home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 08:02:15 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 06:51:13 ydersog Challenges The real Sir Alex Ferg...
17 Mar 2026, 20:33 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
17 Mar 2026, 13:15 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
Antal Registrerede Brugere: 23351
  0 Brugere, 768 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Domobargy
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 494 495 [496] 497 498 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1348063 gange)
Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #7425: 12 Feb 2011, 21:14 »

Rigtig god sejr i dag, ja. Især positivt med RVPs forrygende form. Mener nok, han nu er oppe på 11 mål i de sidste 7 Premier League-kampe, hvilket må siges at være ret vildt, især taget i betragtning af, at han ofte trækker tilbage i banen & spiller andre fri.

Angående Ryo lyder det også rigtig godt, hvis dine kilder er korrekte, Krook, hvilket jeg stoler på, at de er. Måske man skulle kigge lidt efter nogle highlights fra de to kampe, han nu har spillet. :-)

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7426: 12 Feb 2011, 21:24 »

Miyaichis mål kan ses her:

http://www.youtube.com/v/9EhtwEjkPbE

Ganske udmærket.

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #7427: 12 Feb 2011, 21:30 »

Derudover vil jeg gerne komme med en uforbeholden undskyldning, er ikke 100% sikker på hvem det er til, men mener det var ItaliensLarsen, der for et par måneder siden udtrykte en uhæmmet begejstring over for signingen af vores nye japaner, hvor jeg manede til lidt besindelse og skepsis, tydeligvis en fejl.

Den er bestemt godtaget.

Højdepunkter fra Miyaichis kamp mod Vitesse:
http://www.youtube.com/v/P3MBs52J3wU&feature=player_embedded

Og ja, som Krook siger, så var det en vanvittig kamp fra hans side. Feyenoord spillerne har allerede masser tillid til ham, og de leder tit efter en aflevering til ham. Endda med kun 30 sekunder tilbage ledte de efter ham.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7428: 16 Feb 2011, 10:48 »

I dag er det så den store dag. Hvis man ser bort fra returopgøret, kan opgøret i aften vel kaldes sæsonens kamp. Ikke blot fordi den er pivvigtig, men fordi det er verdens 2 bedst spillende hold der mødes. Det bliver rent guf for ikke blot Arsenal og Barca, men også neutrale fans. Til kampen vil vi mangle Vermaelen, Frimpong, Fabianski og Sagna, men Nasri er tilbage i truppen, hvilket selvfølgelig er meget glædeligt for Arsenal fansene. Jeg tror dog ikke at Wenger tør gamble med ham, nu hvor Arshavin er på vej tilbage, og med vigtige kampe i sigte, så jeg skyder på at han kommer på bænken. Det betyder følgende opstilling:

Szczesny
Eboue  Koscielny  Djourou  Clichy
Song
Wilshere Fabregas
Walcott            Arshavin
Van Persie

Det er stadig et rigtigt stærkt hold vi kan stille, og både mere modent, stærkere og mindre skadesplaget end sidste år. Vores svageste punkt må siges at være Eboue der har lallet den alt for meget rundt i de sidste kampe han har været med i. Det er vigtigt at han i dag spiller op til sit aller bedste. Samtidig skal Koscielny være på dupperne (dog har han en for tiden rigtigt stærk Djourou som backup) og Clichy skal undgå hjerneblødningerne. Wilshere og Song er en utrolig vigtig defensiv duo i dag, og det lader til at de har fået afstemmet rigtig godt hvem der bliver tilbage hvornår. Offensiven behøver vi ikke sige meget om, Nasri eller ej, ser den meget farlig ud. Barca kommer uden Puyol hvilket betyder Abidal i midterforsvaret og Maxwell på venstre back - Begge positioner som vi kan udnytte. Jeg forventer et brag af en kamp i aften, med masser af chancer i begge ender, masser af mål og selvfølgelig Arsenal som den vindende part til sidst Wink Barca har haft krammet på os de seneste mange år, så det er i dag vi skal vise at vi er stærkest. Chelsea sejren viste at vi er mere modne, og det koncept og spil skal vi have frem igen i dag, så kan det lykkes! Der er i øvrigt gaveodds i oddssektionen, med 4.10 på en Arsenal sejr... Og så er der ikke andet at sige end GOD KAMP og KOM SÅ ARSENAL!!!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #7429: 16 Feb 2011, 11:00 »

Holder med rivalerne i aften Smiley kom så gooners Tunge

Grønthandleren
Ynglingespiller

« Svar #7430: 16 Feb 2011, 12:04 »

http://arsenalcolumn.co.uk/?p=8175
Dette giver lidt indsigt i, hvad der skal lykkes for Arsenal i aften, hvis de skal stoppe Messi og Co.
Artiklen tager bl.a. udgangspunkt i hvordan Arsenal forventes at presse, markere mm. Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #7431: 16 Feb 2011, 12:06 »

I har bare at markere dem ordentligt så vi andre kan vinde på odds Smiley

Men held og lykke til jer i aften, tror i får brug for det Opstemt

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Grønthandleren
Ynglingespiller

« Svar #7432: 16 Feb 2011, 13:03 »

http://tipsbladet.dk/nyhed/primera-division/derfor-faar-arsenal-kloe-eller-hvad
Lidt statistik - så må vi se om den holder i aftenens kamp Smiley

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #7433: 16 Feb 2011, 14:51 »

I den senere tid har vi fra alle fronter fået at vide hvor umuligt det er for os at vinde, og hvor store tæsk vi får, og jeg accepterede tilbage ved lodtrækningen at vi næppe ville nå forbi 1/8-dels finalerne i år. Med det sagt er jeg nu begyndt at føle en spirende optimisme, Barcelona er fænomenalt gode, men vi har også været fantastiske igennem de seneste 2 måneder, især når vi har startet med bedste lineup, hvilket vi næsten kan her. Barcelona er favoritterne, men jeg kan egentlig sagtens se os vinde på Emirates, og jeg tror ikke nødvendigvis at vi får tæsk.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7434: 16 Feb 2011, 14:57 »

