home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:07:05 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 15:24:17 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
I går kl. 14:29:47 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
14 Dec 2025, 17:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Dec 2025, 10:24 Broen13 Klubsøgnin... Wrexham AFC (Disney Un...
Antal Registrerede Brugere: 23193
  3 Brugere, 650 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigademotinagar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 442 443 [444] 445 446 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1312040 gange)
Carbergback
Lilleputspiller
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #6645: 27 Dec 2010, 23:01 »

Mesterskabet bliver afgjorte mellem United og Arsenal i den her sæson... Efter dem kommer City og Tottenham. Chelsea & Liverpool er fortid i toppen. Men tillykke med sejren da Smiley Nasri og Song har vært fantastisk den her sæson!

verdenskrig
Manager

« Svar #6646: 27 Dec 2010, 23:05 »

Liverpool er fortid i toppen.

I denne sæson ja, men med nye ejere som har bevist at de kan føre et sportshold ud af en krise og ind i en guldalder, samtidigt med at vi lige har hentet Tottenhams sportsdirektør(som har lavet en del gode handler i fortiden) synes jeg det er meget overlegent at bedyre at vi er fortid i toppen.. På sigt føler jeg mig ganske sikker på at vi nok skal komme igen, og det sker når vi for alvor får renset ud i truppen..

Et lille sidespring....

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DeBuur
Manager

« Svar #6647: 27 Dec 2010, 23:15 »

I denne sæson ja, men med nye ejere som har bevist at de kan føre et sportshold ud af en krise og ind i en guldalder, samtidigt med at vi lige har hentet Tottenhams sportsdirektør(som har lavet en del gode handler i fortiden) synes jeg det er meget overlegent at bedyre at vi er fortid i toppen.. På sigt føler jeg mig ganske sikker på at vi nok skal komme igen, og det sker når vi for alvor får renset ud i truppen..

Et lille sidespring....

Med hensyn til Liverpool...så er det jo åbenlyst for enhver at Arsenal er mere end et årti foran..Liverpool... ... desværre, Liverpool skal ud og finde en legende som Wenger... ellers kommer det til at tage mere end 10 år for Liverpool at komme op på siden af Arsenal.... men det får mig ikke til at give op Y.N.W.A

Chelsea har imo en ligeså stærk trup som Arsenal... forskellen er Wenger... han er genial... men Chelsea er ikke væk endnu lad os se om 3 runder....

YNWA

Seller95
Manager

« Svar #6648: 27 Dec 2010, 23:17 »

Chelsea har imo en ligeså stærk trup som Arsenal... forskellen er Wenger... han er genial... men Chelsea er ikke væk endnu lad os se om 3 runder....
Der er jeg ikke enig. Arsenal's trup er 10x stærkere og bredere end Chelsea's. Bare se på de to holds bænke idag. Smiley

Arsenal <3

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #6649: 27 Dec 2010, 23:18 »

Arsenals hold stærkere end Chelseas? Joke?

Madrid888
Ynglingespiller

« Svar #6650: 27 Dec 2010, 23:20 »

På bænken er arsenal bedre end Chelsea

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #6651: 27 Dec 2010, 23:21 »

Jeg spørger om han synes start 11 er bedre?

verdenskrig
Manager

« Svar #6652: 27 Dec 2010, 23:25 »

Med hensyn til Liverpool...så er det jo åbenlyst for enhver at Arsenal er mere end et årti foran..Liverpool... ... desværre, Liverpool skal ud og finde en legende som Wenger... ellers kommer det til at tage mere end 10 år for Liverpool at komme op på siden af Arsenal.... men det får mig ikke til at give op Y.N.W.A

Årtier?.. Please gider du.. For bare halvandet år siden var Arsenal og Liverpool fuldkommen lige, hvis ikke vi var bedre..
Arsenal er bedre end os pt, men så snart at NESV og vores nye sportsdirektør for lagt en linie rent sportsligt så vi slipper for flere køb ala Kuyt, Lucas, Skrtel, Konchesky, Poulsen, N'Gog, Jovanovic, osv osv osv så går der ikke længe før vi er med fremme igen.. Det er mine forudsigelser..
Hvis nu Arsenal havde revet et væld af titler indenbords i de sidste mange sæsoner så kunne vi da snakke om lysår.. Men deres titeltørke går endnu længere tilbage end vores..

Det vi mangler er en sportslig plan, og den har jeg fuld tillid til kan blive sat i værk når Roy om et halvt år får det los alle i verden ved han får!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager

« Svar #6653: 27 Dec 2010, 23:36 »

Arsenal viste i dag, at de er et bedre og stærkere hold end Chelsea. Ihf. for tiden, og det kan også ses på stillingen.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Chamberlain15
Manager

« Svar #6654: 27 Dec 2010, 23:39 »

Spiller for spiller? Nej. Det synes jeg ikke helt vi er. Men det er sku tæt på. Men som hold er vi da bedre åbenbart? 3-1! Smiley

Og stillingen lyver aldrig! Smiley

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Seller95
Manager

« Svar #6655: 27 Dec 2010, 23:40 »

Spiller for spiller er vi måske ikke bedre, men vi har en langt bredere trup end Chelsea.

Arsenal <3

ptrN
Manager

« Svar #6656: 28 Dec 2010, 13:55 »

Spiller for spiller er vi måske ikke bedre, men vi har en langt bredere trup end Chelsea.
Og, ud fra nutiden, et bedre kollektiv.

welbz is dat guy

V-4-E
Førsteholdsspiller

« Svar #6657: 28 Dec 2010, 15:01 »

I går var virkelig en milepæl. Endelig slog vi én af de store, og det kunne være blevet til meget mere.
Theo Walcott har i længere tid klaget over, at han ikke har fået spilletid fra start, så får han chancen og leverer en rigtig flot indsats. En god disposition af Wenger, og synes også at Persie gjorde en god figur. Og har sjældent set Djourou spille mere stabilt. Han var jo næsten en kopi af sikkerheden selv(John Terry), der dog spillede ustabilt i går for en gangs skyld.

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #6658: 28 Dec 2010, 19:29 »

Nordtveit er usandsynligt tæt på at skifte til Gladbach. Det er kun lægetjekket som står i vejen for det skifte. Vi skulle efter sigende få £2m for ham.
Han skulle vidst videre. Han sad fast på reserveholdet, og kunne ikke helt komme videre. Ganske udmærket at få lidt penge for ham, da han har kontraktudløb snart.

PhilipFlink
Manager

« Svar #6659: 28 Dec 2010, 20:57 »

Synd med Nordtveit..

Var en spiller jeg gerne ville have set længere oppe Smiley

Sider: 1 ... 442 443 [444] 445 446 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010