home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:07:05 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 15:24:17 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
I går kl. 14:29:47 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
14 Dec 2025, 17:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Dec 2025, 10:24 Broen13 Klubsøgnin... Wrexham AFC (Disney Un...
Antal Registrerede Brugere: 23193
  3 Brugere, 646 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigademotinagar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 443 444 [445] 446 447 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1312045 gange)
ItaliensLarsen
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #6660: 28 Dec 2010, 20:59 »

Synd med Nordtveit..

Var en spiller jeg gerne ville have set længere oppe Smiley

Han var tæt på, at komme op på førsteholdet i sommers, men jeg synes det er fint nok han skifter. I de kampe jeg har set ham, har han ikke været særlig god.

+ Han har været skade, når det var meningen han skulle spille i CC.
« Seneste Redigering: 28 Dec 2010, 21:01 af ItaliensLarsen » Logged

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #6661: 28 Dec 2010, 22:56 »

Hvor er det vigtigt, at United smider point i Birmingham. Ikke at det kom som den helt store overraskelse, men altid dejligt. Jeg var ved at blive bange for, at hvis United fik et 5 points forspring, ville vi få svært ved at hente det igen. Så fantastisk!

Seller95
Manager

« Svar #6662: 28 Dec 2010, 22:58 »

Virkelig fantastisk ja, så må vi håbe at Chelsea også kan tage point fra dem i deres udsatte kamp!

Arsenal <3

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6663: 28 Dec 2010, 23:26 »

Pudsigt med Nordtveit der er blevet rost af Wenger og man talte om at han var på vej ind på førsteholdet som 5. backup i centerforsvaret.

Men ja, dejligt med United pointtab, de spillede godt nok også ringe i dag. I første halvleg var Birmingham bedste hold på banen, og de scorede på stort set deres første chance. Så dejligt at se at de stadig er rystende ringe på udebane!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #6664: 28 Dec 2010, 23:43 »

Nu vil jeg lige dele dette med jer:
Vores nyindkøb, Ryo Miyaichi, bliver fulgt af den japanske tv-station Zero. Jeg tror ikke, at vi har hentet ham, for at repræsentere Asien i vores trup, men det er da uden tvivl rigtig god PR at få. Det kan føre til mange solgte Arsenal trøjer i Asien, hvilket altid hjælper på økonomien. Zero følger Miyaichi op til han flytter til London, og viser hans sidste tid i Japan.

I kan se en del, af 'serien' her:
http://www.youtube.com/v/yXBMvGuMvU0

Lige til at tilføje på Nordtveit skiftet. Så har vi en meget talentfuld spiller i Kyle Bartley. Han skulle efter sigende gøre det fantastisk i Sheffield United, og viser lederskab i en alder af 19, det er næsten uhørt. Han kan blive en fantastisk anfører, når den tid kommer. Han har haft nogle kampe for Sheffield, hvor han har lavet fejl osv, men det kommer for alle unge knægte. Han spiller siden af nogle rutinerede knægte i Sheffield, og det skal nok modne ham. Han er en modig knægt, og det bliver også vist ved, at han lige pt. spiller med et brækket kindben, efter et sammenstød. Han er selvsikker i forsvaret, og stærk med hovedet.

Nu skal jeg ikke snakke for godt om ham, fordi han har helt sikkert også dårlige sider. Det er, at han alt for tit, vælger at cleare boldene, og det passer overhovedet ikke ind i vores spillespil, og det skal han virkelig vende sig af med. Det tror jeg dog også sagtens at han kan, men hvis han ikke kan, ser jeg ham ikke spille i klubben. Nogle gange står han også helt forkert på banen, og i det hele taget er skyld i nogle dumme mål.

Jeg kan også blive bange for, at der bliver lavet en Gary Cahill med ham. At han kommer tilbage til Arsenal, og så han skal sidde på bænken, hvilket han muligvis ikke gider, så skifter han til Stoke, Blackburn osv. og så bliver en god forsvarsspiller for dem istedet for os. Wenger har dog for noget tid siden udtalt, at han vil lade engelske youngsters komme op, og give dem chancen. Det har vi jo set med Wilshere, Gibbs, Walcott og Ramsey.

