home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:02:15 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I dag kl. 06:51:13 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
17 Mar 2026, 20:33 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
17 Mar 2026, 13:15 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
Antal Registrerede Brugere: 23349
  1 Bruger, 843 Gæster Online.

Nyeste Bruger: LillieBuini
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 570 571 [572] 573 574 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1347830 gange)
Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #8565: 11 Jul 2011, 14:44 »

Han er sandsynligvis købt som rotationsspiller på de tre forreste pladser. Van Persie er ofte skadet, og det samme gør sig gældende for Walcott. Wenger siger, at han holder på Nasri & Cesc, så det er heller ikke noget med, at Nasri skal erstattes, eller at hans plads skal overtages, så Nasri kan gå ned på den centrale midtbane. Derimod ligger det nok i, at Bendtner sælges, og at der så vil være behov for en reserve for RVP, og da Gervinho samtidig kan spille på kanterne, er det helt optimalt.

Szczesny
Manager

« Svar #8566: 12 Jul 2011, 14:32 »

Efter at være blevet afvist sidste år, så er der da lidt frieri over denne Mertesacker-udtalelse. http://www.bold.dk/nyt/Mertesacker-meget-fristet-af-PrL

Go-Go eller No-Go?

Personligt så vil jeg mene, at han ikke kan være andet end en forstærkning. Så lige Squillacis billede på Arsenal.com, fra Asian training. Blev nærmest helt forfærdet over, at han ikke var røget videre endnu. Jeg tør jo dårligt se Arsenal, når han er på banen, det er simpelthen SÅ ringe forsvarsspil. Alle signings, der kan skubbe ham ud i kulden, har min velsignelse. Især en Mertesacker, der længe har spillet på højt niveau

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

verdenskrig
Manager

« Svar #8567: 12 Jul 2011, 15:10 »

Mertesacker skal naturligvis ikke til Arsenal men derimod til Liverpool hvor han sammen med Agger ( Hvis han nogensinde kommer til at spille uden skader crazy) ville danne et forrygende midterforsvar Wink

Men jeg er helt enig med dig i at han er en dygtig spiller, som netop har holdt et højt niveau i en lang årrække Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8568: 12 Jul 2011, 15:12 »

Jeg ville rigtig gerne se Mertesacker i en Arsenal trøje, han er lige det vi har brug for. En Samba type, men bedre.. Desværre har der ikke været ret meget om Mertesacker på rygtebørsel i forbindelse med Arsenal, så det lader ikke til at vores interesse peger i den retning.

Bendtner skulle i øvrigt være blevet hjemme for at forhandle med Benfica, Dortmund eller Hamburger. Sidstnævnte har selv lige bekræftet iflg. BBC at de er interesserede i Bendtner.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Szczesny
Manager

« Svar #8569: 12 Jul 2011, 15:17 »

Mertesacker skal naturligvis ikke til Arsenal men derimod til Liverpool hvor han sammen med Agger ( Hvis han nogensinde kommer til at spille uden skader crazy) ville danne et forrygende midterforsvar Wink

Men jeg er helt enig med dig i at han er en dygtig spiller, som netop har holdt et højt niveau i en lang årrække Smiley

Den perfekte makker til Agger må da være Ledley King eller Jonathan Woodgate Wink

Jeg ville rigtig gerne se Mertesacker i en Arsenal trøje, han er lige det vi har brug for. En Samba type, men bedre.. Desværre har der ikke været ret meget om Mertesacker på rygtebørsel i forbindelse med Arsenal, så det lader ikke til at vores interesse peger i den retning.

Bendtner skulle i øvrigt være blevet hjemme for at forhandle med Benfica, Dortmund eller Hamburger. Sidstnævnte har selv lige bekræftet iflg. BBC at de er interesserede i Bendtner.

Arnesen har da ellers i dag udtalt, at de ikke har budt på ham, men blot at han er en drømmemand Smiley

Det kunne dog være rigtig interessant med Bendtner i tysk fodbold. Der har ikke været den store danske (tv-)interesse for Bundesligaen siden Poulsen og Ebbe spillede i Schalke, og den kan Bendtner nok være med til at genfinde.

