home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:42:10 Kenitho Challenges The real Sir Alex Ferg...
I går kl. 08:02:15 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2026, 20:33 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
17 Mar 2026, 13:15 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
Antal Registrerede Brugere: 23351
  0 Brugere, 911 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Domobargy
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 488 489 [490] 491 492 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1348292 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #7335: 02 Feb 2011, 21:11 »

Fabianski ude resten af sæsonen. Så kan det være undertegnede kan få sit helt store gennembrud.

Som et lille twist, var det desuden et meget hårdt Szczesny-skud under opvarmning, der skadede Fabianski før City-kampen...

Bli'r meget interessant at se om Almunia så får CC-finalen, jeg tvivler dog!

Det er jeg ret træt af. Synes ikke det er betryggende at vores 2. valg er Almunia (der så super langsom ud når han kom ud imod Huddersfield og så Shea som slet slet ikke er god nok eller klar til PL bold. Man kunne tilbagekalde Don Vito, men det tvivler jeg på at man gør, han er jo heller ikke just specielt erfaren.

Jeg tror at Szczesny står i CC finalen, og Almunia så måske tager FA (mod de lettere hold). Det er jo ikke fordi at målmænd bliver trætte af for mange kampe eller at vi har en ung som kan snuse til kampe på højt niveau ved at spille cup kampe. Men sur nyhed med Fabianski.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7336: 05 Feb 2011, 11:06 »

Ja i dag er det hævnens dag. På trods af at vi lammetævede Newcastle 0-4 på St. James' Park i Carling Cuppen, vandt de påfaldende ufortjent 0-1 på Emirates tidligere på sæsonen. På et mål af The £35mio Man. Han er dog ikke med i dag, men vi er også selv uden en del spillere. Song og Walcott er kommet med på listen over skadede (selvom Walcott dog kun er tvivlsom), og vi må selvfølgelig også undvære Vermaelen, Fabianski, Denilson, Frimpong og ikke mindst Nasri. Squillaci skulle være tilbage, men han kommer nok kun på bænken. Jeg skyder på følgende opstilling:

Szczesny
Sagna  Koscielny  Djourou  Clichy
Diaby
Wilshere  Fabregas
Bendtner        Arshavin
Van Persie

Hvis Walcott er klar, spiller han nok i stedet for Bendtner, men ellers bliver det sandsynligvis sådan her vi stiller. Kravet er selvfølgelig en sejr, og NUFC er uden Carroll og Ameobi, så vi skulle gerne have en stor chance. Man Scums spiller senere i dag, så vi kan presse dem lidt med en sejr. Kom så Arsenal!

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Szczesny
Manager

« Svar #7337: 05 Feb 2011, 11:10 »

Wenger har udtalt at Walcott kan spille idag. Så er det bare om det er fra start, eller i en indhopper-rolle. Håber lidt han starter og ikke Bendtner, så ser det noget nær optimalt ud.

Vil dog vædde med at Diaby ikke spiller 90 minutter, hvis ikke han er blevet smidt ud, så er han skiftet ud. Er det så Rosicky, der skal tage over som oprydder?

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7338: 05 Feb 2011, 11:14 »

Umiddelbart ville jeg tro at Wilshere kan rykkes tilbage til oprydderrollen hvis Diaby ikke kan klare det. Han er vel den mest defensive midtbanespiller vi har tilbage, efter Diaby, Song og Denilson? Nu er Eastmond jo på lån (ligesom 16 andre af vores spillere (!!))..

Szczesny
Manager

« Svar #7339: 05 Feb 2011, 11:22 »

Haha - havde glemt alt om Denilson, så det passede "fint" at han var skadet..

Det er i øvrigt PLs to mest skadede mandskaber pt, der mødes idag. Funny stuff!

Ja, det er utroligt med 16 spillere på lån, MEN tænk lige på forskellen, på de klubber, de er i. Der er jo spillere helt ned i League Two for crying out loud.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7340: 05 Feb 2011, 11:26 »

Denilson har ikke imponeret på det seneste, nej..

Heh, nu var det 16+Eastmond så 17.. Og ja, man kan tydeligt se forskellen på talenterne.. Men dejligt at vi låner så mange ud, så de kan få ordentligt spilletid og udvikle deres talent Smiley

Szczesny
Manager

« Svar #7341: 05 Feb 2011, 11:28 »

Lad være med at lægge fælder Tunge

Eastmond og Lansbury bl.a. tror jeg nok skal blive til noget, men jeg tvivler godt nok på mange af de udlånte

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #7342: 05 Feb 2011, 11:53 »

Håber godt nok at Bendtner kommer ind. Den mand har en positiv selvtillid udenfor banen og især på banen. Han tror jo på sig selv, som er helt afgørende for en angriber. Også er han en bedre spillere end Chamakh imo.

