home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:17:22 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
19 Dec 2025, 21:40 g00n Blogs Minimalistic 2020
17 Dec 2025, 15:24 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  1 Bruger, 664 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 341 342 [343] 344 345 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1313899 gange)
Yessir
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #5130: 22 Apr 2009, 22:29 »

Lige præcis årets signing ville jeg nu netop sige man til en vis grad kunne berettige, han har godt nok kun været der en halv sæson, men til gengæld har der ikke rigtigt været en eneste anden god signing i PL i år. Bevares han har ikke vist at han kan holde et niveau. Men der er ingen andre spillere der har haft en lige så stor effekt på deres hold, eller har gjort det godt så konsekvent som han har.

Hmm... Nu er det ikke Everton jeg følger mest, men har Marouane Fellaini ikke gjort det pænt godt for dem?

Cesc
Gæst

« Svar #5131: 22 Apr 2009, 22:52 »

Jeg sad naturligvis og så kampen for fulde drøn i går, og nu, hvor jeg er faldet en smule ned på jorden, har jeg fundet et par ting, som jeg synes om kampen i går og generelt.

- Indkøbet af vores alle sammen Andrey Arshavin var virkelig endnu en genistreg af den kære Arséne Wenger. Jeg er virkelig imponeret over, så hurtigt den russiske konge er faldet ind i vores system. Fremtiden med ham på midtbanen lover godt, og jeg er hundrede procent sikker på, at han bliver afgørende for vores Champions League næste sæson. Som vi så i går kan han afgøre kampe helt ene og alene, derfor tror jeg, at han virkelig bliver uhyggelig for os når vi kommer til knockout-kampene i næste sæson.

- Vores forsvar er alt for usikkert. Jeg føler ikke at forsvaret er godt nok når William Gallas ikke er med. Han bringer en masse rutine og sikkerhed ind i forsvaret, som jeg tydeligt kunne se, vi manglede i går. Jeg tror, at hvis den tidligere anfører var med i går, så havde vi ikke lukket så mange mål ind.

- Lukasz Fabianski er virkelig på vej til at blive en stor keeper! Jeg så ikke hans off-day i lørdags, men hørte den på engelsk radio i England. Jeg ved godt at han havde en brøler dag i lørdags, men hans første halvleg i går, var jeg meget imponeret over. Når han bliver ældre, får mere rutine, og ikke kaster sig hovedløst ud i feltet, ved jeg, at Seaman og Lehmann kan være hundrede procent tilfredse over den nye med nummer 1 på ryggen. Fabianski bliver utrolig stor, en af verdens bedste.

- Vi har fået lidt af et luksus problem i mine øjne omkring venstrebackposition en. Kieran Gibbs banker nemlig kraftigt på til en startplads, og den knægt har imponeret mig så meget i Clichys fravær. De minder meget om hinanden, og vi har en Armand Traore, der også lover gode udsigter i fremtiden. Vi har fået lidt af et problem, hvor vi med tre yderst talentfulde spillere, nok kun han have to. Min løsning på problemet ville være, at Arsenal vælger at bruge Gibbs som venstrefløjs reserve næste år. Han har spillet fløj for reserverne, så det kan han jo godt finde ud af. Er dog ikke sikker på at Wenger vil bruge ham deroppe, så derfor mener jeg, at vi har lidt af et problem.

Kom glad. Alle tingene er noget vi kan diskutere.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5132: 22 Apr 2009, 23:04 »

Jeg er som sædvanlig ikke bleg til at svare. Jeg så ikke kampen, men jeg kan da alligevel godt kommentere på dine observeringer.

- Ja, jeg er selvfølgelig også dybt imponeret over Arshavin. Jeg var ikke så imponeret som alle andre af ham under EM, og vi kender jo fra Faxe hvor mange fejlkøb man kan lave pga. en slutrunde. Arshavin er dog faldet godt til, og selvom vi desværre ikke må bruge ham i CL, har han haft en stor indflydelse på holdet.

- Der er vist heller ingen diskussion over hvor ustabilt forsvaret er. Men nu må vi så tænke på at vi i løbet af de sidste 2-3 kampe har manglet 4 af 5 normale startere i forsvaret, og så er der grænser for hvad man kan forvente sig. Det er selvfølgelig aldrig optimalt at skulle spille med en Man Scum Reject fra start, og set i bakspejlet burde vi nok have beholdt Senderos som backup og ikke købt Silvestre. Men på den anden side, så ville Senderos jo ikke just modne af at skulle kæmpe med Djourou om at være 3. valget. Så jo, når vi bare får Djourou tilbage, så er jeg da sikker på at forsvaret bliver skarpere, for han var da virkelig godt spillende før han blev skadet.

