home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:02:15 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I dag kl. 06:51:13 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
17 Mar 2026, 20:33 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
17 Mar 2026, 13:15 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
Antal Registrerede Brugere: 23347
  0 Brugere, 758 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Ervinmen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 597 598 [599] 600 601 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1347623 gange)
SC30
Landsholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #8970: 15 Aug 2011, 15:35 »

Nej, men det er heller ikke fedt at være "syg" i sæsonpremieren.

PhilipFlink
Manager

« Svar #8971: 15 Aug 2011, 15:38 »

Nej, men det er heller ikke fedt at være "syg" i sæsonpremieren.

Derfor skal man i hvertfald ikke synge nedladende sange "efter ham" .. Det er ikke en god måde at gøre ham "rask" på ..

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8972: 15 Aug 2011, 15:41 »

Alle ved jo at han er på vej væk, men vent nu til han er skiftet... Så kan man synge om ham.

JKJ
Gæst

« Svar #8973: 15 Aug 2011, 15:54 »

Enig, der kan ske meget.

Men hvorfor vente til sidste øjeblik plus at nu ved sælger at i har masser af penge og vil derfor presse prisen lidt ekstra.

Man U, Liverpool og tildels også City har altså været ude tidligt at få hentet det de skulle. Der kan så komme 1-2 mere i hverklub men de er parat fra dag 1.

I skal i de næste 2 kampe møde Liverpool og Man U og der kan i på ingen måde have hentet så meget forstærkning ind at de går ind og spille med som om intet er sket.
Det tager altså tid at spille nye folk ind og få det til at fungere.

Hvis i først skal til at igang med det til september kan i risikere at sæsonen er ovre før den næsten er begyndt.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8974: 15 Aug 2011, 15:57 »

JKJ, jeg tror godt langt de fleste herinde er klar over at vi burde have handlet for længe siden...

Nasri er i øvrigt godt på vej til at blive (endnu mere) upopulær blandt Arsenals fans. Det ser ud til at han ihærdigt forsøger at blive den nye Adebayor.

Szczesny
Manager

« Svar #8975: 15 Aug 2011, 16:04 »

Enig, der kan ske meget.

Men hvorfor vente til sidste øjeblik plus at nu ved sælger at i har masser af penge og vil derfor presse prisen lidt ekstra.

Man U, Liverpool og tildels også City har altså været ude tidligt at få hentet det de skulle. Der kan så komme 1-2 mere i hverklub men de er parat fra dag 1.

I skal i de næste 2 kampe møde Liverpool og Man U og der kan i på ingen måde have hentet så meget forstærkning ind at de går ind og spille med som om intet er sket.
Det tager altså tid at spille nye folk ind og få det til at fungere.

Hvis i først skal til at igang med det til september kan i risikere at sæsonen er ovre før den næsten er begyndt.

Det er jo ikke noget, der hverken er blevet sagt eller diskuteret herinde indenfor den seneste halvanden måned..

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

JKJ
Gæst

« Svar #8976: 15 Aug 2011, 16:09 »

Nu var det jo et svar til Flink14 Wink

Men hvis jeg skriver for meget skal jeg da gerne komme med onliners for eftertiden  Peace

AFC
Manager

« Svar #8977: 15 Aug 2011, 16:09 »

Det er sørgeligt, at vores one and only #4 er skiftet til sin barndomsklub. Men det måtte jo ske på et eller andet tidspunkt - vi ville ikke kunne have holdt på ham ret meget længere, da interessen fra Barcelona jo er steget gevaldigt de seneste sæsoner.

Når man så sidder og ser diverse videoer både herinde fra, men også generelt rundt omkring på Youtube, kan man ikke lade være med at føle den glædesrus der selvfølgelig kom ved målet mod Tottenham (linket længere oppe) eller tårerne med alle de minder man har med Fabregas. Fabregas har uden tvivl været en af Premier Leagues bedste fodboldspillere gennem tiden, og Premier League er blevet en profil mindre.

