home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:02:15 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I dag kl. 06:51:13 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
17 Mar 2026, 20:33 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
17 Mar 2026, 13:15 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
Antal Registrerede Brugere: 23348
  1 Bruger, 821 Gæster Online.

Nyeste Bruger: KellyBew
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 544 545 [546] 547 548 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1347812 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #8175: 14 Maj 2011, 09:23 »

Der er vel større sandsynlighed for at i henter en 19 årig franskmand fra Lorient el Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Szczesny
Manager

« Svar #8176: 14 Maj 2011, 09:34 »

Ja, men nu er vi ved at blive overhalet indenom af Man utd Wink

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #8177: 14 Maj 2011, 18:23 »

Var vi foran dem?

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8178: 15 Maj 2011, 13:24 »

Åh ja, endnu en kamp i dag som skal vindes. Hjemme mod Villa, byder på et par spændende bekendtskaber! Det er selvfølgelig en varm velkomst der venter Pires, og samtidig er Koscielny skadet, så Verminator får comeback. Nasri og Cesc var der stadig tvivl om, og det ser ikke ud til at nogen af dem er med. Tilgengæld er Clichy tilbage (yay). Det giver følgende opstilling:

Szczesny
Sagna  Djourou  Vermaelen  Clichy
Song
Ramsey  Wilshere
Walcott          Arshavin
Van Persie

En sejr er påkrævet eftersom City er i hælene på os, og 3. pladsen er vigtig mht. CL. De sidste 57 gange jeg har sagt at vi vinder kampen, har vi tabt eller få uafgjort, så jeg prøver noget nyt, og siger at vi ikke vinder, og smider alle mine freak$ på en sejr. Så må vi se hvordan det går.

God sidste hjemmekamp!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Szczesny
Manager

« Svar #8179: 15 Maj 2011, 14:41 »

Var vi foran dem?

I kampen om den 19-årige Lorient-spiller, ja.

Har ingen forventninger til dagens kamp, og det er vist det bedste i øjeblikket, når man aldrig ved hvad man får.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8180: 15 Maj 2011, 16:41 »

Arsenal Arsenal.com
Team to play Aston Villa: Szczesny, Sagna, Vermaelen, Squillaci, Gibbs, Song, Wilshere, Walcott, Ramsey, Arshavin, Van Persie.

Subs: Lehmann, Eboue, Miquel, Henderson, Denilson, Chamakh, Bendtner.

Ingen Koscielny, Djourou, Clichy, Nasri, Cesc. Det er en must-win kamp, men det kunne nu alligevel være spændende at se Henderson i aktion igen. Forhåbentlig når vi fører 4-0 med 20 minutter tilbage. Og så bliver det et varmt gensyn med Vermaelen!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8181: 15 Maj 2011, 18:56 »

Det var noget nær de mest forfærdelige første 30 minutter jeg nogensinde har set Arsenal spille. Intet ville lykkes, og det hjælper ikke når Villa scorer et andet mål, som jeg bestemt mener var offside, og dommeren nægter at give noget nær det mest klare straffespark.

Anden halvleg var helt anderledes, Chamakh gjorde en god figur, og vi pressede og pressede og scorede og fik målet annulleret uden grund, og så var et mål med et par minutter igen for lidt. Men i det mindste viste 2. halvleg en smule fight og en ændren i taktik af Wenger som vi har savnet meget, men lige lidt nyttede det. Hvis der ikke kom en spiller i vejen for vores mål, var det Friedel eller dommeren. Nu skal vi efterhånden være heldige for overhovedet at ende på 3. pladsen.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sulo
Landsholdsspiller

« Svar #8182: 15 Maj 2011, 19:12 »

Jeg synes efterhånden, at vi skal begynde (eller fortsætte med) at kigge på trænerpositionen, når vi skal fokusere på ændringer til næste sæson. Det kan simpelthen ikke passe, at Wenger ikke kan motivere holdet til at slå et Aston Villa-hold, som vi på enhver dag burde kunne slå. Samtidig synes jeg, at Wengers princip med at satse på unge spillere snart ikke holder længere. Vi har ikke hjemført en titel i lang tid, og det må/skal få konsekvenser. Unge spillere besidder ikke den erfaring, som er påkrævet i pressede situationer som f. eks. en finale. Det så vi i Carling Cup-finalen, som vel blev starten på den gigantiske nedtur det har været at være Arsenal-spiller og -fan.

Derudover skal vi ændre radikalt i vores indkøbspolitik. Unge spillere behøver længere tid til tilpasning end ældre spillere gør. Derfor mener jeg, at der fremover skal satses mere på etablerede stjerner og altså bruge penge på færre, men bedre, spillere istedet for flere, men mindre gode, spillere. Jeg kan godt se meningen med at tænke på den langsigtede fremtid, men hvis Wenger vil genskabe tilliden hos alle med relation til Arsenal, skal han tænke på den snarlige nutid. Han skal vinde titler i den næste sæson, hvis han skal bevare sin position som Arsenal-manager.

Hvad mener I andre trofaste Arsenal-fans? Should he stay or should he go?
« Seneste Redigering: 15 Maj 2011, 21:03 af Sulo » Logged

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #8183: 15 Maj 2011, 19:48 »

Citat
Tillykke, du har ramt rigtigt på nedenstående odds.

