home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:02:15 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I dag kl. 06:51:13 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
17 Mar 2026, 20:33 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
17 Mar 2026, 13:15 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
Antal Registrerede Brugere: 23348
  0 Brugere, 812 Gæster Online.

Nyeste Bruger: KellyBew
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 587 588 [589] 590 591 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1347821 gange)
Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #8820: 12 Aug 2011, 15:56 »

Vi har haft 1,5 måned til at sende Nasri og Cesc af sted, også ender det med at vi gør det dagen før sæsonstart. Hvor er det dårligt af ledelsen og uambitiøst. Hvad med erstatningerne? Henter vi Denilson hjem og siger Rio er ligesom en ny spiller, der nemt kan tage over for Nasri. Jeg er virker skuffet over denne klub, og lige for tiden er Wenger den mest hadede mand i mit hoved. Jeg er så træt af, vi lige så langsomt kører den klub i sænk.

Ved at vente, har vi med al sandsynlighed modtaget bedre bud. Ville du hellere have solgt Cesc for £25m i starten af vinduet, i stedet for at få £35m+ nu? Virkelig? Samme gælder Nasri; skulle han ud for £15m, eller £25m?
Erstatningerne lader til at blive Jadson & Mata. De få gange, jeg har set Jadson, har han været på fuldt niveau med f.eks. Nasri, men nu har jeg også kun set ham 3-4 gange. Mata mener de fleste er klasse, men jeg har sjældent set ham. Det er acceptabelt, selvom jeg selvfølgelig hellere ville holde på Cesc. Nasri, hvis hans attitude virkelig er, som det lader til, så fuck ham. Ærligt talt. Han har gået og virket som om, klubben betød noget for ham, men så snart han får et andet tilbud, vil han væk. Fair nok, men så tror jeg næppe, at folk ville juble over ham når han gik på banen med en ny stor kontrakt. Altså ud med ham.

Hver eneste sommer sælger vi grundstammen af holdet, og det kan virkelig ikke passe. Næste år ryger Walcott og van Persie. Alle de store spillere i klubben (Walcott, van Persie, Wilshere, Arshavin....) har nævnt at vi må forstærke os - og alle kan se det, men ikke Wenger selv. Det går mig virkelig FUCKING på!

Og nu vil han ikke have en midterforsvar, for vi får jo Verm tilbage - og det er som en ny signing ;-) Jeg fatter ikke den mand. Lige efter sæsonafslutningen sagde han, at vi havde brug for en centerforsvar - også var vi klar.

Tror hverken, at Wilshere eller Van Persie nogensinde smutter. Med undtagelse af, når de bliver for gamle, selvfølgelig. RVP er 28, og Wilshere er rigtig Arsenal-dreng. Stoler på, de bliver. Dog kan jeg sagtens se din pointe her, og er generelt ret enig. Omkring midterforsvaret ser det ud til, at der nok skal komme en spiller, måske to. Om de så er gode nok.. det skal jeg selvfølgelig ikke kunne sige. Besides, så er det bedre i år end sidste, netop pga. Vermaelen. Godt nok? Nej, men med en enkelt ny eller to, så går det jo nok.

Men at Nasri og Fabregas ikke er skudt af sted før, det forstår jeg virkelig intet af. Lad os kigge mod United. 2 uger henne i transfervinduet; bum - alle nye spillere klar, i gang med at blive en del af truppen, med på træningslejr - og klar til at vinde et mesterskab igen.

Fergie > Wanker.

Nu er der pressemøde klokken 10.00 dansk tid. Bliver uden tvivl det vigtigste pressemøde i Wengers karriere. Meget få af fansene står bag ham nu. Han skal give os den tro på at vi kan vinde noget i denne sæson!!! Hent nu klassespillere og hold på Fabregas!

Det er noget lettere for United, både at købe & holde på spillere. De har en helt anden handelsstrategi, og klubben er bare større, og det har den været i al den tid, jeg har levet. Selvfølgelig er det så lettere for dem at signe spillere, end det er for os. Så vidt jeg ved, forsøgte vi bl.a. også at hente Phil Jones, som de jo løb med. Sådan er det desværre bare.
Til sidst vil jeg spørge, om du VIRKELIG ønsker at holde på Cesc. Barca vil byde mindre næste år, han har været skadet meget ofte i de seneste år, og vil med al sandsynlighed ønske sig væk. Desuden er han ikke den bedst tænkelige anfører, og hvis vi stripper ham for bindet, er det da helt sikkert, at han vil sidde og drømme om Barcelona. Så hellere lade ham gå mens vi kan tjene kassen på ham, og så kan skifte anfører uden at skabe splid osv..

