home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:29:58 Kenitho Challenges The real Sir Alex Ferg...
I går kl. 20:33:03 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
I går kl. 13:15:29 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
09 Mar 2026, 07:49 Broen13 Klubsøgnin... Wellington Phoenix
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 912 Gæster Online.

Nyeste Bruger: WilliCenia
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 631 632 [633] 634 635 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1347290 gange)
PhilipFlink
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #9480: 30 Aug 2011, 00:00 »

http://adamsummerton.wordpress.com/2011/08/29/dont-blame-park-chu-young/

Synes faktisk det her er godt skrevet, omkring Park, og hans alder osv osv.. Synes man skulle tage og læse den Wink

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9481: 30 Aug 2011, 08:00 »

Jeg glæder mig til at se Dos Santos, og hvor er det fantastisk at Wenger faktisk henter en DL. Det ser ud til at United kampen var en øjenåbner om hvor ringe Traore egentlig er. Jeg er positiv omkring Dos Santos efter et par youtube videoer, der jo trods alt viser ALT om en spiller, og følgende positive tilbagemeldinger:

Fenerbahce fan on Santos: "He has great technique and learned greatly from Roberto Carlos for a year."
Fenerbahce fan on Santos: "He is much better than Enrique. I have been watching AFC for years and you have never had a LB like him before."
gunnerblog gilbertosilver
I'm loving this Andre Santos fellow. Mad skills, no defending. Proper Brazilian full-back. Should be fun/terrifying

Det skal nok blive godt.. Opstemt

Scott Dann er i øvrigt blevet sat i forbindelse med Blackburn. Samba på vej væk?

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9482: 30 Aug 2011, 10:08 »

ArseBlog har fremsat nogle interessante synspunkter om hvor problemet i vores transferpolitik kan ligge. Og nej, det er ikke ved Kroenke eller Wenger.. Prøv at læs: http://arseblog.com/2011/08/arsenal-react-but-do-we-have-problems-behind-the-scenes/

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JKJ
Gæst

« Svar #9483: 30 Aug 2011, 10:14 »

Er sgi næsten lige før jeg følger jeres rygter i øjeblikket end jeg følger dem omkring Liverpool  Shockeret  Thumbs Up

Men det er nok fordi jeg aldrig har set noget ligende i Arsenal, så er virkelig spændt at se hvordan Wenger og klubben håndtere de næste 36 timer plus det løse.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9484: 30 Aug 2011, 10:25 »

Ja der er gang i den.. Smiley Bendtners far har i dag udtalt at i dag er en 'meget, meget god dag', hvilket nok hentyder til et skifte. Til hvem er hovedløst at spekulere i, eftersom han er blevet kædet sammen med 30 klubber over sommeren, men lad os da håbe for alle parters skyld at det er tilfældet.

EDIT: Le Equipe har nu annonceret at Arsenal har købt Mertesacker. Underligt sted den kommer fra, hvis det var rigtigt Opstemt
« Seneste Redigering: 30 Aug 2011, 10:28 af Gazlgor » Logged

PhilipFlink
Manager

« Svar #9485: 30 Aug 2011, 10:52 »

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #9486: 30 Aug 2011, 10:56 »

Spændene vis det er rigtig..... Her er lidt fra Le Equipe med lidt google translate

Team Info. Per Mertesacker har underskrevet for Arsenal mandag aften. Den tyske internationale Defender ankom fra Werder Bremen. 26 år, manden med 75 hætter dannet i Hannover, er ikke den eneste defensive rookie af Gunners. Faktisk vil London-klubben underskrive en tre-årig ​​kontrakt til André Santos, venstre side Fenerbahce, hvem der får 7 millioner i sagen. Men forsvaret af Arsenal tabte Armand Traore. Den 21-årige Senegal International har underskrevet en kontrakt med Queens Park Rangers. Endelig har monegaskiske Park Chu-Young underskrevet sin kontrakt med teamet coachet af Arsene Wenger

Brøndby ´96
Arsenal ´96

PhilipFlink
Manager

« Svar #9487: 30 Aug 2011, 11:37 »

Juventus have won the race to sign Eljero Elia from Hamburg for 10m euros. Arsenal unwilling to pay more than 9. (Gazzetta dello Sport)

hvis det her passer.. Så er det jo så fuckd !!! ikke at give den sidste mil.. god damn!

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #9488: 30 Aug 2011, 11:52 »

Men er han så god? Synes man hører kritiske røster omkring ham.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

PhilipFlink
Manager

« Svar #9489: 30 Aug 2011, 11:54 »

Men er han så god? Synes man hører kritiske røster omkring ham.

Hvis det er det med Elia, så tror jeg han er udemærket.. Men problemet var bare, at vi ikke gad gå den ene mil op.. Det synes jeg er mærkeligt ..

TD-TD
Ynglingespiller

« Svar #9490: 30 Aug 2011, 11:55 »

Juventus have won the race to sign Eljero Elia from Hamburg for 10m euros. Arsenal unwilling to pay more than 9. (Gazzetta dello Sport)

hvis det her passer.. Så er det jo så fuckd !!! ikke at give den sidste mil.. god damn!

Det er jeg fuldstændig ening, det er fandme ærgeligt hvis det er en mil der er skyld at han ikke skifter til arsenal.

ARSENAL

oddsb.blogspot.com

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #9491: 30 Aug 2011, 11:59 »

Seneste transferrygter:http://www.gazzetta.it/Calciomercato/30-08-2011/napoli-sfumato-juan-802664324683.shtml Smiley

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

Szczesny
Manager

« Svar #9492: 30 Aug 2011, 12:13 »

Nu er en kantspiller (Elia) vel trods alt ikke top-prioritet? Det håber jeg da virkelig ikke

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

PhilipFlink
Manager

« Svar #9493: 30 Aug 2011, 12:17 »

Nu er en kantspiller (Elia) vel trods alt ikke top-prioritet? Det håber jeg da virkelig ikke

Nej men det var ikke så meget om de var top-prioritet.... men det at "nægte" at give 1 mil mere synes jeg er så lad Smiley

Szczesny
Manager

« Svar #9494: 30 Aug 2011, 12:23 »

Nej men det var ikke så meget om de var top-prioritet.... men det at "nægte" at give 1 mil mere synes jeg er så lad Smiley

Ja, det er der noget om, men hvis den million så går til at signe noget ordentligt i stedet, så er jeg ganske tilfreds Smiley

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Sider: 1 ... 631 632 [633] 634 635 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010