home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Apr 2025, 22:00 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
17 Mar 2025, 09:49 Fand23 Baren cykeltøj/cykelbutikker
22 Feb 2025, 21:22 Broen13 Baren fm25
Antal Registrerede Brugere: 23550
  0 Brugere, 604 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GentleBreeze
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 424 425 [426] 427 428 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1243799 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #6375: 01 Okt 2010, 18:59 »

Det er ikke nemt.. Da Martin boede i Stoke havde han en kontakt der solgte dem til ham, men ellers er det svært. De få gange jeg har været i England og se en kamp, har jeg købt billet igennem Arsenal Supporters Denmark.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #6376: 01 Okt 2010, 19:08 »

Ja det lyder jo ikke godt, har lidt kik på Partizankampen, Shakhtar kampen blev så vidt jeg kan gennemskue til sidst tilgængelig for alle, og der kan næppe være større efterspørgsel på kampen mod Partizan. Det bliver nok ikke det samme som en stor ligakamp, meen mindre kan også gøre det.
« Seneste Redigering: 01 Okt 2010, 20:00 af KrookDale » Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Szczesny
Manager

« Svar #6377: 01 Okt 2010, 19:22 »

Den ene gang jeg var der, så blev billetterne sat i generel sale, hvilket ellers oplever ret sjældent, når jeg tjekker derinde.

Den anden gang kendte jeg én, der havde Red Membership, så lånte bare hans kort Smiley

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6378: 02 Okt 2010, 11:25 »

Ja de første to gange jeg var der inde, var så igennem Arsenal Supporters Denmark, og tredje og sidste gang var via Martins kontaktperson i Stoke...

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6379: 03 Okt 2010, 18:58 »

Jeg synes melodien går igen hver gang vi møder Chelsea. Vi spiller langt bedre i 2. halvleg men kan bare ikke putte den ind, men alligevel får de to kasser på drømmemål og så taber vi. Jeg fatter ikke hvordan de kan score fantastiske mål hver gang de spiller mod os, og vi kan bare ikke selv putte den ind. Nej hvor jeg hader Chelsea..

Chamberlain15
Manager

« Svar #6380: 03 Okt 2010, 19:01 »

Jeg synes melodien går igen hver gang vi møder Chelsea. Vi spiller langt bedre i 2. halvleg men kan bare ikke putte den ind, men alligevel får de to kasser på drømmemål og så taber vi. Jeg fatter ikke hvordan de kan score fantastiske mål hver gang de spiller mod os, og vi kan bare ikke selv putte den ind. Nej hvor jeg hader Chelsea..

penge vandt over traditioner, købeklubben vandt over arbejdesklubben, Chel$ki vandt over The Gunners.

Det var helt tydelig at vi manglede Cesc, RvP, Walcott og Vermaelen. Havde dog stadigvæk håbet på 1 point men sådan er fodbold. Vi spillede ellers okay til tider men vi kunne bare ikke score. Hatten af for Alexs mål.

Vi skal bare glemme denne kamp og komme videre!.

Og nøj hvor jeg dog hader Chel$ki!

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

JLC™
Gæst

« Svar #6381: 03 Okt 2010, 19:18 »

Undskyld jeg bryder ind, men hvor mange af Arsenal's spillere er ikke købt?

Chamberlain15
Manager

« Svar #6382: 03 Okt 2010, 19:22 »

Faktum er at Chelsea ikke kunne spille med om mesterskabet uden onkel Roman.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Chamberlain15
Manager

« Svar #6383: 03 Okt 2010, 19:24 »

Og det er egentlig også derfor at jeg hader dem men jeg kan ikke længere afvise at de spiller fantastisk fodbold her for tiden.

Yessir
Manager

« Svar #6384: 03 Okt 2010, 22:00 »

Faktum er at Chelsea ikke kunne spille med om mesterskabet uden onkel Roman.

Hvad har det at gøre, med det du blev spurgt om?   Rullende Øjne

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6385: 03 Okt 2010, 22:31 »

Begrebet 'købeklub' har jo intet at gøre med at de køber deres spillere - det gør alle hold jo til en vis grad. Det handler om at de har en sugar daddy og før de fik hans oliepenge, vandt vi tit og ofte nemt over Chelsea. Desværre er sportsgraden gået af fodbold, nu er det rige folks hobby at lege med, som vi også ser det ske med Man City. De ville jo heller ikke være i nærheden af det de er, uden deres rige ejer. At man kalder begrebet en 'købeklub' har jo nok ikke så meget at gøre med at de køber deres spillere, men at klubben er blevet købt af en rig ejer der køber hvad han lige har lyst til, og ikke hvad klubben i sig selv har råd til.

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #6386: 18 Okt 2010, 13:23 »

Nu er Ramsey meget tæt på et comeback. Han spiller med reserveholdet de næste par uger, og så er han med i truppen igen. DEJLIGT!

Swizz CataR
Manager

« Svar #6387: 18 Okt 2010, 13:42 »

Begrebet 'købeklub' har jo intet at gøre med at de køber deres spillere - det gør alle hold jo til en vis grad. Det handler om at de har en sugar daddy og før de fik hans oliepenge, vandt vi tit og ofte nemt over Chelsea. Desværre er sportsgraden gået af fodbold, nu er det rige folks hobby at lege med, som vi også ser det ske med Man City. De ville jo heller ikke være i nærheden af det de er, uden deres rige ejer. At man kalder begrebet en 'købeklub' har jo nok ikke så meget at gøre med at de køber deres spillere, men at klubben er blevet købt af en rig ejer der køber hvad han lige har lyst til, og ikke hvad klubben i sig selv har råd til.

Jeg ville nu også forstå "købeklub" som en klub der spænderer mange penge på spillere. Dog er jeg ikke uenig med dig i, at Arsenal ikke kan kaldes købeklub. Alle klubber køber spillere, og som oftest størstedelen af holdet før eller siden.
En købeklub er i mit hoved en klub der køber mange voldsomt dyre spillere, klubber der ikke tænker på prisen, så længe de blot får de spillere de peger på - Sådanne klubber er især Real Madrid og City, men også til dels klubber som Chelsea for nogle år siden Smiley

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller

« Svar #6388: 24 Okt 2010, 16:55 »

Så er der sgu snart kamp mod City Opstemt

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #6389: 24 Okt 2010, 17:49 »

Jeg ville nu også forstå "købeklub" som en klub der spænderer mange penge på spillere. Dog er jeg ikke uenig med dig i, at Arsenal ikke kan kaldes købeklub. Alle klubber køber spillere, og som oftest størstedelen af holdet før eller siden.
En købeklub er i mit hoved en klub der køber mange voldsomt dyre spillere, klubber der ikke tænker på prisen, så længe de blot får de spillere de peger på - Sådanne klubber er især Real Madrid og City, men også til dels klubber som Chelsea for nogle år siden Smiley

Det synes jeg slet ikke passer det der. Alle hold skal da prøve at få en god økonomi, og får man en god økonomi så SKAL man da købe spillere. Det der er klamt ved City og Chelsea er den måde de har fået en god økonomi på. De har ikke gjort det ved at tjene penge på billetter, titler eller merchandise. De har tjent det på at en rig mand kom til deres klub. Real Madrid har selv tjent pengene eller tjener dem selv ind. Det er i min verden helt fair. Og det er deres historie der gør de kan få den økonomi!

Hala Madrid!

Sider: 1 ... 424 425 [426] 427 428 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010