home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:29:58 Kenitho Challenges The real Sir Alex Ferg...
17 Mar 2026, 20:33 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
17 Mar 2026, 13:15 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
09 Mar 2026, 07:49 Broen13 Klubsøgnin... Wellington Phoenix
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 1038 Gæster Online.

Nyeste Bruger: WilliCenia
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 627 628 [629] 630 631 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1347356 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Arsenal tråden
« Svar #9420: 29 Aug 2011, 10:39 »

Avs!!  Shockeret

Havde nok regnet med i havde tabt, men det resultat havde jeg godt nok ikke lige set komme.

Men, og ved godt vi har diskuteret det 117+ gange før, det må vel bevise for selv den gode Wenger at man skal have truppen klar når sæsonen går igang og at man ikke skal vente til de sidste 24-48 timer med at få købt.
Jeg vil vædde næsten hvad som helst på at de spillere i får hentet nu kommer i til at betale alt for meget for!

Jeg siger ikke at i ikke kommer tilbage til toppen, men der er dælme meget arbejde der skal laves, især psykisk for de unge spillere, for det resultat røster man ikke lige af sig.
Plus at i vel skal hente mindst 3-4 gode spillere og inden de bliver intigreret i truppen og spillestillen kan meget altså være tabt for denne sæson.

Nu er det hele jo så heller ikke så galt, i fik trods en pokal hjem igår.
Arsenals kvinder slog Liverpools ditto 3-1 i Women's Super League  Thumbs Up
Så der er da lidt at glæde sig over  Peace

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/14702927.stm

JKJ
Gæst

« Svar #9421: 29 Aug 2011, 10:43 »

Problemet er bare .. Hvem vil skifte til Arsenal efter at have set kampen i går? Hvem vil sidde og tænke 'hey, jeg skifter lige til den klub, hvor lønningerne er meget lave i forhold til resten af topklubberne, spiller med en flok kegler og er med til holdets nedgang'. Yay.

Vores form siden Carling Cup finalen sidste sæson: DDDWDDWDDLWLLDDLL

Det siger vist det hele.

Dvs 17 kampe: 3 vundne - 9 uafgjorte - 5 tabte.

Hmm skyldes det nederlaget i finalen at det ser sådan ud?
Der må da være et eller andet galt siden den kamp, mener da faktisk det så rigtig lovende ud i både PL, CL og LC men kan da se i er faldet helt igennem siden.

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #9422: 29 Aug 2011, 11:44 »

Op i røven med det lønbudget, der skal ske noget nu Wenger!!!

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/wenger-ville-stjaele-sneijder-fra-united

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #9423: 29 Aug 2011, 12:01 »

Det er så dumt det der Shockeret En spiller som Snejder er lige hvad vi mangler, så gi ham sku da nogle flere penge og så lad være med og hent et talent også brug pengene der i hans løn....

EDIT kan selvføleglig godt være det bare er et rygte..

Brøndby ´96
Arsenal ´96

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #9424: 29 Aug 2011, 12:03 »

Vi har ikke Fabregas' ellers Nasris løn at betale, så kan ikke se hvorfor vi ikke bare får skrevet under med ham?!

Jeg ved ikke hvor god en kilde The Sun er: Arsenal vil byde 85 millioner kroner for Chelseas centerforsvarer Alex. (The Sun)

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9425: 29 Aug 2011, 12:15 »

Traore siges at være til lægecheck hos QPR i dag. Lad os håbe at det er rigtigt og samtidig må det vel være en indikation på at vi henter en venstre back?

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9426: 29 Aug 2011, 12:23 »

Dvs 17 kampe: 3 vundne - 9 uafgjorte - 5 tabte.

Hmm skyldes det nederlaget i finalen at det ser sådan ud?
Der må da være et eller andet galt siden den kamp, mener da faktisk det så rigtig lovende ud i både PL, CL og LC men kan da se i er faldet helt igennem siden.

Det er ikke helt til at sige... Finalen havde selvfølgelig en andel i vores nedgang i sidste sæson, men der er jo rigtig mange faktorer der spiller med i den dårlige sæsonstart i år. Jeg ved ikke hvor mange af de spillere der spillede i går var med i finalen, men jeg tror ikke at det var voldsomt mange.

Med hensyn til Sneijder har jeg hørt rygtet før, men det ser ikke ud til at der er ret meget i det. Alex rygtet kom frem i går aftes, og jeg ville da også tro at han ville være en rigtig god signing - Den tror jeg bare heller ikke på.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JKJ
Gæst

« Svar #9427: 29 Aug 2011, 12:39 »

Traore siges at være til lægecheck hos QPR i dag. Lad os håbe at det er rigtigt og samtidig må det vel være en indikation på at vi henter en venstre back?

Har i snart flere at sælge ud af?  Huh  Peace

Jeg er efterhånden helt tabt når jeg skal forstå Wengers tankegang i dette transfervindue.

Var det ikke bedre man begyndte at købe inden man sælger mere? Det kan godt være at Traore kun er en marginal spiller men det er vel bdre end slet ikke nogen??

Med et vindue så tæt på at lukke er det jo ikke engang sikkert at i når at hente en venstreback og med alt respekt så er i da helt på skideren.

Wenger og dette transfervindue begynder da i den grad at ligne en farce  Peace

ptrN
Manager

« Svar #9428: 29 Aug 2011, 12:43 »

Har i snart flere at sælge ud af?  Huh  Peace

Jeg er efterhånden helt tabt når jeg skal forstå Wengers tankegang i dette transfervindue.

