home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:02:15 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I dag kl. 06:51:13 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
17 Mar 2026, 20:33 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
17 Mar 2026, 13:15 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
Antal Registrerede Brugere: 23349
  1 Bruger, 842 Gæster Online.

Nyeste Bruger: LillieBuini
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 571 572 [573] 574 575 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1347830 gange)
sarcas
Ynglingespiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #8580: 13 Jul 2011, 16:27 »

Kampen kan ses gratis på Arsenal.com

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8581: 13 Jul 2011, 16:44 »

Tror Denilson blev skiftet ud fordi han alligevel skal sælges... Han var i hvert fald godt pissed da han kun fik 20 minutter på banen, og gik direkte ned i tunellen.

Ellers en udemærket kamp der i øvrigt sluttede 0-4. Ud over de to tidligere nævnte mål, lavede Vela sit trademark chip over keeperen på en god aflevering af Rosicky, og så scorede Rosicky selv på hovedstød efter 90, på et afrettet indlæg fra Arshavin. Skægt at se hvordan Nasri og Arshavin fik masser af bifald når de blev skiftet ind og rørte bolden. Især Nasri virkede til at være i hopla, og lagde op til en kæmpe chance til Vela efter at han havde afdriblet en 3-4 mand. Også Vela spillede en fin kamp og Ramsey styrede det hele godt fra midten. Men som sædvanlig var vores forsvar helt af H til og en bedre modstander ville have udnyttet et par blundere fra Squid og Djourou. Frimpong virkede ikke helt stærk nok og klar til PL, mens Jenkinson gav et godt indtryk med en masse forward løb.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Szczesny
Manager

« Svar #8582: 13 Jul 2011, 16:50 »

Tror Denilson blev skiftet ud fordi han alligevel skal sælges... Han var i hvert fald godt pissed da han kun fik 20 minutter på banen, og gik direkte ned i tunellen.

Ellers en udemærket kamp der i øvrigt sluttede 0-4. Ud over de to tidligere nævnte mål, lavede Vela sit trademark chip over keeperen på en god aflevering af Rosicky, og så scorede Rosicky selv på hovedstød efter 90, på et afrettet indlæg fra Arshavin. Skægt at se hvordan Nasri og Arshavin fik masser af bifald når de blev skiftet ind og rørte bolden. Især Nasri virkede til at være i hopla, og lagde op til en kæmpe chance til Vela efter at han havde afdriblet en 3-4 mand. Også Vela spillede en fin kamp og Ramsey styrede det hele godt fra midten. Men som sædvanlig var vores forsvar helt af H til og en bedre modstander ville have udnyttet et par blundere fra Squid og Djourou. Frimpong virkede ikke helt stærk nok og klar til PL, mens Jenkinson gav et godt indtryk med en masse forward løb.

Men hvis han skal sælges, hvorfor så tage ham med på tur? Det virker lidt modsigende for mig. Især nu når B52 og Almuuuuuniaaaa er blevet hjemme.

Derudover jeg da ganske uenig i Vela. Ganske vist havde han lidt fint småspil, men som angriber, så skal han da minimum nette et brace, hvis ikke et hattrick idag. Jeg ved godt, det er en træningskamp, men det er en mand der skal KÆMPE for sin Arsenal-fremtid. Han ku jo ikke engang starte for WBA i foråret

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8583: 13 Jul 2011, 16:58 »

Men hvis han skal sælges, hvorfor så tage ham med på tur? Det virker lidt modsigende for mig. Især nu når B52 og Almuuuuuniaaaa er blevet hjemme.

Derudover jeg da ganske uenig i Vela. Ganske vist havde han lidt fint småspil, men som angriber, så skal han da minimum nette et brace, hvis ikke et hattrick idag. Jeg ved godt, det er en træningskamp, men det er en mand der skal KÆMPE for sin Arsenal-fremtid. Han ku jo ikke engang starte for WBA i foråret

Jeg kan forestille mig at det er for at vise ham frem... Jeg tvivler på at der har været ret mange bud, og så kunne han lige vise hvor god han var. Da Wenger så så at han stadig var ufatteligt ringe, tog han ham af, da han kunne høre prisen rasle ned... Det er i hvert fald min teori!

Nu snakkede jeg ikke om brændte chancer, for ja jeg er da godt klar over at Vela skulle have scoret noget mere. Men han var livlig, lagde nogle smukke afleveringer og en god afslutning. Han mangler da selvfølgelig stadig lidt i sine driblinger og afslutninger, men gjorde Walcott ikke også det så lidt som en sæson siden? Jeg synes han viste hans potentiale i dag, og med noget mere spilletid kunne han sagtens komme omkring holdet igen.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Szczesny
Manager

« Svar #8584: 13 Jul 2011, 17:14 »

Jeg kan forestille mig at det er for at vise ham frem... Jeg tvivler på at der har været ret mange bud, og så kunne han lige vise hvor god han var. Da Wenger så så at han stadig var ufatteligt ringe, tog han ham af, da han kunne høre prisen rasle ned... Det er i hvert fald min teori!

Hahaha Opstemt

Nu snakkede jeg ikke om brændte chancer, for ja jeg er da godt klar over at Vela skulle have scoret noget mere. Men han var livlig, lagde nogle smukke afleveringer og en god afslutning. Han mangler da selvfølgelig stadig lidt i sine driblinger og afslutninger, men gjorde Walcott ikke også det så lidt som en sæson siden? Jeg synes han viste hans potentiale i dag, og med noget mere spilletid kunne han sagtens komme omkring holdet igen.

