home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Dec 2025, 22:07 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
17 Dec 2025, 15:24 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
14 Dec 2025, 17:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Dec 2025, 10:24 Broen13 Klubsøgnin... Wrexham AFC (Disney Un...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 617 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 454 455 [456] 457 458 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1312518 gange)
AFC
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #6825: 01 Jan 2011, 20:42 »

Det er det I gør og derfor I ligger nr. to i ligaen to point efter Utd, på trods af at I har haft en kamp mere at hente point i? Det kalder jeg dygtighed Opstemt
Jamen bare fordi man ligger nummer 1. i ligaen, er det jo stadigvæk ikke ensbetydende med at man er ligaens bedste hold?

Chamberlain15
Manager

« Svar #6826: 01 Jan 2011, 20:43 »

Ah okay, rolig nu, tag lidt humor med når du skriver Smiley

Tjooe nu er det så bare ikke første gang han viser sin "gode" humor i andre klubtråde! Smiley

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #6827: 01 Jan 2011, 20:44 »

@IT

Du kritiserer mig for, at jeg ikke læser hvad det er du i første omgang svarer på. Kunne man måske kritiserer dig for, at du ikke er i stand til at "læse mellem linjerne", og på den måde undgå at tage det der bliver skrevet om "en halv chance i hele kampen" 110% bogstaveligt?

De highlights viser jo ganske godt, at vi havde en del flere chancer end jer. Om vi så lige var "så meget overlegne" kan vi sagtens stille spørgsmålstegn ved, men bortset fra at I havde bolden mest (som I jo elsker), så havde vi klart de fleste og største chancer. Og så er vi måske tilbage ved essensen af det hele: Fortjent eller ikke fortjent. Og lad mig da bare vænne den i en ruf:

Fodbold er altid blevet betegnet som en "Gentleman-sport" i England. Alligevel var det ikke altid ligefrem specielt gentlemand-agtige tilstande der var i fodbolden i starten når man kigger på spillet på banen. Ja vel helt frem til 50/60'erne var det ikke usædvanligt, at man gik mere efter manden end bolden, fordi udskiftninger ikke var noget man praktiserede (dem der kender historien bedre end mig må meget gerne rette til her). Man fandt på det i bund og grund meget kyniske system, hvor man belønnede det hold der scorede flest mål. Helt objektivt, uden at kigge på spillestil. Fordi man mente det var mest fortjent.

Sjovt nok er det system ikke ændret, på trods af at Wenger, Guardiola og lignende sikkert gerne ville have det lavet om, så man kan undgå de "farlige" lange indkast, de "slemme slemme" hold der ikke spiller "rigtig" fodbold, og i stedet kunne have fire smagsdommere siddende på sidelinjen til at pege fingre af dem der ikke har teknikere som Messi, Ronaldo, Nani, Xai, Iniesta, Nasri og Cesc, men som må nøjes med fightere (af Guds nåde Smiley) som Kevin Davies og Darren Fletcher Smiley

Hvorfor nu gå tilbage og kommentere på kampen? Det er en halv måned siden den blev spillet. Ingen herinde har sået tvivl om kampen, bare om Arsenal havde chancer. Jeg har flere gange skrevet, at i havde flere chancer end os. Når der absolut intet belæg er for det folk skriver, tager man det sgu bogstaveligt nogle gange. Eftersom Andreas100 bliver ved med at argumentere for den halve chance, kan man da godt blive i tvivl, om han mener det seriøst eller det var en underdrivelse, for at fremme forståelsen.

Newton Heath
Manager

« Svar #6828: 01 Jan 2011, 20:45 »

Seeeeeeej fyyyyr!

Bare stop den her ;-)

Tak søde <3

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #6829: 01 Jan 2011, 20:49 »

Jamen bare fordi man ligger nummer 1. i ligaen, er det jo stadigvæk ikke ensbetydende med at man er ligaens bedste hold?

Hvis du havde læst de forudgående 4-5sider (og nej bestemt ingen kritik, forstår udemærket hvis ikke du gider Wink) så ville du vide, at det var netop min holdning: Dem der ligger nr. 1 ER det bedste hold i min optik, uanset om man hedder Man Utd, Chelsea, Arsenal, Liverpool, Man City, Tottenham eller Blackpool Smiley

Det du garanteret refererer til er nok, at det ikke nødvendigvis det hold der spiller "flottest" fodbold. Det er dog heldigvis 110% subjektiv hvad man synes er flot fodbold Wink

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #6830: 01 Jan 2011, 20:53 »

Hvis du havde læst de forudgående 4-5sider (og nej bestemt ingen kritik, forstår udemærket hvis ikke du gider Wink) så ville du vide, at det var netop min holdning: Dem der ligger nr. 1 ER det bedste hold i min optik, uanset om man hedder Man Utd, Chelsea, Arsenal, Liverpool, Man City, Tottenham eller Blackpool Smiley

Det du garanteret refererer til er nok, at det ikke nødvendigvis det hold der spiller "flottest" fodbold. Det er dog heldigvis 110% subjektiv hvad man synes er flot fodbold Wink
Helt enig, sådan er det i alle ligaer/tourningen og har altid vært sådan...

