home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:02:15 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I dag kl. 06:51:13 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
17 Mar 2026, 20:33 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
17 Mar 2026, 13:15 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
Antal Registrerede Brugere: 23349
  1 Bruger, 842 Gæster Online.

Nyeste Bruger: LillieBuini
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 552 553 [554] 555 556 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1347830 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #8295: 09 Jun 2011, 07:55 »

Eftersom Jenkinson nu er kommet, kunne man et eller andet sted forestille sig at enten Eboue eller Clichy skulle være godt på vej væk. Eboue rygtes til Blackburn, men om det er rigtigt ved jeg ikke...

Og så skulle vi smide Denilson til Shakhtar for at få Willlain. Som I nok ved har Lille's præsident sagt at de ikke sælger både Gervinho og Hazard .. Så tænker man lidt... Hvad hvis I tiltgengæld får Arshavin? Opstemt Han ville passe godt til de arrogante franske, hehe..

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #8296: 09 Jun 2011, 11:48 »

Tvivler på at Arshavin ville have lyst til at skifte til Lille. Derudover er Jenkinson helt sikkert ikke købt til startopstillingen, så han sender næppe Clichy afsted, omend han nok godt kunne overtage Eboués plads på sigt, nok også derfor han er købt.

*edit* Nåh ja og så er han også mest højreback.

*dobbeledit* Har kun set Willian 3-4 gange eller deromkring, men han har set god ud alle gangene, og betyder det samtidig at Denilson smutter ville det jo være to fluer med et smæk.
« Seneste Redigering: 09 Jun 2011, 11:51 af KrookDale » Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

PhilipFlink
Manager

« Svar #8297: 09 Jun 2011, 14:01 »

Samba er åbenbart en af de spillere der er højest på vores ønskeliste lige PT, efter vi missede Jones.. Hørte nogen rygter om at vi allerede var meget meget tæt på at købe ham i vinter tror jeg det var .. Men jeg kan bare ikke se ham på vores hold.. Han er da en okay forsvarsspiller, men come on? Er det sådan en forsvarsspiller vi gerne vil have? Synes han virker meget svingende .. Men ingen tvivl.. Han kan ikke være dårligere end squillaci Opstemt

Benjamiin
Førsteholdsspiller

« Svar #8298: 09 Jun 2011, 14:05 »

Samba ville helt klart være en forstærkning. Hvis vi også kunne få Cahill med, så ville defensiven helt klart se bedre ud.
Rygtet er 225 mill. for dem begge, men nu må vi se. Jeg håber i hvert fald på det!

Søgaard
Gæst

« Svar #8299: 09 Jun 2011, 14:07 »

Jeg anser ikke Samba som en decideret dårligt køb. Hvis man kigger på jeres nuværende forsvarsspillere, så er de hverken de højeste eller mest hovedstødsstærke i Premier League. Derudover har I haft problemer i de fysiske kampe mod f.eks. Stoke og her vil Samba jo kunne gå ind og gøre en forskel på de dødbolde og generelt de høje bolde, som vil komme frem imod de fysisk stærke angribere. I de kampe, hvor han kunne spille overfor hurtige og teknisk stærke forsvarsspillere, så vil jeres nuværende forsvarsspillere være at foretrække, men han vil altså kunne hjælpe jer utrolig meget i de kampe, hvor modstanderen ikke vil spille fodbold, men sparke bold.

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

« Svar #8300: 09 Jun 2011, 14:08 »

Han er jo også en fremragende angrebsspiller! Tunge

PhilipFlink
Manager

« Svar #8301: 09 Jun 2011, 14:13 »

Jeg anser ikke Samba som en decideret dårligt køb. Hvis man kigger på jeres nuværende forsvarsspillere, så er de hverken de højeste eller mest hovedstødsstærke i Premier League. Derudover har I haft problemer i de fysiske kampe mod f.eks. Stoke og her vil Samba jo kunne gå ind og gøre en forskel på de dødbolde og generelt de høje bolde, som vil komme frem imod de fysisk stærke angribere. I de kampe, hvor han kunne spille overfor hurtige og teknisk stærke forsvarsspillere, så vil jeres nuværende forsvarsspillere være at foretrække, men han vil altså kunne hjælpe jer utrolig meget i de kampe, hvor modstanderen ikke vil spille fodbold, men sparke bold.

Siger skam heller ikke at Samba er en dårlig spiller..

Men hvis vi kigger på nogen af rivalerne ville Samba jo ikke kunne spille sig på..

Vidic - Ferdinand
Terry - Luiz
Kompany - Lescott

Så er vi endnu engang bagud forsvarmæssigt .. Ville jeg mene .. Men nej, Samba er skam ikke en dårlig spiller, og har  klart fysikken med sig, så han kan begå sig i PL Smiley

Benjamiin
Førsteholdsspiller

« Svar #8302: 09 Jun 2011, 14:16 »

Vidic - Ferdinand
Terry - Luiz
Kompany - Lescott

Han kan måske godt gå i Citys forsvar, men nej, ikke Chelseas og Uniteds! men hvem kan det? Piqué og.. ?
Vi har haft mange problemer i defensiven, som bare ikke har været stærk nok, så Samba er en forbedring.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8303: 09 Jun 2011, 17:34 »

Samba ville helt klart være en forstærkning. Hvis vi også kunne få Cahill med, så ville defensiven helt klart se bedre ud.
Rygtet er 225 mill. for dem begge, men nu må vi se. Jeg håber i hvert fald på det!

225mio for dem begge? Arh.. Cahill i sig selv skulle koste £17mio svarende til 160mio, og han har endda kun et år tilbage af sin kontrakt. Samba kan jeg forestille mig også runder de £10mio, så 225mio vil nok være en smule i underkanten af hvad vi ville komme af med. Netop Cahills pris gør at vi ikke bør købe ham her i sommeren.

Samba har jeg været lidt negativt stemt overfor tidligere, men det fordi det var på bekostning af at han gik direkte ind i startopstillingen. Jeg kan sagtens se en fornuft i at vi spiller med Vermaelen - Koscielny/Djourou og så bytter den spillende af de to ud med Samba når vi møder de hold der spiller 'anti-fodbold', altså Stoke, Bolton, Newcastle, Man City på Emirates osv. På den betingelse vil det være et udemærket køb med Samba - Som der bliver sagt er han i det mindste ikke dårligere end Squillaci Opstemt

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Skipper
Gæst

« Svar #8304: 09 Jun 2011, 17:55 »

Undskyld hvis jeg spørger dumt men har i virkelig brug for dem begge 2?
I har jo forvejen Vermaelen, Djorou, Koscielny som jeg ser som ret gode spillere. Så er der jo stadig squilashi(stav) og jeres nye unge talent. Så hvis i køber Samba og Cahill vil i have 7 spillere til 2 pladser Shockeret Regner i med at sælge 1 eller 2?

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #8305: 09 Jun 2011, 18:54 »

Jeg tror at Squillaci forlader klubben til sommer. Han hører ikke hjemme i Arsenal, og det tror jeg både han og Wenger ved! Derudover ser jeg Samba bedre end både Djourou og Koscielny, og ingen af os ved faktisk præcis hvordan den står til med Vermaelen - så lad os købe det store bæst fra Blackburn og hente et trofæ til Emirates! Cahill vil jeg også gerne se, men at købe to spillere til forsvaret er måske lidt i overkanten.....

Jeg håber ikke Gervinho kommer til Arsenal!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8306: 09 Jun 2011, 19:58 »

Jeg regner også med at Squillaci må nøjes med det ene år, ligesom Silvestre. Han har tydeligt bevist at han ikke er god nok, og det er Wenger vist også klar over. Jeg vil dog ikke sætte Samba over Djourou og Koscielny. De har hver deres forcer og tror de er ca. lige gode i deres forcer - Så det vil være et godt supplement hvis vi køber Samba til de fysiske kampe med høje bolde, og så skiller os af med Squid.

Miguel kan jeg forestille mig blive lejet ud i næste sæson og tvivler på at Bartley er klar til at nærme sig førsteholdsbold. Tror han bliver lejet ud en sæson til en PL klub og så kommer omkring klubben til sæson 12/13 hvis han har gjort det godt der.

I mellemtiden er Mark Randall, Thomas Cruise og Roarie Deacon blevet lagt på fri transfer for et par dage siden, og så siger pålidelige kilder at vi har budt på Hazard.

Szczesny
Manager

« Svar #8307: 09 Jun 2011, 21:34 »

Samba har jeg været lidt negativt stemt overfor tidligere, men det fordi det var på bekostning af at han gik direkte ind i startopstillingen. Jeg kan sagtens se en fornuft i at vi spiller med Vermaelen - Koscielny/Djourou og så bytter den spillende af de to ud med Samba når vi møder de hold der spiller 'anti-fodbold', altså Stoke, Bolton, Newcastle, Man City på Emirates osv. På den betingelse vil det være et udemærket køb med Samba - Som der bliver sagt er han i det mindste ikke dårligere end Squillaci Opstemt

Jeg kan da overhovedet ikke se det fornuftige i, at skulle til at rotere i forsvaret. Med et forsvar, i den forfatning, som vores er i nu, så er kontinuitet, da vejen frem. Hvis vi skal til at ændre for hver kamp, så ser jeg ingen forbedringer.

Hvor meget Samba så kan forstærke os, det er jeg også meget i tvivl om, men jeg håber da, at han kan løfte sit niveau, nu når det ser ud til han skifter.

Goon Blog (ja, det er ham der kommer med updates pt) skriver: Just been told that Samba is very close to signing for #afc. Fee around £9m. Not a player I really want, think he is a heffalump, but the information is from a solid source. I'm not joking around..

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Benjamiin
Førsteholdsspiller

« Svar #8308: 09 Jun 2011, 21:49 »

225mio for dem begge? Arh.. Cahill i sig selv skulle koste £17mio svarende til 160mio, og han har endda kun et år tilbage af sin kontrakt. Samba kan jeg forestille mig også runder de £10mio, så 225mio vil nok være en smule i underkanten af hvad vi ville komme af med. Netop Cahills pris gør at vi ikke bør købe ham her i sommeren.

http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Arsenal-Blackburn-Bolton-Manchester-City-transfer-news-Chris-Samba-Gary-Cahill-both-in-talks-with-Gunners-article745670.html

De siger £12 mio for Samba og £15 mio for Cahill Wink

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8309: 10 Jun 2011, 10:29 »

Jeg kan da overhovedet ikke se det fornuftige i, at skulle til at rotere i forsvaret. Med et forsvar, i den forfatning, som vores er i nu, så er kontinuitet, da vejen frem. Hvis vi skal til at ændre for hver kamp, så ser jeg ingen forbedringer.

Hvor meget Samba så kan forstærke os, det er jeg også meget i tvivl om, men jeg håber da, at han kan løfte sit niveau, nu når det ser ud til han skifter.

Goon Blog (ja, det er ham der kommer med updates pt) skriver: Just been told that Samba is very close to signing for #afc. Fee around £9m. Not a player I really want, think he is a heffalump, but the information is from a solid source. I'm not joking around..

Det fornuftige er at det ikke nytter at have teknisk stærke og hurtige forsvarere mod hold der læsser høje bolde op i vores forsvar. Hvis der er nogen sidste sæson har lært os, så er det at vi ikke er gode på høje bolde og dødbolde. Derfor ville det være åbenlyst hvis vi brugte Samba til at smide ind ved siden af Vermaelen i de kampe hvor der er brug for en høj og fysisk stærk spiller. Det ville være et rigtig godt makkerskab med Vermaelen, og så er jeg lidt ligeglad med at Sambas teknik og hurtighed ikke er alt for god - Det var Adams' heller ikke.

Lidt ekstra nyheder til dagen, ud over alt det andet, så er I selvfølgelig med på at Liverpool skulle have budt £5mio for Clichy - En handel jeg ikke ville have meget imod. Og samtidig ser det ud til at være sikkert nu, at det bliver os der løber med Oxlade-Chamberlain for næsen af United, efter de snød os for Phil Jones. Hvis han bliver et hit i fremtiden bliver det dyrt at få hans navn på trøjen... Opstemt Og så skulle Baines og Izaguerre være varmeste navne til at tage over for Clichy. En Baines ville jeg satme være glad for - Izaguerre kender jeg ikke noget til, men eftersom Liverpool også skulle have været ude efter ham, må vi kunne konkludere at han er middelmådig Wink

Sider: 1 ... 552 553 [554] 555 556 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010