- Jeg så så ikke de sidste to kampe, men har hørt både det ene og det andet om ham. Vi må tænke på at da vi købte Almunia som hvad? 29 årig? Der var han jo også utrolig usikker når han kom ud, men da Lehmann blev solgt kom Almunia efter det, og fik virkelig vist med tiden at han var en utrolig god keeper. Når man så tænker på at Fabianski er ... 21? 23? så er det meget meget lovende. Han er utrolig sikker på indlæg og har reflekser og rækkevidde der siger spar to, og når han så får rutinen til at kunne bedømme hvornår han skal komme ud af feltet, og lærer førsteholdet at kende, så er der ingen tvivl om at han er en kommende verdensstjerne. Det har Wenger da også sagt lige fra start af.

- Ja, helt enig. Det er godt at Gibbs og Traore er så unge, for der er ingen tvivl om at vi holder Clichy som førstevalg, og så låner de to andre ud skiftevis de næste 2-3 sæsoner så de kan få noget førsteholdsbold. Vi har jo gode forbindelser til udlån i mange klubber, så mon ikke det er det der kommer til at ske? Hvad der så skal ske efter de 2-3 sæsoner, må vi se på til den tid Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #5133: 23 Apr 2009, 00:00 »

Lige omkring Armand Traore vs. Gibbs, så har jeg desværre ikke set Traore i aktion, men kan forstå på flere folk han mangler en god del rent defensivt, både taktisk og teknisk. Hvis det er tilfældet, så løser problemet jo mere eller mindre sig selv, da Gibbs klart tager reservepladsen. En defensivt svag back kan simpelthen koste for mange mål i det lange løb.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Szczesny
Manager

« Svar #5134: 24 Apr 2009, 04:17 »

- Ja Arshavin har været en åbenbaring. Lige dér er der vist ikke så meget at diskutere Smiley Var som Hawk1nZ ikke overbevist af hans EM, men jeg må jo indrømme at jeg skammer mig over at have tvivlet på ham!

- Det er klart at forsvaret har sejlet, når der har været så sindssygt meget udskiftning i stort set hele 2009. Gibbs og Silvestre til at dele venstresiden, det er jeg sgu ikke helt tryg ved. Synes langt hen ad vejen at Kolo var klart manden der holdt fast i forsvaret i tirsdags, men de andre laver altså et par fejl der koster. Det kan være uskarphed, pga manglende kamptræning eller lignende, men det er jo voldsomt irriterende, når det sker i en kamp på Anfield. Færre skader, ser jeg som løsningen Tunge Bliver i øvrigt meget spændende at se Senderos når/hvis han kommer tilbage.

- Puha puha... Fabianski keglede altså godt nok rundt i lørdags. Værre end en Barthez på piller! Så at sige han sikkert bliver en verdensklassemålman d er store ord - meget store ord! Peter Kjær har altså også stået en brandkamp engang Wink Ja, han gjorde det godt mod Liverpool, men havde gerne set ham tage deres mål nr.3 (den hvor Silvestre er aaalt for langsom). Der er et stort potentiale i Fabianski, ingen tvivl, så må vi bare håbe at han formår at forvalte det.

- Kan Traore få et år mere hos Portsmouth, så er det vel ikke helt galt? Spørgsmålet er så: vil han det? Han vil vel gerne ind at banke på startopstillingen i Arsenal nu, men problemet bliver nok at han ikke kan acceptere en bænkplads i samme grad, som Gibbs kan. Det er lidt af et dilemma, men håber at Portsmouth og Traore kan gå hånd-i-hånd en sæson mere.

