Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
14 Dec 2025, 17:45
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
14 Dec 2025, 12:25
RasmusA12
Blogs
Operation Pro Vercelli...
11 Dec 2025, 14:48
ydersog
Klubsøgnin...
Manchester United
11 Dec 2025, 10:26
Broen13
Blogs
#26 Youth to Gold
11 Dec 2025, 10:24
Broen13
Klubsøgnin...
Wrexham AFC (Disney Un...
09 Dec 2025, 08:57
Broen13
Klubsøgnin...
Mjällby AIF
08 Dec 2025, 22:45
RasmusA12
Blogs
Rejsen med Como – En n...
Antal Registrerede Brugere:
23192
0 Brugere, 802 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
pchubshop
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Arsenal tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
434
435
[
436
]
437
438
...
1043
Forfatter
Emne: Arsenal tråden (Læst 1310872 gange)
fc-hansen
Manager
Sv: Arsenal tråden
«
Svar #6525:
10 Dec 2010, 15:40 »
Citat af: ItaliensLarsen 10 Dec 2010, 15:33
Så er det om en uge, d. 17 december kl 12.00, at lodtrækningen vil finde sted. Hvem håber i, at vi trækker?
Håber personligt selv på Barcelona, så vi kan få revanche fra sidste år.
hvorfor håbe på at trække den suverænt sværeste modstander, og med 80% sikkerhed ryge ud
Umiddelbart er den bedste lodtrækning 2'erne kan få vel Schalke, men også Bayern er imo langt fra fordoms styrke, og ikke på jeres niveau, når i er bedst.
Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"
hay que joder?
ItaliensLarsen
Manager
«
Svar #6526:
10 Dec 2010, 15:42 »
Citat af: fc-hansen 10 Dec 2010, 15:40
hvorfor håbe på at trække den suverænt sværeste modstander, og med 80% sikkerhed ryge ud
Umiddelbart er den bedste lodtrækning 2'erne kan få vel Schalke, men også Bayern er imo langt fra fordoms styrke, og ikke på jeres niveau, når i er bedst.
Vi skal formentlig slå dem på et eller andet tidspunkt for at vinde. Jeg har den holdning, at jeg egentlig gerne vil slå de bedste ud på vejen mod finalen. Bliver satme tamt, hvis vores vej til finalen hedder Schalke, Tottenham og Shakhtar. Derfor vil jeg hellere slå Barcelona ud, og så få revanche fra sidste år. Jeg ser det bestemt ikke som 80% sikkert at ryge ud. FCK stod uafgjort med dem, og al ære og respekt for FCK, så er de langt fra europæisk standard. Spiller vi godt begge kampene, tror jeg godt vi kan slå dem.
managerlife.dk
Szczesny
Manager
«
Svar #6527:
10 Dec 2010, 15:43 »
Ja, jeg er helt væk... Tænker bare Arsenal som nr.1 altid
Jamen alle andre end Barca og Madrid, så er jeg 100 på at vi er videre... De andre vil vi ikke være favoritter i,
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #6528:
11 Dec 2010, 19:27 »
Citat af: ItaliensLarsen 10 Dec 2010, 15:42
Bliver satme tamt, hvis vores vej til finalen hedder Schalke, Tottenham og Shakhtar.
Det gør den jo heller ikke, Tottenham går jo ikke videre så snart de møder et godt hold (som ikke bliver ledet af Benitez).
Rent kvalificeringsmæssi
gt håber jeg at vi trækker Schalke eller Bayern da jeg sagtens tror at vi ville kunne slå dem. Men rent fodboldmæssigt ville jeg håbe på enten Barca eller Real. Barca fordi vi har brug for revance over dem, og Real fordi så kan vi se Ronaldo tude når han ryger ud, og vi har en god historik med dem.
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
ItaliensLarsen
Manager
«
Svar #6529:
11 Dec 2010, 19:34 »
Citat af: Gazlgor 11 Dec 2010, 19:27
Det gør den jo heller ikke, Tottenham går jo ikke videre så snart de møder et godt hold (som ikke bliver ledet af Benitez).
Rent kvalificeringsmæssi
gt håber jeg at vi trækker Schalke eller Bayern da jeg sagtens tror at vi ville kunne slå dem. Men rent fodboldmæssigt ville jeg håbe på enten Barca eller Real. Barca fordi vi har brug for revance over dem, og Real fordi så kan vi se Ronaldo tude når han ryger ud, og vi har en god historik med dem.
Nu var det også bare et eksempel på en tam vej til finalen. Skam ikke mit realistiske bud.
managerlife.dk
-Benja-
Landsholdsspiller
«
Svar #6530:
13 Dec 2010, 09:33 »
Så er det i aften det sker, det bliver squ spændende - kunne være vildt hvis vi fik de tre point :-)
Wojciech Szczesny kan få debut i Premier league, da Fabianski er tvivlsom..
