home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:02:15 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I dag kl. 06:51:13 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
17 Mar 2026, 20:33 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
17 Mar 2026, 13:15 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
Antal Registrerede Brugere: 23349
  1 Bruger, 842 Gæster Online.

Nyeste Bruger: LillieBuini
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 551 552 [553] 554 555 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1347830 gange)
PhilipFlink
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #8280: 08 Jun 2011, 13:25 »

Jeg snakkede lige med en af mine venner der er Arsenal fan, og han regner stærkt med at Fabregas ryger i år?
Hvis det er sandt tror i så Wilshere er klar til at overtage Fabregas rolle som spilstyre på banen? Ikke ment på nogen dårlig måde, men Fabregas betyder ufattelig meget for Arsenals hold og han styre jo midtbanen eminent nogen gange.
Vil bare lige høre nogen som nok har lidt mere forstand på Arsenals mening om hvad der vil ske hvis Fabregas fordufter, og hvad i vil bruge pengene i vil få på Smiley

Fik lige min "GunAction" idag .. Hvor der er et emne der omhandler "Er FabreGASSEN gået af ballonen?" pågrund af han har været meget skadet og svingende i denne sæson. Fabregas er en spiller man ikke lige sådan kan erstatte, fordi han besider nogen ting som næsten ingen andre gør. Fantastisk spiller .. Meen .. Hvis han ikke gider spille for os, ser jeg ham hellere smutte og få en masse penge for ham..

Ville gerne se en midtbane bestående af Song, Wilshere & Ramsey ... Wilshere og Ramsey er fantastiske. Selvfølgelig mangler de nogen ting, men tror det kunne blive stort.. Ellers kunne Nasri spille på midten, hvilken han hellere vil. Hvis han bliver Smiley

Champenralle
Reserveholdsspiller

« Svar #8281: 08 Jun 2011, 16:03 »

Arsenal FC!!

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #8282: 08 Jun 2011, 16:43 »

Goon Blog er igen fremme og sige noget om transfers. Angiveligt har Wenger scouted Phil Jones "for ages," og har endda budt på ham før. Nu er han så på vej til lægetjek hos Liverpool. Typisk.

Vis noget handlekraft!
Mere præcis er Goon blog så heller ikke, Jones skifter til United.

Jeg ved ikke selv om han har niveauet, ser kun meget sjældent Blackburn spille. Vil dog sige at bare fordi vi har scoutet ham er der jo ikke en regel der siger at vi skal købe ham, vi scouter jo stort set alle større talenter i Europa.

Liam Brady skulle i øvrigt have udtalt følgende: "There will be a lot of business this year and I think we will be spending more money than past seasons"

Jeg er optimistisk.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8283: 08 Jun 2011, 16:50 »

skulle de da prøve at få Cahill, Shawcross eller Scott Dann

Hehe, Shawcross i Arsenal. Never gonna happen.

Har lige læst at Bolton forlanger £17M for Cahill, på trods af at hans kontrakt udløber næste sæson. Så igen, never gonna happen.

Der er godt nok rygter om Scott Dann, men virkelig? Bør vi ikke kunne finde bedre end det? Jo vi gør.

Szczesny
Manager

« Svar #8284: 08 Jun 2011, 17:04 »

Mere præcis er Goon blog så heller ikke, Jones skifter til United.

Jeg ved ikke selv om han har niveauet, ser kun meget sjældent Blackburn spille. Vil dog sige at bare fordi vi har scoutet ham er der jo ikke en regel der siger at vi skal købe ham, vi scouter jo stort set alle større talenter i Europa.

Liam Brady skulle i øvrigt have udtalt følgende: "There will be a lot of business this year and I think we will be spending more money than past seasons"

Jeg er optimistisk.

Nej, men nu handler Goon Blog jo så generelt om Arsenal, og det essentielle for gooners var vel, at han ikke skiftede til Arsenal? At han så også fravalgte Liverpool er bare sur røv. United støvsuger de unge DC'ere i disse år.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8285: 08 Jun 2011, 17:14 »

United støvsuger de unge DC'ere i disse år.

Gunnerblog opsummerer dette faktum meget fornemt:

gunnerblog gilbertosilver
If you were a promising centre-half like Phil Jones, would you come to Arsenal to learn your trade? Thought not.

Szczesny
Manager

« Svar #8286: 08 Jun 2011, 17:18 »

Gunnerblog opsummerer dette faktum meget fornemt:

gunnerblog gilbertosilver
If you were a promising centre-half like Phil Jones, would you come to Arsenal to learn your trade? Thought not.

Jamen der er intet at være uenig i. Det virker jo heller ikke til at være et fokus-punkt i træningen. Det er lettere chokerende

Champenralle
Reserveholdsspiller

« Svar #8287: 08 Jun 2011, 17:38 »

Gervinho bliver måske præsenteret i Arsenal idag Smiley

Arsenal FC!!