- Er jeg i øvrigt den eneste der synes at Nasri er blevet en del mere anonym siden Arshavins ankomst? Det er som om han ikke har det samme drive mere - måske er det træthed efter en sæson, hvor han, som en af de få, har spillet enormt meget. Det ville nu være rart med ham i fuld hopla i de afgørende semifinaler mod man utd.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5135: 24 Apr 2009, 22:42 »

- Det er klart at forsvaret har sejlet, når der har været så sindssygt meget udskiftning i stort set hele 2009. Gibbs og Silvestre til at dele venstresiden, det er jeg sgu ikke helt tryg ved. Synes langt hen ad vejen at Kolo var klart manden der holdt fast i forsvaret i tirsdags, men de andre laver altså et par fejl der koster. Det kan være uskarphed, pga manglende kamptræning eller lignende, men det er jo voldsomt irriterende, når det sker i en kamp på Anfield. Færre skader, ser jeg som løsningen Tunge Bliver i øvrigt meget spændende at se Senderos når/hvis han kommer tilbage.

Jeg hørte så tilgengæld at Toure keglede rundt i tirsdag og slet ikke kunne finde ud af at cleare bolden ordentligt..

- Puha puha... Fabianski keglede altså godt nok rundt i lørdags. Værre end en Barthez på piller! Så at sige han sikkert bliver en verdensklassemålman d er store ord - meget store ord! Peter Kjær har altså også stået en brandkamp engang Wink Ja, han gjorde det godt mod Liverpool, men havde gerne set ham tage deres mål nr.3 (den hvor Silvestre er aaalt for langsom). Der er et stort potentiale i Fabianski, ingen tvivl, så må vi bare håbe at han formår at forvalte det.

Nej, men nu vil jeg så også sige at Wenger adskillige gange har udtalt at han er sikker på at han bliver en af verdens allerbedste, og han har bl.a. sagt at han aldrig har set så hurtige reflekser før. Det tæller øjensynligt rigtigt meget i mine øjne, så jeg tror da bestemt også på at han bliver så god som Wenger udtaler.

- Er jeg i øvrigt den eneste der synes at Nasri er blevet en del mere anonym siden Arshavins ankomst? Det er som om han ikke har det samme drive mere - måske er det træthed efter en sæson, hvor han, som en af de få, har spillet enormt meget. Det ville nu være rart med ham i fuld hopla i de afgørende semifinaler mod man utd.

Nej slet slet ikke. Jeg har også lagt mærke til at Nasri slet ikke er så dominerende og direkte i sit spil og det irriterer også mig. Jeg tror så også at det er fordi at han, ligesom Fabregas, har spillet rigtig rigtig mange kampe i denne sæson, og derfor er en smule træt. Desværre har vi bare store kampe i denne tid, så jeg tror da måske at han kan blive hvilet mod Boro på søndag.

Hvilket minder mig om. Det ser ud til at både Almunia og Djourou bliver klar til Boro og dermed også Man Utd i CL, hvilket jo må siges at være fremragende nyheder. Van Persie er ude i nogle uger, men ovenstående ser rigtig godt ud. Jeg vil dog ikke skyde på en startopstilling endnu..

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Szczesny
Manager

« Svar #5136: 25 Apr 2009, 04:39 »

Jeg hørte så tilgengæld at Toure keglede rundt i tirsdag og slet ikke kunne finde ud af at cleare bolden ordentligt..

I enkelte tilfælde var han lidt væk, men når det var afgørende fik han clearet. Vil på ingen måde mene at han kan klandres for nogen mål.

Nej, men nu vil jeg så også sige at Wenger adskillige gange har udtalt at han er sikker på at han bliver en af verdens allerbedste, og han har bl.a. sagt at han aldrig har set så hurtige reflekser før. Det tæller øjensynligt rigtigt meget i mine øjne, så jeg tror da bestemt også på at han bliver så god som Wenger udtaler.

Det er da heller ikke fordi jeg betvivler Wenger, men jeg skriver jo også at hvis han lever op til sit potentiale, så skal han nok blive stor. Det ændrer ikke på at han ville have forværret mit eget serie 1-hold, med den præstation han viste mod Chelsea - hvilket skræmmer mig!

Glæder mig til at se hvad Wenger finder på her til weekenden - især med henblik på spillere der skal spares/ikke spares til CL Peace

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5137: 26 Apr 2009, 14:32 »

Startopstillingen mod Middlesbrough

Almunia
Eboue, Toure, Silvestre, Gibbs
Walcott, Fabregas, Denilson, Nasri
Arshavin
Bendtner

Godt at se Almunia tilbage, og Bendtner i opstillingen. Og Arshavin selvfølgelig. Djourou bliver dermed klar til CL mod Man Utd, så vores forsvar skulle gerne være lidt mere stabilt der. Dejligt at se Eboue på højre back igen også, han gjorde det fremragende mod Villareal. Jeg behøver vel ikke at sige at vi skal få en sejr i dag.

