home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Mar 2026, 19:42 Kenitho Challenges The real Sir Alex Ferg...
19 Mar 2026, 08:02 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2026, 20:33 RasmusA12 Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2026 ...
17 Mar 2026, 13:15 ydersog Blogs #68 Youth to Gold
12 Mar 2026, 07:57 Broen13 Blogs [29] Mit AS Roma-event...
10 Mar 2026, 08:17 Broen13 Klubsøgnin... Newell’s Old Boys
09 Mar 2026, 11:45 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
Antal Registrerede Brugere: 23354
  1 Bruger, 723 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Winlioprock
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 456 457 [458] 459 460 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1348905 gange)
anders100
Landsholdsspiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #6855: 01 Jan 2011, 23:25 »

Så lad dog vær med at skriv herinde?
Er det ikke et forum? Må man ikke kritisere arsenal da?

Liverpool F.C

verdenskrig
Manager

« Svar #6856: 01 Jan 2011, 23:27 »

Jo men man må også gerne gøre det sagligt.. Dem som kaldes crew, mener enda at man SKAL Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #6857: 01 Jan 2011, 23:30 »

Jo men man må også gerne gøre det sagligt.. Dem som kaldes crew, mener enda at man SKAL Wink

Det er også svært at have en diskussion, når nogle parter ikke forholder sig sagligt. Lad os tage et eksempel: Jeton2774. Tunge

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #6858: 01 Jan 2011, 23:31 »

Tak for svaret Smiley

Liverpool F.C

Jeton2750
Ynglingespiller

« Svar #6859: 01 Jan 2011, 23:34 »

Det er også svært at have en diskussion, når nogle parter ikke forholder sig sagligt. Lad os tage et eksempel: Jeton2774. Tunge

Jeg smutter herfra : Grin Tak for diskussionerne hvor jeg stadig holder fast i mine ord...

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #6860: 01 Jan 2011, 23:39 »

De der kræv (mangler en ordbog her (og måske evnen til at se (hvor mange paranteser kan man have inden i andre paranteser før det bliver ulæseligt?))) hvem er det?  crazy

EDIT: Hvor har crazy smileyen ikke nissehue? Det bliver definitivt rettet i det nye design Peace

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #6861: 02 Jan 2011, 20:39 »

Almunia skulle være tæt på at forlade os, til fordel for en spansk klub. Det ville virkelig lette, hvis han smutter. Han er en af de mere løntunge spillere, og han er slet ikke sin løn værd, så det vil være fantastisk. Vi kan ikke bruge ham til noget mere. Fabianski har stået godt, og Almunia har selv været skyld i flere nederlag, når han har stået for start.

Dejligt hvis han forlader klubben!

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #6862: 02 Jan 2011, 20:53 »

Enig med dig, ItaliensLarsen. Han har et højt niveau, men alt for lavt bundniveau, som koster jer point. Han vejer meget på pengepungen, som du selv nævner og Fabianski har vist takter i de kampe han har stået.

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #6863: 02 Jan 2011, 20:55 »

Enig med dig, ItaliensLarsen. Han har et højt niveau, men alt for lavt bundniveau, som koster jer point. Han vejer meget på pengepungen, som du selv nævner og Fabianski har vist takter i de kampe han har stået.

Han har bestemt et højt niveau, når han rammer dagen. Det så vi jo mod Barcelona på Emirates sidste år, hvor han reddede os gang på gang.

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #6864: 04 Jan 2011, 14:23 »

Rygtebørsen er gået i gang, i takt med januar vinduet.

Vi er blevet heftigt linket sammen med Gary Cahill, som jeg mener vil være et fantastisk køb. Parlour har også været ude og sige, at Cahill er den forsvarsspiller som vi mangler på holdet. Det skulle være Chelsea og os, som lige pt. konkurrerer om ham. Jeg ved ikke hvor meget der ligger i det, men mange Arsenal sider skriver da i hvert fald om ham. Jeg håber det er sandt, fordi han kunne klart gøre en forskel på holdet.

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #6865: 04 Jan 2011, 14:40 »

Rygtebørsen er gået i gang, i takt med januar vinduet.

Vi er blevet heftigt linket sammen med Gary Cahill, som jeg mener vil være et fantastisk køb. Parlour har også været ude og sige, at Cahill er den forsvarsspiller som vi mangler på holdet. Det skulle være Chelsea og os, som lige pt. konkurrerer om ham. Jeg ved ikke hvor meget der ligger i det, men mange Arsenal sider skriver da i hvert fald om ham. Jeg håber det er sandt, fordi han kunne klart gøre en forskel på holdet.
Han er bestemt en spændende spiller, men Bolton kræver 170 milloner kroner for ham.

Tvivler meget på at han ender hos os.

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #6866: 04 Jan 2011, 15:23 »

Han er bestemt en spændende spiller, men Bolton kræver 170 milloner kroner for ham.

Tvivler meget på at han ender hos os.

Den pris giver jeg ikke meget for, den kan sagtens ændre sig, hvis Chelsea lige pludselig mister interesse.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6867: 04 Jan 2011, 15:59 »

Chelsea skulle være tættest på Cahill, da de hårdt mangler en forsvarsspiller i Alex' fravær og samtidig er der tvivl om vi virkelig har brug for en forsvarsspiller, nu hvor der kun er en måneds tid til Vermaelen kommer tilbage. Vi har ikke så hårdt brug for en, og vi har ikke behov for at smide så mange millioner efter Cahill. Jeg tror han ender i Chelsea.

Vela skulle derimod - ligesom Wilshere var - være på vej til Bolton på en lejeaftale der gælder resten af året. Det ville være fint med mig - Vi bruger ham ikke, og med Van Persie der ikke har gået i stykker i noget nær 6-7 kampe, kan vi sagtens smide alle vores andre angribere væk.. JET skulle også være på vej på en lejeaftale for at få lidt spilletid og samtidig er Ramsey og Mannone nu tilbage fra deres respektive lån.

Og så bliver det dejligt at se Almunia forlade klubben, selvom jeg i en overgang havde stor fidus til ham. Tiden er rigtig.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #6868: 04 Jan 2011, 16:35 »

Håber virkelig også Vela bliver lejet ud. Jeg har selv stor fidus til ham, men det kan gøre ham moden, og pt står han jo ikke til spilletid. Han kan komme tilbage, ligesom Wilshere gjorde, og være klart forbedret, måske endda være klar til flere kampe. Det er egentlig et mindre chok for mig, at vi ikke har brugt ham mere. Jeg ved godt, at man ikke skal ligge for meget i numrene på holdet, men han blev den nye nr. 11 på holdet i sommers, og jeg troede at det var et symbol på mere spilletid. 

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6869: 04 Jan 2011, 18:46 »

Ja vi var vist mange der troede at han skulle spille mere regelmæssigt da han blev nr. 11, men han er ikke lige vist at han har fortjent det.

Med hensyn til morgendagens kamp, mangler City både Balotelli og Silva, der imo er deres to bedste spillere (sammen med Tevez). Derudover har Toure været oppe og slåsse med Adebayor (nui jeg håber han gav ham nogle slag), så der er lidt uro hos dem op til kampen. De har dog stadig et skræmmende hold, men jeg tror vi vinder på dagen. Det er ihf. værd at smide en rimelig stor bunke freak$ på Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 ... 456 457 [458] 459 460 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010