home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:06:30 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 21:40:46 g00n Blogs Minimalistic 2020
17 Dec 2025, 15:24 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
11 Dec 2025, 10:24 Broen13 Klubsøgnin... Wrexham AFC (Disney Un...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 566 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 396 397 [398] 399 400 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1312726 gange)
GhettoKlinac
Gæst

Sv: Arsenal tråden
« Svar #5955: 18 Aug 2009, 23:00 »

Enig med hensyn til Vermaelen, han er da virkelig god Peace

Badefar
Manager

« Svar #5956: 18 Aug 2009, 23:01 »

Ja Vermaelen er fremragende og fungerer glimrende i det opbyggende spil som vi også havde brug for i dag.

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #5957: 19 Aug 2009, 00:00 »

Melder mig i koret, Vermaelen har været en af banens bedste spillere i de første 2 kampe, og også gjort det fantastisk i samtlige preseason kampe.

Derudover er jeg også overbevist om at Song efter den kommende sæson vil være bredt vurderet som en af PL's bedste defensive midtbane spillere, han har nu gjort det godt i samtlige kampe i nuværende sæson, samt rigtigt mange kampe i sidste halvdel af sidste sæson, det her tegner bestemt til at blive hans gennembruds sæson.

Omkring opstillingen, der ser ud til at være den vi holder os til, så synes jeg bestemt at den er rigtigt velegnet til de spillere vi har, tror også der har været nævnt herinde tidligere. Først og fremmest har en del af de spillere vi bruger på fløjen ikke de nødvendige defensive kvaliteter til at spille kant i en 4-4-2, hvor de i høj grad skal hjælpe backsne, her snakker jeg om Walcott, Arshavin, Vela og Bendtner, i sidste sæson virkede vores backs fra tid til anden lidt udsatte, fordi de ikke fik støtte fra vores fløje. Med vores nye opstilling kan de fokusere på det offensive, da vi har fået en spiller til ind på midten, primært med den opgave at tage sig af det defensive. Tilsvarende passer vores offensiv spillere rigtigt godt til en angrebsspil med hurtige pasninger og relativt mange driblinger.

Jeg tror sagtens vi kan være kandidater til titlen i år, det største spørgsmål er i mine øjne hvad der skal ske på midtbanen når Song tager til ACN eller bliver skadet, samt hvorvidt vores 3. forsvarsspiller kan stå distancen, Djourou har spillet urimeligt skidt i kampene før sæsonen, og jeg tror der kommer til at gå et stykke tid endnu før vi kan være helt trygge ved at bruge ham, Senderos har jeg ikke set meget til i lang tid, men ingen af de 2 nævnte kommer op på samme niveau som 3. valgene hos konkurrenterne (Evans, Alex og Agger).

På alle andre positioner er bredden dog god, vi har ligaens bedste 2. valg på højrebacken, Nasri, Rosicky, Diaby og Ramsey til at lege på midtbanen udover de spillere der har startet inde indtil videre, og Walcott, Wilshere, Vela samt Eduardo som reserver til offensiven, bestemt en lige så god bænk som de andre topklubber.

Jeg er helt klart optimistisk for den kommende sæson, en Vermaelen der gør det godt, samt en Song der har taget skridtet op gør at vi står langt bedre end sidste sæson.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5958: 19 Aug 2009, 02:09 »

Ganske enig, det ser helt fornuftigt ud. Det er lækkert at se så mange pasningsmuligheder vi har fremadrettet fordi at de to kantspillere bevæger sig ind i midten imellem forsvarslinjen og midtbanen så vi pludselig står med 3 centrerede forsvarere mod to centrebacks. Hvis de holder sig til fløjene, bevæger enten Fab eller Denilson sig frem mens Song fungerer som opbakning, så fremadrettet ser det helt fantastisk ud, og umuligt at forsvare sig mod.

Med hensyn til Song har jeg samme bekymring og derfor håber og tror jeg stadig på at Wenger finder en spiller mere. Jeg håber og tror lidt på Veloso, men det vil tiden vise. Ellers tror jeg at han overvejer at både Diaby og Denilson kan smides ind på den plads - dog med væsentlig mindre success. Song har gjort det rigtig godt i starten. Men ja, lad os lige få en DMC'er mere. Smiley

Det fremragende ved offensiven er at vi ikke blot har Walcott, Wilshere, Eduardo og Vela til kanterne ud over Bendtner, men også Wilshere, Ramsey, Rosicky og Nasri kan spille der og vi derned kan bruge både Bendtner, Van Persie, Eduardo, Vela, Arshavin og Walcott som centerangriberen (selvom det måske ikke ville være lige successfuldt med de 3 sidstnævnte) - hvilket gør bredden i angrebet helt fænomenal.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5959: 19 Aug 2009, 10:30 »