Var det ikke bedre man begyndte at købe inden man sælger mere? Det kan godt være at Traore kun er en marginal spiller men det er vel bdre end slet ikke nogen??

Med et vindue så tæt på at lukke er det jo ikke engang sikkert at i når at hente en venstreback og med alt respekt så er i da helt på skideren.

Wenger og dette transfervindue begynder da i den grad at ligne en farce  Peace

Du gentager jo blot det som vi Arsenal-fans, og endda dig selv, har skrevet på de sidste 10 sider.

welbz is dat guy

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #9429: 29 Aug 2011, 12:44 »

Det er ikke helt til at sige... Finalen havde selvfølgelig en andel i vores nedgang i sidste sæson, men der er jo rigtig mange faktorer der spiller med i den dårlige sæsonstart i år. Jeg ved ikke hvor mange af de spillere der spillede i går var med i finalen, men jeg tror ikke at det var voldsomt mange.

Er det ikke bare nogenlunde den samme statistik man har sidst på sæsonen hvert år? Jeg har ikke tallene - og jeg forsøger heller ikke at være provokerende - men jeg synes bare man tit snakker om at Arsenal altid går ned til sidst i en sæson. At statistikken så også ser ud til at fortsætte i starten af denne sæson, det må vel næsten være resultatet af den nuværende trup, skader, karantæner mm.

JKJ
Gæst

« Svar #9430: 29 Aug 2011, 12:46 »

Du gentager jo blot det som vi Arsenal-fans, og endda dig selv, har skrevet på de sidste 10 sider.

Både og.

Jeg forstår ikke at han ikke har hentet nogle ind.

Men jeg er da helt uforssående over at i stadig sælger ud i en i den grad tynd og ikke særlig stærk trup.
Jeg havde nok forventet at i var stoppet med at sælge inden i havde hentet nogle nye ind.

TD-TD
Ynglingespiller

« Svar #9431: 29 Aug 2011, 13:22 »

Både og.

Jeg forstår ikke at han ikke har hentet nogle ind.

Men jeg er da helt uforssående over at i stadig sælger ud i en i den grad tynd og ikke særlig stærk trup.
Jeg havde nok forventet at i var stoppet med at sælge inden i havde hentet nogle nye ind.
Tror jeg ikke rigtig nogle af forstår hvorfor manden ikke får fingeren ud.
Selv syns jeg det er dybt frustrerende at han bliver ved med at sælge og sælge uden at købe ind, specielt her hvo der ikke er noget tid tilbage af transfer.

ARSENAL

oddsb.blogspot.com

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9432: 29 Aug 2011, 14:01 »

Er det ikke bare nogenlunde den samme statistik man har sidst på sæsonen hvert år? Jeg har ikke tallene - og jeg forsøger heller ikke at være provokerende - men jeg synes bare man tit snakker om at Arsenal altid går ned til sidst i en sæson. At statistikken så også ser ud til at fortsætte i starten af denne sæson, det må vel næsten være resultatet af den nuværende trup, skader, karantæner mm.

Jo, sådan har vi set det, ja siden vi sidst vandt en pokal stort set. When the going gets going, Arsenal freezes. Vi spiller altid (bortset fra i år) rigtig godt indtil juleperioden, og så går det langsomt nedad, og ender i en katastrofal afslutning på sæsonen. Det virker til at være en kombination af uheld/skader og dermed en for tynd trup (det har vi vist også sagt mange gange efterhånden) og mangel på psyke når det så går galt - de kan ikke hive sig selv op igen. Det sørgelige er vel at Wenger endnu ikke har fattet hvor vigtig bredden i truppen er (kig på Man U og Chelsea som perfekte eksempler på det), og det ser endnu mere hul i hovedet ud i denne sæson.

Champenralle
Reserveholdsspiller

« Svar #9433: 29 Aug 2011, 14:29 »

Ifølge SkySports er Armand Traore til lægegtjæk i QPR.

Nu må det stoppe. Vi sælger og Sælger! Men køber ikke nogen. Er ved at være sur over at Wenger ikke for lættet røven og kommer igang. Han har sagt hele sommeren at de arbejder hårdt på at købe spillere. Men klubber som United og Chelsea har forstærket sig unden at Arsenal har. Hvad sker der lige!? Wenger har også udtlat at NU VIL HAN KØBE. Først nu!? Wenger altså, transfer vinduet lukker torsdag, Og du har kun købt Gervinho som kan bruges nu, det holder bare ikke!

Arsenal FC!!

TD-TD
Ynglingespiller

« Svar #9434: 29 Aug 2011, 14:34 »

Ifølge SkySports er Armand Traore til lægegtjæk i QPR.

Nu må det stoppe. Vi sælger og Sælger! Men køber ikke nogen. Er ved at være sur over at Wenger ikke for lættet røven og kommer igang. Han har sagt hele sommeren at de arbejder hårdt på at købe spillere. Men klubber som United og Chelsea har forstærket sig unden at Arsenal har. Hvad sker der lige!? Wenger har også udtlat at NU VIL HAN KØBE. Først nu!? Wenger altså, transfer vinduet lukker torsdag, Og du har kun købt Gervinho som kan bruges nu, det holder bare ikke!

Ja det har jeg også godt læst.
Hvem har vi på venstre back som kan bruges udover gibbs?

ARSENAL

oddsb.blogspot.com

Sider: 1 ... 627 628 [629] 630 631 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010