home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:29:58 Kenitho Challenges The real Sir Alex Ferg...
17 Mar 2026, 20:33 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
17 Mar 2026, 13:15 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
09 Mar 2026, 07:49 Broen13 Klubsøgnin... Wellington Phoenix
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 1038 Gæster Online.

Nyeste Bruger: WilliCenia
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 629 630 [631] 632 633 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1347348 gange)
Champenralle
Reserveholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #9450: 29 Aug 2011, 16:45 »

Jeg bliver da ved med at støtte Arsenal selvom at de tabte igår. Jeg er sikker på at det nok skal vende.

Arsenal FC!!

Weezy
Lilleputspiller
*

« Svar #9451: 29 Aug 2011, 16:46 »

Jeg synes det var det bedste Nederlag Arsenal & Arsene Wenger ku faa.. Hvorfor?

Fordi nu ved han der er noget fuldstaendig galt hos Arsenal og Mr. Wenger kan da ikke blive ved med at vaere stubborn. Nu ved han han skal ihvert falsd splash penge paa et halv hold i det mindst og han har 3 dage.. COm'OM mr..

DeBuur
Manager

« Svar #9452: 29 Aug 2011, 17:25 »

Arsenals og Wengers manglende udmeldinger om indkøb er enten et genialt stunt for at få priserne ned..eller manglende evne til at tiltrække de store navne ...... risikoen er at i ender som Liverpool for 10 år siden...de store stjerner kiggede andre steder hen tilgengæld blev der hentet godt betalte men middelmådige spillere ind...... hmmmm for Arsenals skyld så håber jeg Wenger ved hvad han laver.

YNWA

TD-TD
Ynglingespiller

« Svar #9453: 29 Aug 2011, 17:34 »

Hvad ville du så have, han skulle have gjort? Holdt Cesc mod hans vilje, så vi kunne have en spiller, der ikke blot ville være skadet halvdelen af sæsonen (som altid), men også ville være ugidelig på banen? At holde Nasri i et år, hvor han allerede har besluttet sig for, at han skal spille for vores konkurrenter, og dermed ikke vil give sig 100%?

Skulle han have hentet en stor stjerne, der ville have £2M+ om ugen, hvorefter samtlige af vores gode spillere (Persie, Sagna, Theo, Wilshere osv) ville kræve det samme?

Den virkelige verden er altså ikke FM.

EDIT: Men selvfølgelig er der ingen grund til at være positiv ovenpå en 2-8. Der kommer bare ikke noget ud af, at være negativ. Holdet har brug for fansenes støtte, ikke deres tvivl.

Du helt væk mester. Jeg siger ikke de skal holde på fabregas eller nasri og bare købe dyrt. Jeg siger jeg fatter ikke hvorfor manden ikke har fået fingeren ud noget for og fået købt nogle erstatninge. Jeg har svært ved at være positiv efter et 8-2 nederlag til man utd og det skuffende transfer der har været over sommeren.

ARSENAL

oddsb.blogspot.com

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #9454: 29 Aug 2011, 17:43 »

Du helt væk mester. Jeg siger ikke de skal holde på fabregas eller nasri og bare købe dyrt. Jeg siger jeg fatter ikke hvorfor manden ikke har fået fingeren ud noget for og fået købt nogle erstatninge. Jeg har svært ved at være positiv efter et 8-2 nederlag til man utd og det skuffende transfer der har været over sommeren.

Hvordan er jeg helt væk? Se indad. Du vil have, at han køber erstatninger, men at de ikke må være dyre. Kom med noget konkret så. Hvem skal han købe, som er fuldbyrdige erstatninger, og som ikke er dyre - og som vil til klubben?

TD-TD
Ynglingespiller

« Svar #9455: 29 Aug 2011, 17:55 »

Har jeg sagt nogle steder de skal gå ud og give over priser og der efter give dem 2 mio i løn?

ARSENAL

oddsb.blogspot.com

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #9456: 29 Aug 2011, 17:59 »

Nej, men du har sagt, der skal hentes erstatninger. Jeg spurgte dig så, hvem de skulle være, og det vil du åbenbart ikke svare på.

TD-TD
Ynglingespiller

« Svar #9457: 29 Aug 2011, 18:09 »

Nej spurgte om jeg ville have de skulle have hold på fabregas og Nasri. Det eneste jeg siger er at jeg er virkelig skuffet over transfer og at der burde hentes erstatninger, ikke til vanvittige priser eller nogen hjernedød løn, spillere der vil kunne gøres sig i en arsenal trup som kunne kæmpe med om trofæet..

ARSENAL

oddsb.blogspot.com

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #9458: 29 Aug 2011, 18:16 »

Og min pointe er, at de ikke just er lette at finde. Det er hamrende let at kritisere Wenger, og hans manglende indkøb, men hvis nu man prøver at sætte sig lidt ind i hans situation, bør det stå klart, at det ikke ligefrem er let at være ham pt..

Vi er absolut enige i, at der bør hentes spillere ind, og at der minimum skal komme en spiller ind til midtbanen. Problemet er dog til dels, at vi har en spiller som Ramsey, som sandsynligvis kan blive lige så god som Cesc -- om et par år. Køber vi, vil hans udvikling sandsynligvis være langsommere, og måske han endda vil søge væk. Undlader vi at købe, er vi tvunget til at bruge ham, og hvis han så ikke forbedrer sig, er vi ganske rigtigt i problemer. Det samme gælder lidt på kanten, hvor vi har folk som Oxlade-Chamberlain og Miyaichi. Alligevel så jeg dog, som sagt, meget gerne en spiller komme ind til midtbanen.