Det eneste vi kan gøre er, at ønske Cesc held og lykke med tilværelsen i Barcelona i de 5 år han har påtænkt sig at være hos Barca.

Nu er det store spørgsmål så bare, om Nasri også ryger væk. Medierne har været inde på det, men når jeg så læser mig frem til, at han tilsyneladende skulle have lavet en statusopdatering på sin Twitter-profil, at han var skuffet over det, fansene havde sunget om ham. Hvis der er hold i, at han stadig er Arsenal spiller er det selvfølgelig en god ting. Men uanset om Nasri forsvinder eller ej, så skal pengene fra Fabregas + Nasri eller bare Fabregas alene altså bruges på nyt på spillerfronten! Og det skal være en markant afløser for Fabregas - intet andet! Ellers mister jeg min tillid til Wenger.

Bliver spændende de næste 14 dages tid.

Seller95
Manager

« Svar #8978: 15 Aug 2011, 16:13 »

Fantastisk video! Jeg må ærligt indrømme, at jeg kneb en lille tåre. Fabre var en stor spiller, og han vil blive savnet i Arsenal! Jeg hader Barcelona, men jeg håber virkelig, at Fabregas vinder trofæer i klubben, for det har han inderligt fortjent! Tak for alt Cesc.

Arsenal <3

Szczesny
Manager

« Svar #8979: 15 Aug 2011, 16:17 »

Nu var det jo et svar til Flink14 Wink

Men hvis jeg skriver for meget skal jeg da gerne komme med onliners for eftertiden  Peace

gør det..

Wink

Det er bare træls, at vi jo har siddet med den diskussion så længe, at den er fuldstændig udvandet efterhånden, men alligevel kan vi bare se passivt til. Derfor er det lidt frustrerende, når den bliver bragt op igen. Men det går nok lige, når vi slår Liverpool lørdag - på trods af at vi stiller med 2/3 reserver i forhold til sidste sæson Wink

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

JKJ
Gæst

« Svar #8980: 15 Aug 2011, 16:25 »

gør det..

Wink

Det er bare træls, at vi jo har siddet med den diskussion så længe, at den er fuldstændig udvandet efterhånden, men alligevel kan vi bare se passivt til. Derfor er det lidt frustrerende, når den bliver bragt op igen. Men det går nok lige, når vi slår Liverpool lørdag - på trods af at vi stiller med 2/3 reserver i forhold til sidste sæson Wink

ok  Thumbs Up

Lavezzi
Gæst

« Svar #8981: 15 Aug 2011, 16:29 »

Det er sørgeligt, at vores one and only #4 er skiftet til sin barndomsklub. Men det måtte jo ske på et eller andet tidspunkt - vi ville ikke kunne have holdt på ham ret meget længere, da interessen fra Barcelona jo er steget gevaldigt de seneste sæsoner.

Jeg tror, du glemmer en.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #8982: 15 Aug 2011, 16:37 »

Fabregas har uden tvivl været en af Premier Leagues bedste fodboldspillere gennem tiden, og Premier League er blevet en profil mindre.

Nej, nu skal vi også stoppe. Fabregas er 100% sikkert rigtig god, men en af de bedste i Premier League gennem tiderne er han nu ikke. Der har været utallige klassespillere, og jeg kan nævne mange som jeg synes har været bedre end Fabregas. Han spillede trods alt kun knap 200 kampe for Arsenal. Han var vigtig for jer, men en af de bedste gennem tiderne er han næppe.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8983: 15 Aug 2011, 16:39 »

Fàbregas spillede over 300 kampe for Arsenal, og er uden tvivl en af de bedste der har været i Premier League.

verdenskrig
Manager

« Svar #8984: 15 Aug 2011, 16:39 »

Enig Jakob Smiley.. Vieira, Campbell, Adams, Henry, Bergkamp vil jeg da betegne som større eller mindst lige så store.. Og det er bare i Arsenal!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 597 598 [599] 600 601 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010