home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:06:30 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 21:40:46 g00n Blogs Minimalistic 2020
17 Dec 2025, 15:24 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
11 Dec 2025, 10:24 Broen13 Klubsøgnin... Wrexham AFC (Disney Un...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 674 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 398 399 [400] 401 402 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1312674 gange)
FreddyQvist
Ynglingespiller

Sv: Arsenal tråden
« Svar #5985: 22 Aug 2009, 19:25 »

Ved ikke om i har læst det men værsgo!
I Arsenal har manager Arsene Wenger ifølge Daily Mirror stadig planer om at gøre et sidste forsøg inden transferdeadline på at bringe holdets tidligere anfører Patrick Vieira tilbage til London fra Inter.

FreddyQvist
Ynglingespiller

« Svar #5986: 22 Aug 2009, 19:50 »

Kopiret fra tv2sports transferrygter!

Bave
Gæst

« Svar #5987: 22 Aug 2009, 19:57 »

Nu ved jeg godt, at beskeden var en joke.. men jeg håber virkelig også den del der, var ment i sjov..?
Det var skam ikke ment i sjov Smiley

Der er kaos i Pompey.
De har 0 point efter 3 kampe.
De har solgt:
Crouch, Defoe & Johnson.
Så jeg mener at Wigan er bedre end Pompey Smiley

DavidMadsen forklarer fint hvorfor Wigan er et ret godt hold.

Emeight
Ynglingespiller

« Svar #5988: 22 Aug 2009, 21:18 »

Tja, nu du nævner Johnson.. havde jeg glemt alt om ham, så jeg kan egentlig godt se jeres pointe - 100% min fejl, gutter. Dog har Portsmouth stadig nogle enkelte profiler, ligesom Wigan har det, så jeg ser dem ikke som værende et svagere hold, men det er jo også svært at vurdere så tidligt på sæsonen. Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5989: 22 Aug 2009, 21:36 »

KÆFT hvor er Portsmouth dog ringe. Det var da helt vildt. Da Diaby scorede til 2-0 sad man virkelig med fornemmelsen af at det kunne blive 6 eller 7-0 hvis alt gik vel. At de så scorer på deres eneste chance i 1. halvleg må Almunia vist til dels stå inde for. Heldigvis blev det aldrig rigtig spændende.

Godt at se at vi kan spare Sagna, Clichy og Song (og Bendtner?) og stadig splitte et hold fuldstændigt ad. Og så er det da bemærkelsesværdigt at vi har scoret 12 mål i sæsonens første 3 kampe, uden at hverken van Persie, Arshavin eller Bendtner er kommet på tavlen.

PS: Det var min 2. Arsenal-kamp i England, begge er vundet 4-1. Nogen som vil byde ind på hvad kampen mod Wigan den 19. september ender?

Emeight
Ynglingespiller

« Svar #5990: 22 Aug 2009, 22:14 »

De gik helt ned efter Diabys andet mål, og Almunia droppede, indeed, fælt. Han løber frem, så tilbage, så stopper han, og tænker muligvis noget i stil af "hmm, hvad nu hvis jeg lod VÆRE med at hoppe op for at gribe bolden, og i stedet bare stod helt stille, for modstanderne kan umuligt finde på at hoppe op for at heade til bolden!", hvorefter de fik lidt mod tilbage.. det hjalp dem dog ikke meget Opstemt

Du må forresten minde mig om det til den tid, g00n.. måske man burde satse lidt penge på en 4-1 Wink

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5991: 23 Aug 2009, 00:07 »

Sidder lige og ser dagens højdepunkter i MOTD - Fedt at høre en utilfreds Paul Hart stå efter kampen og brokke sig over at Gallas ikke blev udvist, for derefter at se situationen igen, og nyde at Utaka sparker sig selv ned... Troede aldrig jeg skulle sige det, men flot dømt af Bennett.

Til gengæld så det ud til at både Scholes og Vidic var heldige med at blive på banen i dag...

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #5992: 23 Aug 2009, 00:21 »

i starten af året var jeg med i denne her konkurrence :

http://www.intersport.dk/Nyheder/Konkurrencer/Nike_konkurrence_-_vind_et_par_af_Nicklas_Bendtners_fodboldstxvler.html

Jeg er Mikkel Svendsen fra København ,, jeg er chelsea fan men deltog bare for sjov og så vandt jeg Smiley

Vi skal alle være her.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5993: 23 Aug 2009, 00:44 »

Jamen tillykke med den flotte trøje Opstemt

Kom i øvrigt lige i tanker om en anden sjov detalje fra i dag.

Da stadionspeakeren skulle læse Portsmouths bænk op, blev han pludselig mundlam da han skulle udtale Arnold Mvuembas efternavn, så det lød bare sådan her: "Number 23, Arnold......" - og så gik han ellers videre til de sidste par navne, som blev læst op mens han forsøgte at holde sit grin tilbage... Han slutter så af med at sige "Well, let's hope Arnold doesn't come on!"

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #5994: 23 Aug 2009, 00:49 »

Grinern nok g00n Smiley

Var det et fedt halstørklæde der lå under sædet til dagens kamp ? Opstemt

Vi skal alle være her.

ManUtd83
Manager

« Svar #5995: 23 Aug 2009, 00:52 »

Til gengæld så det ud til at både Scholes og Vidic var heldige med at blive på banen i dag...

Overhovedet ikke

Fed detalje med speakeren Opstemt

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5996: 23 Aug 2009, 00:53 »

Yeah, det var faktisk (i modsætning til det man fik tilsendt i sin medlemspakke) et halstørklæde af udmærket kvalitet - sådan et som det her:

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5997: 23 Aug 2009, 00:54 »

Overhovedet ikke

OK. Så er jeg, kommentatorerne til kampen, og studieværterne hos BBC uenige med dig.

SirToby
Manager

« Svar #5998: 23 Aug 2009, 00:55 »

PS: Det var min 2. Arsenal-kamp i England, begge er vundet 4-1. Nogen som vil byde ind på hvad kampen mod Wigan den 19. september ender?

Ja. 0-3.

DavidMadsen
Manager

« Svar #5999: 23 Aug 2009, 00:56 »

i starten af året var jeg med i denne her konkurrence :

http://www.intersport.dk/Nyheder/Konkurrencer/Nike_konkurrence_-_vind_et_par_af_Nicklas_Bendtners_fodboldstxvler.html

Jeg er Mikkel Svendsen fra København ,, jeg er chelsea fan men deltog bare for sjov og så vandt jeg Smiley
Hvis i lige nærstuderer listen, står jeg der faktisk også.
"David Stylsvig Madsen fra Varde" - Jeg vandt nemlig også en Arsenal-trøje i samme konkurrence, istedet for de højt ønskede støvler. Hvorfor spiller der ikke en dansker i United, så jeg havde vundet deres trøje istedet? (;

Sider: 1 ... 398 399 [400] 401 402 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010