home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:29:58 Kenitho Challenges The real Sir Alex Ferg...
I går kl. 20:33:03 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
I går kl. 13:15:29 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
09 Mar 2026, 07:49 Broen13 Klubsøgnin... Wellington Phoenix
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 912 Gæster Online.

Nyeste Bruger: WilliCenia
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 646 647 [648] 649 650 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1347301 gange)
PhilipFlink
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #9705: 31 Aug 2011, 22:15 »

Lidt synd for Modric? eller måske Tottenham.. Ved godt det er lidt off-topic:

Men Modric gider ikke spille for Totenham? men alligevel bliver de ved med at sige nej til Chelseas bud.. De vil simpelthen lade Modric blive i mod hans vilje .. Mærkeligt ..

Tilbage til det rigtige London hold:

Men okay, hvis vi får Benayoun.. Synes jeg også vi skal give ham support .. Selvom jeg selv har været i mod det.. Men vi bliver nød til at give ham support, og se om han kan finde sin gamle form.. For hvis han kan det, kan han blive drabelig Smiley

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #9706: 31 Aug 2011, 22:18 »

Lidt synd for Modric? eller måske Tottenham.. Ved godt det er lidt off-topic:

Men Modric gider ikke spille for Totenham? men alligevel bliver de ved med at sige nej til Chelseas bud.. De vil simpelthen lade Modric blive i mod hans vilje .. Mærkeligt ..

Det er jo hele ideen ved 'kontrakter'..?

Naustratze
Gæst

« Svar #9707: 31 Aug 2011, 22:20 »

Spørgsmålet er om Cahill overhovedet kan bruges nu med Mertesacker og Vermaelen. Hmm, men nu må vi lige se til deres samarbejde Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #9708: 31 Aug 2011, 22:20 »

Tak Njaourinho! Det er nemlig så spot on som det kan være..

Den slags kan jeg bare ikke have ondt af.. Han har selv tegnet kontrakten, så må han også acceptere at blive indtil klubben mener de vil sælge ham..

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

PhilipFlink
Manager

« Svar #9709: 31 Aug 2011, 22:21 »

Tak Njaourinho! Det er nemlig så spot on som det kan være..

Den slags kan jeg bare ikke have ondt af.. Han har selv tegnet kontrakten, så må han også acceptere at blive indtil klubben mener de vil sælge ham..

jojo - men hvor fedt er det for Tottenham at have en spiller der ikke gider at spille for deres klub? Han har jo selv udtalt han slet ikke gad spille mod Shitty? .. Det er da bare sådan en spiller der skal skydes afsted.. også for 40m !!!!

- jo, men jeg tænker mere på at det er dumt af Tottenham også .. Ved godt jeg skrev det var synd for Modric.. Men hvorfor have en spiller der ikke gider spille der Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9710: 31 Aug 2011, 22:21 »

Arteta skulle være 'back on' nu.. Folk går amok på twitter Opstemt

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9711: 31 Aug 2011, 22:22 »

@MattLawExpress: Got to be careful what i say but something other than yossi MAY still happen for arsenal.”

Mein gott... 1½ time tilbage!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9712: 31 Aug 2011, 22:23 »

Jack Wilshere
ARTETA back on! Come on you Gooners!

Haha, jeg elsker Jack!! <3

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

PhilipFlink
Manager

« Svar #9713: 31 Aug 2011, 22:23 »

Arteta skulle være 'back on' nu.. Folk går amok på twitter Opstemt

haha!

Mege fedt skrevet af Jack Wilshere Opstemt

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #9714: 31 Aug 2011, 22:23 »

jojo - men hvor fedt er det for Tottenham at have en spiller der ikke gider at spille for deres klub? Han har jo selv udtalt han slet ikke gad spille mod Shitty? .. Det er da bare sådan en spiller der skal skydes afsted.. også for 40m !!!!

- jo, men jeg tænker mere på at det er dumt af Tottenham også .. Ved godt jeg skrev det var synd for Modric.. Men hvorfor have en spiller der ikke gider spille der Smiley

Modric var rent faktisk en af få, som spillede udmærket i weekenden. Og jeg er sikker på, at Modric - med de mange millioner, som han tjener - er professionel nok til at give sig selv 100% - hvor end han spiller.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9715: 31 Aug 2011, 22:23 »

JamieDalton82 Jamie Dalton
ARTETA BACK ON!

@MattLawExpress: Me and excellent colleague paul joyce hear arteta move could be back on”

JackWilshere Jack Wilshere

Jeg får et nervesammenbrud inden vinduet lukker...

PhilipFlink
Manager

« Svar #9716: 31 Aug 2011, 22:25 »

Modric var rent faktisk en af få, som spillede udmærket i weekenden. Og jeg er sikker på, at Modric - med de mange millioner, som han tjener - er professionel nok til at give sig selv 100% - hvor end han spiller.

Bare mærkeligt han siger han ikke gider at spille for klubben, hvis han alligevel vil give sig 100% .. lad os nu stoppe diskussionen, for jeg kan mærke vi ikke kommer nogen steder, også er det off-topic Wink ..

Szczesny
Manager

« Svar #9717: 31 Aug 2011, 22:25 »

JamieDalton82 Jamie Dalton
ARTETA BACK ON!

@MattLawExpress: Me and excellent colleague paul joyce hear arteta move could be back on”

JackWilshere Jack Wilshere

Jeg får et nervesammenbrud inden vinduet lukker...

Evt når den major signing BBC snakker om, kommer frem og viser sig at være Yossi xD

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #9718: 31 Aug 2011, 22:27 »

Jamie Dalton
@JamieDalton82 Jamie Dalton
Arsenal have agreed a fee over Mikael Arteta. All down to wages.

Sagde jo, at vi nok skulle blive enige med dem en times tid før vinduet lukker! Håber virkelig, VIRKELIG meget, at dette kan gå igennem. Nøj, hvor ville det bare redde min dag!

EDIT: @YoungGunsBlog Jamie Sanderson
As I say, Arsenal have agreed a fee for Arteta, just wages and contract length. He apparently wants £90k a week.

Desuden har jeg lige hørt fra min far, at The Sun mener, at han er villig til at gå ned i løn fra de £90k.
« Seneste Redigering: 31 Aug 2011, 22:29 af Indsæt_Navn » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9719: 31 Aug 2011, 22:31 »

Hvis vi bliver enige med ham, er jeg fuldt ud tilfreds med transfervinduet! Utroligt som det kan svinge! Everton skulle i øvrigt have accepteret vores bud på £10mio fordi Arteta har bedt om at blive solgt efter at have hørt om vores interesse

Sider: 1 ... 646 647 [648] 649 650 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010