home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:02:15 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I dag kl. 06:51:13 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
17 Mar 2026, 20:33 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
17 Mar 2026, 13:15 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
Antal Registrerede Brugere: 23349
  1 Bruger, 842 Gæster Online.

Nyeste Bruger: LillieBuini
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 586 587 [588] 589 590 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1347830 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Arsenal tråden
« Svar #8805: 11 Aug 2011, 22:32 »

Er Jádson ikke angriber?

I øvrigt et forfærdeligt signal at sende, at gå efter Dann, når man har været efter Cahill/jagielka etc...

Vi er vel svækkede, men så har vi da i det mindste én, der vil gå ud og bevise sig selv hver gang

Mener ikke det er et skidt signal på nogen måder.
De 3 nævnte spillere har sammen med Samba været rygtet til Arsenal på skift stort set lige fra sidste sæson blev fløjtet af.

Blackburn, Bolton og Everton står så bare ikke i en situation hvor de skal have solgt for at få løntunge spillere væk fra klubben som Birmingham jo bliver nød til pga nedrykningen.
Derfor kan de tillade sig at presse prisen det ekstra mens Birgmingham jo bliver nød til at sige ja tak inden evt købere trækker sig.

Personligt er jeg ked af at i evt ender med at købe ham og at han ikke ender i sin favorit klub Liverpool. Spillere der har dedikeret deres klub følelser får man jo som regel lige lidt ekstra ud af Wink

Ang Nasri og Cesc: Jeg har været på ferie og er på ingen måde helt opdateret. Er de ved at være solgt eller hvordan ligger landet?
Og ender Nasri i City eller ??

Szczesny
Manager

« Svar #8806: 11 Aug 2011, 22:36 »

Mener ikke det er et skidt signal på nogen måder.
De 3 nævnte spillere har sammen med Samba været rygtet til Arsenal på skift stort set lige fra sidste sæson blev fløjtet af.

Blackburn, Bolton og Everton står så bare ikke i en situation hvor de skal have solgt for at få løntunge spillere væk fra klubben som Birmingham jo bliver nød til pga nedrykningen.
Derfor kan de tillade sig at presse prisen det ekstra mens Birgmingham jo bliver nød til at sige ja tak inden evt købere trækker sig.

Personligt er jeg ked af at i evt ender med at købe ham og at han ikke ender i sin favorit klub Liverpool. Spillere der har dedikeret deres klub følelser får man jo som regel lige lidt ekstra ud af Wink

Ang Nasri og Cesc: Jeg har været på ferie og er på ingen måde helt opdateret. Er de ved at være solgt eller hvordan ligger landet?
Og ender Nasri i City eller ??

Men vi mangler en forsvarer, der rager op, og som kan stå for clearinger i luftrummet etc... Der stod Dann for 1/3 (!!) blandt de to midterforsvarer hos et nedrykkerhold.

Så kan Bolton, Everton og Blackburn ikke være tvunget til at sælge, men får man £60mio ind på bankkontoen inden for de næste par dage, så er de ekstra £5-10 mio godt givet ud, hvis du spørger mig.

Sådan som det buzzer på rygtebørsen, så er Cesc nok væk inden weekenden er omme. Nasri tager nok lidt længere tid, men man ved jo aldrig i denne skøre verden Smiley

Og ja det er City der er efter Nasri- de eneste der gider betale noget, der kan friste et salg Wink

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8807: 11 Aug 2011, 23:04 »

Med et salg af Cesc inden længe, bør vi naturligvis ikke tænke på at gå efter den billigste af forsvarsalternative rne. Der skal bare hives £17M op til Bolton, eller £15M til Everton, hvis det er det de vil have.

JKJ
Gæst

« Svar #8808: 11 Aug 2011, 23:10 »

Med et salg af Cesc inden længe, bør vi naturligvis ikke tænke på at gå efter den billigste af forsvarsalternative rne. Der skal bare hives £17M op til Bolton, eller £15M til Everton, hvis det er det de vil have.

Ikke fordi vi er uenige her.

Men det er Wenger vel  Peace
Hvis han kan sparer £4-8 mio gør han vel det.

Han er jo ikke ligefrem typen der kaster sig om med pengene.
Og hånden på hjertet så tror jeg heller ikke han gør det her.

Man skulle næsten tro han var skotte, men det er vel en fornærmelse til jer herinde når man tænker på hvordan en anden skotte handler ind. Han er bestemt ikke nærig Wink

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8809: 12 Aug 2011, 07:05 »

Men vi mangler en forsvarer, der rager op, og som kan stå for clearinger i luftrummet etc... Der stod Dann for 1/3 (!!) blandt de to midterforsvarer hos et nedrykkerhold.

Så kan Bolton, Everton og Blackburn ikke være tvunget til at sælge, men får man £60mio ind på bankkontoen inden for de næste par dage, så er de ekstra £5-10 mio godt givet ud, hvis du spørger mig.

Sådan som det buzzer på rygtebørsen, så er Cesc nok væk inden weekenden er omme. Nasri tager nok lidt længere tid, men man ved jo aldrig i denne skøre verden Smiley

Og ja det er City der er efter Nasri- de eneste der gider betale noget, der kan friste et salg Wink

Åh ja, helt enig. Jeg håber da at Dann modbeviser vores skepsis, men det tyder godt nok på at det bliver ham..

Rygterne går på at vi sælger både Cesc og Nasri i dag - Wenger sagde i går at Cesc situationen bliver løst 'very quickly' og ArseBlog har allerede afskrevet ham som blivende solgt i dag. Dagens Independent siger at vi har solgt Nasri og købt Jádson i stedet, så mon ikke vi skal forvente at begge enten ryger i dag eller i morgen? Hvis vi så henter Mata og Jádson i stedet, så er jeg fint tilfreds, men kun den ene af de to ville jeg være tvivlsom over for. Vi har i hvert fald millionerne til at hente dem vi har lyst til..

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #8810: 12 Aug 2011, 09:41 »

Vi har haft 1,5 måned til at sende Nasri og Cesc af sted, også ender det med at vi gør det dagen før sæsonstart. Hvor er det dårligt af ledelsen og uambitiøst. Hvad med erstatningerne? Henter vi Denilson hjem og siger Rio er ligesom en ny spiller, der nemt kan tage over for Nasri. Jeg er virker skuffet over denne klub, og lige for tiden er Wenger den mest hadede mand i mit hoved. Jeg er så træt af, vi lige så langsomt kører den klub i sænk.

Hver eneste sommer sælger vi grundstammen af holdet, og det kan virkelig ikke passe. Næste år ryger Walcott og van Persie. Alle de store spillere i klubben (Walcott, van Persie, Wilshere, Arshavin....) har nævnt at vi må forstærke os - og alle kan se det, men ikke Wenger selv. Det går mig virkelig FUCKING på!

Og nu vil han ikke have en midterforsvar, for vi får jo Verm tilbage - og det er som en ny signing ;-) Jeg fatter ikke den mand. Lige efter sæsonafslutningen sagde han, at vi havde brug for en centerforsvar - også var vi klar.

Men at Nasri og Fabregas ikke er skudt af sted før, det forstår jeg virkelig intet af. Lad os kigge mod United. 2 uger henne i transfervinduet; bum - alle nye spillere klar, i gang med at blive en del af truppen, med på træningslejr - og klar til at vinde et mesterskab igen.

Fergie > Wanker.

Nu er der pressemøde klokken 10.00 dansk tid. Bliver uden tvivl det vigtigste pressemøde i Wengers karriere. Meget få af fansene står bag ham nu. Han skal give os den tro på at vi kan vinde noget i denne sæson!!! Hent nu klassespillere og hold på Fabregas!

Champenralle
Reserveholdsspiller

« Svar #8811: 12 Aug 2011, 10:37 »

Jeg er ved at være træt af at Wenger ikke køber spillere som feks. Mata. Håber at der sker nogen inden lørdag. Og Jadson?? Hvem er det!? Nogen der ved om han er god??

Arsenal FC!!

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #8812: 12 Aug 2011, 10:40 »

Jadson skulle være en rigtig god spiller, der har haft en stor andel i Shaktars succes de seneste par år. Jeg har dog kun set ham spille 2-3 gange, men der har han så også virket rigtig god. En lille spiller, med et stort overblik og en helt fantastisk teknik.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8813: 12 Aug 2011, 11:13 »

Cesc: Arh, han har nu gjort det klart at vi køber en centerback.

Men dagens pressekonference var bestemt ikke noget der gjorde fansene mere venlige stemt mod ham. Han tog meget useriøst på opgaven og grinede sig igennem det hele, og svarede på det hele latterligt. Her er nogle citater fra hvad han har sagt:

AW on Scott Dann: "He is one of the centre-backs we look at"
Wilshere and Diaby out for Newcastle game. Wenger says Van Persie, Gibbs should be available. Walcott, Vermaelen back in squad
Oxlade-Chamberlain has “exceptional quality and we feel he is a big talent for the future”
I have not been disappointed by Nasri or Fabregas’ attitude. They have been professional. We want to have a fully committed squad on the pitch. What is important is that the players who play give 100 per cent.
My main worry is the team to play Newcastle tomorrow.
Wenger says Van Persie will captain the side tomorrow. He “hasn’t thought” about the rest of the season

Og den mest komiske af alle:
I expect nobody to leave the club. At the moment there is no news. What we want today is to focus on the players who can help

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #8814: 12 Aug 2011, 15:04 »

Så røg Cesc endelig, og mon ikke Nasri ryger inden for meget kort tid. Bliver spændende at se om vi kompenserer tilstrækkeligt for tabet af de to med andre indkøb, jeg tvivler kraftigt.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Know112233
Førsteholdsspiller

« Svar #8815: 12 Aug 2011, 15:06 »

Så røg Cesc endelig, og mon ikke Nasri ryger inden for meget kort tid. Bliver spændende at se om vi kompenserer tilstrækkeligt for tabet af de to med andre indkøb, jeg tvivler kraftigt.

Til Barca? Har du et link?

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #8816: 12 Aug 2011, 15:08 »

Han er ude af den kommende kamp, Valdes siger at forhandlingerne er meget langt fremme og han vil blive præsenteret, Puyol og Pique er i fuld gang med at fejre på Twitter, og så var der også flere link som jeg ikke orker at finde frem igen. De Barcelona spillere kan virkelig ikke holde kæft Opstemt

Jadson skulle blive præsenteret som erstatning for 10 millioner pund.

19-18!

Champenralle
Reserveholdsspiller

« Svar #8817: 12 Aug 2011, 15:17 »

Hvornår skulle ham Jadson blive præsenteret??

Arsenal FC!!

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #8818: 12 Aug 2011, 15:22 »

Det skulle være i denne uge.

19-18!

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #8819: 12 Aug 2011, 15:44 »

Samtlige spanske medier rapporterer at det skulle være overstået og at han er på vej til Barcelona for at blive præsenteret i morgen.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Sider: 1 ... 586 587 [588] 589 590 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010