Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 08:02:15
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
I går
kl. 06:51:13
ydersog
Challenges
The real Sir Alex Ferg...
17 Mar 2026, 20:33
RasmusA12
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2026 ...
17 Mar 2026, 13:15
ydersog
Blogs
#68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57
Broen13
Blogs
[29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17
Broen13
Klubsøgnin...
Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45
g00n
Blogs
The Youth Of The Nation 3
Antal Registrerede Brugere:
23349
1 Bruger, 964 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
LillieBuini
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
582
583
[
584
]
585
586
...
1043
Forfatter
Emne: Arsenal tråden (Læst 1347853 gange)
jilech™
Gæst
Sv: Arsenal tråden
«
Svar #8745:
08 Aug 2011, 04:11 »
Citat af: Szczesny 08 Aug 2011, 04:08
Det er skrevet forkert så.
Men man kan heller ikke få al information med i én-linies-nyheder
True dat
Men, bliver interessant hvor meget hold der er i noget af det.
JimmyGP
Manager
«
Svar #8746:
08 Aug 2011, 07:12 »
Er der nogen, der ved hvordan det står til med Bendtner og om Arsenal overhovedet bliver forstærket op til denne sæson.. ? savner lidt en erstatning for Clichy
- Veni, vidi, vici -
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #8747:
08 Aug 2011, 07:54 »
Citat af: JimmyGP 08 Aug 2011, 07:12
Er der nogen, der ved hvordan det står til med Bendtner og om Arsenal overhovedet bliver forstærket op til denne sæson.. ? savner lidt en erstatning for Clichy
Bendtner bliver stadig sat sammen med forskellige klubber, senest Stoke som dog er blevet afvist på det kraftigste.. Spekulationerne kører pt. også lidt på om hvorvidt Wenger kunne forestille sig at prøve at overtale Bendtner til at blive, eftersom Chamakh i pre-season igen ikke har vist noget der var i nærheden af form - Men det har også meget at gøre med at Bendtner til fan-dagen hamrede kasserne ind mens Chamakh var den dårligste, så fansene er også begyndt at bede Wenger om at sælge Chamakh i stedet.
Med hensyn til nye indkøb, bliver ledelsen jo ved med at love nye køb, og Wenger har senest sagt at der 'kan ske noget i næste (denne) uge'. Hvilket nok betyder at han forhøjer buddet på Jagielka, men jeg er efterhånden ved at være knapt så optimistisk med hensyn til indkøb. Clichy tror jeg ikke at du skal regne med bliver erstattet. Wenger lød til at han regner med Gibbs og Traore som backup og så kan Vermaelen til nød også spille ude på venstre back. Han er jo købmand, så han køber kun spillere hvis han mener det er absolut nødvendigt - desværre. Gibbs blev så skadet i venskabskampen mod Benfica og ser ud til at misse Newcastle kampen, så en Traore startende på venstre back, der egentlig var 3. valg indtil nu, er bestemt ikke lovende..
To sum up: Der burde ske noget i denne uge, men desværre ikke så meget som vi havde håbet på.
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #8748:
08 Aug 2011, 14:52 »
Ifølge både Sky Sports News og ESPN er Alex Oxlade-Chamberlain til lægeundersøgelse hos os netop nu. Ved ikke lige hvad jeg skal mene om det, især hvis prisen lander på de rapporterede £12M. Skaf nu Mata og Jagielka/Cahill!
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #8749:
08 Aug 2011, 16:06 »
Oxlade-Chamberlain er jo halvt så dyr som Mata, så i Wenger optik er det jo fremragende at få en yngre spiller til billigere penge.. Men ja, jeg læste samme historie, hvorefter jeg så læste at det var en fejl, og at han skulle til lægeundersøgelse inden for de næste par dage - ikke at det gør den store forskel. Men ja, det er jo nok Wengers super-køb som overtager for Nasri OG Cesc.
EDIT: Den kilde har så også rettet det tilbage igen til at han er til medical i dag.
«
Seneste Redigering: 08 Aug 2011, 16:08 af Gazlgor
»
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Szczesny
Manager
«
Svar #8750:
08 Aug 2011, 18:11 »
Han har selv lige bekræftet på Twitter, at han har klaret sin medical, og han har opdateret sin bio til Playing for Arsenal.
Det var én... 2 mere tak!
YoungGunsBlog ændrer nu, og siger at twitteren er falsk... I'll be darned...