Szczesny
Manager

« Svar #8570: 13 Jul 2011, 13:04 »

Er der nogen, der kan sige mig, hvordan de får streamet til at virke på Arsenal Player? Det er da godt nok træls, det her!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8571: 13 Jul 2011, 13:44 »

Nej desværre, men du kan bare give mig din bruger, så skal jeg nok se om jeg kan få det til at virke...  Thumbs Up

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Szczesny
Manager

« Svar #8572: 13 Jul 2011, 13:50 »

Nej desværre, men du kan bare give mig din bruger, så skal jeg nok se om jeg kan få det til at virke...  Thumbs Up

Har fundet fejlen, hehe Wink

Det var såmænd tidspunktet. Skubbede selvfølgelig tiden en time den forkerte vej. Kunne have sovet 2 timer længere, goddammit!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8573: 13 Jul 2011, 15:33 »

Muahahaha

Men du er vist ikke den eneste med problemet, for de har lagt et link ud på facebook med en undskyldning.

Så os andre kan også se den..: http://player.arsenal.com/schedule/live Smiley

EDIT: Egentlig et godt hold vi spiller:

Szczesny
Jenkinson Koscielny Vermaelen Gibbs
Song
Ramsey  Wilshere
Walcott     Miyachi
Chamakh

Der står 0-2 i halvlegen på mål af Ramsey på straffe, og Walcott da han lobbede bolden efter en Fab aflevering af Ramsey. Jenkinson er vist blevet udskiftet med Sagna..
« Seneste Redigering: 13 Jul 2011, 15:42 af Gazlgor » Logged

Szczesny
Manager

« Svar #8574: 13 Jul 2011, 15:47 »

Ja, der var desværre problemer, så det startede først efter en halv time. Ramsey virker skarp, Vermaelen også skarp, men lidt rusten.

Eneste skuffelse har været Chamakh, af det jeg har set.

Vil gerne prøve Traore og Frimpong for Gibbs og Song i 2.halvleg

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8575: 13 Jul 2011, 15:56 »

Til anden halvleg er det så:

Don Vito
Jenkinson Squillaci Djourou Traore
Frimpong
Denilson Ramsey
Rosicky    Myiaichi
Vela

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #8576: 13 Jul 2011, 16:14 »

Til dem der har set kampen. Hvordan har Myiaichi spillet? Han havde jo et godt udlån sidste sæson, glæder mig til at se ham denne sæson, håber han får spille tid Wink

Edit: Nogen der ved hvor man kan købe den trøje de spiller i? Den er da mega fed
« Seneste Redigering: 13 Jul 2011, 16:16 af Sj1986 » Logged

Szczesny
Manager

« Svar #8577: 13 Jul 2011, 16:17 »

Han var god mod slutningen af første halvleg, hvor han begyndte at udfordre, men gik lidt i stå i 2.halvleg. Han er lige blevet skiftet ud efter 66.min
« Seneste Redigering: 13 Jul 2011, 16:19 af Szczesny » Logged

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #8578: 13 Jul 2011, 16:18 »

Han var god mod slutningen af første halvleg, hvor han begyndte at udfordre, men gik lidt i stå i 2.halvleg. Han er lige blevet skiftet ud

Okay lyder godt.

Er jeg den eneste der tror han kunne blive rigtig god? Så nogen highlights fra sidste sæson hvor han gjorde som han ville i den hollandske liga.

Szczesny
Manager

« Svar #8579: 13 Jul 2011, 16:23 »

Han er stadig langt fra en starter imo, men virker til at have masser af potentiale.

I øvrigt lidt underligt at Denilson bliver skiftet ind i halvlegen, og hevet ud efter 65.. Han var da noget bedre end Frimpong, som virker sløv og langsom på bolden.

Sider: 1 ... 570 571 [572] 573 574 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010