home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Dec 2025, 22:07 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
17 Dec 2025, 15:24 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
14 Dec 2025, 17:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Dec 2025, 10:24 Broen13 Klubsøgnin... Wrexham AFC (Disney Un...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 617 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 452 453 [454] 455 456 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1312519 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #6795: 01 Jan 2011, 20:12 »

Hvilke chancer.. Måske er jeg dybt senil, er også 21 år så det er vel ved at være tid tænker jeg, men de omtalte chancer husker jeg bestemt ikke..

Og da jeg så kampen havde jeg svært ved at forestille mig at i skulle udligne, da i var gået tilbage til jeres 1000 godnathistorie aflevringer på tværs og tilbage, netop fordi United sad på jer! I fik hverken tid eller lov til at laver jeres sædvanlige kombinationer.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #6796: 01 Jan 2011, 20:13 »

Uha ja, Arsenal flød jo i chancer. Nej, det gjorde de ikke. Man havde ikke nogen åbne chancer, kan halve chance (much like Utd)...

Det er jo så fantastisk, at du svarer mig på noget, hvor du ikke ved hvad jeg ville med det. Måske du skulle læse det indlæg jeg svarer også, før du vælger at "smide ting i makulatoren", som du jo så vittigt siger.

Andreas100 skriver, at vi havde "ummh tjoo en halv chance" Jeg svarer, at vi havde mere end en halv chance. Jeg skrev ikke, at vi flød i chancer. Men vi havde mere end en halv chance, som jeg lige har skrevet.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #6797: 01 Jan 2011, 20:15 »

Point taken, point taken, så havde i 4-5 halve chancer, tilfreds? Smiley

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #6798: 01 Jan 2011, 20:15 »

Den eneste halve chance jeg lige kan komme i tanke om, var der hvor Chamakh fik en stikning, men så var han langsom, som sædvanlig, og afsluttede dårligt.

Liverpool F.C

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #6799: 01 Jan 2011, 20:16 »

Hvilke chancer.. Måske er jeg dybt senil, er også 21 år så det er vel ved at være tid tænker jeg, men de omtalte chancer husker jeg bestemt ikke..

Og da jeg så kampen havde jeg svært ved at forestille mig at i skulle udligne, da i var gået tilbage til jeres 1000 godnathistorie aflevringer på tværs og tilbage, netop fordi United sad på jer! I fik hverken tid eller lov til at laver jeres sædvanlige kombinationer.

Chamakh hovedstød. Rosicky flugter lige forbi stolpen. Nasris skud, som kun med det yderste blev reddet. Chamakh som tøver alt for længe, og brænder på helt frit mål.

Så tror sgu det er hukommelsen det er galt med. Tunge

verdenskrig
Manager

« Svar #6800: 01 Jan 2011, 20:19 »

Naah det vil jeg kalde småtteri :Q

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #6801: 01 Jan 2011, 20:21 »

Naah det vil jeg kalde småtteri :Q

Glemte jo også lige, at Liverpool har kæmpe chance på kæmpe chance i deres kampe. Cool

Jeton2750
Ynglingespiller

« Svar #6802: 01 Jan 2011, 20:21 »

http://www.101greatgoals.com/videodisplay/manchester-united-arsenal-7849210/ Til alle jer Arsenal fans. Så må i selv bedømme hvem der havde flest chancer, og hvem der havde fortjent at vinde.. Så vidt jeg kan se på videoen har både større og mange flere chancer.. Kom nu ind i kampen og indse at vi var bedre end jer.. I fik ikke lov til at spille fodbold jo.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6803: 01 Jan 2011, 20:23 »

funny funny

Nej, aldrig. Heller ikke når du hele tiden kalder Lampard for verdens bedste, forguder dit hold som var der ingen imorgen og hårdnakket konstaterer at trods en række af en masse kampe uden sejr og elendigt spil, er du sikker på at i vinder PL. Aldrig.

