home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:02:15 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I dag kl. 06:51:13 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
17 Mar 2026, 20:33 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
17 Mar 2026, 13:15 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
Antal Registrerede Brugere: 23347
  1 Bruger, 880 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Ervinmen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 598 599 [600] 601 602 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1347581 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #8985: 15 Aug 2011, 16:41 »

Nu har jeg søgt på Wikipedia, og den ene siger lidt over 200 og den anden siger lidt under 200. Du kan sagtens stadig have ret.

Dog er jeg dybt dybt uenig i, at han er en af de bedste i Premier League nogensinde. Det synes jeg simpelthen ikke passer.

PhilipFlink
Manager

« Svar #8986: 15 Aug 2011, 16:44 »

Nej, nu skal vi også stoppe. Fabregas er 100% sikkert rigtig god, men en af de bedste i Premier League gennem tiderne er han nu ikke. Der har været utallige klassespillere, og jeg kan nævne mange som jeg synes har været bedre end Fabregas. Han spillede trods alt kun knap 200 kampe for Arsenal. Han var vigtig for jer, men en af de bedste gennem tiderne er han næppe.

Tja, men alligevel er han en af dem der har skabt flest chancer de seneste sæsoner i PL Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8987: 15 Aug 2011, 16:45 »

Selvom Wikipedia selvfølgelig ikke er et sandhedsvidne, står der nu ret tydeligt på den engelske at han har spillet 303 kampe for Arsenal.

Resten er subjektivt, og ikke noget jeg forventer at du skal være enig i.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #8988: 15 Aug 2011, 16:47 »

Hvor ser du det henne? Jeg kigger på denne side: http://en.wikipedia.org/wiki/Cesc_F%C3%A0bregas - der står 212 kampe og 35 mål.

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #8989: 15 Aug 2011, 16:49 »

Hvor ser du det henne? Jeg kigger på denne side: http://en.wikipedia.org/wiki/Cesc_F%C3%A0bregas - der står 212 kampe og 35 mål.

Prøv at scrolle lige lidt ned på siden. Ja. Satme så.

JKJ
Gæst

« Svar #8990: 15 Aug 2011, 16:52 »

Jeg tog den nemme løsning og gik ind på Arsenals hjemmeside, der står han nemlig endnu og her står han til at have spillet 190+22 PL kampe og 266+37 samlet Wink

http://www.arsenal.com/first-team/players/cesc-fabregas

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8991: 15 Aug 2011, 16:53 »

Mon ikke du bare snakker PL-kampe, og jeg snakker kampe i alt.

Infoboksen i højre side på Wiki nævner altid kun ligakampe.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #8992: 15 Aug 2011, 16:54 »

Det giver ganske rigtigt over 300 kampe. My bad.

Dog kan min holdning omkring om han er en af de bedste i Premier League nogensinde, ikke ændres.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8993: 15 Aug 2011, 16:54 »

Dog kan min holdning omkring om han er en af de bedste i Premier League nogensinde, ikke ændres.

Same.

Swizz CataR
Manager

« Svar #8994: 15 Aug 2011, 17:05 »

Jeg synes det er synd og skam, at I mister Fabregas, mest af alt fordi, at I nu som hold ser ud til at komme stærkt svækket ud af transfervinduet. Jeg synes efterhånden at Wenger må gå ind til sin sidste sæson, eller en form for "vind eller forsvind". Der skal ikke være tvivl om, at det nok ikke bliver den nemmeste sæson at genvinde PL i, men nu er der gået 7 år uden trofæer. Det er for mange, simpelthen.

Da Henry skiftede havde I et nyt kuld spillere, som I kunne bygge holdet op omkring. Her var Cesc hovedpersonen. I dag synes jeg egentlig situationen er lidt den samme. Spilleren, galeonsfiguren, som I har bygget det hele op omkring ser ud til at forsvinde, men spørgsmålet er, om resten af holdet kan rejse sig igen, eller om I denne gang vil opleve en sportslig krise ala Liverpool for 2 år siden.

Mit personlige bud er, at I får det meget svært den kommende sæson. Satsningen på de unge spillere er efterhånden blevet fesen, og selvom flere af spillerne stadig er aktuelle, så er mange af de unge frø efterhånden blevet skilt fra, eller også bør de blive det. Truppen virker tynd, økonomien virker ikke til at være på højde med de andre storklubber, og træneren virker til måske at have været der for længe. Jeg kan rigtig godt lide Wenger, men 7 år uden trofæer er for meget..

Omkring handlen med Fabregas, så forstår jeg ikke at I har solgt ham. I må virkelig mangle penge, siden at I har ladt ham gå for 29 mio euro (ifølge transfermarkt.de), hvilket vel kun er omtrent 220 mio DKK. Det er skisme ikke meget for så god en spiller..

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #8995: 15 Aug 2011, 17:08 »

Endelig fristes man til at sige.. Dejligt jeg ikke skal hører mere om den transfer. Er der nogle nyheder om Nasri til Shitty?

slindj93
Reserveholdsspiller

« Svar #8996: 15 Aug 2011, 17:08 »

Som der bliver skrevet er Fabregas en nok en af de bedste Arsenal har haft de seneste mange sæsoner. 303 kampe. 100 assists samt 57 mål (Dette er nok kampe i alt og ikke kun PL) De sidste 5 sæsoner har Fabregas lavet 71 assist. Det er fuldstændig vanvittig statistik og viser bare hvilken betydning han har for Arsenal. Og husk nu på, at Fabregas har været en del skadet. Og det gør jo ikke statistikken ringere! Bare sidste sæson spillede han 25 kampe og lagde op til 15 mål Smiley

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8997: 15 Aug 2011, 18:47 »

Omkring handlen med Fabregas, så forstår jeg ikke at I har solgt ham. I må virkelig mangle penge, siden at I har ladt ham gå for 29 mio euro (ifølge transfermarkt.de), hvilket vel kun er omtrent 220 mio DKK. Det er skisme ikke meget for så god en spiller..

Tværtimod, Arsenal er en af de klubber i verden med allerbedst økonomi. Men heldigvis har vi en human klub, og Cesc har længe villet flytte, men forblevet loyal over for Arsenal. Han har selv bestemt sin fremtid, og på trods af at Arsenal prøvede på at lokke flere penge ud af Barca lykkedes det ikke, og derfor valgte man at gøre det rigtige og sige farvel til kaptajnen der har tjent klubben i 8 år. Det er rart at være ude over sagaen og samtidig godt at vi ikke sidder med en anfører som ikke ville brænde så meget for klubben mere - Især når han er anfører. Salget har intet at gøre med økonomien i Arsenal, der længe har været rigtig god, og nu bare er endnu bedre - Indtil vi køber hans afløser.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8998: 15 Aug 2011, 19:04 »

gunnerblog gilbertosilver
Great story: Eboue touches down in Turkey, just as Gala's chief exec arrives in London. Miscommunication issue. Only Eboue...

Hehe... Fantastisk.

ptrN
Manager

« Svar #8999: 15 Aug 2011, 19:07 »

Var det ironisk ment eller aner du intet om fodbold? Arsenal har en sund økonomi, langt bedre end de fleste klubber. Barcelona, eksempelvis, låner penge for at finansiere deres Cesc-køb.

welbz is dat guy

Sider: 1 ... 598 599 [600] 601 602 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010