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6831: 01 Jan 2011, 20:54 »

Det er det I gør og derfor I ligger nr. to i ligaen to point efter Utd, på trods af at I har haft en kamp mere at hente point i? Det kalder jeg dygtighed Opstemt

Hvem snakker om United? Lad dog være med at blande dem ind i min analyse af kampen Tunge Jeg er træt af at høre om sådan et heldigt fuskerhold Tunge Og nej, mit indlæg havde OVERHOVEDET ikke noget med den forgående diskussion at gøre..

Det er nu på onsdag allerede vi møder Shitty på hjemmebane! Wink

Heh ja, mit hoved var et andet sted, jeg vidste godt det var om tre dage - og tænkte at det var lørdag hehe..

Tag dig selv sammen.

Hvorfor skrider du ikke bare ud af tråden? Du laver jo ikke andet end at sidde og være sur og småprovokere Arsenal fansene. Lad os dog for helvede have vores tråd, så kan du sidde og glorificere United med SirToby inde i ManUtd tråden.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

PhilipFlink
Manager

« Svar #6832: 01 Jan 2011, 20:59 »

Kæft en vigtig sejr! Viser vi har styrken til at smadre deres forsvar fuldstændig - & viser at vi kan hente point de svære steder Wink

Vigtigt vigtigt vigtigt! Opstemt

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #6833: 01 Jan 2011, 21:01 »

Tror du er den eneste der er sur her Gazlgor

Liverpool F.C

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #6834: 01 Jan 2011, 21:03 »

Tror du er den eneste der er sur her Gazlgor

Smut nu bare over i din United tråd. Der er slet ingen relevans i dit indlæg, og går kun ud på at provokere.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #6835: 01 Jan 2011, 21:06 »

Hvem snakker om United? Lad dog være med at blande dem ind i min analyse af kampen Tunge Jeg er træt af at høre om sådan et heldigt fuskerhold Tunge Og nej, mit indlæg havde OVERHOVEDET ikke noget med den forgående diskussion at gøre..

Ingen snakker om Utd, eneste grund til at jeg nævnte lige præcis dem er, at det er dem der ligger nr. 1. Havde det være Sunderland, havde det været dem jeg nævnte Peace

He nej det ved jeg godt det ikke havde... eller....

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6836: 01 Jan 2011, 21:10 »

Jeg synes sgu efterhånden heller ikke United-fansne har meget at gøre herinde.

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #6837: 01 Jan 2011, 21:16 »

Smut nu bare over i din United tråd. Der er slet ingen relevans i dit indlæg, og går kun ud på at provokere.
Hader United, kan bare ikke forstå jer Arsenal fans..

Liverpool F.C

Seller95
Manager

« Svar #6838: 01 Jan 2011, 21:16 »

Hader United, kan bare ikke forstå jer Arsenal fans..
Så lad dog vær med at skriv herinde?

Arsenal <3

verdenskrig
Manager

« Svar #6839: 01 Jan 2011, 22:02 »

Sjovt nok er det system ikke ændret, på trods af at Wenger, Guardiola og lignende sikkert gerne ville have det lavet om, så man kan undgå de "farlige" lange indkast, de "slemme slemme" hold der ikke spiller "rigtig" fodbold, og i stedet kunne have fire smagsdommere siddende på sidelinjen til at pege fingre af dem der ikke har teknikere som Messi, Ronaldo, Nani, Xai, Iniesta, Nasri og Cesc, men som må nøjes med fightere (af Guds nåde Smiley) som Kevin Davies og Darren Fletcher Smiley

Hvor er det bare hamrende godt skrevet.. Jeg kan godt lide Arsenals hold, men er der noget som irriterer mig så er det at Wenger og Arsenals fans altid skal tude andre ørene fulde om hvad rigtig fodbold er.. Jeg tror ikke jeg kender en klubtråd, hvor der tudes så meget over hårdt spil som der gøres i denne Peace

Lorte quotesystem ticked off
« Seneste Redigering: 01 Jan 2011, 22:22 af KongFjong » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 454 455 [456] 457 458 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010