«
Seneste Redigering: 08 Aug 2011, 18:17 af Szczesny
»
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika
ptrN
Manager
«
Svar #8751:
08 Aug 2011, 18:13 »
Citat af: Gazlgor 08 Aug 2011, 16:06
Oxlade-Chamberlain er jo halvt så dyr som Mata, så i Wenger optik er det jo fremragende at få en yngre spiller til billigere penge.. Men ja, jeg læste samme historie, hvorefter jeg så læste at det var en fejl, og at han skulle til lægeundersøgelse inden for de næste par dage - ikke at det gør den store forskel. Men ja, det er jo nok Wengers super-køb som overtager for Nasri OG Cesc.
EDIT: Den kilde har så også rettet det tilbage igen til at han er til medical i dag.
Ville hellere have en halv Mata så.
welbz is dat guy
SørenA
Gæst
«
Svar #8752:
08 Aug 2011, 18:30 »
Samtidig skulle Lukaku være i London, for at blive tjekket hos Chelsea - Hvorfor er det vi ikke får sådan en signing i stedet for en spiller, der jo i virkeligheden bare er en tro kopi af en spiller vi har i forvejen.
Jeg kan på ingen måde finde nogen sammenhæng i vores indkøbspolitik i år. Gervinho - okay, han kan så spille alle pladser oppe foran, men det betyder jo stadig at man har hentet 2 spillere der kan spille højre wing, på trods af at man har en Theo, som jo faktisk gør det ganske udemærket.
Ja, Mata ville være en god signing, hvis Cesc skulle smutte, og så lade Nasri gå ind i midten, men om det er en optimal løsning, det er jeg ikke helt sikker på. Der så jeg måske hellere en spiller der altid går på banen for at vinde, og ligger en 120 % indsats for dagen hver gang.
Lige angående Per Mertesacher, som er blevet nævnt på det sidste, synes jeg heller ikke han er nogen prængende forsvarsspiller. Jeg ser ham lidt ligesom jeg så på Squillaci sidste år - en signing der ikke rigtig kommer til at give mening.
Det er fint at prøve at gøre truppen bredere, men det dur bare ikke når de bedste spillere vi i forvejen har, ikke er gode nok.
Jeg føler lidt at det er på tide at stoppe med at spille på 4 forskellige hænder i løbet af sæsonen, og måske burde man i stedet satse på en enkelt eller 2 turneringer. FA cuppen ville være fornuftig at vinde i år, bare for at ende pokaltørken.
Jeg regner bestemt ikke med at vi har en chance for at spille med i toppen i år, men jeg håber at vi som vi plejer kan spille noget tiltrækkende og underholdende fodbold, som ingen af de andre hold i England kan
På trods af de negative ord ovenfor, og den skuffende indsats på transfermarkedet, glæder jeg mig alligevel til igen at se den (nye) røde trøje, når drengene løber på banen på lørdag mod Newcastle!
«
Seneste Redigering: 08 Aug 2011, 18:36 af SørenA
»
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #8753:
08 Aug 2011, 18:47 »
Tja, DarrenArsenal1 fra Twitter som plejer at have inside knowledge i Arsenal skriver at Alex Oxlade Chamberlain has now officially joined and had all his photos done.... så den skulle være i hus. Men en forsvarer og en Cesc lignende erstatning så vi kan sende ham til Barca, og så gerne en defensiv midtbanespiller, så er jeg tilfreds. Alt i alt en spændende uge, og om godt en halv time er der Q&A med Gazidis, så det bliver spændende at høre hvad han siger om situationen.
Søren A: Vi skal under ingen omstændigheder opgive at gå efter PL trofæet. Den bør være første prioritet, efterfulgt af CL og FA.
SC30
Landsholdsspiller
«
Svar #8754:
08 Aug 2011, 19:06 »
Søren A: Fuldstændig enig. Gervinho kan eg sagtens se det smarte i, mens Chamberlain for mig heller ikke giver ret meget mening. Og mht. til Mertesacker, mener eg også præcist det samme. Han har altså ikke den klasse, der skal til, hvis vi ville vinde PL. Det nytter ikke at forsøge at lappe forsvaret halvhjertet, som vi har forsøgt på de sidste par år (Koscielny, Silvestre, Squillaci) Bare se hvordan det går i Liverpool. Vi skal have hentet en bundsolid forsvarsspiller med fremtidsperspektive
r ved siden af Vermaelen og få løst problemet én gang for alle og der er Per Mertesacker altså ikke god nok i mine øjne, selvom det er begrænset, hvad jeg har set ham spille. En spiller som Simor Kjær, der stadig har noget potentiale og kan SPILLE fodbold, ville være en signing i min smag, selvom det nok er meget urealistisk.
