home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:17:22 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
19 Dec 2025, 21:40 g00n Blogs Minimalistic 2020
17 Dec 2025, 15:24 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  1 Bruger, 671 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 343 344 [345] 346 347 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1313876 gange)
Szczesny
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #5160: 05 Maj 2009, 14:05 »

Selvom han smider sig LANGT FRA så meget, som han har gjort David, så er han jo stadig en af dem, der gør det mest. Så du det første opgør?

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

DavidMadsen
Manager

« Svar #5161: 05 Maj 2009, 14:19 »

Selvom han smider sig LANGT FRA så meget, som han har gjort David, så er han jo stadig en af dem, der gør det mest. Så du det første opgør?
Naturligvis så jeg første opgør. Jeg så da også at der var en enkelt situation, hvor han går amok over noget som ikke nødvendigvis skulle dømmes.

Hvis han er en af dem der smider sig mest, burde du tage til Varde og se u15 holdene. Alle de tekniske spillere på de øverste hold smider sig hele tiden, og de får frispark hver gang, fordi dommerne ikke er bedre. Det kan have noget med ens fodboldopdragelse at gøre.. Smiley

Cesc
Gæst

« Svar #5162: 05 Maj 2009, 14:22 »

Jaja, Pepe.
I denne sæson.. At vi havde en utrolig stor nedafgående formkurve i starten af sæsonen er fuldstændig lige meget nu. Vi er i fantastisk form og har ikke lukket mål ind på hjemmebane i de sidste 9 kampe, det kommer vi heller ikke til i dag! Arsenal har lukket 11 mål ind på Emirates i denne sæson, hvor United kun har scoret 22 gange på udebane.. Arsenal kan slå United i dag - det er jeg ikke et sekund i tvivl om!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5163: 05 Maj 2009, 14:24 »

"Ikke nødvendigvis skal dømmes". Puha, du er da vist en af de United fans med de mest røde briller på. Adskillige gange imod Arsenal faldt han og slog ud med armene med sit tudefjæs på fordi at han ikke fik frispark. Claus Bo's kommentar om at han vist ikke havde de rigtige støvler på da han hele tiden gled og faldt var meget rammende. Det kan godt ske at han diver færre gange i løbet af en kamp end han tidligere har gjort, men jeg mangler stadig at se en United kamp hvor han ikke er faldet og har vrælet over at han ikke fik frispark. Det sker HVER gang og det er det som vi Arsenal fans, og fans af alle andre klubber (og efterhånden også mange United fans) er så trætte af at se på.

Og jeg er komplet ligeglad med Varde og deres U15 hold og hvor meget de diver. Det burde stadig ikke finde sted, og især skal et tudefjæs der hårdnakket påstår at han er verdens bedste, selvom han ikke er nær det niveau, straffes, hånes og hades for det.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Pepe
Gæst

« Svar #5164: 05 Maj 2009, 14:25 »

I var nu heller ikke det bedste hjemmehold sidste sæson og heller ikke forrige... I ligger for det meste som nummer 3-4 stykker ligesom i placerer jer i ligaen. Men nok om det Wink

Szczesny
Manager

« Svar #5165: 05 Maj 2009, 14:31 »

Naturligvis så jeg første opgør. Jeg så da også at der var en enkelt situation, hvor han går amok over noget som ikke nødvendigvis skulle dømmes.

Hvis han er en af dem der smider sig mest, burde du tage til Varde og se u15 holdene. Alle de tekniske spillere på de øverste hold smider sig hele tiden, og de får frispark hver gang, fordi dommerne ikke er bedre. Det kan have noget med ens fodboldopdragelse at gøre.. Smiley

Du tror ikke at det kunne være fordi at Varde u/15 har set Ronaldo i TV? For jeg spiller selv på hold med en gut, der har lak-støvler, fedthår, står mærkeligt, når han løber til bolden OG ikke kan tåle en takling. Det tror jeg sgu ikke kun er hans fodboldopdragelse. Jeg har desuden set nogle af de stævner, og de drenge der kaster sig rundt og slår ud med armene, er dem alle de voksne griner af og mener har set for meget TV Wink