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #8288: 08 Jun 2011, 18:00 »

Jah, det rygte har kørt lidt rundt herinde, men jeg har lidt på fornemmelsen, at der ikke er hold i det (selvom det godt kan tænkes, at vi vælger at signe ham alligevel), nu hvor Jenkinson er blevet præsenteret. Det ville vel have været logisk at præsentere dem samtidig. På den anden side var der ikke meget af en "præsentation" af Jenkinson, men derimod var han nærmere inkluderet i nyheden om, at Ozyakup, Afobe & co. har signet nye kontrakter, så måske, der alligevel sker noget. Det kunne da være spændende nok, selvom det måske ikke er den type spiller, vi mangler mest. :-)

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8289: 08 Jun 2011, 21:01 »

YoungGunsBlog Jamie Sanderson
Arsenal had a bid in excess of £16m accepted for Jones, confirms @MattLawExpress. Lancs press confirmed earlier he had spoken to Wenger.

Fuldstændig vanvittige priser på engelske spillere. Og så tror Barcelona at de kan få Cesc for €30M? Pfft.

JKJ
Gæst

« Svar #8290: 08 Jun 2011, 21:06 »

Jamen så blev der da præsenteret et køb på Arsenal.com idag.

http://www.arsenal.com/news/reserves-news/carl-jenkinson-joins-arsenal

Den har dog været ventet længe, og det er et Wenger-køb der vil noget.

Så har vi set nok af den slags handler for i år. Kom glad med noget der "chokerer" fodboldverdenen!

Jaja det er da en start  Peace

Men på den anden side forstår jeg virkelig godt jeres frustration her i tråden. Det er den samme historie om og om igen.

Men tror nu at klubben og Wenger har forstået budskabet efterhånden. Hvis i stadig vil være med balndt de bedste skal der handles derefter.

Szczesny
Manager

« Svar #8291: 08 Jun 2011, 21:32 »

YoungGunsBlog Jamie Sanderson
Arsenal had a bid in excess of £16m accepted for Jones, confirms @MattLawExpress. Lancs press confirmed earlier he had spoken to Wenger.

Fuldstændig vanvittige priser på engelske spillere. Og så tror Barcelona at de kan få Cesc for €30M? Pfft.

Ja, han skulle angiveligt have været til samtale med Wenger, men stadig have valgt utd.. fy fan.

Barcelona lever jo også i stenalderen på det punkt. Andy Carroll og Cesc Fabregas skal bare ikke være i samme prisklasse, og dét det.

Jaja det er da en start  Peace

Men på den anden side forstår jeg virkelig godt jeres frustration her i tråden. Det er den samme historie om og om igen.

Men tror nu at klubben og Wenger har forstået budskabet efterhånden. Hvis i stadig vil være med balndt de bedste skal der handles derefter.

Vi håber stadig Peace

Kroenke er "desværre" også en fornuftig forretningsmand, så vi går ikke gung-ho, men en enkelt splash-the-cash signing, det kunne nu være meget rart Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8292: 08 Jun 2011, 21:36 »

Well, det at vi har budt £16M+ på én spiller, beviser da i det mindste at Wenger er klar til at smide store penge hvis han finder den rette spiller. Jeg glæder mig til at se hvad sommeren byder på.

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #8293: 08 Jun 2011, 22:10 »

Ja, han skulle angiveligt have været til samtale med Wenger, men stadig have valgt utd.. fy fan.

Barcelona lever jo også i stenalderen på det punkt. Andy Carroll og Cesc Fabregas skal bare ikke være i samme prisklasse, og dét det.

Vi håber stadig Peace

Kroenke er "desværre heldigvis" også en fornuftig forretningsmand, så vi går ikke gung-ho, men en enkelt splash-the-cash signing, det kunne nu være meget rart Smiley

Fixed.

Jeg er optimistisk omkring Kroenke, han vil ikke lede klubben i økonomisk Ragnarok, og samtidig har han en vis ambition.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Szczesny
Manager

« Svar #8294: 08 Jun 2011, 22:14 »

Well, det at vi har budt £16M+ på én spiller, beviser da i det mindste at Wenger er klar til at smide store penge hvis han finder den rette spiller. Jeg glæder mig til at se hvad sommeren byder på.

Det tegner helt sikkert til at blive en interessant sommer.

Fixed.

Jeg er optimistisk omkring Kroenke, han vil ikke lede klubben i økonomisk Ragnarok, og samtidig har han en vis ambition.

Så er det vel også forkert at komme heldigvis i gåseøjne? Jeg er enig med dig, og det var netop grunden til at desværre røg i gåseøjne.

Sider: 1 ... 551 552 [553] 554 555 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010