Veloso spillede CL-kamp for Sporting i går (og scorede), og er dermed spærret for andre hold i CL - det virker ret usandsynligt at han bliver købt.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5960: 19 Aug 2009, 12:41 »

Der er i øvrigt en meget rammende blog/artikel i dagens Telegraph:

http://blogs.telegraph.co.uk/sport/robkelly/100001305/arsenal-and-arsene-wenger-are-silencing-their-critics/

Fokus på at vi indtil videre har gjort kritikken til skamme, men at vi stadig skal holde begge ben på jorden.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5961: 20 Aug 2009, 18:37 »

Vi bliver nu sat i forbindelse med PSV's fløj Dzudzack som selv udtaler at Arsenal har taget kontakt til PSV for at købe ham: http://www.bold.dk/nyt/Arsenal-i-kontakt-med-PSV-profil

Som jeg så mange gange tidligere har sagt, så kan jeg ikke se hvorfor vi skulle bruge penge på flere offensive spillere. Det er netop der vi er dækket bedst ind..

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5962: 20 Aug 2009, 19:50 »

Som jeg også har kommenteret på artiklen, kom den historie frem i går, og hans agent var ret hurtigt ude og benægte at der havde været nogen form for kontakt.

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #5963: 20 Aug 2009, 19:51 »

Synes ikke umiddelbart vi mangler ham heller, skulle kun være hvis en anden spiller er på vej væk. Men når man ser f.eks. en kamp som http://www.101greatgoals.com/videodisplay/3209567/ kan man jo godt få lidt lyst til at have ham, en af de bedste præstationer jeg længe har set fra en spiller.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5964: 21 Aug 2009, 12:45 »

Hehe, selvom det 'kun' er kvindefodbold og en venskabskamp kan jeg ikke lade være med at poste den her:

http://www.arsenal.com/match/report/0809/post/ladies/oxford-city-0-13-v-arsenal-ladies-report?tab=report

De er rimelig suveræne de tøser.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5965: 21 Aug 2009, 15:11 »

Så er endnu et af vores lovende talenter blevet lejet ud - Henri Lansbury er i Watford indtil nytår:

http://www.arsenal.com/news/reserves-news/henri-lansbury-joins-watford-on-loan

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5966: 21 Aug 2009, 16:00 »

Nice, jeg er spændt på at høre hvordan det går ham. Jeg har altid kunne lide ham på grund af hans fancypants navn.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5967: 21 Aug 2009, 17:56 »

http://www.bold.dk/nyt/Bendtner-i-sidste-aar-af-Arsenal-kontrakt <- Det ser ud til at Bendtner overraskende er i gang med sit sidste kontraktår.. Lad os da lige se at få forlænget den kontrakt! Det kan jeg nu heller ikke forestille mig nogen grund til at vi ikke skulle gøre Smiley.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5968: 21 Aug 2009, 18:12 »

Endnu engang en hurtig benægtelse i dagens pressekonference fra Wenger. Jeg hader den latterlige spanske presse mere  og mere.

http://www.arsenal.com/news/news-archive/fabregas-spain

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5969: 22 Aug 2009, 13:41 »

Så får vi endelig en kamp som på papiret bør vindes - og helst stort! Det er sæsonens første hjemmekamp og vi tager imod Portsmouth på et pakket stadion. Arsenal har lagt et rødt/hvidt halstørklæde under hvert sæde til dagens kamp, så mon ikke det bliver rødt og hvidt når vi løber på banen i dag? g00n er henne og se kampen, så man kan misunde at tilskuerne får lov til at beholde tørklædet - ud over den fede oplevelse af at se Arsenal spille selvfølgelig. Smiley

Nå men kampen i dag skal selvfølgelig vindes. På skadesfronten ser det ikke bedre ud, tværtimod er Vela nu blevet erklæret skadet i en måned samtidig med at Walcotts skade næsten bliver værre for hver dag der går. Det betyder at skadeslisten ser således ud: Fabianski, Djourou, Vela, Walcott, Nasri, Rosicky. Ikke desto mindre har vi stadig et stærkt hold og kan nemt stille i samme opstilling som imod Everton og Celtic:

Almunia
Sagna Gallas Vermaelen Clichy
Song
Denilson Fabregas
Bendtner      Arshavin
Van Persie

Dette er også mit bud fra Det Varme Sæde, men Wenger har samtidig hintet for at Eduardo kunne starte og måske også en Diaby i stedet for Denilson.. Eduardo skulle vel evt. være i stedet for Bendtner, men jeg må ærligt indrømme at jeg ikke kan se det ske. No matter what er holdet stærkt og burde nemt kunne splitte Portsmouth ad og hive en nem sejr hjem fra den fantastiske kulisse som g00n og resten af tilskuerne gør Emirates til i dag. En 3-0 sejr er at forvente.

Come on you Gunners!

Sider: 1 ... 396 397 [398] 399 400 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010