Det skal btw. ikke forstås som om, at jeg bare er tilfreds med alting, og at jeg ikke ønsker, at der snart sker et eller andet, men jeg tror altså ikke, løsningen vil være at fyre Wenger. Der kunne måske nærmere bruges et par nye trænere, samt at bestyrelsen/Gazidis osv. presser lidt mere på for signings. Men det er deres job, ikke vores.

jackie94
Reserveholdsspiller

« Svar #8821: 12 Aug 2011, 16:00 »

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8822: 12 Aug 2011, 16:59 »

danroan Dan Roan
by gunnerblog
Arsenal sources: deal still days rather than hours from final completion (but only due to Newcastle game) Cesc trained with Arsenal earlier

johncrossmirror John Cross
Barcelona jumping gun on Cesc. Not done yet, #AFC quite rightly holding out for best deal possible on Fabregas. Will get done - but not yet

GuillemBalague Guillem Balague
by philmcnulty
Interesting: Arsenal hanging on for a deal. Im afraid the cellebrations from Barcelona were premature and that must have hurt Arsenal board

philmcnulty Phil McNulty
Barca's Cesc celebrations and welcome plans just a little premature apparently - but all very imminent by the sounds. #fb

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #8823: 12 Aug 2011, 17:04 »

Direkte til grin hvis Fabregas ryger for 300 mio kr. I mit hovede er han mindst 100 mio mere værd, men en spillers værdi har jo nok også noget at gøre med spillerens indstilling, og hvis den har været at han bare VIL tilbage til Barcalona, so be it. Men der må vel gives ros til Barca's lettere aggressive købestil.

Men ærligt talt, så synes jeg sgu i står bedre med Jadson, Mata og de unge Wilshere og Ramsey i stedet for Nasri og Fabregas der åbenbart ikke gider spille for klubben.

Vuelve la ilusión

Ringling96
Ynglingespiller

« Svar #8824: 12 Aug 2011, 17:08 »

Det ser sgu ud til at i miste jeres bedste spiller :p

Læs min blog: Los Blancos: Tiempo para el éxito

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8825: 12 Aug 2011, 17:09 »

Det ser sgu ud til at i miste jeres bedste spiller :p

Jamen tak for info, dingbat.

Ringling96
Ynglingespiller

« Svar #8826: 12 Aug 2011, 17:10 »

Jamen tak for info, dingbat.

Der er vidst en, der ikke er helt tilfreds med det :p

Læs min blog: Los Blancos: Tiempo para el éxito

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #8827: 12 Aug 2011, 17:12 »

Eller også kan han bare ikke se meningen med dit indlæg, som udover at være voldsomt kort, kun "fortæller" noget, vi allesammen er klar over i forvejen.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8828: 12 Aug 2011, 17:15 »

Direkte til grin hvis Fabregas ryger for 300 mio kr. I mit hovede er han mindst 100 mio mere værd, men en spillers værdi har jo nok også noget at gøre med spillerens indstilling, og hvis den har været at han bare VIL tilbage til Barcalona, so be it. Men der må vel gives ros til Barca's lettere aggressive købestil.

Men ærligt talt, så synes jeg sgu i står bedre med Jadson, Mata og de unge Wilshere og Ramsey i stedet for Nasri og Fabregas der åbenbart ikke gider spille for klubben.

Ja, alle ved at han er mere værd, men desværre ved alle også at han kun vil skifte til Barca, så det er ikke ligefrem fordi vi kan få en budkrig. Og Barcas propaganda stil virker jo (nej den vil jeg bestemt ikke rose), for til sidst begynder spilleren at lytte til alle dem der siger at han skal flytte. Ærgerligt at man kan påvirke spillere på den måde.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8829: 12 Aug 2011, 17:34 »

Ja, for det var jo et virkelig sagligt og informativt indlæg du fik fyret af.

ptrN
Manager

« Svar #8830: 12 Aug 2011, 17:43 »

Hvor er det trist. Så skal vi fanme også hente Mata. Fatter dog ikke Cesc gider sidde på bænken i Barcelona. :-(

welbz is dat guy

Champenralle
Reserveholdsspiller

« Svar #8831: 12 Aug 2011, 17:45 »

Ved godt at det slet ikke kan samlignes. Men i FM er Jadson faktisk rimelig god.

Arsenal FC!!

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #8832: 12 Aug 2011, 17:55 »

Ja, alle ved at han er mere værd, men desværre ved alle også at han kun vil skifte til Barca, så det er ikke ligefrem fordi vi kan få en budkrig. Og Barcas propaganda stil virker jo (nej den vil jeg bestemt ikke rose), for til sidst begynder spilleren at lytte til alle dem der siger at han skal flytte. Ærgerligt at man kan påvirke spillere på den måde.

Kan kun give min sympati. Synes fandme det er ærgerligt at se, af en af ligaens største profiler daffe afsted til spanien, i stedet for at blive og kæmpe om de pokaler.
Har samme følelse hver gang Real kaprer en af Uniteds profiler.

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8833: 12 Aug 2011, 21:38 »

Hehehehe...

arseblog arseblog
Hilarious news that Barcelona are waiting for Arsenal to send an email confirm the Cesc agreement so they can announce it officially

gunnerblog gilbertosilver
Sport's @josepcadevila confirms Barca officials are sat waiting for confirmation email. Meanwhile, Ivan & AW out on the piss on the Tyne.

arseblog arseblog
Apparently we're unhappy Pique and Puyol Tweeted stuff, against a non-disclosure agreement (via @@catalconspiracy), so are letting them stew

GuillemBalague Guillem Balague
 by philmcnulty
Cesc latest: because of the euphoria coming from FCB (in and out of club), Arsenal want to delay the anmouncement to MONDAY!

Nåja, og så har vi signet Joel Campbell. Wee.

http://www.arsenal.com/news/news-archive/arsenal-agree-deal-to-sign-joel-campbell

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #8834: 12 Aug 2011, 21:42 »

Fantastisk at i lader dem i stikken. Jeg kan ikke lide den måde de har fået fat i ham på, og når jeg så hader Barca, er det en god måde at få lidt hævn.

Sider: 1 ... 587 588 [589] 590 591 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010