Vi fortjener den langt mere end jer. Det er i hvert fald sikkert.
Jeg mener inderligt Lampard er verdens bedste. Og gang på gang får jeg at vide jeg er en idiot. Men egentlig kan du sagtens argumenter for det. Jeg forguder ikke Chelsea. Jeg siger, jeg tror på Chelsea vinder PL. Det er ikke det samme. Går over i Chelsea-tråden og tjek. Jeg er satme ikke kommet med ret mange arrogante udmeldinger.

verdenskrig
Manager

« Svar #6804: 01 Jan 2011, 20:23 »

Glemte jo også lige, at Liverpool har kæmpe chance på kæmpe chance i deres kampe. Cool
Man er aldrig bedre end sin sidste kamp, og der skabte vi spandevis Kys.. Og nej jeres 3 mål i dag var alle tilfældige og jeg synes kun i ligger hvor i ligger fordi i er røvheldige  Cool

Cool

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #6805: 01 Jan 2011, 20:24 »

http://www.101greatgoals.com/videodisplay/manchester-united-arsenal-7849210/ Til alle jer Arsenal fans. Så må i selv bedømme hvem der havde flest chancer, og hvem der havde fortjent at vinde.. Så vidt jeg kan se på videoen har både større og mange flere chancer.. Kom nu ind i kampen og indse at vi var bedre end jer.. I fik ikke lov til at spille fodbold jo.

Nej undskyld mig. Hvor er der bare en person herinde, som skriver, at vi har flere og større chancer end jer? Hvis du ikke finder en der skriver det, så please citer en person, som skriver, at vi fortjente at slå jer, og vi spillede bedre end jer?

Jeton2750
Ynglingespiller

« Svar #6806: 01 Jan 2011, 20:25 »

I havde ihvertfald ikke 5 normale chancer.

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #6807: 01 Jan 2011, 20:26 »

Man er aldrig bedre end sin sidste kamp, og der skabte vi spandevis Kys.. Og nej jeres 3 mål i dag var alle tilfældige og jeg synes kun i ligger hvor i ligger fordi i er røvheldige  Cool

VK, nu skal du ikke spille alt for hellig!  Tunge Du skrev, så vidt jeg husker (min hukommelse kniber også), at United var heldige. Du lavede det om, men jeg mener at du skrev det. Cool

Men fantastisk 0-3 sejr. Nu er vi kun det andet hold, som har slået Birmingham på St. Andrews. Dejligt med 3 point, og de var slet ikke i fare i dag. Vi var dem overlegne.

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #6808: 01 Jan 2011, 20:28 »

Nej undskyld mig. Hvor er der bare en person herinde, som skriver, at vi har flere og større chancer end jer? Hvis du ikke finder en der skriver det, så please citer en person, som skriver, at vi fortjente at slå jer, og vi spillede bedre end jer?

Af hvad jeg kan se, så bekræfter den video der, da bare det jeg skrev. Man så kun Chamakh's chance, som næsten gik hen til bolden.

Liverpool F.C

Chamberlain15
Manager

« Svar #6809: 01 Jan 2011, 20:31 »

Så blev kampen fløjtet af. Jeg sagde inden kampen at jeg troede det blev en 3-1 til os. Jeg havde ret i at vi scorede 3 mål. Jeg troede da ikke på et clean sheet men det fik vi altså efter en fantastisk kamp af Fabianski

Spiller karakter ifølge mig:

Fabianski 9
Clichy 8
Koscielny 9
Djourou 7
Sagna 7
Song 7
Wilshere 8
Fabregas 10
Nasri 10
Walcott 7
Van Persie 7

Arshavin 7
Denilson 6

Det er sådan ca. min vurdering.  Grin Men alt i alt en fantastisk kamp hvor vi er bedre end Birmingham på alle punkter. Virkelig godt spil. Så er vi jo også kun det andet hold der snupper alle 3 point på St. Andrews i denne sæson. Superb. Næste kamp er allerede på onsdag hvor vi skal op imod Manchester City på Emirates!

NAAAAAAAAAAAAAA, SAMIR NASRI, NASRI, SAMIR NASRIIIIII!!! <3 Opstemt
« Seneste Redigering: 01 Jan 2011, 20:39 af petur » Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Sider: 1 ... 452 453 [454] 455 456 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010