home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:02:15 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I dag kl. 06:51:13 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
17 Mar 2026, 20:33 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
17 Mar 2026, 13:15 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
Antal Registrerede Brugere: 23349
  1 Bruger, 843 Gæster Online.

Nyeste Bruger: LillieBuini
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 553 554 [555] 556 557 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1347830 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Arsenal tråden
« Svar #8310: 10 Jun 2011, 12:07 »

Det fornuftige er at det ikke nytter at have teknisk stærke og hurtige forsvarere mod hold der læsser høje bolde op i vores forsvar. Hvis der er nogen sidste sæson har lært os, så er det at vi ikke er gode på høje bolde og dødbolde. Derfor ville det være åbenlyst hvis vi brugte Samba til at smide ind ved siden af Vermaelen i de kampe hvor der er brug for en høj og fysisk stærk spiller. Det ville være et rigtig godt makkerskab med Vermaelen, og så er jeg lidt ligeglad med at Sambas teknik og hurtighed ikke er alt for god - Det var Adams' heller ikke.

Lidt ekstra nyheder til dagen, ud over alt det andet, så er I selvfølgelig med på at Liverpool skulle have budt £5mio for Clichy - En handel jeg ikke ville have meget imod. Og samtidig ser det ud til at være sikkert nu, at det bliver os der løber med Oxlade-Chamberlain for næsen af United, efter de snød os for Phil Jones. Hvis han bliver et hit i fremtiden bliver det dyrt at få hans navn på trøjen... Opstemt Og så skulle Baines og Izaguerre være varmeste navne til at tage over for Clichy. En Baines ville jeg satme være glad for - Izaguerre kender jeg ikke noget til, men eftersom Liverpool også skulle have været ude efter ham, må vi kunne konkludere at han er middelmådig Wink

Jeg troede faktisk i havde købt ham allerede i januar og han så skulle starte her til sommer.

Når man tænker på den rygtestorm der var om han i januar har der da været forbavsende stille om ham siden.
Dette er første gang jeg hører om ham sidan januar, derfor jeg troede i havde købt ham  Peace

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8311: 10 Jun 2011, 12:15 »

Jeg troede faktisk i havde købt ham allerede i januar og han så skulle starte her til sommer.

Når man tænker på den rygtestorm der var om han i januar har der da været forbavsende stille om ham siden.
Dette er første gang jeg hører om ham sidan januar, derfor jeg troede i havde købt ham  Peace

Der var mediestorm i januar fordi vi bød på ham, men han valgte i stedet at spille sæsonen færdig. Dengang bød United også på ham og i denne omgang skulle både United og Liverpool have budt på ham, hvortil han så valgte som Walcott gjorde Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Szczesny
Manager

« Svar #8312: 10 Jun 2011, 13:13 »

Det fornuftige er at det ikke nytter at have teknisk stærke og hurtige forsvarere mod hold der læsser høje bolde op i vores forsvar. Hvis der er nogen sidste sæson har lært os, så er det at vi ikke er gode på høje bolde og dødbolde. Derfor ville det være åbenlyst hvis vi brugte Samba til at smide ind ved siden af Vermaelen i de kampe hvor der er brug for en høj og fysisk stærk spiller. Det ville være et rigtig godt makkerskab med Vermaelen, og så er jeg lidt ligeglad med at Sambas teknik og hurtighed ikke er alt for god - Det var Adams' heller ikke.

Nemlig, det var Adams' heller ikke. Hvor ofte blev han ofret, for at sidde på bænken? Og var det United, Chelsea, Liverpool han sad på bænken mod?

Hvis Samba kommer, og skal starte mod Stoke, Stoke2, Stoke3 osv... Så skal han også starte mod de andre. Kan ikke se, hvorfor han så ikke skulle spille mod United fx. For der er jo ikke brug for en høj og stærk forsvarer i sådan en kamp?

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Champenralle
Reserveholdsspiller

« Svar #8313: 10 Jun 2011, 13:52 »

Fabregas må ikke skifte væk fra Arsenal. Hvem skal erstatte ham?? Hamsik måske?? Götze?? Eller måske pastore 'Smiley http://www.bold.dk/nyt/Pastore-Tiden-er-kommet-til-at-skifte
« Seneste Redigering: 10 Jun 2011, 13:56 af Champenralle » Logged

Arsenal FC!!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8314: 10 Jun 2011, 14:10 »

Nemlig, det var Adams' heller ikke. Hvor ofte blev han ofret, for at sidde på bænken? Og var det United, Chelsea, Liverpool han sad på bænken mod?

Hvis Samba kommer, og skal starte mod Stoke, Stoke2, Stoke3 osv... Så skal han også starte mod de andre. Kan ikke se, hvorfor han så ikke skulle spille mod United fx. For der er jo ikke brug for en høj og stærk forsvarer i sådan en kamp?

Jeg vil så sige at fodbold blev spillet lidt anderledes dengang end det gør nu. Spillerne nu til dags er imo. Hurtigere og mere tekniske stærke, og jeg kan kun forestille mig hvordan Samba ville blive rundtosset af Nani, Rooney, Hernandez, Suarez, Anelka, Torres osv. Derfor bør han være med i kampene mod Stoke lignende folk hvor der er mere brug for garderinger mod de høje bolde end mod United hvor man skal være rap på fødderne og hurtigt i opfattelsen.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Szczesny
Manager

« Svar #8315: 10 Jun 2011, 14:26 »

Jeg vil så sige at fodbold blev spillet lidt anderledes dengang end det gør nu. Spillerne nu til dags er imo. Hurtigere og mere tekniske stærke, og jeg kan kun forestille mig hvordan Samba ville blive rundtosset af Nani, Rooney, Hernandez, Suarez, Anelka, Torres osv. Derfor bør han være med i kampene mod Stoke lignende folk hvor der er mere brug for garderinger mod de høje bolde end mod United hvor man skal være rap på fødderne og hurtigt i opfattelsen.

Jep, spillerne er hurtigere, men Samba er jo så også tilsvarende hurtigere end Adams. Angriberen vil nok stadig være den hurtigste, men jeg tvivler på at forskellen er blevet større.

Samba er jo heller ikke nogen rookie, han har jo stået over for de spillere du nævner, i nogle år efterhånden.

Jeg kan bare ikke se fornuften i at rotere på de to vigtigste pladser (udover keeperen), det skaber ikke den stabilitet, der er nødvendig - og som keeper må det også være frustrerende, at have nye "makkere" hver gang. Rotations-princip i det centrale forsvar, det kan jeg slet ikke forholde mig til.

PhilipFlink
Manager

« Svar #8316: 10 Jun 2011, 14:27 »

ARRRG  funny

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #8317: 10 Jun 2011, 14:33 »

ARRRG  funny
Fordi Torres ikke har spillet eminent det sidste halve år, efter han ankom til London, så er han stadig en ekstrem dygtig spiller, og potentielt blandt verdenstoppen.

Szczesny
Manager

« Svar #8318: 10 Jun 2011, 14:51 »

Hvor er Chesney's nye handsker nice Opstemt http://www.arsenal.com/news/news-archive/free-video-arsenal-get-ready-for-asia-tour

Fordi Torres ikke har spillet eminent det sidste halve år, efter han ankom til London, så er han stadig en ekstrem dygtig spiller, og potentielt blandt verdenstoppen.

Det er vist ikke kun det sidste halve år, at Torres ikke har ramt topform.

Champenralle
Reserveholdsspiller

« Svar #8319: 10 Jun 2011, 15:02 »

Arsenal FC!!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8320: 10 Jun 2011, 16:17 »

Hvor er det dog irriterende når der bliver postet links uden at fortælle noget om det.

Hvis Oxlade-Chamberlain hentes er det til fremtiden, fint nok.

Baines for Clichy ville være intet mindre end fantastisk. Derudover ser det ud til at Gervinho næsten skulle være på plads - aner intet om ham, men håber da han er god...

Champenralle
Reserveholdsspiller

« Svar #8321: 10 Jun 2011, 16:45 »

Hvor er det dog irriterende når der bliver postet links uden at fortælle noget om det.

Hvis Oxlade-Chamberlain hentes er det til fremtiden, fint nok.

Baines for Clichy ville være intet mindre end fantastisk. Derudover ser det ud til at Gervinho næsten skulle være på plads - aner intet om ham, men håber da han er god...

Gervinho er god Smiley Men syntes ikke at vi skal sælge Clichy. Hvorfor er Baines bedre??

Arsenal FC!!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8322: 10 Jun 2011, 16:48 »

Du så ikke nogen kampe med de 2 i sidste sæson? Clichys hjerneblødninger bliver stadig hyppigere, mens Baines har spillet fremragende. Mener han var den forsvarsspiller med flest assists i ligaen eller noget i den dur.

Champenralle
Reserveholdsspiller

« Svar #8323: 10 Jun 2011, 16:50 »

Det vidste jeg så ikke. sorry Smiley

Arsenal FC!!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8324: 10 Jun 2011, 16:57 »

Ingen grund til undskyldninger, troede blot det var ret anerkendt blandt Arsenal-fans at Clichys standard ikke er så høj længere Smiley

Sider: 1 ... 553 554 [555] 556 557 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010