home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 08:02:15 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 06:51:13 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
17 Mar 2026, 20:33 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
17 Mar 2026, 13:15 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
Antal Registrerede Brugere: 23351
  0 Brugere, 747 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Domobargy
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 496 497 [498] 499 500 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1348043 gange)
KrookDale
Landsholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #7455: 16 Feb 2011, 21:50 »

Det er noget rigtigt skidt at vi ikke har fået scoret, vi har haft mange gode farlige situationer, men det sidste held og skarphed har virkelig manglet. I en kamp der altid vil ende med at handle om at score flere mål end modstanderen, går det ikke at skulle bruge så mange chancer per mål som vi gør. Bortset fra det synes jeg Barcelona har spillet helt fantastisk, men det samme har vi på mange punkter, det sidste har dog lige manglet.

Fabregas har desværre, som vi har set lidt for mange gange i denne sæson, været et stykke fra toppen, med helt utroligt mange fejlafleveringer, lad os håbe at han får rettet op på det i anden halvleg.
« Seneste Redigering: 16 Feb 2011, 21:53 af KrookDale » Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Guldbrand
Blogmester

« Svar #7456: 16 Feb 2011, 22:28 »

I kan godt begynde at samle ind til en lille gave til mig.. ikke alene har jeg oddset på at barcelona vil vinde, jeg har også oddset på Messi som vilkårlig målscore..

Barca har lige smidt sejren væk, og Messi har været en skygge af sig selv.. I SKYLDER MIG !

crazy

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #7457: 16 Feb 2011, 22:36 »

Tillykke, Tillykke Opstemt vi vil have rene engelsk semifinaler i år!!! godt gået!

Swizz CataR
Manager

« Svar #7458: 16 Feb 2011, 22:37 »

Fantastisk kamp Smiley Uden at være dedikeret fan af nogen af klubberne, men dog med en "good feeling" omkring dem begge, så er det godt nok bare en klasse kamp at se på.. Kan så meget godt unde Arsenal at komme videre, og snart få en pokal i hus - så hvorfor ikke CL? Tunge

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #7459: 16 Feb 2011, 22:42 »

crazy  !ARSENAL!  crazy

Håber de leverer en go' kamp på Camp Nou den 8. marts.
Men rigtig god kamp, var hæs i forvejen, men nu er det blevet værre...

AFC
Manager

« Svar #7460: 16 Feb 2011, 22:49 »

Hvor er det fantastisk! Endelig fik Barcelona smidt et nederlag i hovedet og kan rejse hjem fra London med et nederlag. Kæft hvor spillede vi flot og godt, samt rigtig inspirerende fodbold! Det var en fornøjelse at se på vores spil flød i omstillingerne, på trods af en del svipsere fra nogle af spillerne, men det førte til to hurtige flotte mål og det er det der tæller!

En spiller som Jack Wilshere var jeg meget imponeret over her til aften. For satan hvor spiller han dog godt og virker til at være en meget klog fodboldspiller, når han løber rundt inde på banen. Han har koldblodigheden, roen og ikke mindst koncentrationen til at skubbe spillet fremad for Arsenal og man må sige, at Fabregas er ved at få sig en overmand snart måske.

Men en absolut fed kamp som vi vel alle forventede. Der var tempo og gang i den, og stemningen var jo helt fantastisk. Nu er der returopgør om 14 dage, og vi har et rigtig godt udgangspunkt til returopgøret nede i Barcelona. Det bliver svært at holde føringen på Camp Nou – ingen tvivl om det, men kan vi spille som vi gjorde i dag, så lover det godt!

Jeg tror på vi går videre!

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #7461: 16 Feb 2011, 23:01 »

Vigtigt med de tre point til jer, hvis I skal gå videre!

Barcelona virker til, at være meget afslappet i starten af kampen, og pludselig kommer deres presspil igang, hvor I får det en anelse sværere. Men der er ikke nogen tvivl om, at I spiller flot fodbold. Man skulle ikke tro det kom fra mig, men I fortjener sgu at få en pokal på hylden igen. Spilmæssigt er i klart et af verdens bedste fodboldhold. I mangler dog noget kynisme, som heldigvis kommer mere til udtryk her til aften, end hvad der ellers er vant.

Wilshere er hvor gammel? - 18-19 år, og hold kæft han er dygtig. En boldsikker knægt, som tager mange gode beslutninger, og er god i det opbyggende spil. Det virkede virkelig til, at han havde en god forståelse inden på den midtbane sammen med Fabregas, som også gjorde det godt.

Det virkede samtidig til, at Barcelonas stjerner havde det svært med, at bryde igennem. Messi var ikke sig selv, og havde det svært ved at tilvende sig overfor et offensivt og presspillende mandskab.

Jeg tror faktisk, at I kan gå videre.  Peace

Lavezzi
Gæst

« Svar #7462: 16 Feb 2011, 23:05 »

Man spiller ikke med point i 1/8-finalerne.

Gungner
Gæst

« Svar #7463: 16 Feb 2011, 23:05 »

Point?  Huh

Anyways, fantastisk fodbold kamp for den neutrale seere, men tror nu det bliver svært på Camp Nou.

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #7464: 16 Feb 2011, 23:05 »

det er vel bare en vending :p

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #7465: 16 Feb 2011, 23:07 »

Det er jeg udmærket godt klar over, men derfor kan man sagtens kalde det point, da det også bliver talt op på den måde, og derudover målscoren.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7466: 16 Feb 2011, 23:11 »

Hehe, så havde det været mere classy bare at indrømme at det var en fortalelse.

Anyways, Jack Wilshere er intet mindre end fremragende. Der kan man tale om Arsenal-DNA!

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #7467: 16 Feb 2011, 23:12 »

Hehe, så havde det været mere classy bare at indrømme at det var en fortalelse.

Anyways, Jack Wilshere er intet mindre end fremragende. Der kan man tale om Arsenal-DNA!

Jeg forklarer jo bare hvad det var jeg mente, er der noget galt i det?  Huh

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7468: 16 Feb 2011, 23:14 »

No harm done, videre Tunge

Vinokourov
Manager

« Svar #7469: 16 Feb 2011, 23:14 »

Jeg forklarer jo bare hvad det var jeg mente, er der noget galt i det?  Huh
Det fryser udenfor - skal du ikke ud på den glatte is? Nå nej - der er du allerede. Thumbs Up

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Sider: 1 ... 496 497 [498] 499 500 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010