home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:17:22 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
19 Dec 2025, 21:40 g00n Blogs Minimalistic 2020
17 Dec 2025, 15:24 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  1 Bruger, 626 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 344 345 [346] 347 348 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1313855 gange)
Szczesny
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #5175: 05 Maj 2009, 15:31 »

'Ferguson time' hedder det nu. Det startede efter 99-finalen og der var han - så vidt jeg ved - ikke kronet til ridder (eller hva faen han nu er kronet til) endnu.

Juller - du ku jo starte med selv at skrue ned for arrogancen, når nu du bevæger dig i en rivals tråd?

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #5176: 05 Maj 2009, 15:32 »

Jo det er lige præcis det jeg tænkte på Smiley

Juller så længe du misforstår og fejltolker mine indlæg så groft som du gør, gider jeg ikke engang at tage mig besværet at svare på dit indlæg.

Jeg fejltolker det vel ikke ved at sige at du mener at vi ligger nr 1 og er kendetegnet ved at få frispark, som ikke skulle dømmes og derfor vinder kampene. Det jeg mener er noget værre vås!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5177: 05 Maj 2009, 15:34 »

Jeg fejltolker det vel ikke ved at sige at du mener at vi ligger nr 1 og er kendetegnet ved at få frispark, som ikke skulle dømmes og derfor vinder kampene. Det jeg mener er noget værre vås!

Jo det gør du netop.

Netop disse hårde indlæg fra Man Utd fans der misforstår og fejlfortolker alt hvad der kan misforståes og fejlfortolkes, er en af grundende til at jeg langt hellere vil diskutere med Liverpool, Chelsea eller sågar Tottenham fans i stedet...

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #5178: 05 Maj 2009, 15:35 »

Jo det gør du netop.

Så fortæl mig hvor jeg misfortolker?

Caspper
Manager

« Svar #5179: 05 Maj 2009, 15:37 »

Nej det hedder ikke ferguson time.

Google det Smiley Anyways lyder Fergie time også ca en trilliard gange bedre end "ferguson time" Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5180: 05 Maj 2009, 15:41 »

Så fortæl mig hvor jeg misfortolker?

Jeg skal forsøge.

Det som kendetegner United er bestemt ikke at vi score på et mål som ikke burde være anerkendt.

Jeg har aldrig påstået at I scorer på mål som ikke burde være anerkendt.

Hvis vi er så dårlige, hvorfor blev i så fuldstændig udspillet på OT og havde vel ikke én reel målchance.

Jeg har aldrig påstået at I er dårlige.

Synes det er noget pis at sige, at vi vinder udelukkende pga. frispark som fejlagtigt bliver dømt.

Jeg har aldrig påstået at I udelukkende vinder pga. frispark som fejlagtigt bliver dømt

Sådan har det vel ikke været i de sidste 10 år Wink

Hvem har sagt noget om 10 år?

Alt i alt har du groft fejlfortolket stortset alt hvad jeg har skrevet.. Men igen, det kommer næppe som en overraskelse for mig.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Szczesny
Manager

« Svar #5181: 05 Maj 2009, 15:43 »

Det kan godt være at man u-fans kalder det fergie-time. Men det er jo et kælenavn, så for alle andre, må udtrykket vel være 'Ferguson-time' Peace Den rigtige Fergie er hende fra Black Eyed Peas... Og så ku jeg godt bruge lidt 'Fergie-time' Tunge

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5182: 05 Maj 2009, 15:45 »

Det kan godt være at man u-fans kalder det fergie-time. Men det er jo et kælenavn, så for alle andre, må udtrykket vel være 'Ferguson-time' Peace Den rigtige Fergie er hende fra Black Eyed Peas... Og så ku jeg godt bruge lidt 'Fergie-time' Tunge

Hahahaha, det var sgu en god pointe Opstemt Jeg kunne da bestemt også bruge en time eller to af Fergie-time  Hævet Øjenbryn

EDIT: Hvem er hende på dit displaybillede StormQ?

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #5183: 05 Maj 2009, 15:49 »

Altså så forstår jeg ikke hvorfor det overhovedet skal på banen at de får fejlagtigt dømt frispark som de scorer på i de døende minutter, hvis ikke det er et argument for at de er heldige med at ligge nr 1.

Szczesny
Manager

« Svar #5184: 05 Maj 2009, 15:52 »

Hahahaha, det var sgu en god pointe Opstemt Jeg kunne da bestemt også bruge en time eller to af Fergie-time  Hævet Øjenbryn

EDIT: Hvem er hende på dit displaybillede StormQ?

