home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:06:30 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 21:40:46 g00n Blogs Minimalistic 2020
17 Dec 2025, 15:24 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
11 Dec 2025, 10:24 Broen13 Klubsøgnin... Wrexham AFC (Disney Un...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 674 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 397 398 [399] 400 401 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1312673 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #5970: 22 Aug 2009, 18:07 »

En meget god kamp igen i dag. Angrebsspillet var flydende og hvis det ikke var for James kunne vi nemt have rundet de 7-8 mål. Defensiven så også dejlig stabil ud igen og deres mål kom efter Almunia ikke kom op til et indlæg som var hans. Never the less har vi nu 10-2 i målscore efter de første to kampe, og man kan kun se frem til at møde United - det her hold kan de ikke slå Smiley.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Cesc
Gæst

« Svar #5971: 22 Aug 2009, 18:08 »

United har ingen chance overhovedet mod os. Smiley

Up the Gunners!

DavidMadsen
Manager

« Svar #5972: 22 Aug 2009, 18:15 »

United har ingen chance overhovedet mod os. Smiley
Hvordan kan man sige det, efter det nævnte hold lige har vundet 5-0 over Wigan? Tunge

Cesc
Gæst

« Svar #5973: 22 Aug 2009, 18:20 »

Hvordan kan man sige det, efter det nævnte hold lige har vundet 5-0 over Wigan? Tunge

Fordi man hedder Niko?
Hør lige. I møder fucking Wigan - de sutter for groft, eftersom I har købt deres bedste spiller, plus de ikke har nogen Cattermole mere. Selvfølgelig skal et hold af jeres kaliber kunne vinde med 5-0 over Wigan?

Jeg er ikke imponeret, og synes det er underligt, at I fans er i himlen over det resultat....?

DavidMadsen
Manager

« Svar #5974: 22 Aug 2009, 18:25 »

Hør lige. I møder fucking Wigan - de sutter for groft, eftersom I har købt deres bedste spiller, plus de ikke har nogen Cattermole mere. Selvfølgelig skal et hold af jeres kaliber kunne vinde med 5-0 over Wigan?

Jeg er ikke imponeret, og synes det er underligt, at I fans er i himlen over det resultat....?
Fordi vi i midtugen tabte til Burnley. Så er det ret klart at man er lykkelig efter en 5-0 sejr, hvor de tre angribere der skal bruges mest i løbet af sæsonen alle scorer, samtidigt med at Nani har fundet et godt niveau frem.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #5975: 22 Aug 2009, 18:27 »

Fordi man hedder Niko?

Wigan sutter da ikke for groft ligefrem? Det er da en større sejr end man kunne forvente, mon ikke de fleste havde tippet en 1-3 målssejr til United? Så er 0-5 da i den grad herligt for United-fansene, og en god trodsreaktion fra spillerne. Det betyder som du siger ikke, at alt pludselig er godt, men de har da i den grad lov til at være superglade over sådan en flot sejr. Det er vel kun mod et hold som Derby havde i deres skandalesæson i PL, at man kunne ligefrem forvente at de skulle vinde 5-0, og even then, ville det nok stadig blive betragtet som en rigtig flot sejr. Smiley
« Seneste Redigering: 22 Aug 2009, 18:28 af Ghertesteas » Logged

Cesc
Gæst

« Svar #5976: 22 Aug 2009, 18:29 »

Fordi vi i midtugen tabte til Burnley. Så er det ret klart at man er lykkelig efter en 5-0 sejr, hvor de tre angribere der skal bruges mest i løbet af sæsonen alle scorer, samtidigt med at Nani har fundet et godt niveau frem.

Herligt, og lykkelig, kan I naturligvis godt være. Det var mig som formulerede mig forkert, men jeg forstår ikke, at I bruger den som milepæl eller hvad man siger. Det er skam en flot sejr, men jeg havde selv forventet, at den ville ende som den gjorde.. Det skal man forvente af Uniteds klasse.

Emeight
Ynglingespiller

« Svar #5977: 22 Aug 2009, 18:33 »

Wigan sutter da ikke for groft ligefrem? Det er da en større sejr end man kunne forvente, mon ikke de fleste havde tippet en 1-3 målssejr til United? Så er 0-5 da i den grad herligt for United-fansene, og en god trodsreaktion fra spillerne. Det betyder som du siger ikke, at alt pludselig er godt, men de har da i den grad lov til at være superglade over sådan en flot sejr. Det er vel kun mod et hold som Derby havde i deres skandalesæson i PL, at man kunne ligefrem forvente at de skulle vinde 5-0, og even then, ville det nok stadig blive betragtet som en rigtig flot sejr. Smiley

Enig, men jeg tror ærligt talt ikke, Cesc mente det så bogstaveligt, men i stedet prøvede at sige, at man ikke kan bedømme holdet ud fra en enkelt kamp - især ikke en mod et middelmådigt hold, der tilmed har solgt dets bedste spiller, hvilket giver os årsag til at forvente at de vil være dårligere end året forinden - altså et bundhold. Jeg bedømmer heller ikke Arsenal-holder på Everton-kampen, hvor de jo som bekendt blev kørt ud af egen bane.. i en kamp hvor de var elendige.