Madrid888
Ynglingespiller

« Svar #6665: 29 Dec 2010, 18:22 »

Skal Arsenal spille i dag??

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #6666: 29 Dec 2010, 18:24 »

Ja, 20.45 mod Wigan.

Chamberlain15
Manager

« Svar #6667: 29 Dec 2010, 18:24 »

Ja! Smiley I aften klokken 20:45 ude imod Wigan! Smiley

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller

« Svar #6668: 29 Dec 2010, 18:25 »

Ja de skal møde Wigan

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller

« Svar #6669: 29 Dec 2010, 18:25 »

Nu kommer jeg med et spørgsmål hvilken kanal dejlige Gooners fans Opstemt

What a legend

Madrid888
Ynglingespiller

« Svar #6670: 29 Dec 2010, 18:29 »

Tak for svarene, men er der en der kan forklar mig hvorfor den ikke bliver vist på sputnik???

arsenalistic
Manager

« Svar #6671: 29 Dec 2010, 18:39 »

Nu vil jeg lige dele dette med jer:
Vores nyindkøb, Ryo Miyaichi, bliver fulgt af den japanske tv-station Zero. Jeg tror ikke, at vi har hentet ham, for at repræsentere Asien i vores trup, men det er da uden tvivl rigtig god PR at få. Det kan føre til mange solgte Arsenal trøjer i Asien, hvilket altid hjælper på økonomien. Zero følger Miyaichi op til han flytter til London, og viser hans sidste tid i Japan.

I kan se en del, af 'serien' her:
http://www.youtube.com/v/yXBMvGuMvU0

Lige til at tilføje på Nordtveit skiftet. Så har vi en meget talentfuld spiller i Kyle Bartley. Han skulle efter sigende gøre det fantastisk i Sheffield United, og viser lederskab i en alder af 19, det er næsten uhørt. Han kan blive en fantastisk anfører, når den tid kommer. Han har haft nogle kampe for Sheffield, hvor han har lavet fejl osv, men det kommer for alle unge knægte. Han spiller siden af nogle rutinerede knægte i Sheffield, og det skal nok modne ham. Han er en modig knægt, og det bliver også vist ved, at han lige pt. spiller med et brækket kindben, efter et sammenstød. Han er selvsikker i forsvaret, og stærk med hovedet.

Nu skal jeg ikke snakke for godt om ham, fordi han har helt sikkert også dårlige sider. Det er, at han alt for tit, vælger at cleare boldene, og det passer overhovedet ikke ind i vores spillespil, og det skal han virkelig vende sig af med. Det tror jeg dog også sagtens at han kan, men hvis han ikke kan, ser jeg ham ikke spille i klubben. Nogle gange står han også helt forkert på banen, og i det hele taget er skyld i nogle dumme mål.

Jeg kan også blive bange for, at der bliver lavet en Gary Cahill med ham. At han kommer tilbage til Arsenal, og så han skal sidde på bænken, hvilket han muligvis ikke gider, så skifter han til Stoke, Blackburn osv. og så bliver en god forsvarsspiller for dem istedet for os. Wenger har dog for noget tid siden udtalt, at han vil lade engelske youngsters komme op, og give dem chancen. Det har vi jo set med Wilshere, Gibbs, Walcott og Ramsey.

Kan du forklare det markerede lidt nærmere?

Go you Gunners!

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #6672: 29 Dec 2010, 18:43 »

Kan du forklare det markerede lidt nærmere?

Sagtens. Villa var i sin tid ikke klar til at give Gary Cahill den spilletid han forlangte. Han var en talentfuld spiller, men fik kun spilletid hist og her, og blev lejet ud flere gange. Han ville gerne spille Premier League fodbold, og det blev så i en lidt mindre klub, nemlig Bolton. I dag kan man jo godt se, at han har udviklet sig til en klasse midterforsvar, som i mine øjne snildt kunne starte inde for dem i dag.

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller

« Svar #6673: 29 Dec 2010, 18:46 »

Hvilken kanal kommer kampen på ? Smiley

What a legend

Fernando
Gæst

« Svar #6674: 29 Dec 2010, 18:46 »

Skulle mene det er Eurosport. Peace

Sider: 1 ... 443 444 [445] 446 447 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010