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #6531:
13 Dec 2010, 15:51 »
Det bliver rigtigt spændende ja. Kampen er ikke HELT så vigtig, da der trods alt er rigtig mange spillerunder tilbage, og vi ligger tæt med Man U, men vinderen vil tanke en masse selvtillid mod fremtidige kampe. Jeg er selv skeptisk til kampen, da vi ikke har haft gode oplevelser med dem på det sidste, men om ikke andet, så ser de svagere ud i år og vi ser stærkere ud i år, og man har da lov til at tro på sit hold!
Til kampen mangler vi Gibbs, Vermaelen, Diaby og Frimpong, mens Fabregas, Djourou og Fabianski er tvivlsomme. Jeg tror ikke at Fab kommer med, så følgende opstilling med forbehold:
Fabianski
Sagna Koscielny Squillaci Clichy
Song
Nasri Wilshere
Rosicky Arshavin
Chamakh
Van Persie virkede stadig ikke oppe i gear i sidste kamp, så jeg tror han får en jokerrolle på bænken, ligesom jeg ikke tror at vi spiller med Walcott da Evra er næsten lige så hurtigt - Han er bedst mod langsomme backs. Desuden tror og håber jeg på Wilshere i stedet for Denilson der spillede horribelt mod Partizan. Men nok optakt, lad os sætte os ned, drikke 8 bajere og heppe på Arsenal.. COME ON YOU GUNNERS!!!!!
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
verdenskrig
Manager
«
Svar #6532:
13 Dec 2010, 16:09 »
Citat af: Gazlgor 13 Dec 2010, 15:51
Men nok optakt, lad os sætte os ned, drikke 8 bajere og heppe på Arsenal.. COME ON YOU GUNNERS!!!!!
For den mere neutrale iagttager som jeg selv, kunne det være spændende at se jeres unge polske stortalent på mål.. Fik engang vist en youtube video med ham, og må sige jeg var ved at tabe øjne næse og sågar også mund
.. Kunne være fedt at se hvad han kan i sådan en kamp, men som Arsenal fan føler man sig trods alt nok sikrere ved Fabiansk i på mål
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden
Citat af: verdenskrig 29 Jun 2012, 15:34
men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år
JKJ
Gæst
«
Svar #6533:
13 Dec 2010, 16:16 »
Citat af: verdenskrig 13 Dec 2010, 16:09
For den mere neutrale iagttager som jeg selv, kunne det være spændende at se jeres unge polske stortalent på mål.. Fik engang
vist en youtube video med ham
, og må sige jeg var ved at tabe øjne næse og sågar også mund
.. Kunne være fedt at se hvad han kan i sådan en kamp, men som Arsenal fan føler man sig trods alt nok sikrere ved Fabiansk i på mål
Med alt respekt så mener jeg ikke man kan bruge det til noget som helst.
Disse små film/klip viser jo som regel kun de gode sider og sjældent de dårlige. Fordi han på denne video måske har nogle gode redninger så er han jo ikke pludselig er verdensklasse målmand.
Og for god ordensskyld er det bestemt ikke for at genere nogle Gunners fan jeg skriver dette.
Dette er ment om alle spillere man kan se på youtube hvor man kun ser de gode ting de kan.
Jeg vil ihf som Gunners fan sidde noget uroligt i stolen hvis det er denne unge mand der skal stå.
Og så kan jeg jo samtidig spørge jer: Hvornår f..... får i købt jer en klasse målmand. I har vel ikke haft en rigtig klasse målmand siden Seaman og det er jo altså ved at være et godt stykke tid siden.
verdenskrig
Manager
«
Svar #6534:
13 Dec 2010, 16:24 »
Citat af: JKJ 13 Dec 2010, 16:16
Med alt respekt så mener jeg ikke man kan bruge det til noget som helst.
Disse små film/klip viser jo som regel kun de gode sider og sjældent de dårlige. Fordi han på denne video måske har nogle gode redninger så er han jo ikke pludselig er verdensklasse målmand.
Og for god ordensskyld er det bestemt ikke for at genere nogle Gunners fan jeg skriver dette.
Dette er ment om alle spillere man kan se på youtube hvor man kun ser de gode ting de kan.
Jeg vil ihf som Gunners fan sidde noget uroligt i stolen hvis det er denne unge mand der skal stå.
Og så kan jeg jo samtidig spørge jer: Hvornår f..... får i købt jer en klasse målmand. I har vel ikke haft en rigtig klasse målmand siden Seaman og det er jo altså ved at være et godt stykke tid siden.
Det er jo netop det jeg skriver
.. Eller underforstået er det
.. Har kun set ham i den youtube film og der så han VIRKELIG genial ud, så vil gerne se hvad han reelt indeholder
Derudover synes jeg nu Lehmann var en ganske habil keeper i en lang årrække for Arsenal
.. Men jeg undrer mig også som JKJ over at i aldrig henter et topnavn til den position, for tror aldrig i vinder mesterskabet med Fabianski og Almunia
United-styrer
Gæst
«
Svar #6535:
13 Dec 2010, 16:39 »
Citat af: Gazlgor 13 Dec 2010, 15:51
[...]men om ikke andet, så ser de svagere ud i år[...]
