home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 08:02:15 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 06:51:13 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
17 Mar 2026, 20:33 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
17 Mar 2026, 13:15 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
Antal Registrerede Brugere: 23351
  2 Brugere, 800 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Domobargy
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 497 498 [499] 500 501 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1348012 gange)
Daniel Nordentoft
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #7470: 16 Feb 2011, 23:16 »

Jeg er kommet videre...

Men altså det ligger vel lidt i det jeg skriver, at jeg udmærket godt er klar over, at det var en fortalelse fra min side. Peace

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #7471: 16 Feb 2011, 23:19 »

Det fryser udenfor - skal du ikke ud på den glatte is? Nå nej - der er du allerede. Thumbs Up

Er jeg på glatis fordi jeg indrømmer en fortalelse?  Huh

Utroligt som folk har sådan et enormt behov for konstant, at hakke ned på andre, grundet en lille fejl, som jo i virkeligheden ikke engang er en fejl, da man sagtens kan kalde det for point, da det bliver lagt sammen, udover målscoren.

Hvis jeg er på glatis, hvad er du så?  Peace

Grønthandleren
Ynglingespiller

« Svar #7472: 16 Feb 2011, 23:23 »

Få nu fokus på Arsenal i to! Tak!

Chamberlain15
Manager

« Svar #7473: 16 Feb 2011, 23:31 »

Hvor er det dog fantastisk! Sindsyg kamp og hvor er jeg lykkelig. Dog har vi selvfølgelig den returkamp hvor arbejdet skal gøres færdigt og det tror jeg godt på vi kan. Jeg tror sørme heller aldrig at jeg har råbt så meget under en fodboldkamp! ;-)

Well, der er ikke så meget andet at sige end:

He's 5"4!
He's 5"4!
We've got Arshavin:
Fuck Adebayor!"

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #7474: 16 Feb 2011, 23:47 »

Hvor er det dog fantastisk! Sindsyg kamp og hvor er jeg lykkelig. Dog har vi selvfølgelig den returkamp hvor arbejdet skal gøres færdigt og det tror jeg godt på vi kan. Jeg tror sørme heller aldrig at jeg har råbt så meget under en fodboldkamp! ;-)

Well, der er ikke så meget andet at sige end:

He's 5"4!
He's 5"4!
We've got Arshavin:
Fuck Adebayor!"

Thumbs Up

Håber de kan holde et godt niveau frem til den 8. marts, ville være fabelagtigt at få sendt barca ud af den turnering... Men inden da kan vi da li nå at få en lille pokal i hus Opstemt

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #7475: 16 Feb 2011, 23:52 »

Lol Vino og Lavezzi i troller.. Opstemt

Den er ca. 60/40 i Barcas favør. Jeg glæder mig sindssygt til kampen på Camp Nou - så kan FCK - Chel$ea da gå så langt hjem!

Go you Gunners

Esmark11
Landsholdsspiller

« Svar #7476: 17 Feb 2011, 00:01 »

Det bliver i hvert fald uhyggeligt spændende på Camp Nou

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #7477: 17 Feb 2011, 00:01 »

Fantastisk kamp af jer i aften, endnu en gang lader i jer ikke ryste af at i kommer bagud til Barcelona, og i får en, synes jeg, fortjent sejr. Jeg håber virkelig i holder hjem på Camp Nou, selvom det jo er et ufatteligt svært sted at spille, fordi Barcelona nærmest altid ruller sig ud på hjemmebane, men presser i dem højt så godt som i dag, så kan det sagtens gå!

Den er ca. 60/40 i Barcas favør. Jeg glæder mig sindssygt til kampen på Camp Nou - så kan FCK - Chel$ea da gå så langt hjem!

Hvorfor skal den kamp blandes ind? Grin

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #7478: 17 Feb 2011, 00:20 »

Well, dels fordi jeg hader FCK og Chelsea og dels fordi jeg hader Chelsea endnu mere Opstemt

PhilipFlink
Manager

« Svar #7479: 17 Feb 2011, 00:24 »

Hold da kæft en fantastisk sejr!!!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7480: 17 Feb 2011, 09:55 »

Sikke en kamp vi blev vidne til i går! Masser af tempo, masser af chancer, masser af drama! Jeg må for en gangs skyld rose Wengers udskiftninger. At tage Song ud for Arshavin og smide Nasri ind på midten havde jeg ikke set komme, og Bendtner blev hurtigt derefter smidt ind for en Walcott der var faldet ud af kampen. Jeg havde faktisk tænkt mig at rose dommeren på trods af et nederlag for en gangs skyld, men det blev så på trods af en sejr. Jeg synes han dømte fantastisk, og alle marginal kendelserne hvor man sad og bitchede over at han fik forkerte, viste sig at være rigtige på replayen (nej, jeg så ikke Messis åbenbart forkert annullerede mål). Fremragende præstation af ham, gid de engelske dommere kunne lære noget der.

Men en flot sejr som fordoblede mine freak$. Dejligt at vi for en gangs skyld kunne få krammet på Barca. Det bliver stadig rigtig svært på Camp Nou, men jeg er glad for at det først er om 3 uger, så vi kan komme videre i FA Cuppen og få et Carling Cup trofæ ud af verdenen, og tanke selvtillid på det. Og hvem ved, måske kan the Verminator være med til den tid? Barca kommer til at mangle Pique, hvilket også svækker deres forsvar igen, så vi har bestemt en chance for at gå videre. Puha det bliver spændende! Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Benjamiin
Førsteholdsspiller

« Svar #7481: 17 Feb 2011, 11:01 »

Fremragende præstation af ham, gid de engelske dommere kunne lære noget der.

+1 - Phil Dowd synes jeg dog er fremragende.

Men det var fandme en spændende kamp, og jeg tror ikke, at jeg var eneste som sad helt ude på sofakanten.

Det bliver sgu spændende at se hvad der sker på Camp Nou..

Szczesny
Manager

« Svar #7482: 17 Feb 2011, 12:56 »

Fantastisk kamp igår - intet mindre. Der var satme intensitet for alle pengene!

Jeg tænkte på: hvornår var Barcelona egentlig sidst foran, og tabte? Smiley

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Chakana
Manager

« Svar #7483: 17 Feb 2011, 13:00 »

Fantastik kamp i går aftes! Jeg så den sammen med en Gooner-ven og vi har sjældent været så nervøse under samtlige 90 min. Jeg er endnu mere imponeret over Jack Wilshere efter i går, end jeg var i forvejen. Han tackler pisse godt og laver nærmest ingen fejlafleveringer. Hans "Work Rate" skal være minimum 18 i næste FM, uden tvivl! Laurent Koscielny gjorde det virkelig også godt, og havde før kampen allerede en fornemmelse af at de begge ville gøre det godt. De har holdt et meget højt niveau de sidste 2-3 kampe. Fantastisk sejr.

Arsenal Football Club

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7484: 17 Feb 2011, 13:24 »

Det var en fantastisk kamp af Wilshere ja. Han viste et utroligt format, og outshined Fabregas! Det er ikke enhver der kan stå som stærkeste mand på en midtbane hvor Fabregas, Xavi og Iniesta huserer, og især ikke når man er 19 år! Er du gal et talent den dreng har..!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 ... 497 498 [499] 500 501 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010