home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:29:58 Kenitho Challenges The real Sir Alex Ferg...
I går kl. 20:33:03 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
I går kl. 13:15:29 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
09 Mar 2026, 07:49 Broen13 Klubsøgnin... Wellington Phoenix
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 913 Gæster Online.

Nyeste Bruger: WilliCenia
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 645 646 [647] 648 649 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1347288 gange)
Naustratze
Gæst

Sv: Arsenal tråden
« Svar #9690: 31 Aug 2011, 21:44 »

Ikke sikker. Men tror vi er ret langt fra.

Szczesny
Manager

« Svar #9691: 31 Aug 2011, 21:45 »

Ikke tæt. Nu er Tim Cahill på vej til Stoke. Ham kunne jeg også godt tænke mig, hvis han kunne finde sit niveau fra tidligere!

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #9692: 31 Aug 2011, 21:45 »

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #9693: 31 Aug 2011, 21:46 »

Hvor tæt er vi overhovedet på Arteta

Langt fra pt.. Ingen ved helt, om det er ham, eller Everton, der prøver at lokke flere penge ud af os, men vi har ihvertfald trukket følehornene tilbage. Jeg forventer dog, at vi forsøger igen om en times tid, når Everton er nødt til at acceptere buddet (pga. deres økonomiske problemer), og Arteta er tvunget til at takke ja, da det nok er hans sidste chance for at komme til at spille for en stor klub.

Tror i egentlig at Arteta har det som skal til for at tage over efter Fabregas Smiley ?.. Jeg må indrømme at det er sparsomt hva jeg har set til ham de senere år.. Everton er ikke just det hold jeg går mest op i Wink

Ditto, men Arteta har altid været en klassespiller. Hvis han kan undgå skader, vil han være en fin signing, short-term. Over længere tid ser jeg gerne en anden spiller, men indtil vi kan få Hazard eller lignende, vil Arteta være perfekt.

Jaja, u know what I mean Cool

Ikke rigtig - sorry, mate! Smiley

Fik et godt grin ud af den - tak! :-)

EDIT: Ikke at det er noget andet, end vi hele tiden har hørt, men alligevel vil jeg lige nævne det:
HOLD THE FRONT PAGES: Metro contributor Jamie Sanderson claims Arsenal HAVE agreed a deal for Arteta but personal terms (wages/contract details) holding up the move and time running out, hence the interest in Benayoun as a back up
« Seneste Redigering: 31 Aug 2011, 21:48 af Indsæt_Navn » Logged

Naustratze
Gæst

« Svar #9694: 31 Aug 2011, 21:48 »

Ikke tæt. Nu er Tim Cahill på vej til Stoke. Ham kunne jeg også godt tænke mig, hvis han kunne finde sit niveau fra tidligere!
Helt helt enig.

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #9695: 31 Aug 2011, 21:51 »

"HOLD THE FRONT PAGES: Metro contributor Jamie Sanderson claims Arsenal HAVE agreed a deal for Arteta but personal terms (wages/contract details) holding up the move and time running out, hence the interest in Benayoun as a back up"

PLZ PLZ PLZ

JKJ
Gæst

« Svar #9696: 31 Aug 2011, 21:51 »

Nu snakkede i lige målmænd for et stykke tid siden.
Og ser da heller ingen grund til i skjal have en ny med de præstationer jeres unge polak har lagt for dagen.

Men hvad med Almunia? Er han groet helt fast på tribunen hos jer?

Jeg troede faktisk han var en af dem der først var smuttet her i vinduet. Men der var åbenbart, var det 20 stk der blev nævnt før, der stod foran ham.
Men jeg har heller ikke set nogle rygter med ham så ham slipper i nok ikke af med  Peace

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #9697: 31 Aug 2011, 21:53 »

Hmm Ser ud til Benayoun kommer :/
Tom Clarke: Benayoun has tweeted that he is staying in London - narrows it down to Arsenal and Spurs

Brøndby ´96
Arsenal ´96

Szczesny
Manager

« Svar #9698: 31 Aug 2011, 21:53 »

Og ser da heller ingen grund til i skjal have en ny med de præstationer jeres unge polak har lagt for dagen.

Jeg troede faktisk han var en af dem der først var smuttet her i vinduet. Men der var åbenbart, var det 20 stk der blev nævnt før, der stod foran ham.
Men jeg har heller ikke set nogle rygter med ham så ham slipper i nok ikke af med  Peace

Der går rygter om at han bliver "released by mutual consent" efter transfervinduet, således han selv kan vælge klub. Mest for at det ikke skal optage vigtig tid, efter Cesc/Nasri-sagerne går jeg ud fra

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9699: 31 Aug 2011, 21:55 »

Både Squid og Almunia har vi ikke kunne finde nogen klubber til (I wonder why), så det ender nok med at de enten bliver eller bliver frigjort fra deres kontrakt - Nok mest gældende for Almunia.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9700: 31 Aug 2011, 21:59 »

I øvrigt skægt at se Wilshere udtale sig om rygterne:

Watching #DeadLineDay eating Jammy Dodgers! Simon Thomas or Georgie Thompson please give me some good news about Arteta! #ILoveAFC.

Disagree with Ian Dowie..do you want Arsenal to buy Messi? Benayoun will create and score goals for us #justsayin

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

PhilipFlink
Manager

« Svar #9701: 31 Aug 2011, 22:11 »

Det er så nice at Tottenham nu heller ikke får Cahill ! Så kan vi hente ham gratis til sommer Smiley super!

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #9702: 31 Aug 2011, 22:12 »

@GoonerTalk Chris Wheatley
Redknapp: "We've been trying to sign Gary Cahill all day. We tried really hard but just couldn't make it happen."

Det var da altid noget.

Hmm Ser ud til Benayoun kommer :/
Tom Clarke: Benayoun has tweeted that he is staying in London - narrows it down to Arsenal and Spurs

Ærgeligt. Medmindre vi også får Arteta. Begge ville jo være cool nok, da Benayoun nok skulle kunne være en ok backup. Tvivler dog. Oh well...

EDIT: Flink var lidt hurtigere! Men ja, det er super, at vi har en chance for at hente ham gratis. Håber bare ikke, at Chelsea/City tager ham for mega-løn.

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #9703: 31 Aug 2011, 22:13 »

Gyan muligvis på vej til Arsenal

verdenskrig
Manager

« Svar #9704: 31 Aug 2011, 22:15 »

Ville imo være et underligt køb.. Så kunne man som jeg ser det, lige så godt beholde NB Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 645 646 [647] 648 649 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010