Den må du altså uddybe. I forhold til sidste år har vi fået to nye, spændende spillere i førsteholdstruppen (Smalling og Hernandez), Carrick er bedre spillende end i sidste sæson, Berbatov det samme, Anderson er ved at blomstre, Nani er nu den bedste fløj i engelsk fodbold, hvor han tidligere var en one-trick pony, vi har flere point (mener jeg) end på samme stadie sidste år, og vi er ubesejret til trods for at vi har manglet vores bedste spiller det meste af sæsonen. Samtidig er Rio Ferdinand pt. ikke i stykker.
Jeg har lidt svært ved at se, at vi skulle stå svagere end i sidste sæson.
verdenskrig
Manager
«
Svar #6536:
13 Dec 2010, 16:43 »
US:
Spiller for spiller har i åbenbart vist jer ikke at være så svage igen, men synes Hawk har en pointe med at i spillemæssigt ikke er helt så frygtindgydende set over denne sæson, som i var i perioder sidste år..
Omvendt begynder i så måske at finde de takter frem nu, og 7-1 mod Blackburn er naturligvis imponerende..
Glæder mig i hvert fald til at se aftenens kamp, tror det bliver en rigtig underholdende kamp
United-styrer
Gæst
«
Svar #6537:
13 Dec 2010, 16:45 »
United har jo altid været lidt sløve ude af starthullerne de seneste år, og det er som regel lige omkring nu, at vi begynder at komme op i højeste gear.
Spillemæssigt har det ikke været champagnefodbold, men det har vi, for at være helt ærlig, ikke spillet siden 2006/2007-sæsonen. Det har været meget 'tilstrækkeligt' de seneste sæsoner.
SC30
Landsholdsspiller
«
Svar #6538:
13 Dec 2010, 16:52 »
Gazlgor: Håber virkeligt, at Fab starter inde. Og som du ellers nævner, i så fald han ikke gør det, håber jeg på Wilshere tråder ind i stedet for Denilson, som du også påpeger, ikke spillede sin fedeste kamp for Partizan.
Ellers håber jeg bare, at Chamakh ikke starter inde, for så bliver det da svært at få noget til at hænge sammen. Han spillede om nogen værre end Denilson og har gjort det i efterhånden mange kampe. Han er usikker, har dårlige førstegangeberøring
er og er uskarp. Ville hellere se en uskarp RVP der.
Og så lad da Nasri trylle som han har gjort de seneste par måneder. Jeg er optimist
Hawkins
FmFreaks' Venner
«
Svar #6539:
13 Dec 2010, 17:03 »
JKJ, det er rigtigt at vi ikke har haft en målmand med Seamans format siden han spillede. Men på den anden side, er det også RIGTIG svært at finde en keeper der har format som Seaman havde. Lehmann var deroppe i nogle kampe, men i forhold til den tid Seaman spillede for os, har vi ikke haft nogen lige så god siden.
Jeg vil dog ikke have noget imod at Szczezsny spiller i aften. Fabianski har stået godt i denne sæson, men Szczesny har også stået rigtig godt i de kampe han har fået i CC i denne sæson. Han virker til at have rigtig gode reflekser, kommunikerer godt og kunne præstere topredninger. Så jeg er faktisk lidt ligeglad med hvem der står i aften.
US: Ja på papiret burde I også være stærkere, men jeres forsvar har ser usikkert ud som aldrig før - det tror jeg at vi ville kunne udnytte med vores offensive force. Ferdinand har set usikker ud, og jeres højre back er et klart svagt punkt. Evra er som altid stærk, men har også haft sine dårlige kampe i denne sæson. Offensivt er Rooney jo ikke i nærheden af sit niveau fra tidligere sæsoner, Berbatov er utrolig svingende og Nani ser ud til at være jeres eneste stærke spiller der. Midtbanen er på ca. samme niveau som før. Derfor mener jeg at United ser svagere ud. Ja, I har ikke tabt i denne sæson endnu, men nu har I så heller ikke haft de allersværeste kampe endnu, og samtidig har i eddermaneme været tæt på adskillige gange. I kunne nemt have tabt, og så er jeg lidt ligeglad med den typiske "det kendetegner et storhold" og "vi plejer også at starte ringe". Det er lidt irrelevant når man snakker om hvor vidt et hold ser svagt ud eller ej.
Riis: Jeg ville selvfølgelig også gerne have Fab med, men han har trods alt ikke helt levet op til niveau i denne sæson endnu, og en halvskadet Fabregas der ikke kan få sit spil til at fungere, burde ikke være med i forhold til en Wilshere der godt kan ramme en god dag. Og ja Chamakh var også ringe i sidste kamp, så det kunne måske være en bedre idé med Van P.
EDIT:
Citat af: verdenskrig 13 Dec 2010, 16:24
Men jeg undrer mig også som JKJ over at i aldrig henter et topnavn til den position, for tror aldrig i vinder mesterskabet med Fabianski og Almunia
Nice at JKJ nu er blevet Arsenal fan
«
Seneste Redigering: 13 Dec 2010, 17:05 af Gazlgor
»
Sider:
1
...
434
435
[
436
]
437
438
...
1043
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2026
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Klubsøgning og -erfaring
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »