home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:02:15 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I dag kl. 06:51:13 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
17 Mar 2026, 20:33 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
17 Mar 2026, 13:15 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
Antal Registrerede Brugere: 23348
  1 Bruger, 775 Gæster Online.

Nyeste Bruger: KellyBew
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 588 589 [590] 591 592 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1347806 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Arsenal tråden
« Svar #8835: 12 Aug 2011, 22:44 »

Jeg kan ikke forsvare Barca og den måde de har presset Arsenal og Cesc til at gennemtvinge et skifte.

Men her synes jeg så altså det er Arsenal der går i små sko. Hvis man vil være en bedre klub bør man også agte bedre.

Få nu den aftale lukket om kom videre.
Som jeg ser det står klubben simpelthen i stampe og der sker intet og sådan har det vel set ud siden Barca for første gang blev meldt interesseret i Cesc.

Hvis klubberne er enige så kom da for helv... videre og lad være med at lege den lille fornærmet tøs.
Det hjælper da på ingen måde nogen som helst at man vil udskyde en offentliggørelse med 2-3 dage.

Selvom jeg måske godt kan forstå jeres frustrationer over et salg af Cesc er det vel også kun på denne måde i kan komme videre.
Alt drejer sig jo om han bliver eller ikke bliver. Nu kan der komme ro på tingene og i ved hvad i har at gøre godt med fremover.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8836: 12 Aug 2011, 22:52 »

Nah, lad os da endelig modarbejde dem så meget som muligt.

I øvrigt skulle Juan Mata være siet fra til Valencias træningskamp mod Roma i aften, og så kan man jo lægge i det hvad man vil.

EDIT: Og med 'siet fra' menes vist 'på bænken'.

MirrorDarren Darren Lewis
 by JamieDalton82
Interesting news for Arsenal fans re: Mata in tomorrow's papers...
« Seneste Redigering: 12 Aug 2011, 22:55 af g00n » Logged

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #8837: 12 Aug 2011, 22:53 »

Det kunne jo også bare være, at Wenger & Gazidis er hjemme, og har fri. I morgen er der fodbold, så der bliver det næppe sendt heller, og det kan vist ikke gå igennem om søndagen, selvom jeg kan tage fejl på det punkt. Så er der vel heller ikke meget mere til det..

Alligevel ville jeg dog finde det hysterisk morsomt, hvis det virkelig var ment som en måde, at genere Barcelona på. Tvivler dog meget. Alternativt kunne den sande årsag være, at vi venter på de afgørende papirer angående f.eks. Mata, eller Jadson, og gerne vil være sikre på en erstatning inden, vi sælger vores kaptajn (som jo samtidig er en af vores bedste spillere).

Ringling96
Ynglingespiller

« Svar #8838: 12 Aug 2011, 22:55 »

* Den bedste spiller

Læs min blog: Los Blancos: Tiempo para el éxito

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8839: 12 Aug 2011, 23:00 »

Endnu engang tak for det vanvittigt relevante indlæg...

Champenralle
Reserveholdsspiller

« Svar #8840: 12 Aug 2011, 23:05 »

Jeg sidder og håber på at Fabregas skifter til Barca imorgen og Nasri til City. Og at så Mata og Jadson skifter til Arsenal.

Arsenal FC!!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8841: 12 Aug 2011, 23:12 »

Ifølge en journalist på avisen Público, begynder det af ligne noget med Mata. Han har tweetet følgende:

Ahora q el Arsenal ha vendido (por fin) a Cesc, lo normal es q fiche a Mata. Hay acuerdo con el jugador y compromiso de éste con el Valencia

Som af Google oversættes til:

Now Arsenal have sold q (finally) Cesc, it is normal to q fiche Mata. There is agreement with the player and committed to it with Valencia

Google sucks.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8842: 13 Aug 2011, 00:17 »

http://www.mirrorfootball.co.uk/transfer-news/Arsenal-Arsene-Wenger-rules-out-Juan-Mata-signing-warns-players-not-use-Cesc-Fabregas-Samir-Nasri-transfer-sagas-as-excuse-against-Newcastle-article784656.html

Suk. Bliver dette Wengers sidste sæson? Hvis det viser sig at det eneste der sker inden 31. august, er at vi signer Scott Dann, så håber jeg det.

Szczesny
Manager

« Svar #8843: 13 Aug 2011, 01:02 »

Læste det godt tidligere. Det virker hovedrystende, men det er forhåbentlig bare et røgslør... Ellers vil jeg da græde mig i søvn, når vi har tabt de tre første kampe, og så d.31 signer Scott Dann, som den eneste direkte "forstærkning" til start-11 udover Gervinho

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8844: 13 Aug 2011, 01:34 »

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/3749831/Arsenal-tell-Man-City-Carlos-Tevez-for-Samir-Nasri.html

Hahaha, gotta love The Sun.

Især denne passage er flot:

Tevez has said he wants out of City to be closer to his family in Argentina but London is only 200 miles nearer South America than Manchester.

Newton Heath
Manager

« Svar #8845: 13 Aug 2011, 03:22 »

Haha, those guys crack me up.

Ingen tvivl om at The Sun er en uundværlig del af den britiske presse, der skal jo være nogen der får alle de andre til at se dygtige ud.

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #8846: 13 Aug 2011, 09:56 »

Jeg synes godt nok ikke, der er det store at råbe hurra for lige pt. i Arsenal-trøjen.

Cesc og Nasri... Cesc var nok desværre et spørgsmål om tid, og også selvom jeg fuldt og fast troede på, det ikke ville blive i denne sæson, er det ikke den overraskede mine, jeg sidder tilbage med. Jeg troede godt nok, han var trofast nok til at blive og kæmpe for den klub, der har gjort ham, til hvad han er, men det kan jo heller ikke forlanges i moderne fodbold. Hvis han, over lysten og viljen til at kæmpe videre og rent faktisk føre Arsenal til en betydelig titel (eller bare en titel i det hele taget...), foretrækker at stikke halen i mellem benene og smide håndklædet i ringen (som jeg i fodboldtermer vil kalde det at tage til Barcelona), så synes jeg, han skal skride, mens vi stadig kan få 300+ mio. for ham - hellere det end at han bliver tre år yderligere og halvhjertet kæmper for Gunners, alt i mens han drømmer om Barcelona.

Hvad Nasri angår... så er det nok den største fejltagelse, man som talentfuld fodboldspiller kan begå. Han spillede bemærkelsesværdigt i sidste sæson, og han er generelt blevet meget bedre - faktisk spillede han så godt, at man kunne begynde at se Kanonen sætte sig bedre og bedre fast i brystet på ham. At han så vælger (måske - det er ikke bekræftet endnu) at tage til Manchester Shitty, har jeg overhovedet ingen forståelse for, og det viser kun alt for tydeligt, hvem han i virkeligheden er, og hvad han tænker på ($$$$$$$ - et lille hint!), for hvorfor fanden skulle man ellers som fremstormende fodboldspiller skifte til et lavere rangeret hold og spille om 4.-5. pladsen hver sæson - med det ikke sagt, at Arsenal klarer sig ret meget bedre, men i det mindste er vi da med i mesterskabskampen indtil en håndfuld runder inden afgørelsen, lige indtil der går gummiben i holdets indstilling, selvfølgelig.

Hvis ikke Wenger foretager en ordentlig handel inden transfervinduets slut, kan jeg ikke længere se, hvad han render og laver i Arsenal. Når man sælger Cesc og Nasri og regner med, Gervinho og Scott Dann er fornuftige erstatninger, må man sgu have tabt sutten. Med alle de penge, vi for længe siden skulle have brugt på transferindkøb samt den godt halve milliard, som vi forhåbentlig får nu, må han fandeme se at få fingeren ud af røven.

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #8847: 13 Aug 2011, 10:11 »

Nu sluttede City jo faktisk over Arsenal, så måske kunne det tænkes han syntes fremtiden ser mere lys ud deroppe.

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #8848: 13 Aug 2011, 10:43 »

Nu sluttede City jo faktisk over Arsenal, så måske kunne det tænkes han syntes fremtiden ser mere lys ud deroppe.

Pga. ovennævnte gummiben, ja. Et stadig unødvendigt skifte for en spiller som ham. Men hvis han vil ende på bænken og tjene penge, fint med mig, så kan vi købe spillere, der er pengene værd.

Frandsen
Ynglingespiller

« Svar #8849: 13 Aug 2011, 10:48 »

Hvem sys i Arsenal skal hente? Mit bud kunne være Eden hazard Wink

For frihed, for folket, for fædreland! Den liberale fane vi fører frem!

Sider: 1 ... 588 589 [590] 591 592 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010