Ja, men Arsenal har jo aldrig manglet smukt spil. Det er faktisk noget af det vi kan.  Vi mangler en der gider sparke på mål, når muligheden opstår. Det problem har Walcott også - det er jo nok en af grundene til, at han ikke får chancen på toppen. Velas problem er at han ikke er god nok til kanten heller, og derfor skal han vise noget kynisme foran mål.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8585: 13 Jul 2011, 17:50 »

Helt enig. Udover hans mål og en fin tilbagelægning til Rosicky lavede han vel ikke andet end at kludre i det foran mål. Han burde have scoret 4 mål i dag, og hans ubeslutsomhed foran målet i dag viser helt fint hvorfor han efterhånden må være en kandidat til transferlisten.

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #8586: 13 Jul 2011, 18:19 »

Til gengæld var han involveret i kampen, hvilket har været et krtikpunkt tidligere, derudover lavede han også en drøngod aflevering til Arshavin ved det 4. mål.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Szczesny
Manager

« Svar #8587: 13 Jul 2011, 20:34 »

Vela er stort set altid en af de bedste i pre-season. Han var også dygtig idag, bare ikke så meget på de afgørende tidspunkter. Lidt ligesom Arsenal

JKJ
Gæst

« Svar #8588: 14 Jul 2011, 08:34 »

Ham Vela havde jeg faktisk glemt i havde.

Men med indkøbet af Gervinho er hans tid hos jer vel snart ovre.
Han bliver vel ikke lejet ud igen, eller gør han?

Wenger snakker meget om de unge skal have chancen, men det ser jo ikke umiddelbart ud til han har den store tiltro til Vela når i det seneste års tid har hentet 2 angribere som vel står langt foran ham.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8589: 14 Jul 2011, 08:48 »

Til gengæld var han involveret i kampen, hvilket har været et krtikpunkt tidligere, derudover lavede han også en drøngod aflevering til Arshavin ved det 4. mål.

Netop. Man har tidligere set hans talent i Carling Cup kampene og i Pre-Season og når han så bliver skiftet ind i PL, så har han som regel været totalt anonym, så det var en god indsats han kom med i går.

JKJ: Det er godt nok ikke til at sige.. Wenger siger ihf. at han ikke vil blive solgt, men det sagde han jo også om f.eks. Clichy. Hvis han skal lejes ud, så bliver det med en option på at han skal have spilletid, for det var spild af tid at leje ham ud til West Brom når de alligevel sjældent brugte ham. Nu ryger Bendtner så også snart, så spørgsmålet er om han stiller sig tilfreds med Van P og Chamakh i angrebet og så med Vela/Gervinho som backup dertil, eller om han vil hente en decideret angriber. For hvis han gør det, så er Velas dage nok talte. Jeg tror ikke at Gervinho er købt som spidsangriber, men derimod til at spille på fløjen eller lige bag Van P som Cesc normalt gjorde det, og som Nasri gjorde det i går. Gervinho skulle være en blanding mellem Arshavin og Nasri hvad jeg har hørt.. Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #8590: 14 Jul 2011, 10:18 »

Men spørgsmålet er jo så også hvad man skal med en 3. angriber når man kun spiller med en decideret på top.

I har jo andre alternativer som hvis det skulle blive aktuelt sagtens kan spille på top.

Hvis i køber endnu en og lejer Vela ud må det da være slut for ham. Og også hvis i køber en og IKKE lejer ham ud. Så har han jo 3-4 foran ham og så bliver det svært for ham.

Men det fantastiske med Wenger er at man aldrig ved hvor man har ham på transfermarkedet. Det eneste man kan regne med hos ham er at han er hamrende uregneligt  Djævel  crazy

Og som en IKKE fan er det altså sjovt at følge med i mens det for jer fans må være tilsvrande frustrende   ticked off Huh Ubeslutsom

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8591: 15 Jul 2011, 12:30 »

Arsenal skulle efter sigende ligge i forhandlinger med den Costa Ricanske (heddet det det?) angriber Joel Campbell. Richard Law er spottet på Cuba hvor han skulle forhandle om et køb. Campbell er venstrebenet og bliver sammenlignet med Javier Hernandez, men ellers ved jeg hat om ham.. Men med Bendtner på vej ud af døren og Chamakh og Gervinho spærret til ANC, kunne Campbell fungere som en ny backup.

Læs lidt mere her: http://t.co/By5MhrZ

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8592: 15 Jul 2011, 22:51 »

Det forlyder at Denilson er på vej til Brasilien for at færdiggøre en lejeaftale med Sao Paolo. Det er vel fint nok - vi slipper for både ham og hans løn, og hvis han kan gøre det bedre den end for os, så kan det jo være de vil købe ham efterfølgende...

DavidMadsen
Manager

« Svar #8593: 15 Jul 2011, 23:02 »

Arsenal skulle efter sigende ligge i forhandlinger med den Costa Ricanske (heddet det det?) angriber Joel Campbell.
Hedder det ikke bare "costaricanske" i ét ord på dansk? Først og fremmest er "costa ricanske" jo ikke med stort på dansk, men derudover er det sgu også gætværk for mig. Det lyder bare rigtigt, hvis man siger det ud i et. crazy

sarcas
Ynglingespiller

« Svar #8594: 15 Jul 2011, 23:13 »

ESPN Brazil reporting Arsenal have agreed to loan Denílson to São Paulo, and he'll arrive on Monday for further talks.

Sider: 1 ... 571 572 [573] 574 575 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010