Tror i vinder 3-0.. Målscore: Van Persie, Nasri og Bendtner (Van Persie vis Bendtner ikke kommer på banen)

Ariana Grande
Manager

« Svar #7343: 05 Feb 2011, 11:57 »

Synes godt nok ikke Bendtner er bedre end Chamakh. Synes Bendtner er piv hamrende ringe.
Kan blive helt sur over at se ham på en fodboldbane.

verdenskrig
Manager

« Svar #7344: 05 Feb 2011, 12:00 »

Synes godt nok ikke Bendtner er bedre end Chamakh. Synes Bendtner er piv hamrende ringe.
Kan blive helt sur over at se ham på en fodboldbane.

Har du set Arsenal for nyligt Wink ?

Bendtner prøver at gøre en forskel, involverer sig i spillet, og spiller med overskud og har scoret et par mål..

Chamakh... Ja er han der ikke bare Rullende Øjne  Som jeg ser det kunne Arsenal lige så godt spille med 10 mand pt når Chamakh er inde.. Overdrivelse måske, men synes godt nok ikke han gør det mindste væsen af sig, og når han endelig prøver at deltage så mister bolden.. Hans attitude er kort sagt lige til at lukke op og s**** i  Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Ariana Grande
Manager

« Svar #7345: 05 Feb 2011, 12:03 »

Har du set Arsenal for nyligt Wink ?

Ja, tror jeg har set deres 2 seneste kampe eller noget i den stil.

Godt nok ender han med at score et mål, men synes han klumper i det og mister bolden på de mest mærkelige tidspunkter og brænder nogle store chancer.

Det kan også være fordi jeg bare ikke kan li ham generelt.  crazy

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #7346: 05 Feb 2011, 12:33 »

Ja, tror jeg har set deres 2 seneste kampe eller noget i den stil.

Godt nok ender han med at score et mål, men synes han klumper i det og mister bolden på de mest mærkelige tidspunkter og brænder nogle store chancer.

Det kan også være fordi jeg bare ikke kan li ham generelt.  crazy
Kan sagtens tænkes, sådan er der jo temmeligt mange der har det. Synes dog ikke man kan stille de store spørgsmålstegn ved hans produktivitet på banen, og hans scoringsgennemsnit er også rigtigt fint. Pt. er han lysår foran Chamakh, der har haft et af de mest imponerende formtab i nyere tid i Arsenal.

Det kan i øvrigt næppe komme som en overraskelse at Bendtner i en test af en anerkendt sportspsykolog fik en score i selvtillid der var det højeste den pågældende psykolog nogensinde havde set.
http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Nicklas-Bendtner-has-stunned-Arsenal-s-sports-psychologist-with-the-highest-self-confidence-rating-ever-recorded-article690591.html

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

zafirsimon
Reserveholdsspiller

« Svar #7347: 05 Feb 2011, 12:35 »

Håber godt nok at Bendtner kommer ind. Den mand har en positiv selvtillid udenfor banen og især på banen. Han tror jo på sig selv, som er helt afgørende for en angriber. Også er han en bedre spillere end Chamakh imo.

Tror i vinder 3-0.. Målscore: Van Persie, Nasri og Bendtner (Van Persie vis Bendtner ikke kommer på banen)

Nu er Nasri skadet så vidt jeg ved, så han er nok ikke med. Men jeg vil give dig ret i et par kasser var Van Persie vil være dejligt.

Szczesny
Manager

« Svar #7348: 05 Feb 2011, 17:57 »

DØ Dowd, DØ Barton, DØ Diaby, DØ Walcott, DØ Nolan

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7349: 05 Feb 2011, 17:59 »

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal sige efter dagens kamp. Man skal da aldrig nogensinde smide en 4-0 føring væk på 30 minutter, om det er med 10 eller 7 mand. Det var noget af en hjerneblødning Diaby fik, men det var en større hjerneblødning resten af holdet fik derefter, og den største hjerneblødning Dowd fik da han gav dem to straffe for at kaste sig i feltet. Der er ikke rigtig så meget mere at sige til det. 1 point i 2 kampe mod Newcastle er ikke godt nok, men tingene har godt nok heller ikke gået vores vej. Nu må vi håbe på at Wolves kan tage point mod Man U, men det bliver nok ikke i denne omgang vi skal holde trit med dem.

‎"So now we know what Newcastle spent that £35m on: Phil Dowd."

Szczesny: Kan forstå de andre, men hvorfor Walcott?

Sider: 1 ... 488 489 [490] 491 492 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010