Men jeg håber ikke, at vi henter Barton og Mertesacker. Synes det ville være nogle meget middelmådige handler og midtertidige lappeløsninger, som jeg ikke er fan af.
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #8755:
08 Aug 2011, 19:18 »
Barton vil jeg heller ikke se i Arsenal. Mertesacker vil jeg dog gerne. Vi har i forvejen en boldspiller i Vermaelen og at have en høj tonser er lige hvad vi har brug for - det er netop derfor vi har haft kigget på Samba, men Mertesacker er altså en niveau højere. Simon Kjær derimod er stadig en uslebet diamant, og det ville være at skyde sig selv i foden at hente endnu en urutineret, ustabil forsvarer til Arsenal - på trods af at han er dansker
For en gangs skyld har Arsenal.com været hurtige i skoene og bekræftet OC handlen:
http://www.arsenal.com/news/news-archive/arsenal-sign-oxlade-chamberlain
SørenA
Gæst
«
Svar #8756:
08 Aug 2011, 19:25 »
Men Mertesacker er jo på heller ikke nogen topforsvarer. Hvis man skulle hente en fra Tyskland, ville jeg helt bestemt vælge Benedikt Hövedes, han ser spændende ud, og spillere sidste sæson fremragende i CL, specielt i kvartfinalen mod Inter. Men han er heller ikke den perfekte handel .
Jeg har svært ved at se os hente en topforsvarsspiller, ikke kun fordi vi ikke vil bruge penge, men ligeså meget fordi at de færreste klubber vil sælge deres bedste forsvarer.
Men en Mertesacker-handel ligger lige til Arsene W's kolde venstre ben ( som man siger). Det er jo en handel lige efter hans hoved.
KrookDale
Landsholdsspiller
«
Svar #8757:
08 Aug 2011, 20:19 »
Ja så fik vi Oxlade-Chamberlain på trods af min skepsis. Ved ikke helt hvad jeg skal sige til det. På den ene side har jeg intet imod at vi køber unge talenter ind, og Alex er om nogen et talent der kan blive en superstjerne, af typen der om et par år vil koste mindst en halv milliard. Er man som 17-årig starter på League Ones andet bedste hold, med 10 mål og 9 assists til følge vidner det om et voldsomt talent og en sjælden evne til at klare sig i en fysisk liga. Han har de egenskaber der skal til for at blive en stjerne og jeg tror bestemt også han kommer til at nå langt, en fornemmelse der kun bliver styrket af at vi er villige til at betale så meget for ham. Endvidere er han vild med Arsenal og Wenger, det er virkelig et match der bare ventede på at ske.
Alligevel er jeg lidt ambivalent, for holdet trænger i sjældent set grad til at blive forstærket, og det på adskillige pladser, især hvis Cesc og/eller Nasri bliver solgt. De normale lidt mindre millionbeløb vi smider efter talenter har næppe nogen voldsom indflydelse på vores transferbudgetter og betaler som oftest sig selv ind senere ved videresalg, men her er der tale om et ikke uvæsentligt dyk ned i krukken med transferpenge og man kan derfor spekulere på om denne transfer kommer på bekostning af andre mere presserende behov.
Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.
Cesc
Landsholdsspiller
«
Svar #8758:
08 Aug 2011, 20:27 »
Jeg tror hverken vi mister Cesc eller Nasri i dette vindue, også henter Wenger en forsvarsspiller eller to til klubben nu, også fungerer holdet rigtig godt i den kommende sæson.
Glæder mig ekstremt meget til at se Oxlade på banen - det er fedt med endnu mere engelsk islæt på banen! Super, super!
PhilipFlink
Manager
«
Svar #8759:
08 Aug 2011, 20:32 »
Ja, nu begynder jeg snart at blive "rystet" ....
Jeg ved snart ikke hvad jeg skal synes.. Hvorfor får vi ikke solgt Nasri når han ikke gider skrive en ny kontrakt?? Hvad får vi ud af at have ham nu? - at han ryger for 0 kr til vinter ... Er jeg den eneste der tænker sådan? Hvorfor pokker bliver han ikke solgt.. Så gerne han fik en ny kontrakt, men synes ikke det ser ud til at han gider lave en ?
http://www.youtube.com/v/e3psfir8vXA?version=3&hl=en_GB
FIFA 13 skills tutorial
Sider:
1
...
582
583
[
584
]
585
586
...
1043
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2026
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2026
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »