home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:02:15 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I dag kl. 06:51:13 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
17 Mar 2026, 20:33 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
17 Mar 2026, 13:15 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
Antal Registrerede Brugere: 23349
  1 Bruger, 842 Gæster Online.

Nyeste Bruger: LillieBuini
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 550 551 [552] 553 554 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1347830 gange)
Szczesny
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #8265: 07 Jun 2011, 23:13 »

Nu har jeg ikke hørt den med konkrete tal, som du opsætter dem, Szczesny, indtil nu, men sagen lader til at køre meget på, at Nasri ikke selv har sagt noget endnu. Jeg tror personligt på, at han forlænger, selvom han angiveligt skulle have bedt om, at der blev signet nogle nye stjerner, før han ville skrive under, hvilket måske godt kunne være sandt. Fra samme kilde (kan ikke huske, hvor jeg læste det, men kilden er næppe mere troværdig end f.eks. The Sun, eller lignende sladderblad) har jeg hørt, at Cesc skulle have sagt noget lignende. Som jeg ser det, er det acceptabelt at ønske nye spillere. Til gengæld er det forkert, at forsøge at "true" klubben til at skulle handle, især fordi det i sidste ende kunne koste Nasri's plads, selv hvis han bliver, da det jo godt kunne være, at de "stjerner", han ønsker, viste sig at være bedre end ham selv.

At ønske ham væk alá Adebayor, synes jeg godt nok virker en smule hårdt, da han, modsat Adebayor, ikke selv er kommet med alverdens kommentarer om, at vi ikke behandler ham godt nok økonomisk, og om at større klubber er interesserede, og hvad den klovn nu end fik fyret af i sin tid. Eller retterere, JEG har ikke hørt Nasri sige noget i den stil, men måske det bare er fløjet forbi ørene på mig.

Den første del af dit referat rammer 100% plet, hvis man ønsker en kort udgave af sagen (hvis der virkelig er en sag! Det kunne jo godt være, at der bare er tale om en forhandling af løn, hvor begge parter egentlig ønsker, at han bliver i klubben).

Han har jo udtalt, at "så må vi se om det med United er konkret." Det er da ikke lige frem fan-venligt stemt. At han dernæst kræver samme løn, som kaptajnen (!) der har været i klubben i SÅ lang tid - det er måske også at tage munden for fuld. Det var faktisk præcis det Adebayor forlangte. Samme løn som Henry, efter én god sæson.

Og ja, det er en forhandling om løn. Der er blot forskel på hvordan man forhandler. Hvis man går ud og snakker om United, så er det jo på grænsen tli en Rooney-situation. Det er vist bedre, at han forholder sig tavs, som han da også har gjort siden.

Han er en rigtig dygtig spiller, og jeg vil nødig miste ham, men han puster til ilden pt.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #8266: 08 Jun 2011, 02:46 »

Ah, ja. Good point.
Det med United, kan jeg ikke helt huske, hvordan var formuleret, men det kan jo trods alt være, at han har ment, at han simpelthen bare ikke har hørt noget fra United, og at det derfor var et irrelevant spørgsmål. Selvom han ikke er absolut forfærdelig til engelsk, taler han det jo heller ikke med 100% præcision, hvorfor han kan have formuleret sig dårligt osv.. Hvis det er oversat fra fransk, kan det jo også være blevet oversat forkert.

I bund og grund er jeg dog enig, og hvis han virkelig har ment det sådan, så er det absolut en idiotisk kommentar fra hans side, som vi tydeligvis godt kunne have undværet. Jeg ønsker bare ikke at male fanden på væggen, og begynde at hate på en af vores bedste spillere (set over den netop overståede sæson), hvis han ikke har ment præcis dette. Naivt? Ja, men pt. foretrækker jeg at vente og se, hvad der sker. Hvis han ikke snart får skrevet, ændrer jeg dog nok mening, og bliver noget mere negativt stemt, så nu må vi bare se. :-)

Szczesny
Manager

« Svar #8267: 08 Jun 2011, 12:09 »

Goon Blog er igen fremme og sige noget om transfers. Angiveligt har Wenger scouted Phil Jones "for ages," og har endda budt på ham før. Nu er han så på vej til lægetjek hos Liverpool. Typisk.

Vis noget handlekraft!

JKJ
Gæst

« Svar #8268: 08 Jun 2011, 12:13 »

Goon Blog er igen fremme og sige noget om transfers. Angiveligt har Wenger scouted Phil Jones "for ages," og har endda budt på ham før. Nu er han så på vej til lægetjek hos Liverpool. Typisk.

Vis noget handlekraft!

Hvor læser du det?

Ikke fordi jeg vil være ked af en handel, men har ikke læst noget om at en handel skulle være tæt på med denne spiller. Det eneste jeg har læst mig til at Arsenal og Liverpool evt skal i en bud krig.

Szczesny
Manager

« Svar #8269: 08 Jun 2011, 12:20 »

Goon Blog på twitter. Han plejer at være meget pålidelig.

Handlekraft ser man i Liverpool nu, hvor også Henderson er på vej.

Jeg er misundelig!

PhilipFlink
Manager

« Svar #8270: 08 Jun 2011, 12:21 »

http://www.bold.dk/nyt/Walcott-forstaar-frustrerede-holdkammerater

Det kan i hvert fald gå fuldstændig galt med holdet, hvis vi ikke snart vinder et trofæ ..

JKJ
Gæst

« Svar #8271: 08 Jun 2011, 12:32 »

Goon Blog på twitter. Han plejer at være meget pålidelig.

Handlekraft ser man i Liverpool nu, hvor også Henderson er på vej.

Jeg er misundelig!