Bænken: Fabianski, Diaby, Sagna, Vela, Song Billong, Djourou, Adebayor

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5138: 29 Apr 2009, 12:42 »

Så er det i aften at sæsonens (indtil nu) vigtigste kamp spilles! Hjemmekampen mod Scums samt finalen i CL bliver selvfølgelig vigtigere, men dette er ligesom startskuddet. Jeg har fastfood klar til aftensmad, og så skal kampen ses i selskab med chips, øl, og en kvindelig Man Scum fan. Det bliver fedt! Kampen bliver svær at forudse. Jeg prøver selv at hype det op til at vi selvfølgelig vinder, men intet er sikkert. Man Urin ser ud til at være kommet på lidt bedre fod efter at have haft en måneds elendig fodbold, mens vi desværre mangler golden boy Arsena... Arshavin! På det defensive er Djourou blevet klar, men der er tvivl om både Silvestre og Wonderkid Gibbs. Personligt håber jeg selvfølgelig at Gibbs bliver klar, da Silvestre er alt for langsom til venstre back, især når Diving Cunt er derude. Et godt bud på vores startopstilling:

Almunia
Sagna Toure Djourou Gibbs
Walcott Song Denilson Nasri
Fabregas
Adebayor

Da Sagna trods alt er mere defensivt orienteret end Eboue, tror jeg at han bliver foretrukket på højre back, og jeg kan ikke se hvem vi skal have liggende som AMC hvis ikke Fabregas. Diaby måske? Nej, Song og Denilson har mange kampe på MC pladserne sammen, og derfor tror jeg da også at de får dagens, mens Fabulous Fabregas skal leve op til de to kasser han scorede mod Boro på den position.

Ingen tvivl om at vi får os en nervebidende kamp, hvor jeg vil stille mig tilfreds med uafgjort eller sejr, eller endda et 2-1/3-2 nederlag. Vi kan sagtens slå Moan Utd på Emirates! What ever resultatet bliver, så bliver det en brag af en kamp, og lad os da prøve at få det bedste udgangspunkt før vi drager til London og dernæst til Rom.

GO GO GUNNERS!!!!

AFC
Manager

« Svar #5139: 29 Apr 2009, 13:29 »

Det er absolut sæsonens vigtigste kamp iaften som skal spilles. Jeg tror det bliver højt og intenst og jeg tror vi har en god chance, selvom det er på Old Trafford. Hvis vi får nogle mål der, og holder nullet hjemme, så er det jo fedt. Håber virkelig vi kan tage os sammen og spille bedre end Man U, hvilket vi også gør! Smiley

Gætter på 2-1 til os.

Adebayor og Fabregas.
« Seneste Redigering: 29 Apr 2009, 13:31 af AFC » Logged

GhettoKlinac
Gæst

« Svar #5140: 29 Apr 2009, 13:31 »

Arshavin kan ikke spille, da han allerede har spillet for Zenit i CHL Wink

AFC
Manager

« Svar #5141: 29 Apr 2009, 13:31 »

Arshavin kan ikke spille, da han allerede har spillet for Zenit i CHL Wink
Når ja. Tak Opstemt

-LFC-
Manager

« Svar #5142: 29 Apr 2009, 20:43 »

Held og lykke, jeg håber indeligt, at i slår United ud. Thumbs Up

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5143: 30 Apr 2009, 15:43 »

En kort reflektion: Vi spillede af helvede til, og slap nådigt med 1-0. Almunia  Kys. Diaby  ticked off Adebayor  ticked off.

Lad os være glade for at det blev et smalt nederlag, for det kunne nemt have være blevet mere, og så glæde os til at Clichy, Djourou og Van P er klar til returen, og lad os da slå de forbandede Man Urin folk ud af CL!

AFC
Manager

« Svar #5144: 30 Apr 2009, 15:45 »

Enig Hawkinz. Det kunne have været værre, og jeg synes Man U kom meget meget let til indlæg og det må ikke ske i returopgøret på Emirates der er altafgørende. Vi skal spille markant bedre på tirsdag, ellers er vi sgu ude. Vi slap nådigt pga. Almunia med gode redninger og målet kunne han ikke gøre noget ved.

Lad os nu lige slå Man U ud!

Sider: 1 ... 341 342 [343] 344 345 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010