingen måde gået Århus i den fra min side, jeg forventer Chelsea, United og City i top3 og derefter er 4pladsen den resten må kæmpe om, og det kan nemt gå hen og blive meget tæt. Sådan ser jeg toppen i år, selvfølgelig bliver Arsenal tophold, men slet ikke i den grad som man så sidste år.

verdenskrig
Manager

« Svar #9923: 01 Sep 2011, 17:37 »

Hahhahahahahahahha !!

Måske de sidste 3 kampe med reserverne på.. det må jeg gi dig Smiley

Undskyld søde, men har du set jeres formkurve siden Carling cup finalen  Peace ? Det er altså ikke fordi jeg vil være på tværs, men hvis du ikke kan se at vi gennem det sidste halve år har været en del bedre end jer, og navnligt i starten af den her sæson, så er du altså en smule naiv Smiley..

jeg siger ikke at vi med sikkerhed ender over jer, men med det velfungerende kollektiv som Daliglish har fået skabt føler jeg at vi står godt rustet til at komme i top 4 igen Smiley..

I øvrigt må i da gerne være tilfredse Gazlgor, det skal vi andre da ikke blande os i.. Men derfor kan vi vel sagtens diskutere styrken af jeres indkøb, og hvordan de vil falde ind på holdet.. Det synes jeg da er en interessant debat

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #9924: 01 Sep 2011, 17:41 »

Og så er der jo reelt også kun Arteta tilbage, og så Santos som praktisk talt ingen ved hva kan?

Og hold nu op med at sige at det er liverpool fans i en nøddeskal Grin.. Hvis der er nogle som er naive så er det sgu jer.. Selvom jeres seneste titel ligger længere tilbage end vores, og i år efter år taber pusten i foråret føler i jer altid åhh så sikre på at i nok skal vinde hele svineriet..

Og hvis det ikke skulle være gået op for dig så har vi ikke bare spillet 2 gode kampe.. Vi har spillet god fodbold i et halvt år nu under Dalglish.. Sidst vi i øvrigt fik en god sæsonstart var vi tæt på at vinde guld, så jeg har svært ved at se hvordan du kan sige at det er typisk os..

I øvrigt: Havde i overhoved en god kamp efter carling cup finalen.. For jeg spørger bare nysgerrigt siden du åbenbart mener at i kunne spille spil som vi blot kan drømme om..

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #9925: 01 Sep 2011, 17:44 »

Der kan man bare se. I mine sæsoner som fan, synes jeg vi mere eller mindre altid pisser det væk i starten af sæsonen og spiller kanon fra jul og frem, men der er alt for sent.

Men der er på ingen måde gået Århus i den fra min side, jeg forventer Chelsea, United og City i top3 og derefter er 4pladsen den resten må kæmpe om, og det kan nemt gå hen og blive meget tæt. Sådan ser jeg toppen i år, selvfølgelig bliver Arsenal tophold, men slet ikke i den grad som man så sidste år.

Spot on, kunne ikke have sagt det bedre Smiley

Cool

PhilipFlink
Manager

« Svar #9926: 01 Sep 2011, 17:50 »

Jeres indkøb har i hvert fald ikke været bedre end dem Arsenal har disket op på bordet, det er 100% sikert .. Udover måske Suarez? det var så den eneste ..

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #9927: 01 Sep 2011, 17:52 »

Nu skal man heller ikke dømme Liverpool på deres sidste sæsoner. De er meget stærkere i år, og når en spiller som Meireles søger væk, fordi han ikke kan se frem til spilletid, er det sgu ikke for sjov. Liverpool har forstærket sig meget, og skal i den grad tages seriøst. Jeg regner med dem i top 4, så er det sagt.

Med hensyn til Arsenals indkøb, er jeg lidt splittet. Jeg har ytret min mening om Arteta. Jeg synes han er fantastisk, og jeg så ham da gerne i Chelsea. Ham er jeg ikke i tvivl om, nok skal blive en gevinst for jer, og han er tæt på at være på Nasris niveau, og det er sgu uden pis. En fremragende spiller. Mertesacker er helt sikkert dygtig i luften, men hvad kan han med fødderne. Wenger vil gerne SPILLE fodbold, og ikke losse den frem, og det sætter altså krav til midterforsvarene også. Det vil jeg glæde mig til at se. De sidste to indkøb + lejeaftalen med Benayoun forstår jeg sgu ikke. Jeg kender intet til de to købte, men de kan selvfølgelig overraske positivt. I og med at jeg aldrig har hørt om dem før, tvivler jeg dog på det. Benayoun var ren overskud i Chelsea, og 5-6 mand til en plads på holdet, han er en fin backup, men så heller ikke mere end det. Han kan ikke forstærke jeres start 11'er, og det synes jeg der er behov for.

Jeg vil ikke dømme Arsenal på nogen måde, sæsonen er ung, og alt kan ske. Dog synes jeg det er nogle typiske Wenger-indkøb, og jeg vil have lov at have min skepsis omkring dem.
« Seneste Redigering: 01 Sep 2011, 17:59 af Jakob E » Logged

verdenskrig
Manager

« Svar #9928: 01 Sep 2011, 17:53 »

Jeres indkøb har i hvert fald ikke været bedre end dem Arsenal har disket op på bordet, det er 100% sikert .. Udover måske Suarez? det var så den eneste ..

Siden det er 100 % sikkert må du vel kunne argumentere for din sag så jeg kan blive enig med dig.. For sådan et postulat kan alle slynge ud..

Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #9929: 01 Sep 2011, 17:55 »

Ej det passer simpelthen ikke. Hvem vil du helst have? Gervinho, Chu Park, Santos, Benayoun, Jenkinson, Campbell, Mertesacker og Arteta eller Carroll, Suarez, Henderson, Adam, Downing, Doni, Enrique, Coates og Bellamy. Jeg er ikke i tvivl.

Sider: 1 ... 660 661 [662] 663 664 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010