Jeg var også sikker på at 1/8 finalerne ville blive endestationen ved lodtrækningen. Vi havde med møje og besvær slidt os igennem gruppespillet på daværende tidspunkt, og var inde i en dårlig stime i ligaen samt havde en del skader. Det ser dog meget bedre ud nu. Vi spiller flot fodbold, skaderne er få og vi kan slå ethvert hold på dagen. Det bliver uden tvivl en svær opgave, men jeg tror at vi kommer tættere på Barca i år. Måske går vi ikke videre, men det bliver tættere end sidste år hvor vi f.eks. manglede Van P, Fabregas, Arshavin og Gallas i returkampen. Hvis vi kommer rigtigt ud til kampen, kan vi sagtens skabe et godt resultat og måske også vinde på Emirates, og hvis vi har været stærke et sted i år, har det været udebane. Hvis vi så kan holde Barca fra at dominere alt for meget den første halve time i returen, begynder de at blive frustrerede og tilskuerne går nemt imod holdene i Spanien. I mit hoved ligger den 60-40 til Barca for at gå videre, men gode og spændende kampe bliver det i hvert fald!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Guldbrand
Blogmester

« Svar #7435: 16 Feb 2011, 15:02 »

Jeg tror desværre at Arsenal kan se frem til to meget svære opgør. De har stort set samme spillestil, men hvor Arsenal er rigtige dygtige, så er Barcelona desværre i en exceptionel klasse for sig selv. Jeg spår ikke Arsenal mange chancer, da jeg ikke tror at de vil kunne formå at spille på deres præmisser, og at det er dem der kommer til at rende efter bolden, og ikke omvendt. Jeg spår Arsenals chancer til at gå videre som 20/80, mens de har 40/60 for en sejr i aften.

Jeg håber dog på en Arsenal sejr   Thumbs Up

Grønthandleren
Ynglingespiller

« Svar #7436: 16 Feb 2011, 15:09 »

Fodbold er uforudsigeligt - så selvfølgelig kan Arsenal rende med sejren. Det er jo netop spændingen ved fodbold som sport, og elementet som gør at vi har lyst til at overvære en fodboldkamp.

Dette er, i min kalender, årets kamp. To mandskaber som er i rigtig god form - som du også selv nævner, KrookDale. Og netop fordi begge holds indstilling til spillet er offensivt, håber jeg på et brag af en kamp.

Der hvor jeg tror Arsenal kan se deres chancer væsentligt reduceret, vil være hvis Barcelona får kontrol over deres midtbane - og får mindsket Fabregas' tid på bolden, til mindst muligt. Ikke sagt at Arsenal kun spiller godt igennem Cesc, eller at Arsenal skal omforme deres spil, men fakta er at han er en enorm kraft for holdet.

For at drage en parralel, så kunne aftenens kamp sammenlignes med Barcelona - Villareal fra november. Flot, flot kamp - som minder meget om kampen i aften. To offensivttænkende hold med gode boldspillere Smiley
Link: http://www.zonalmarking.net/2010/11/14/barcelona-3-1-villarreal-open-exciting-game/

Fernando
Gæst

« Svar #7437: 16 Feb 2011, 15:16 »

Ingen tvivl om at, Arsenal vil få problemer med at matche Barcelona i de to kampe de skal spille mod dem. Det to hold der i topform nu og derfor bliver det jo en underholdene kamp uden tvivl! Arsenal bliver virkelig nød til at få stoppet Barcelonas spil, hvis de skal ha en chance i kampen og de ska virkelig pas på - da Barcelona jo lægger et uhyre stort pres på modstanderen for at få bolden på deres modstanders banehalvdel.

Men hvis Arsenal viser det flotte spil de tidligere har vist i Premier League kan det da godt være de har en chance, men jeg tror stadig på at Barcelona i sidste ende går videre. Smiley

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #7438: 16 Feb 2011, 15:23 »

Nogle der ved hvilke Arsenal spillere, der er tvivlsomme og ikke kommer med? Nasri og Fabregas har været nævnt synes jeg at have hørt. Hvis I er uden dem, bliver det svært. Ellers glæder jeg mig meget til en forhåbentlig storslået kamp - det kan næsten kun blive en god kamp.

Sulo
Landsholdsspiller

« Svar #7439: 16 Feb 2011, 15:23 »

Jeg tror, at mange Arsenal-fans (inklusiv mig selv) har gjort en stor ting ud af at undervurdere vores egne chancer mod FC Barcelona. Det er meget få Arsenal-fans, der i realiteten tror på en samlet sejr over spanierne. Jeg mener, at vi netop i år kan slå de mægtige Barça, da vi, modsat sidste år, har en Robin van Persie i topform med. Samtidig virker forsvaret mere stabilt i år end sidste år, bedst illustreret i 3-1-sejren over Chelsea på Emirates. Her lukkede midterforsvaret med Djorou og Koscielny godt ned for Drogba og de andre Chelsea-angribere. Dog har vi en synlig svaghed på venstrebacken, hvor Clichy "regerer". Han er alt for dristig i sin spillestil og tager, efter min mening, for mange chancer i det defensive spil. Hans offensive spil vil jeg dog godt rose. Her er han til tider uovertruffen med sine løb ned ad venstrekanten. Jeg frygter dog for, at hans defensive mangler bliver udstillet på det groveste af trekløveren bestående af Villa-Pedro-Messi.

Sider: 1 ... 494 495 [496] 497 498 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010