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

DavidMadsen
Manager

« Svar #5166: 05 Maj 2009, 14:35 »

"Ikke nødvendigvis skal dømmes". Puha, du er da vist en af de United fans med de mest røde briller på. Adskillige gange imod Arsenal faldt han og slog ud med armene med sit tudefjæs på fordi at han ikke fik frispark. Claus Bo's kommentar om at han vist ikke havde de rigtige støvler på da han hele tiden gled og faldt var meget rammende. Det kan godt ske at han diver færre gange i løbet af en kamp end han tidligere har gjort, men jeg mangler stadig at se en United kamp hvor han ikke er faldet og har vrælet over at han ikke fik frispark. Det sker HVER gang og det er det som vi Arsenal fans, og fans af alle andre klubber (og efterhånden også mange United fans) er så trætte af at se på.
Det var også mildt sagt, da han flere gange væltede forholdsvis uberørt.

"Vi kommer til at føre 1-0 eller 2-0 og så scorer United på at dommeren tilkender dem et straffespark/frispark med 0-5 min igen, som Ronaldo har divet sig til. Så vil vi i hvert fald kunne kende United igen."
Det mener du heller ikke, er en smule sært at sige? - United har jo flere gange vundet uden Ronaldo har scoret, og vi lå stadig med i toppen, da Ronaldo var skadet, i starten af den nuværende sæson. Du kan ikke mene alvorligt, at Uniteds "kendetegn" vil være at score på en dødbold til sidst i kampen, som Ronaldo har filmet sig til?

Nu følger jeg ikke specielt meget med i Arsenals kampe, men jeg er sikker på at i, ligesom Liverpool iøvrigt, også har vundet kampe hvor i har scoret i overtiden..

Du tror ikke at det kunne være fordi at Varde u/15 har set Ronaldo i TV? For jeg spiller selv på hold med en gut, der har lak-støvler, fedthår, står mærkeligt, når han løber til bolden OG ikke kan tåle en takling. Det tror jeg sgu ikke kun er hans fodboldopdragelse. Jeg har desuden set nogle af de stævner, og de drenge der kaster sig rundt og slår ud med armene, er dem alle de voksne griner af og mener har set for meget TV Wink
Jeg tror at det er fordi flere og flere trænere fortæller deres spillere, at det er iorden. På mit eget hold, får vi f.eks. gentagne gange at vide, at det er iorden at svine de andre spillere hvis dommeren ikke hører det. Når man får sådan noget at vide hele tiden, begynder man at tro at det er iorden. At filme er de fleste trænere ligeglade med om man gør, det er åbenbart blevet iorden, fordi man kan få frispark for det..
Dét mener jeg, er en fejl i fodboldopdragelsen.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5167: 05 Maj 2009, 14:39 »

Det var også mildt sagt, da han flere gange væltede forholdsvis uberørt.

"Vi kommer til at føre 1-0 eller 2-0 og så scorer United på at dommeren tilkender dem et straffespark/frispark med 0-5 min igen, som Ronaldo har divet sig til. Så vil vi i hvert fald kunne kende United igen."
Det mener du heller ikke, er en smule sært at sige? - United har jo flere gange vundet uden Ronaldo har scoret, og vi lå stadig med i toppen, da Ronaldo var skadet, i starten af den nuværende sæson. Du kan ikke mene alvorligt, at Uniteds "kendetegn" vil være at score på en dødbold til sidst i kampen, som Ronaldo har filmet sig til?

Nå så fik du brillerne pudset..

Hehe, min udtalelse var et sammenfald af de fordomme jeg har mod United, netop at de tit (hvilket har været kendetegnet for dem i denne sæson) scorer i løbet af de sidste 5-10 minutter af kampen, og at Ronaldo filmer sig til frispark og de får tilkendt straffespark som ikke burde være dømt. Så, jo det er et sammenfald af hvad der kendetegner United i mine øjne.

Og det er desuden logisk at vi skriver nogle overdrivelser om modstanderholdet i ens egne klubtråde for at psyche éns medfans op.. Især når det er i en CL semifinale mod en af vores værste rivaler.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

DavidMadsen
Manager

« Svar #5168: 05 Maj 2009, 14:46 »

Nå så fik du brillerne pudset..