Anyway, vi får se om en uges tid Wink

CR9
Landsholdsspiller

« Svar #5978: 22 Aug 2009, 18:34 »

Vildt at Arsenal har lagt sådan ud, selvom de har solgt to store profiler. Jeg håber, at de vinder ligaen, selvom jeg ikke tror, at de kan holde niveauet i længden, desværre. Deres lynhurtige spil er dog fedt at se på Smiley

FreddyQvist
Ynglingespiller

« Svar #5979: 22 Aug 2009, 18:39 »

Dejlig sejr, Så ikk kampen men har lige set highlights af 1. halvlej (Staves) og er faktisk imponeret over Diaby, ved godt at det er utroligt godt forspil der giver ham de store chancer, men synes trods det også at han viser stor koldblodighed! Dejligt! Synes dog det var en utrolig dum handel at sælge Adebayor, og vi kan jo se at han faktisk bare bliver ved med at score!
Lige til sidst! Nogen der ved hvorfor kanal 5 og 6 ikke viste bold her i dag? Har de mistet rettighederne, eller er der en anden kanal der viser nogle kampe? Smiley

FCK88
Manager

« Svar #5980: 22 Aug 2009, 18:44 »

Dejlig sejr, Så ikk kampen men har lige set highlights af 1. halvlej (Staves) og er faktisk imponeret over Diaby, ved godt at det er utroligt godt forspil der giver ham de store chancer, men synes trods det også at han viser stor koldblodighed! Dejligt! Synes dog det var en utrolig dum handel at sælge Adebayor, og vi kan jo se at han faktisk bare bliver ved med at score!
Lige til sidst! Nogen der ved hvorfor kanal 5 og 6 ikke viste bold her i dag? Har de mistet rettighederne, eller er der en anden kanal der viser nogle kampe? Smiley

Jeg vil gætte på at Canal 9 har grabset rettighederne til sig(en kanal som kun 170.000 personer kan se).. Ellers er de vel blevet vist på Canal+ .. Smiley

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

FreddyQvist
Ynglingespiller

« Svar #5981: 22 Aug 2009, 18:47 »

Og så synes jeg bestemt også det er en fryd at se Gallas' mål, Først med Ryggen mod Celtic og så en bold hvor han sparker den op i hovedet på sig selv og scorer hvorefter han enten jubler somom han gjorde det med vilje eller somom der ikke skete noget der ikk var meningen! Men han har evnen til at stå/løbe de rigtige stedet Smiley

Bave
Gæst

« Svar #5982: 22 Aug 2009, 18:50 »

Fordi man hedder Niko?

Hvad med at lave det om til:

Hør lige. I møder fucking Pompey - de sutter for groft, eftersom de har solgt deres bedste spiller, plus de ikke har nogen Crouch mere. Selvfølgelig skal et hold af jeres kaliber kunne vinde med 4-1 over Pompey?

Så nemt er det Tunge
Samtidig er Wigan jo bedre end Pompey.

Emeight
Ynglingespiller

« Svar #5983: 22 Aug 2009, 19:01 »

Samtidig er Wigan jo bedre end Pompey.

Nu ved jeg godt, at beskeden var en joke.. men jeg håber virkelig også den del der, var ment i sjov..?

DavidMadsen
Manager

« Svar #5984: 22 Aug 2009, 19:13 »

Nu ved jeg godt, at beskeden var en joke.. men jeg håber virkelig også den del der, var ment i sjov..?
Hvorfor dog det?
Wigan har da nogle gode spillere, hvorimod Portsmouth halter en del efter salg af Crouch og Defoe - IMO.
Wigan har bl.a. Kirkland, Rodallega, N'Zogbia og flere.. Portsmouth har aldrende David James og Krajncar. Det er sådan set den måde jeg ser de to hold på. Pompey virker ubrugelige uden Crouch og Defoe, mens Wigan faktisk er et godt hold, på trods af to salg af profiler.

Sider: 1 ... 397 398 [399] 400 401 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010