home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 08:02:15 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 06:51:13 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
17 Mar 2026, 20:33 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
17 Mar 2026, 13:15 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
Antal Registrerede Brugere: 23349
  0 Brugere, 618 Gæster Online.

Nyeste Bruger: LillieBuini
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 579 580 [581] 582 583 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1347876 gange)
KrookDale
Landsholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #8700: 31 Jul 2011, 16:54 »

Jeg har egentlig også en kende svært ved at se det ske, der er vel nogle regler for turneringen der skal overholdes, men nu må vi se.

I øvrigt underligt at der ikke er startopstilling endnu.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #8701: 31 Jul 2011, 18:07 »

Nogen der ved om man kan se kampen nogen steder?

PhilipFlink
Manager

« Svar #8702: 31 Jul 2011, 18:18 »

Nogen der ved om man kan se kampen nogen steder?

ja på Canal + sport 1 Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8703: 31 Jul 2011, 18:30 »

Jeg har egentlig også en kende svært ved at se det ske, der er vel nogle regler for turneringen der skal overholdes, men nu må vi se.

I øvrigt underligt at der ikke er startopstilling endnu.

JamieDalton82 Jamie Dalton
Referee denies Thierry Henry's plea to swap teams at half time. Shame.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8704: 01 Aug 2011, 16:19 »

http://www.arsenalnewsreview.co.uk/news/2149/30/Arsenal-will-sign-three-players-this-week

Så kan man selvfølgelig mene hvad man vil om Myles Palmer. Er efterhånden lang tid siden jeg har læst hans artikler, men blev lige nysgerrig da jeg så rygterne svirre på Twitter. Det siges at de 2 med PL-erfaring vi har tænkt os at signe er Jagielka (naturligvis) og... Joey Barton, som angiveligt lige er blevet fritstillet af Newcastle. Der er slet ikke ord for hvor meget jeg ville hade at se det udskud trække en Arsenal-trøje over hovedet.

Szczesny
Manager

« Svar #8705: 01 Aug 2011, 16:33 »

Den afsluttende bemærkning, om at Roma har spurgt på Chamakh er heller ikke helt tosset.

Men man skal vel næsten se noget på den officielle side før man, som Arsenal-fan, orker at stikke følehornene alt for langt frem. Jeg nægter at tro på 3 handler mere, der kommer max 2, og den ene er på transfer deadline day - as per usual...

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

verdenskrig
Manager

« Svar #8706: 01 Aug 2011, 16:36 »

Joey Barton, som angiveligt lige er blevet fritstillet af Newcastle. Der er slet ikke ord for hvor meget jeg ville hade at se det udskud trække en Arsenal-trøje over hovedet.

Om du kan lide ham eller ej, så har han alt det vildskab og vilje som i mangler på den centrale midtbane.. I mine øjne ville han være et fantastisk indkøb Smiley..

Ja han er da et svin til tider, men det har man altså nogle gange brug for hvis man vil vinde titler Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8707: 01 Aug 2011, 16:37 »

Svin i Vieira-klassen ja, i Barton-klassen nej tak.

EDIT:

arseblog arseblog
The only possible reason we'd have for signing Barton is so he could set Nasri alight next May as he's about to leave on a free.
« Seneste Redigering: 01 Aug 2011, 16:53 af g00n » Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8708: 02 Aug 2011, 16:01 »

Det ser ud til at Barcelona har afgivet deres "final offer" på Cesc, og ifølge rygterne ligger det sammenlagt i omegnen af £37M. Skulle dette være sandfærdigt, tror jeg ikke vi får Cesc at se i Arsenal mere.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #8709: 02 Aug 2011, 16:56 »

Jeg tror altså godt I kunne bruge Barton. Han lavede noget lort for lidt over 4 år siden, og er hård i sin spillestil, men så er det sgu også det. Han er en fighter, og kæmper altid 100%. Sådan en type kunne I godt bruge i Arsenal, hvis man spørger mig. En type der lige river fat i bollerne på holdkammeraterne og siger "NU ER DET SGU NU, KOM NU GUTTER!". En lederskikkelse uden lige, og tilmed også en fantastisk dygtig fodboldspiller, hvis I vil høre min mening om Joey Barton.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8710: 02 Aug 2011, 17:07 »

Jeg ved ikke hvor du får "over 4 år siden" fra, for Barton fortsætter da sin stil konsekvent. Dette er fra sidste sæson:

http://www.youtube.com/v/g9AfwVuttS4

Og der er sikkert mange flere eksempler. Idiot.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #8711: 02 Aug 2011, 17:20 »

Jeg ved ikke hvor du får "over 4 år siden" fra, for Barton fortsætter da sin stil konsekvent. Dette er fra sidste sæson:

http://www.youtube.com/v/g9AfwVuttS4

Og der er sikkert mange flere eksempler. Idiot.
Nu tænker jeg på den voldsdom han har. Den har mange stadig ikke tilgivet ham for. På banen laver han i nogle tilfælde svinestreger som denne, men han laver satme også mange gode ting.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8712: 02 Aug 2011, 17:25 »

Okidoki. Han laver uden tvivl gode ting på banen, men alt det crap han laver mere end opvejer det i min bog. Der må absolut kunne findes en spiller som kun laver de gode ting. Joey Barton udgør, sammen med Robbie Savage og El-Hadji Diouf, nok den top 3 over spillere som bare aldrig må have noget med Arsenal at gøre.

Szczesny
Manager

« Svar #8713: 02 Aug 2011, 17:52 »

Okidoki. Han laver uden tvivl gode ting på banen, men alt det crap han laver mere end opvejer det i min bog. Der må absolut kunne findes en spiller som kun laver de gode ting. Joey Barton udgør, sammen med Robbie Savage og El-Hadji Diouf, nok den top 3 over spillere som bare aldrig må have noget med Arsenal at gøre.

Altså af de 3 du nævner, så er den eneste med de spillemæssige kvaliteter til Arsenal, vel også Baby Kangaroo Barton?

Selvom jeg ved, at det vil blive modtaget negativt, blandt rigtig mange fans, så vil jeg gerne se Barton i Arsenal. Gerne på en præstations-baseret kontrakt, selvom han sikkert ikke vil gå med til det. Ind i mellem må man se gennem gammelt nag, og tro på det bedste i mennesker, i håb om sammen at klare problemerne. For der er ingen tvivl om at Joey Barton kan være "lidt" af en cunt, men hvem er de værste at spille imod - cunts! Og det er helt sikkert noget Arsenal mangler.

Vi har også brug for en, der kan takle igennem, når Song daffer til Afrika.

Tror dog ikke det bliver en aktuel transfer, men føler det kunne være meget interessant!

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8714: 02 Aug 2011, 18:00 »

Altså af de 3 du nævner, så er den eneste med de spillemæssige kvaliteter til Arsenal, vel også Baby Kangaroo Barton?

De andre 2 blev bare nævnt for at have et sammenligningsgrund lag for hvor meget jeg hader manden. Og i øvrigt mener jeg heller ikke at hans spillemæssige kvaliteter er gode nok til Arsenal.

Sider: 1 ... 579 580 [581] 582 583 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010