Hehe, min udtalelse var et sammenfald af de fordomme jeg har mod United, netop at de tit (hvilket har været kendetegnet for dem i denne sæson) scorer i løbet af de sidste 5-10 minutter af kampen, og at Ronaldo filmer sig til frispark og de får tilkendt straffespark som ikke burde være dømt. Så, jo det er et sammenfald af hvad der kendetegner United i mine øjne.

Og det er desuden logisk at vi skriver nogle overdrivelser om modstanderholdet i ens egne klubtråde for at psyche éns medfans op.. Især når det er i en CL semifinale mod en af vores værste rivaler.
Jeg ved nu ikke om jeg fik brillerne pudset. Jeg fik det bare sagt forkert i første omgang.

Jeg kan ikke se at det skal være netop Uniteds kendetegn. Jeg er overbevist om, at Liverpool har scoret flere gange efter det 85. minut, end United har i denne sæson. Igen er det set med United briller, men det er jeg næsten villig til at lave et væddemål ud af.

Ja, naturligvis skriver i nogle overdrivelser om os. I bliver jo nødsaget til at håbe og fantasere jer til en finaleplads. Noget som ikke sker i virkeligheden, men kun i Arsenal-tråden Wink

Caspper
Manager

« Svar #5169: 05 Maj 2009, 14:48 »

Jeg synes at jeg hørte noget med at Liverpool havde afgjort kampen 11 gange efter det 90' minut i denne sæson.. Men spørg mig ikke om kilde! Jeg mindes det bare Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5170: 05 Maj 2009, 14:59 »

Ja jeg har også prøvet at finde en statistik over hvornår klubberne har scoret deres vindende/udlignende mål, men det er ikke så lige til.. Men jeg hører tit Man Utd refereret til under forskellige akronymer som betyder at de tit vinder kampen inden for de sidste 5-10 minutter... Men nok om det alligevel.. Tunge

DavidMadsen
Manager

« Svar #5171: 05 Maj 2009, 15:09 »

Ja jeg har også prøvet at finde en statistik over hvornår klubberne har scoret deres vindende/udlignende mål, men det er ikke så lige til.. Men jeg hører tit Man Utd refereret til under forskellige akronymer som betyder at de tit vinder kampen inden for de sidste 5-10 minutter... Men nok om det alligevel.. Tunge
Eller også er det fordi de rent faktisk bliver ved med at kæmpe, også i de døende minutter.
Er der ikke noget med at de sidste 10 minutter bliver kaldt "Sir Alex time", eller sådan noget? Opstemt

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #5172: 05 Maj 2009, 15:24 »

Hawk1nz. Du misforstår utrolig mange ting og er respektløs, som du flere gange har bebrejdet os United fans for.

Det som kendetegner United er bestemt ikke at vi score på et mål som ikke burde være anerkendt. Det der kendetegner United og altid har gjort det er den måde de spiller på. Fremragende pasningsfodbold og når det kører er der INGEN overhovedet som kan være med. Hvis vi er så dårlige, hvorfor blev i så fuldstændig udspillet på OT og havde vel ikke én reel målchance. Synes det er noget pis at sige, at vi vinder udelukkende pga. frispark som fejlagtigt bliver dømt. Sådan har det vel ikke været i de sidste 10 år Wink

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5173: 05 Maj 2009, 15:26 »

Er der ikke noget med at de sidste 10 minutter bliver kaldt "Sir Alex time", eller sådan noget? Opstemt

Jo det er lige præcis det jeg tænkte på Smiley

Juller så længe du misforstår og fejltolker mine indlæg så groft som du gør, gider jeg ikke engang at tage mig besværet at svare på dit indlæg.
« Seneste Redigering: 05 Maj 2009, 15:28 af Hawk1nZ » Logged

Caspper
Manager

« Svar #5174: 05 Maj 2009, 15:28 »

Det er fergie time de sidste 10 minutter Smiley

Sider: 1 ... 343 344 [345] 346 347 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010