home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 08:02:15 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 06:51:13 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
17 Mar 2026, 20:33 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
17 Mar 2026, 13:15 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
Antal Registrerede Brugere: 23349
  1 Bruger, 966 Gæster Online.

Nyeste Bruger: LillieBuini
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 584 585 [586] 587 588 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1347853 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #8775: 09 Aug 2011, 20:13 »

Epic video!! Jeg var flad af grin!!

Ja, det er sygt godt lavet! Tager alle de aktuelle ting med, får det hele til at passe i sangen og så rimer det fanme også.. Han er alligevel ret sej ham gunnerblog

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #8776: 09 Aug 2011, 21:16 »

Ps, we should play 4-4-2! Haha!

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #8777: 09 Aug 2011, 21:36 »

Haha, Sunderland Opstemt

Stærkt at Miyaichi har fået sin arbejdstilladelse. Så har vi lige pludselig Gervinho, Chamberlain og Miyaichi som nye spillere til fløjene... Mon ikke det passer, når forlydenerne siger at Nasri er tæt på et skifte.

EDIT: Hvis ikke I har set den endnu, så... enjoy!

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=hDBLSUKJiDY

Genial video! Hvorfor fanden er vores fanklub (eller hva det nu er) ikke så kreative?!

Vuelve la ilusión

Seller95
Manager

« Svar #8778: 09 Aug 2011, 22:05 »

Arsenal <3

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #8779: 09 Aug 2011, 22:34 »

skifter100
Lilleputspiller
*

« Svar #8780: 09 Aug 2011, 22:34 »

Den sang er så fucking awesome.

Szczesny
Manager

« Svar #8781: 10 Aug 2011, 00:20 »

EDIT: Hvis ikke I har set den endnu, så... enjoy!

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=hDBLSUKJiDY

Den video er hysterisk. Selvom man måske ikke er enig i det hele, så er det bare sublimt lavet - virkelig fedt!

Almunia og Eboue er såmænd også i truppen, så det at de er med er i hvert fald ikke ensbetydende med at de ikke bliver solgt.

Men det er muligvis en bevidst forhandlings-strategi, over for Barcelona, for hvis Cesc spiller mod Udinese, så kan Barca ikke bruge ham i CL. Herligt at bestyrelsen sætter hårdt mod hårdt. Måske endda de har taget CUoCO til sig Smiley

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8782: 10 Aug 2011, 00:27 »

Men det er muligvis en bevidst forhandlings-strategi, over for Barcelona, for hvis Cesc spiller mod Udinese, så kan Barca ikke bruge ham i CL. Herligt at bestyrelsen sætter hårdt mod hårdt. Måske endda de har taget CUoCO til sig Smiley

Helt sikkert. Hill-Wood har vel nærmest allerede sagt CUoCO til dem, omend på en lidt pænere måde:

http://news.arseblog.com/index.php/2011/07/hill-wood-dares-barcelona-to-make-proper-fabregas/

Szczesny
Manager

« Svar #8783: 10 Aug 2011, 01:33 »

Helt sikkert. Hill-Wood har vel nærmest allerede sagt CUoCO til dem, omend på en lidt pænere måde:

http://news.arseblog.com/index.php/2011/07/hill-wood-dares-barcelona-to-make-proper-fabregas/

Ja, men der er alligevel et stykke vej til at presse dem sådan her. Håber de smider pengene inden Udinese, og så lader ham skifte. Han skal være der mentalt 100% for Arsenal, ellers kan det være ligemeget - og det tvivler jeg stærkt på at han er.

Ville gerne se Mata hentet, og hvis det passer hvad Laurent Blanc siger om Nasri, så kan vi lige så godt fjerne to af de største "egoer" (Cesc og Nasri), og så bygge en harmonisk enhed op. Bygge op er vel så meget sagt, men således at der bliver mere plads til de andre, som Ramsey og Wilshere at udfolde sig på, i stedet for at hver anden aflevering går gennem Cesc/Samir..

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8784: 10 Aug 2011, 01:44 »

Enig i stort set hele ovenstående indlæg. Jeg ville dog ikke nævne Cesc når man snakker om store egoer, jeg synes han har opført sig eksemplarisk hele vejen igennem.

Szczesny
Manager

« Svar #8785: 10 Aug 2011, 01:58 »

Enig i stort set hele ovenstående indlæg. Jeg ville dog ikke nævne Cesc når man snakker om store egoer, jeg synes han har opført sig eksemplarisk hele vejen igennem.

Nej, det var også derfor, jeg satte det i anførselstegn. For han hævder sig aldrig på bekostning af andre, eller spiller bedrevidende, På den led, der er han herlig Smiley

Chamberlain15
Manager

« Svar #8786: 10 Aug 2011, 17:09 »

Husk nu at i aften klokken 20:00, kommer der et optaksprogram om Arsenal, på 6'eren. Det er helt sikkert et kig værd, hvis man er Arsenal fan!

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #8787: 10 Aug 2011, 17:12 »

Husk nu at i aften klokken 20:00, kommer der et optaksprogram om Arsenal, på 6'eren. Det er helt sikkert et kig værd, hvis man er Arsenal fan!
Så godt at der ville komme, forleden. Håber det er værd at se, for jeg har da store forventninger Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8788: 10 Aug 2011, 18:27 »

Jeg har ikke de store forventninger til det.. Tror bare det bliver ligesom en studie-optakt hvor de siger at vi skal forbedre os defensivt og det er spændende om Cesc og Nasri forsvinder, for så bliver det svært at holde fast i håbet om pokaler. Det er jo trods alt 6 år siden vi har vundet noget sidst, in case i skulle have glemt det.

EDIT: Der er i øvrigt kraftige rygter om at Fabregas skulle være meget tæt på Barca. Vi skulle efter sigende have accepteret et bud på €40mio svarende til ca. £36mio hvilket er ganske udemærket i forhold til hvad der tidligere er blevet budt. Han skulle rykke til Barca inden fredag, og samtidig skulle Nasri ryge før weekenden også. Så håber jeg at Wenger har fundet sin erstatning!
« Seneste Redigering: 10 Aug 2011, 18:37 af Gazlgor » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Champenralle
Reserveholdsspiller

« Svar #8789: 10 Aug 2011, 19:17 »

Jeg håber at det kunne blive Mata og Hamsik.

Arsenal FC!!

Sider: 1 ... 584 585 [586] 587 588 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010