Har set han er blevet citeret en del herinde. Synes bare det er underligt at ingen engelske medier har meldt noget om historien, de plejer nok at få sådan en historie opsnuset  Wink

http://www.bold.dk/nyt/Walcott-forstaar-frustrerede-holdkammerater

Det kan i hvert fald gå fuldstændig galt med holdet, hvis vi ikke snart vinder et trofæ ..

Jeg er enig her.

Der SKAL pokaler i jeres skab næste år, ellers er jeg også bange for at jeres hold vil gå i opløsning næste år.

Og det med de unge spillere og bla bla bla kan Wenger altså ikke blive ved med at fortælle til gud og hver mand. Der skal navne i truppen nu og intet andet.

Szczesny
Manager

« Svar #8272: 08 Jun 2011, 12:35 »

Har set han er blevet citeret en del herinde. Synes bare det er underligt at ingen engelske medier har meldt noget om historien, de plejer nok at få sådan en historie opsnuset  Wink

Der er nogle handler, der er større offentlige hemmeligheder end andre.

Han sagde også, at Gervinho ville blive præsenteret idag - så lad os se om den holder, til at starte med Peace

PhilipFlink
Manager

« Svar #8273: 08 Jun 2011, 12:36 »

Jeg er enig her.

Der SKAL pokaler i jeres skab næste år, ellers er jeg også bange for at jeres hold vil gå i opløsning næste år.

Og det med de unge spillere og bla bla bla kan Wenger altså ikke blive ved med at fortælle til gud og hver mand. Der skal navne i truppen nu og intet andet.

http://www.bold.dk/nyt/Sunderland-Har-accepteret-Liverpools-bud

Er også bange for en total opløsning af holdet..

JKJ
Gæst

« Svar #8274: 08 Jun 2011, 12:38 »

http://www.bold.dk/nyt/Sunderland-Har-accepteret-Liverpools-bud

Er også bange for en total opløsning af holdet..

Hehe det ved jeg godt Wink

Men Szczesny nævner Phil Jones fra Blackburn, det var den jeg kommenterede Thumbs Up Thumbs Up

PhilipFlink
Manager

« Svar #8275: 08 Jun 2011, 12:40 »

Hehe det ved jeg godt Wink

Men Szczesny nævner Phil Jones fra Blackburn, det var den jeg kommenterede Thumbs Up Thumbs Up

Når okay, men det har jeg nu også hørt en del om Smiley officiele links kan jeg nok ikke finde her Opstemt hehe

Szczesny
Manager

« Svar #8276: 08 Jun 2011, 12:48 »

Jamen så blev der da præsenteret et køb på Arsenal.com idag.

http://www.arsenal.com/news/reserves-news/carl-jenkinson-joins-arsenal

Den har dog været ventet længe, og det er et Wenger-køb der vil noget.

Så har vi set nok af den slags handler for i år. Kom glad med noget der "chokerer" fodboldverdenen!

JKJ
Gæst

« Svar #8277: 08 Jun 2011, 13:06 »

Vis noget handlekraft!

Så kom rygtet på tryk.

Det havde jeg ikke set komme, men det er selvfølgelig stadig kun et rygte Wink
http://www.thisisanfield.com/2011/06/two-medicals-at-melwood-today/

Skipper
Gæst

« Svar #8278: 08 Jun 2011, 13:15 »

Jeg snakkede lige med en af mine venner der er Arsenal fan, og han regner stærkt med at Fabregas ryger i år?
Hvis det er sandt tror i så Wilshere er klar til at overtage Fabregas rolle som spilstyre på banen? Ikke ment på nogen dårlig måde, men Fabregas betyder ufattelig meget for Arsenals hold og han styre jo midtbanen eminent nogen gange.
Vil bare lige høre nogen som nok har lidt mere forstand på Arsenals mening om hvad der vil ske hvis Fabregas fordufter, og hvad i vil bruge pengene i vil få på Smiley

EDIT:

Og til Central forsvar snakken, syntes jeg at Arsenal skal fokusere på at få en lidt mere rutineret spiller end Phil Jones. Hvis de virkelig vil have en til at stabilisere forsvaret skulle de da prøve at få Cahill, Shawcross eller Scott Dann da de har lidt mere Premier League erfaring end Phil Jones. Ellers kunne en spiller som Mertesacker være sjov at se i Premier League da jeg personligt syntes han er klasse Thumbs Up
« Seneste Redigering: 08 Jun 2011, 13:17 af Skipper » Logged

Szczesny
Manager

« Svar #8279: 08 Jun 2011, 13:18 »

Så kom rygtet på tryk.

Det havde jeg ikke set komme, men det er selvfølgelig stadig kun et rygte Wink
http://www.thisisanfield.com/2011/06/two-medicals-at-melwood-today/

Ja, og lad os håbe det bliver ved det Wink

Men jeg tror nu, at den er god nok. Desværre Skuffet

Jeg snakkede lige med en af mine venner der er Arsenal fan, og han regner stærkt med at Fabregas ryger i år?
Hvis det er sandt tror i så Wilshere er klar til at overtage Fabregas rolle som spilstyre på banen? Ikke ment på nogen dårlig måde, men Fabregas betyder ufattelig meget for Arsenals hold og han styre jo midtbanen eminent nogen gange.
Vil bare lige høre nogen som nok har lidt mere forstand på Arsenals mening om hvad der vil ske hvis Fabregas fordufter, og hvad i vil bruge pengene i vil få på Smiley

Alt for besværlig diskussion at gå ind i nu. Hvis han smutter, så kommer det an på pris, om andre har forlænget inden, eller om der er hentet nogen ind. Dynamikken bliver også en helt anden på midtbanen.

Så jeg vælger at holde mig tilbage, og afvente en eventuel handel Peace

Sider: 1 ... 550 551 [552] 553 554 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010