Kamp: Arsenal Vs Aston Villa (Resultat: 2)
Odds: 8,75
Indskud: FM 5.000,00
Gevinst: FM 43750.00

Ja efter et par år som fan har man vel lært hvordan man skaffer nemme Freak$.

Irriterende kamp i dag, ikke nok med at vi spiller skidt i første halvleg og lukker to mål ind på forsvarsbrølere af dimensioner. (Bent var muligvis 5cm offside på deres andet mål, men man kan næppe klandre dommer/linjevogter for ikke at dømme den.) Efter de første 20-30 minutter synes jeg egentlig vi finder et rimeligt spil frem, og først spiller vi os frem til et mål, eller dvs. det havde været mål hvis ikke der var blevet begået et temmeligt klart straffespark, der dog ikke blev dømt. Derefter spiller vi os frem til et andet mål hen imod slutningen af kampen, hvor dommeren så vælger at annulere det, hvorfor ved ingen. Så bliver det jo heller ikke nemt. Kampen kunne lige så godt have været et eksempel på hvordan vi formår at kæmpe os tilbage fra en horribel start, men dommeren ville det anderledes.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8184: 15 Maj 2011, 20:05 »

Jeg så (heldigvis) ikke ret meget af kampen. Så de første 20-30 minutter, og nåede lige at se at vi blev snydt for et klart straffespark, og så opgav jeg. Lader til at det ikke var dommerens eneste fejl i den kamp, men vi var vist lige så elendige som vi har været siden... lang tid siden. Jammerligt.

@johncrossmirror
John Cross
Finally. #Arsenal get one back. Ref been so poor that I half expected him to disallow it.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8185: 15 Maj 2011, 21:19 »

Problemet er jo sådanset de 6 år. Wenger begyndte et projekt efter The Invincibles, og sådan et generationsskifte og stort set udelukkende sats på unge spillere burde måske ikke give succes de første 2-3 år, men efter 4-5 år er det jo åbenlyst at det ikke fungerer - Det nytter ikke noget at vi spiller 'flot' fodbold til tider, og spiller med unge spilere. Det har vi gjort i 6 år - og det virker ikke. Det er åbenlyst for enhver, og har efterhånden været tydeligt i et par sæsoner. Vi er blevet til en 'talentfabrik' men talenterne er bare ikke gode nok til en topklub i engelsk fodbold. Smid dog det koncept af helvede til, behold de bedste, og suppler med nogle vindertyper. Nogen der vil give alt for holdet, og som giver en røvfuld til dem der fortjener det. Og så smid Squillaci, Denilson, Diaby, Clichy, Almunia, Arshavin og evt. Bendtner af helvede til. Så længe han nægter at spille Bendtner på top, kan vi ikke bruge ham til noget som helst. Han er IKKE fløjspiller, så køb en ny fløjspiller hvis Arshavin ikke gør det godt nok.

Og ja, det minder om FM tilstande, men der bliver nødt til at ske noget drastisk hvis vi skal kunne se et håb i dette hold. Vi har nogle rigtig, rigtig gode spillere i Szczesny, Sagna, Vermaelen, Wilshere, Fabregas, Van Persie og til dels Nasri, Song og Walcott. Men så nytter det ikke noget at resten af holdet er lort. United kan rokere med 17-18 mand i deres trup og stadig vinde. Vores start ellever består af 7-8 kompetente spillere, og vores bænk består af 0. Det vinder vi ikke noget, og det er så frustrerende at Wenger ikke fatter det.

Champenralle
Reserveholdsspiller

« Svar #8186: 18 Maj 2011, 09:24 »

Arsenal FC!!

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #8187: 19 Maj 2011, 18:31 »

Så er den nye hjemmetrøje forudbestilt! Thumbs Up

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller

« Svar #8188: 19 Maj 2011, 19:14 »

Den nye trøje er også alt for fed overvejer også at bestille den snart. Ved bare ikke om jeg skal tage ude eller hjemmetrøjen da de begge, er super fede. En ting er dog sikkert der skal stå Nasri bag på den  Thumbs Up

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #8189: 20 Maj 2011, 10:16 »

En ting er dog sikkert der skal stå Nasri bag på den  Thumbs Up

Puha, det er da noget af et sats. Så synes jeg liiige du skal vente og se om Nasri skriver under på en ny kontrakt, for hvis det ikke sker, kunne han meget vel smutte her i sommeren, i betragtning af at hans kontrakt udløber næste sommer. Så det ville da være pænt surt hvis du købte en trøje med hans navn, og han så ikke engang spillede i den Wink

In other news, har Denilson bekræftet hvad vi alle ventede på. Han smutter til sommer, og har været utilfreds de sidste 8 måneder åbenbart, fordi han ikke har vundet trofæer i de 5 år han har været i klubben.

It's all well and good, men man kan så spørge sig selv hvor meget Denilson egentlig har bidraget i jagten på at skaffe de omtalte trofæer. Nej vel? Fint at han smutter.

Sider: 1 ... 544 545 [546] 547 548 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010