Forsvaret er der ingen tvivl om, at vi mangler noget til. Så snart de fire foretrukne ikke spiller, går det fuldstændig galt. Igen er det dog svært, men mon ikke, der nok skal komme et par spillere? Wenger har trods alt udtalt, at han vil hente en til hver kæde.

TD-TD
Ynglingespiller

« Svar #9459: 29 Aug 2011, 18:26 »

Vi er helt enige om hvor der er brug for back up, dog er jeg ikke enig i at vi skal bruge så unge spiller som faste fordi jeg syns simpelthen ikke at de er gode nok til at spille med om trofæer. Jeg tror også han bliver en dygtig spiller problemet er bare at det er set før at en ung spiller, spiller sig dygtig og får en masse erfaring hos wenger og derefter at bliver solgt..

Jeg tror også vi når at få hentet spillere til forsvaret men så tror jeg helle ikke vi får flere købt ind pga. wenger er for sent ude.

Og det skal lige siges jeg også har stor respekt for manden og det han har ført arsenal til men efter 6 år uden noget og så oven i han har været så inaktiv på transfermarkedet her til sommer plus lever det værste nederlag i hvad 100 år (har jeg læst mig til), der er min tålmodighed ved at ryge med wenger, ikke sagt at jeg vil stoppe med at holde med klubben om de så røg i første div. ikke at det sker.

ARSENAL

oddsb.blogspot.com

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #9460: 29 Aug 2011, 18:34 »

Så er vi sådan set enige langt hen ad vejen. Jeg mener som sagt heller ikke nødvendigvis, at det vil være optimalt at bruge unge spillere. Det er et sats, der kan gå godt eller skidt. Det samme gælder dog, at hente nogen udefra. For at holde os til Ramsey-eksemplet, kan han jo sandsynligvis blive lige så god som Cesc, hvis han får spilletid osv., og vi kan absolut ikke hente en på Cesc-niveau, uden at skulle bruge voldsomt mange penge. Vi kunne dog nok hente en, der er 10% bedre end Ramsey, og det burde måske også gøres. Problemet er så bare, at vi risikerer, at han aldrig når sit fulde potentiale, hvis ikke vi benytter os af ham, og så vil det uanset hvad være et set-back ifht. da vi havde Cesc.

Det er nok mere det med loyaliteten, der bør tænkes på, omkring de unge (som du også kommer ind på). Ideelt skrev vi vel en 7-års kontrakt med Ramsey, så vi har ham længe efter, han forhåbentlig får sit endelige gennembrud. :-)

Om Wenger er for sent ude, er vel relativt. Mig bekendt, har han brugt hele transfervinduet på at finde forstærkninger, men det er ganske enkelt ikke lykkes. Så kan man diskutere, om det er godt nok eller ej, men som jeg ser det, er det nærmest umuligt at finde reelle forstærkninger til truppen, uden at sprænge lønbudgettet.

Når det er sagt, håber jeg selvfølgelig på, at vi får nogle ordentlige spillere ind i de næste par dage, herunder gerne en central forsvarsspiller, en venstreback & en central midtbanespiller, men nu må vi se, hvad der sker. Wink

TD-TD
Ynglingespiller

« Svar #9461: 29 Aug 2011, 18:49 »

Hvis de 3 positioner bliver besat, ser jeg en chance for stadig at hænge på trods en skidt start.
Efter min mening syns jeg at det er et for stort sats, at spille med de unge spillere. De har ikke samme erfaring og niveau, bevares de er stadig pisse dygtige men jeg syns de lige mangler det sidste. Det med erfaring er der et tydeligt eksempel på Jenkinson i kampen igår hvor han floppede. Virkelig, der var ingen kommunikation mellem ham og walcott og generelt sejlede han rundt.

Nej der findes ingen erstatning for Cesc Fabregas, og der er selvfølgelig også Wilshere, men jeg synes godt de kan få en spiller ind der måske bare er lidt ældre end mig.

Okey den info havde jeg lige misset troede ikke han var på 7-årig kontrakt.
Ja det har han, men jeg syns det er virkelig sløvt at der ikke er sket noget, og jeg er uforstående overfor hvorfor der slet ikke er blevet købt ind efter Nasri og Fabregas exit. Han skal selvfølgelig ikke smide dem alle sammen væk men der må da være nok til de spillere han mangler og få fyldt dem ud med spillere der passer til niveauet.

Jeg glæder mig også til at se hvad der sker, holder været ind til torsdag i hvert fald Smiley

ARSENAL

oddsb.blogspot.com

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #9462: 29 Aug 2011, 19:00 »

Nejnej, han er skam ikke på 7-årig kontrakt. Min pointe var, at man kunne forsøge at skrive en med ham, så han var låst ned, allerede inden han får sit gennembrud. Wink

Men ja, det ville være sundt med en ekstra midtbanespiller - og vi er ligeledes enige i, at Jenkinson pt. ikke er klar til en startplads. Han bør spille Carling-bold, og så om et års tid, komme ind omkring førsteholdet.

Anyway, så er jeg nødt til at smutte nu (derfor, dette indlæg bliver lidt kort) - jeg takker for debatten. :-)

TD-TD
Ynglingespiller

« Svar #9463: 29 Aug 2011, 19:04 »

Når okey. Men det var ellers en god ide, så han ikke stikker af når han er på toppen.
Ja det er vi enige, han mangler lige et år så er han god igen.
Lige over, det var hygge selvom det startede med en fight Opstemt

ARSENAL

oddsb.blogspot.com

Champenralle
Reserveholdsspiller

« Svar #9464: 29 Aug 2011, 19:11 »

Det bliver da spændene at se hvad Mr. Wenger finder på. Håber på Baines, Cahill og Hamsik eller Sneijder.

Arsenal FC!!

Sider: 1 ... 629 630 [631] 632 633 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010