Ja det ville ikke være tosset Wink

Det er såmænd "underskønne" Dido... Eller det siger beskrivelsen i menuen ihvertfald. Det er ganske simpelt taget fra FMFs fabelagtige udvalg af celebs Peace

Altså så forstår jeg ikke hvorfor det overhovedet skal på banen at de får fejlagtigt dømt frispark som de scorer på i de døende minutter, hvis ikke det er et argument for at de er heldige med at ligge nr 1.

For pokker det lyder søgt, det der.
« Seneste Redigering: 05 Maj 2009, 15:53 af StormQ » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5185: 05 Maj 2009, 15:53 »

Besvarer dette tidligere indlæg dit spørgsmål?

Hehe, min udtalelse var et sammenfald af de fordomme jeg har mod United, netop at de tit (hvilket har været kendetegnet for dem i denne sæson) scorer i løbet af de sidste 5-10 minutter af kampen, og at Ronaldo filmer sig til frispark og de får tilkendt straffespark som ikke burde være dømt. Så, jo det er et sammenfald af hvad der kendetegner United i mine øjne.

Og det er desuden logisk at vi skriver nogle overdrivelser om modstanderholdet i ens egne klubtråde for at psyche éns medfans op.. Især når det er i en CL semifinale mod en af vores værste rivaler.

Jeg har aldrig sagt at de scorer på de fejlagtigt dømte frispark, ej heller at de får fejlagtigt dømte frispark i de døende minutter, eller at de derfor er heldige nok at vinde. Jeg slog alle de små faktorer sammen til et stort sammentræf til kampen i aften - Bare fordi at vi gooners lige så godt kan frygte det værste.

Det er en CL semifinale i aften, og derfor er der klart at der kommer nogle drillerier frem i diverse klubtråde - Det er jo netop det der er meningen med dem, og så behøver du ikke at sidde hovedløst og forsvare man urin. Tag i stedet over i manure tråden og hån Arsenal Tunge Mit indlæg har intet at gøre med placeringerne i tabellen eller at de kun vinder fordi at alle de faktorer spiller ind i hver kamp. Igen, du fejltolker mit indlæg så meget som muligt. Smiley

Det er såmænd "underskønne" Dido... Eller det siger beskrivelsen i menuen ihvertfald. Det er ganske simpelt taget fra FMFs fabelagtige udvalg af celebs Peace

Ah.. Jeg har aldrig rigtig kunne se noget i Dido... Smiley
« Seneste Redigering: 05 Maj 2009, 15:55 af Hawk1nZ » Logged

DavidMadsen
Manager

« Svar #5186: 05 Maj 2009, 15:56 »

Det har jeg også haft oppe at vende med Hawk, hvis du lige kigger en side tilbage. Jeg er også United-fan, i tilfælde af at du er i tvivl. Du burde lige have kigget en side tilbage.. Smiley

Szczesny
Manager

« Svar #5187: 05 Maj 2009, 15:58 »

Ah.. Jeg har aldrig rigtig kunne se noget i Dido... Smiley

Heller ikke mig. Måske lige på 'Stan' af Eminem, men jeg skiftede fra Freddie Mercury pga der var et par andre gutter, der også fik det avatar(?), og så blev det for forvirrende Opstemt

Anyway - hvis vi lige skal tilbage til noget Arsenal-relateret, så ville det da være typisk om ikke Theo kunne tage en kontra - som den mod Liverpool - i slutningen af kampen, hvor manu presser på for 1-1 og så putter den ind til 2-0.... Så skal jeg sgu nok hoppe højt!

Skal i øvrigt se kampen med en pool-fan i aften, så han jubler sgu nok også Peace

Batigol
Manager

« Svar #5188: 05 Maj 2009, 16:04 »

Krydser fingre for at I tager United i aften, og at vi, Barcelona, tager Chelsea i morgen. Det kunne være stort med en gentagelse af 05/06 finalen, og for min skyld gerne med samme resultat! Peace
Men held og lykke med i aften - I har min støtte! Thumbs Up

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5189: 05 Maj 2009, 16:09 »

Krydser fingre for at I tager United i aften, og at vi, Barcelona, tager Chelsea i morgen. Det kunne være stort med en gentagelse af 05/06 finalen, og for min skyld gerne med samme resultat! Peace
Men held og lykke med i aften - I har min støtte! Thumbs Up

Uh ja, det er også det vi længe har håbet på. Denne gang har vi dog ikke en tåbelig Lehmann med, så finalen er vores! Hvis man ser bort fra at I har Messi altså.. Pleeeease lad ham blive skadet til finalen, hvis vi skal møde Barca Wink Men ja, en drømmefinale, og jeg tror da også at vi har de fleste ikke-united fans på vores side Smiley

Sider: 1 ... 344 345 [346] 347 348 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010